Jij bent zeker zo'n mannetje dat elke stampot eetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:02 schreef MouzurX het volgende:
Rot op met je turkenvoedsel![]()
Gewoon frietje met, dat is tenminste cultuur.
Stampot gadverdamme... bijna al die nederlande gerechten zijn goor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:06 schreef Jemoedervanachteren het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n mannetje dat elke stampot eetEn tevens denken dat Nederland een eetcultuur heeft
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:02 schreef MouzurX het volgende:
Rot op met je turkenvoedsel![]()
Gewoon frietje met, dat is tenminste cultuur.
Een patatje met is cultuur, stamppot niet?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Stampot gadverdamme... bijna al die nederlande gerechten zijn goor.
Tis wel cultuur, maar gewoon niet vreten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Een patatje met is cultuur, stamppot niet?
Rest de vraag of je het weleens gegeten hebt... Kapsalon dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Is goed, jongen. Des te meer voor mij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En tuurlijk niet, er zit turkeneten dooreten, kan nooit gezond zijn
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is goed, jongen. Des te meer voor mij..
Dat dus. De enige keer dat ik er ooit van gehoord heb was toen ik toevallig puberruil zat te kijken, en 1 of andere dikke kampersnol uit R'dam op drie hoog achter dat spul heel ranzig naar binnen zat te werken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die wel weten wat een kapsalon is. En het dan raar vinden dat er ook mensen bestaan die niet uit eenofandere verpauperde randgemeente komen.
jij bent goorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Stampot gadverdamme... bijna al die nederlande gerechten zijn goor.
Aardappelpuree <- kan gewoon niet lekker zijn ... kan gewoon nietquote:
Zuurkool is het enige wat ik niet lekker vind aan alles wat je opnoemt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Aardappelpuree <- kan gewoon niet lekker zijn ... kan gewoon niet
Gekookte aardappelen <- 1 brok hete smakeloze prut, jus/sauzen maken het nog enigszins naar binnen te krijgen.
Zuurkool <- het enige wat zonder overmatige jus/saus naar binnen te krijgen is(+ spekjes en worst natuurlijk)
Boerenkool <- goor, zuurkool maar dan met blaadjessmaak er doorheen.
Hutspot <- zuurkool maar dan met vieze wortelsmaak erdoorheen, terwijl wortels gewoon lekker kunnen zijn
Karbonade <- de helft kan je niet opeten, een vierde is van dat moeilijk kauwbare spul, het stuk vlees dat er aan zit is dan nog wel te eten met een lading mayo/andere saus erover
etc
etc
Hoe kan je grieks niet lekker vinden?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:46 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Zuurkool is het enige wat ik niet lekker vind aan alles wat je opnoemt.
Ikzelf hou het meeste van gewoon ouderwets hollandse pot, verder wil ik nog wel eens spaghetti eten (nee dat prak ik niet, wie dat wel doet is idd achterlijk) en verder lust ik totaal geen chinees/turks/grieks o.i.d.
Beetje dom om gelijk al het Nederlandse eten goor te noemen als je het denk ik nog nooit goed klaargemaakt gegeten hebt.
Prakkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:36 schreef Man-E-Faces het volgende:
het gekke aan Nederlanders is dat ze alles prakken. spaghetti, aardappelen whatever.. wordt geprakt.
nieteens zo'n heel gek idee voor je lichaam fysiologisch gezien. maar waar in godsnaam komt die gewoonte vandaan? prakken..prakken..prakken.. prakken maar!!
maar dan geen hamburger maar een frikandelquote:Mitraillette
Een Mitraillette is een broodje met daarop frieten, één of meerdere sauzen en een snack uit het assortiment van de desbetreffende frituur, meestal een hamburger. Een Mitraillette komt hoofdzakelijk in België voor. De Franse variant, met stokbrood, heeft regelmatig kebab als bijgerecht.
Ik heb het gezien! normaal uitziende hollanders die spaghetti prakken echt!. Zij falen niet ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:31 schreef Nembrionic het volgende:
Spaghettie prakken? Dat doet echt NIEMAND.
Wat een grote faal:
Nederlanders prakken ALLES...en dan vervolgens wel TWEE dingen op kunnen noemen en er ETC achter plakken. En dan de grootste faal: van de 2 dingen díe je op kunt noemen is er 1 fout
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:20 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ik heb het gezien! normaal uitziende hollanders die spaghetti prakken echt!. Zij falen niet ik.
Ik constatteer.
Als Hollanders niks hebben om mee te prakken gaan ze eerst 10min. lopen zoeken naar een vork of iets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |