Dan neem je een rasfrietje kapsalon.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:12 schreef Heathen. het volgende:
Ik heb liever rasppatat.
Een super is toch altijd speciaal?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:13 schreef Klapjostie het volgende:
of nog erger mensen die niet weten wat een supertje speciaal is!
Kapsalon.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een patat/frietje fucking wat?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een patat/frietje fucking wat?
Nee er zijn ook heiligschennende friet tenten die supertjes met verkopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een super is toch altijd speciaal?
quote:Friet Kapsalon
De Friet Kapsalon is een vrij recente toevoeging, oorspronkelijk uit Rotterdam, maar nu ook op verschillende plekken in o.a. Nijmegen en Eindhoven te verkrijgen. De Kapsalon bestaat uit een aluminium bakje met friet, shoarma, kaas, salade en sauzen naar keuze (vaak knoflooksaus en sambal). Vaak is er ook de keuze om er een ander grillproduct als falafel of kebab bij te bestellen.
Wat die mongool hier zegtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Heet gewoon Kapsalon. Niets "friet"
Een supertje met?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:17 schreef Klapjostie het volgende:
[..]
Nee er zijn ook heiligschennende friet tenten die supertjes met verkopen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
tevens mensen die buiten Rotterdam een kapsalon maken!!!
Hebben ze daar in Rotterdam alleen turkse patat bakkers ofzo.quote:
Niet veel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:21 schreef Maravilla het volgende:
Hoeveel friet ziet er bij je friet kapsalon dan?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niet veel.
Sla, gesmolten kaas, friet, döner/shoarma, knoflooksaus, sambal/vlammetjessaus.
Gadverdamme dat is toch niet te eten manquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niet veel.
Dus een shoarmaschotel met een beetje kaas?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niet veel.
Bek houden ja, ik heb nu gelijk trek in een kapsalon en dat mag niet.quote:
Nee. Bij een frietje kapsalon zit alles bij elkaar op een hoop in een aluminiumbakje wat het nog een stuk lekkerder maakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dus een shoarmaschotel met een beetje kaas?
lijkt mij ook al...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dus een shoarmaschotel met een beetje kaas?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Gadverdamme dat is toch niet te eten man![]()
Ziet er niet uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:28 schreef Kopbal het volgende:
Voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan staat er een vork in.....maar ziet het er nog steeds niet uitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Tot ik er m'n vork inzette.
AAAAAAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAHHHHHHHAAAAAAAAAAHAAAAAA WAT EEN LEUK GARPJEquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dan staat er een vork in.....maar ziet het er nog steeds niet uit![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
AAAAAAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAHHHHHHHAAAAAAAAAAHAAAAAA WAT EEN LEUK GARPJE:D:D:D:D:D AAAAAIAHAHIIHHAIHIHAIH oooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOooooooooooHHHHHHHHHHHHHHH
Wtf ? dat is geen patat, dat is gewoon slaaiquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:28 schreef Kopbal het volgende:
Voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat laatste zinnetje is dan weer jammer, verder een goede post.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:36 schreef Agiath het volgende:
Friet kapsalon
'Kapsalon' komt uit Rotterdam
daar zeggen ze gewoon kapsalon.
En dannog iig PATAT kapsalon!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:43 schreef Mikkie het volgende:
Het ziet er echt uit alsof het al een keer gegeten ís.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:40 schreef Birra het volgende:
Dat wil ik niet als ik dronken in de snackbar ben.
WTFquote:Het officiële door de International Federation of Competitive Eating erkende record friet eten is 1,15 kg in 8 minuten en staat op naam van Cookie Jarvis.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Heet gewoon Kapsalon. Niets "friet"
Daarom is het ook vaak goedkoper dan een shoarmaschotel. En het is gewoon lekkerder.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:07 schreef JanusAnus het volgende:
Wie kankert nou al die natte zooi bovenop je patat. Dan wordt dat toch klef! Sowieso nogal een domme "uitvinding", gewoon een shoarmaschotel in een frietbakje flikkeren en de patat er niet eens uithalen, innovatief hoor!
Omdat er weke patat onder zit?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Daarom is het ook vaak goedkoper dan een shoarmaschotel. En het is gewoon lekkerder.
Jaffa maakt vage samenraapsels. Enes op de hoek van de zwartjanstraat is de beste.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:14 schreef Casparovvv het volgende:
Iedere Rotterdammer weet dat het gewoon kapsalon is, geen friet erbij. Maargoed, dat is al 10 keer gezegd. Wat niet iedereen weet is dat Jaffa in de Witte de With de beste maaktVooral 's nachts kan ik er van genieten.
Friet kapsalon bestaat niet, kapsalon wel. Da's hemelsch.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:23 schreef mike_hunt het volgende:
wtf is friet kapsalon?
ik ook niet. maarja nederlanders hah...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:19 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik zie de link tussen kapper en friettent niet.
Nee. Het is als ying en yang, Bassie en Adriaan, Sonny en Cher...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg je dan niet hele kleffe patat?
Smaken verschillen. Zeker bij een ongedefinieerd item als kapsalon.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Jaffa maakt vage samenraapsels. Enes op de hoek van de zwartjanstraat is de beste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |