lol je moet bij die artsen hard zijn hoar en gewoon een ziekenhuis verwijzing vragen .quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mwa, zo`n 50-60 doktersafspraken
2 oogmetigen
1 oogdrukmeting
tig mediceinen
maar een ziekenhuisverwijzing ho maar![]()
kutkwakzalver
nee, vind hij niet nodig.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar nooit MRI scan ofzo ?
je moet ook niet wachten tot ze er eentje geven, gewoon om vragen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mwa, zo`n 50-60 doktersafspraken
2 oogmetigen
1 oogdrukmeting
tig mediceinen
maar een ziekenhuisverwijzing ho maar![]()
kutkwakzalver
tja als je oogdruk goed is weet ik het niet , meer maar van hogeoog druk krijg je meestal geen hoofdpijn van .quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee, vind hij niet nodig.
logisch ook
als je regelmatig zoveel hoofdpijn heb en pijn aan de ogen dat je slechter ziet en amper licht kan verdragen
en migraine is het niet meer, want nu loop ik er alweer 3 weken non-stop mee
Totaal niet, maar ben wel een uur eerder vrij vandaagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
ik zou het niet meer wetenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:03 schreef Runx het volgende:
[..]
tja als je oogdruk goed is weet ik het niet , meer maar van hogeoog druk krijg je meestal geen hoofdpijn van .
weet je nog wat je oogdruk was ?
ik heb het al van kinds of aan , bij mij is het paar jaar gelden er slecht gegaan en moest met spoed geopereerd worden .
dan was het raam opengegaa nen had hij vliegles gehad.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Verslaafde? heeft ie ook t-shirts enzo?
mja k weetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
je moet ook niet wachten tot ze er eentje geven, gewoon om vragen.
Als ie zegt dat het niet nodig is, zeggen dat jij vind van wel.
Ze kunnen je toch geen ziekenhuisbezoek afwijzen/onthouden.
Dus geen migraine.... Was eigenlijk wel et eerste wat in me opkwam. Maar 3 weken voor een migraine aanval is wel lang o_Oquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
logisch ook
als je regelmatig zoveel hoofdpijn heb en pijn aan de ogen dat je slechter ziet en amper licht kan verdragen
ik weetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus geen migraine.... Was eigenlijk wel et eerste wat in me opkwam. Maar 3 weken voor een migraine aanval is wel lang o_O
damn gooz, succes ermee.
(Hebben ze of jij zelf eigenlijk al es al je hoofdholtes schoongespoeld? Misschien heel knullig deze vraag, maar mn vrouwtje heeft daar baat bij zo eens in de maand, anders krijgt ze ook steeds hoofdpijnaanvallen die steeds erger worden.)
ze zijn heul wel lief!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh
Logi's fretjes zijn heul niet liefVanmorgen werd ik gelijk door 1 van die beesten aangevallen en die ander begon gelijk bijtende bewegingen te maken, zodra ik in de buurt kwam
ik zei toch dat ze moordlustig warenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh
Logi's fretjes zijn heul niet liefVanmorgen werd ik gelijk door 1 van die beesten aangevallen en die ander begon gelijk bijtende bewegingen te maken, zodra ik in de buurt kwam
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
dan moet je gewoon zelf naar het ziekenhuis gaan naar de neuroloog.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
logisch ook
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh
rambo, moet ik je vanmiddag weer ophalen? moet toch nog langs de appiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zei toch dat ze moordlustig waren, of je stonk
oja Morgen P00p en Crazy - p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |