quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
Retorische vraag, ja duh!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
Wie heeft het poezenmeisje er zo vaak in gezet? SACKBOY?
Dat heb ik dus serieus niet gedaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
Wie heeft het poezenmeisje er zo vaak in gezet? SACKBOY?
Je komt dus serieus niet geloofwaardig overquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus serieus niet gedaan
Fuquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus serieus niet gedaan
Who cares?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:01 schreef remlof het volgende:
Fucken met de wiki kan leiden tot een wiki-ban.
Mja, kan je dan zien, wie welke wijziging heeft gedaan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:01 schreef remlof het volgende:
Fucken met de wiki kan leiden tot een wiki-ban.
Check de OPquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie is u? Stel je eens netjes voor
ik ben een 40-jarige volslanke damequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie is u? Stel je eens netjes voor
Dat zegt niks meer tegenwoordig. SC verloochent zich zelfquote:
Je hebt ook een rood, pittig, maar vooral lekker kort vlot kapselquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik ben een 40-jarige volslanke dameWoon gezellig met mijn 2 katten in een leuk huisje. Ik ben dol op fok! en kaarten maken.
Ja, toen ik boodschappen ging doen, was er weer een bejaarde die zat te zeuren dat ze 99 ct teveel had betaald.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:05 schreef gers het volgende:
AAN HET THEMA HOUDEN !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |