fail [2x]quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
fipo
ik verbeter mezelf wel hoorquote:
je kan altijd nog met de muis op vernieuwen klikkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:37 schreef Runx het volgende:
ik moet binnenkort mijn f5 knop gaan vervangen
ja dat is langzaamquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je kan altijd nog met de muis op vernieuwen klikken
ik doe dat wel, ik ben te lam om mijn linker hand 5 cm omhoog te verplaatsenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:38 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat is langzaamik wil nog wel in de race blijven
ik probeer het, maar het lukt nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je kan altijd nog met de muis op vernieuwen klikken
fail jij hier even hardquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik probeer het, maar het lukt niet
[ afbeelding ]
HAHAHAquote:
onder jouw bureau toch ??quote:
quote:
nu ff niet zegt iequote:
nog 33 minutenquote:
kloptquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:58 schreef Runx het volgende:
[..]
kloptik ben even aan het lurken bij foksters
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]of je bent kansloos of je bent gefrustreerd ofzo
Of beidequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:02 schreef debbie_19 het volgende:
Heb je lekker 2 bakkies voor jezelfquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker neem ik koffie mee voor een collega , is ie gewoon naar huis, de rat
ja eentje met melkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heb je lekker 2 bakkies voor jezelf
vandaag viel het aardig mee hoar de snelheid van de topic'squote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:17 schreef Vlindermes het volgende:
Jullie hebben echt niets te doen op je werk he,
ik heb even wat te doen en gelijk een heel topic verder
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:17 schreef Runx het volgende:
nog 14 minuten
carebear ook al heb ik me verslapen en was ik half uur te laat ik blijf mooi niet een halfuur extraik ben gangsta
Nou ik had wat te doen, en heb nu gelijk niets meer te doen tot en met het einde van de dagquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:17 schreef Runx het volgende:
[..]
vandaag viel het aardig mee hoar de snelheid van de topic's
Fijne avond!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga naar huisdenk ik maar fijne avond
fijne avond debsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
Fijne avond!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
welke moet ik nou geloven ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok
White Mofo Ass Grabba
http://gangstaname.com/index.php
whitelightning
aka Played Out Mule Robba
same herequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:20 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Nou ik had wat te doen, en heb nu gelijk niets meer te doen tot en met het einde van de dag
fijne avond en prettige vrije dag morgenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
Dat is wel minder, en het is ook wel erg rustig hierquote:
kom je mij ophalenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
nog 3 min
nou de mijne word Crikey Mikey. klinkt behoorlijk Gayquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:25 schreef Runx het volgende:
[..]
welke moet ik nou geloven ?
hier zegt die wat anders![]()
Flippin Eck
http://www.weird-maker.nl/MSN_Namen/gangster_msn_naam/
kan ik wel doenquote:
okquote:
weet je wel waar je moet komenquote:
ongeveer, bel mij evenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:32 schreef Runx het volgende:
[..]
weet je wel waar je moet komenof zal ik je bellen ?
"Toilet Matt" hierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou de mijne word Crikey Mikey. klinkt behoorlijk Gay
Tot morgen RunX!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:31 schreef Runx het volgende:
Mensen ik ga naar huis![]()
iedereen bedankt voor het inzet .
mensen die nog moeten werken werk ze
take care , bybye , see u , lov u all![]()
![]()
haha, gelukkig, ben ik niet de enigstequote:
Staan er dus wel normale namen in?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, gelukkig, ben ik niet de enigste
awwwwquote:
Dat is helemaal geen goed nieuws vindt ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:46 schreef Vlindermes het volgende:
Ook weer goed nieuws!
"‘Aankomende CoD is laatste WOII-game"
je bent de enige die het zietquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent de enige die het ziet
Een goeie beurt is een goed medicijn, ik weet nog wel iemand die je kan helpenquote:
Ik vond je vorige leukerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een goeie beurt is een goed medicijn, ik weet nog wel iemand die je kan helpen
Jeweetzts wel wie ik bedoel
mis ik waT?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
De wat voor modus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:49 schreef Logician het volgende:
[..]Ja maar en ik ben vandaag nog wel in knariepietmodus
hoe kan dat nu niet liev zijn
![]()
wat is er anders aan dan?quote:
quote:
Oke lets play hintsquote:
Lolquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:52 schreef Logician het volgende:
[..]
twieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeduuuuuuuuuuuuuuuuuuullllllllllllllllllllllllllllllllltwieeeeeeeeeeeeeedullllllllllllllllllllllllllllllllllllllltwwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!
its mr Bquote:
ahh i c dacht dat we het over WL hadden... die is hetzelfde geblevenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij had eerst toch zo'n stoned sletje?
yep eindelijk een ava, niet te geloven dat ik ook eraan moet gelovenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee niet jij guio
Btw eindelijk een ava?
Ik moet ook maar eens opzoek naar een betere
Ik dacht ook dat we het over WL haddenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahh i c dacht dat we het over WL hadden... die is hetzelfde gebleven
verander je layout eens. er gaat dan een magische wereld voor je openquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahh i c dacht dat we het over WL hadden... die is hetzelfde gebleven
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:07 schreef Guio het volgende:
ik zit hier gewoon piemels te zuigen, heb niets anders te doen maar moet 9 uur aanwezig zijn
quote:
en helaas moet je met een badge naar binnen hier, dus ze kunnen precies zien hoe lang ik binnen ben geweest....HELP PRISON!quote:
tering, en moet jij dat aanschouwen ?quote:
hahahaha, het is bijna vrijdag!!!!!quote:
vind ze alleen maar mooiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering, en moet jij dat aanschouwen ?
Uh, daar wil ik dus NIET werken!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:10 schreef Guio het volgende:
[..]
en helaas moet je met je piemel naar binnen hier in mijn donzige aarsje, dus ik kan precies voelen hoe lang je binnen bent geweest....HELP PRISON!
ja nu kan je er pas over mee pratenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vind ze alleen maar mooi
WL ik heb speciaal voor jou even de foksilver layout gebruikt...
leuke ava.
en nu snelweer bagger layout
verder is het prima te doen hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:13 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Uh, daar wil ik dus NIET werken!
hahahah, heb je die edit wel gezien?quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nu kan je er pas over mee praten
ja, alleen ietsje later...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:15 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
hahahah, heb je die edit wel gezien?
Gelijk heb je! Die gozer moeten ze gewoon een nekschot geven!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Fijne avond mensen, na dit i love dries debacle op de radio, besluit ik maar om af te sluiten.
Dat maakte jou reactie alleen maar leuker!quote:
I know...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:19 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Dat maakte jou reactie alleen maar leuker!
Ja lief hequote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En ik ga maar eens naar huis
Hoor ik daar iemand mc donalds mc donalds mc donalds roepen?
Ik heb net biefstuk opquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Logician het volgende:
dikke mensen??
Ik heb net een schnitzel met mayo gehad
Nu pas?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:11 schreef Logician het volgende:
De andere pics werken ineens niet meer
ps: ik heb toch iets leuks ontdekt!! Joomla![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:13 schreef Logician het volgende:
ps: Olep kan je dat lijstje nu nog eens sturen?![]()
Net even die online demo gedaan en nu aan het downloadenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Dat draai ik op het werk ons Intranet op
zo das toevalig , ik heb ook net schnitzel gehad , maar dan met ketchupquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Logician het volgende:
dikke mensen??
Ik heb net een schnitzel met mayo gehad
hahaa ik ook! lekker makkelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Dat draai ik op het werk ons Intranet op
Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Net even die online demo gedaan en nu aan het downloaden![]()
Volgens mij horen jullie mij de rest van de avond niet meer
Nee!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:00 schreef Runx het volgende:
logie zou je de fotosoeps nog er op willen zetten , zoals ik dat gepmed had
dank u
Ja doe ik straks even, alleen ik moet dus even nagaan welke er dan al wel en niet opstaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:00 schreef Runx het volgende:
logie zou je de fotosoeps nog er op willen zetten , zoals ik dat gepmed had
dank u
Ohh kan jij dat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:11 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja doe ik straks even, alleen ik moet dus even nagaan welke er dan al wel en niet opstaan
Maar ben ondertussen alweer met php aan het kloten
idd ,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohh kan jij dat?
Wat kan je eigenlijk niet?
Nah niet echt goed ofzo, gewoon lekker wat aanklooien zodat ik het straks wel goed kanquote:
Breien, borduren, naaien, veterstrikken... etc...quote:Wat kan je eigenlijk niet?
Kutzooi is het ja, en ik mag geen msn installeren.... ook zo iets vaagsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
omg droxz
das mooi .... KUT
heb maar even filmpje gekeken. Amityville. Oude film maar blijft goed
toffe filmquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kutzooi is het ja, en ik mag geen msn installeren.... ook zo iets vaags
Die film ken ik gewoon niet
Is wel leuk horroretjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kutzooi is het ja, en ik mag geen msn installeren.... ook zo iets vaags
Die film ken ik gewoon niet
truequote:
mocht je er niet uitkomen, ik programeer het al 6 jaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:11 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja doe ik straks even, alleen ik moet dus even nagaan welke er dan al wel en niet opstaan
Maar ben ondertussen alweer met php aan het kloten
Morgeuh! !!quote:
quote:
houd je beaaaaaaaaaakquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Mogguh Sm0kez!![]()
![]()
Hebben we er nog een beetje zin in?
Dat hebben er meer gedaan, die krijgen nu eten door een slangetjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
houd je beaaaaaaaaaak![]()
maar toch vind ik je lief
Dat dusquote:
hahaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat hebben er meer gedaan, die krijgen nu eten door een slangetje
Mogguh crazy!Alles goed jochie?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziekenhuis? heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha
maar kan beter, moet nog 2 keer terug naar t ziekenhuis
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Mogguh Sm0kez!![]()
![]()
Hebben we er nog een beetje zin in?
Gelukkig...dan ben ik niet de enige!quote:
ik moest gistere toch naar t ziekenhuisquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ziekenhuis? heb ik wat gemist?
[..]
WL!!!!!![]()
![]()
![]()
Daar weet ik niks vanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik moest gistere toch naar t ziekenhuis
Ik zou dus vanmiddag meteen na m'n werk bij een vriendin langs (ja ik had beloofd om lasagne te gaan maken... terwijl ik zó culinair ben ingesteld dat ik net aan een eitje kan bakkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gelukkig...dan ben ik niet de enige!![]()
quote:Man rijdt op de snelweg, wordt aangehouden door een agent.
Agent:'Hebt u gedronken, meneer?'
Man:'Nee agent, ik heb niks op.'
Agent:'Dat gaan we testen met wat vraagjes. Als u in de verte twee lichtjes aan ziet komen, wat is dat dan?'
Man:'Een auto natuurlijk.'
Agent:'Ja, maar wàt voor auto? Een Toyota, een Golf of een BMW?'
Man:'Ja man, hoe moet ik dat nou weten?'
Agent:'Goed, andere vraag: je ziet één lichtje aankomen, wat is dat?'
Man:'Een motor lijkt me.'
Agent:'Ja...maar wàt voor motor? Een Yamaha, een Suzuki of een Harley?'
Man:'Ja joh, dat kan ik toch niet weten?? Maar mag ik u dan een vraag stellen?'
Agent:'Ja dat mag wel.'
Man:'Oke, je loopt in Amsterdam en ziet op de hoek van de straat een vrouw met hoge hakken, netpantys en zware make-up op. Wat is dat?'
Agent:'Dat is een hoer.'
Man:'Ja....maar is het je vrouw, je moeder of je dochter?'
Mogguh Renedis!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:34 schreef renedis het volgende:
goede morgen iedereen!
Sgele [ afbeelding ], je bent vandaag weer actief aanwezig?
Hey je hebt een Avaquote:
good luck! vertel haar gewoon de waarheid en ze snapt het wel?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zou dus vanmiddag meteen na m'n werk bij een vriendin langs (ja ik had beloofd om lasagne te gaan maken... terwijl ik zó culinair ben ingesteld dat ik net aan een eitje kan bakken)
Alleen mevrouw heeft geen ovenschaal... Die zou ik dus meenemen van thuis! Geen probleem natuurlijk, tenzij je 's ochtends wakker wordt en geen tijd hebt om te douchen en dat ding te zoeken
Dus nu kan ik na werk eerst langs huis, en kom ik dus vanmiddag gewoon wéér te laat
Echt hoor... ik ben bij haar dus letterlijk nog nóóit op tijd
Bij vrouwen kan je beter wat later komen dan te vroeg...toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zou dus vanmiddag meteen na m'n werk bij een vriendin langs (ja ik had beloofd om lasagne te gaan maken... terwijl ik zó culinair ben ingesteld dat ik net aan een eitje kan bakken)
Alleen mevrouw heeft geen ovenschaal... Die zou ik dus meenemen van thuis! Geen probleem natuurlijk, tenzij je 's ochtends wakker wordt en geen tijd hebt om te douchen en dat ding te zoeken
Dus nu kan ik na werk eerst langs huis, en kom ik dus vanmiddag gewoon wéér te laat
Echt hoor... ik ben bij haar dus letterlijk nog nóóit op tijd
quote:
preciesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:38 schreef renedis het volgende:
[..]
good luck! vertel haar gewoon de waarheid en ze snapt het wel?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan je beter wat later komen dan te vroeg...toch?![]()
omg zijn we wakker genoeg om zover door te denken?
okee.. we zullen zien..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Renedis!![]()
![]()
De hele dag gaat me niet lukken denk ik
oops..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:40 schreef renedis het volgende:
[..]
okee.. we zullen zien..
less net dat verhaaltje van die poltie/hoer grap..
ik ben gister echt aangehouden![]()
waarom dan ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:40 schreef renedis het volgende:
[..]
okee.. we zullen zien..
less net dat verhaaltje van die poltie/hoer grap..
ik ben gister echt aangehouden![]()
Lieve koosnaampjes heb je altijd voor mequote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:41 schreef Crazy-M het volgende:
SGELE!!!!
Klapmongool.
Hoe durf je in alle vroegte zon afgrijselijke vraag te stellen !!!!
Morgenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
Madskillz.. had ik jou al goeiemorgen gezegd? ...zo niet..
Mogguh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ok nu moet je echt ophouden voor dat ik met nog een grotere koosnaampje komquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lieve koosnaampjes heb je altijd voor me
Nog een beetje zin in vandaag Crazy??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een grotere koosnaampjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok nu moet je echt ophouden voor dat ik met nog een grotere koosnaampje kom
Heb ook geen zin om daarover te gaan liegen hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:38 schreef renedis het volgende:
[..]
good luck! vertel haar gewoon de waarheid en ze snapt het wel?
Nog grotere koosnaampjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok nu moet je echt ophouden voor dat ik met nog een grotere koosnaampje kom
Da's toch ook nergens voor nodigquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb ook geen zin om daarover te gaan liegen hoor
Ach, en als ze het niet snapt, jammer dan
same here.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morgen![]()
en ik weet het niet..![]()
zit hier een beetje als een zombie dom naar mijn beeldscherm te staren
Mogguhquote:
en zo niet, heb ik nog wel een knuppel thuisquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's toch ook nergens voor nodig
Ze doet het er maar mee
Verslaafde? heeft ie ook t-shirts enzo?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here.
Zit naast een geen stijl verslaafde
morgen vlindermesquote:
Beetje manieren bijbrengenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en zo niet, heb ik nog wel een knuppel thuis
huidonderzoekquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar weet ik niks vanHet gaat hier ook zo belachelijk snel in het topic laatste tijd dat ik niet meer alles meekrijg
SorryNiks ernstigs hoop ik?
Dudequote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
huidonderzoek
moet nog deze week terug voor een foto
en over 8 weken voor een vervolgonderzoek
en 4 november weer naar een andere arts voor men langdurige hoofdpijn
Vandaar dat mensen me hier raar vinden, ik kom daar eigenlijk een stuk vaker als hierquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here.
Zit naast een geen stijl verslaafde
Ja precies, 'kom' je een keer 'op tijd', dan is het wéér niet goedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan je beter wat later komen dan te vroeg...toch?![]()
omg zijn we wakker genoeg om zover door te denken?
nou.. ik reedt met m'n rx-7. dan houden ze me nog al snel aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
oops..
Hoezo dat dan? Moest je ook betalen?
Ja ik neem er ook regelmatig een kijkje hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:50 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Vandaar dat mensen me hier raar vinden, ik kom daar eigenlijk een stuk vaker als hier
Mogguh CPquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:50 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
het is weer woensdag.. gelukkig!
aaaah, dat verklaart een heleboel..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:50 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Vandaar dat mensen me hier raar vinden, ik kom daar eigenlijk een stuk vaker als hier
Die hebben ook niks te doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:51 schreef renedis het volgende:
[..]
nou.. ik reedt met m'n rx-7. dan houden ze me nog al snel aan.
maar gister sloeg echt alles, ik was aant rijden en zie ze achter me.
na 4 km verder sta ik stil voor het stoplicht, opeens: sirene aan, lichten aan, bordje aan, en ja hoor ik moest mee.
maargoed, ze vonden dat mijn auto "technisch" niet in orde was. hij zou technisch niet in orde zijn omdat er veel rook uit de uitlaat kwam (ik kwam NET bij de mazda dealer vandaan waar ze alles hadden ingesmeerd)
Ze wouden hem invorderenik zei: sorry maar het is:
of de auto en ik mee, OF niets mee...
uiteindelijk zei die:
ik zie dat je een liefhebber bent en ik geloof je (ik had zelfs de dealer-bon maargoed), rijdt maar naar huis, maar wel op eigen verantwoording. (ik dacht, huh, verantwoording? voor wat?)
eind goed al goed, ik niet meer klagen en snel weg gegaan.
ach, loop al 6 jaar rond met die hoofdpijn en wordt steeds extremer.quote:
lol, vetquote:
Juist jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, 'kom' je een keer 'op tijd', dan is het wéér niet goed![]()
Laten we het hopenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach, loop al 6 jaar rond met die hoofdpijn en wordt steeds extremer.
red t wel
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach, loop al 6 jaar rond met die hoofdpijn en wordt steeds extremer.
red t wel
Zijn ogen zijn niet zo lenig dat hij in z'n eigen kop kan kijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
6 jaar? En nooit naar gekeken?
Mogguh Runx!quote:
ja natuurlijk kennen we hem al , echt geniaalquote:
Die zijn epicquote:
morgen Ramboquote:
mwa, zo`n 50-60 doktersafsprakenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
6 jaar? En nooit naar gekeken?
maar nooit MRI scan ofzo ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mwa, zo`n 50-60 doktersafspraken
2 oogmetigen
1 oogdrukmeting
tig mediceinen
maar een ziekenhuisverwijzing ho maar![]()
kutkwakzalver
mogguhquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:50 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
het is weer woensdag.. gelukkig!
lol je moet bij die artsen hard zijn hoar en gewoon een ziekenhuis verwijzing vragen .quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
2 oogmetigen
1 oogdrukmeting
tig mediceinen
kutkwakzalver
nee, vind hij niet nodig.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar nooit MRI scan ofzo ?
je moet ook niet wachten tot ze er eentje geven, gewoon om vragen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
2 oogmetigen
1 oogdrukmeting
tig mediceinen
kutkwakzalver
tja als je oogdruk goed is weet ik het niet , meer maar van hogeoog druk krijg je meestal geen hoofdpijn van .quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee, vind hij niet nodig.
logisch ook
als je regelmatig zoveel hoofdpijn heb en pijn aan de ogen dat je slechter ziet en amper licht kan verdragen
en migraine is het niet meer, want nu loop ik er alweer 3 weken non-stop mee
Totaal niet, maar ben wel een uur eerder vrij vandaagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
ik zou het niet meer wetenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:03 schreef Runx het volgende:
[..]
tja als je oogdruk goed is weet ik het niet , meer maar van hogeoog druk krijg je meestal geen hoofdpijn van .
weet je nog wat je oogdruk was ?
ik heb het al van kinds of aan , bij mij is het paar jaar gelden er slecht gegaan en moest met spoed geopereerd worden .
dan was het raam opengegaa nen had hij vliegles gehad.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Verslaafde? heeft ie ook t-shirts enzo?
mja k weetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
je moet ook niet wachten tot ze er eentje geven, gewoon om vragen.
Als ie zegt dat het niet nodig is, zeggen dat jij vind van wel.
Ze kunnen je toch geen ziekenhuisbezoek afwijzen/onthouden.
Dus geen migraine.... Was eigenlijk wel et eerste wat in me opkwam. Maar 3 weken voor een migraine aanval is wel lang o_Oquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
logisch ook
als je regelmatig zoveel hoofdpijn heb en pijn aan de ogen dat je slechter ziet en amper licht kan verdragen
ik weetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus geen migraine.... Was eigenlijk wel et eerste wat in me opkwam. Maar 3 weken voor een migraine aanval is wel lang o_O
damn gooz, succes ermee.
(Hebben ze of jij zelf eigenlijk al es al je hoofdholtes schoongespoeld? Misschien heel knullig deze vraag, maar mn vrouwtje heeft daar baat bij zo eens in de maand, anders krijgt ze ook steeds hoofdpijnaanvallen die steeds erger worden.)
ze zijn heul wel lief!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh
Logi's fretjes zijn heul niet liefVanmorgen werd ik gelijk door 1 van die beesten aangevallen en die ander begon gelijk bijtende bewegingen te maken, zodra ik in de buurt kwam
ik zei toch dat ze moordlustig warenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh
Logi's fretjes zijn heul niet liefVanmorgen werd ik gelijk door 1 van die beesten aangevallen en die ander begon gelijk bijtende bewegingen te maken, zodra ik in de buurt kwam
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
dan moet je gewoon zelf naar het ziekenhuis gaan naar de neuroloog.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
logisch ook
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh
rambo, moet ik je vanmiddag weer ophalen? moet toch nog langs de appiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zei toch dat ze moordlustig waren, of je stonk
oja Morgen P00p en Crazy - p
mijn kat vanochtend ook..hij probeerde alles van mij te pakken..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |