Vandaar dat mensen me hier raar vinden, ik kom daar eigenlijk een stuk vaker als hierquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here.
Zit naast een geen stijl verslaafde
Ja precies, 'kom' je een keer 'op tijd', dan is het wéér niet goedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan je beter wat later komen dan te vroeg...toch?![]()
omg zijn we wakker genoeg om zover door te denken?
nou.. ik reedt met m'n rx-7. dan houden ze me nog al snel aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
oops..
Hoezo dat dan? Moest je ook betalen?
Ja ik neem er ook regelmatig een kijkje hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:50 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Vandaar dat mensen me hier raar vinden, ik kom daar eigenlijk een stuk vaker als hier
Mogguh CPquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:50 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
het is weer woensdag.. gelukkig!
aaaah, dat verklaart een heleboel..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:50 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Vandaar dat mensen me hier raar vinden, ik kom daar eigenlijk een stuk vaker als hier
Die hebben ook niks te doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:51 schreef renedis het volgende:
[..]
nou.. ik reedt met m'n rx-7. dan houden ze me nog al snel aan.
maar gister sloeg echt alles, ik was aant rijden en zie ze achter me.
na 4 km verder sta ik stil voor het stoplicht, opeens: sirene aan, lichten aan, bordje aan, en ja hoor ik moest mee.
maargoed, ze vonden dat mijn auto "technisch" niet in orde was. hij zou technisch niet in orde zijn omdat er veel rook uit de uitlaat kwam (ik kwam NET bij de mazda dealer vandaan waar ze alles hadden ingesmeerd)
Ze wouden hem invorderenik zei: sorry maar het is:
of de auto en ik mee, OF niets mee...
uiteindelijk zei die:
ik zie dat je een liefhebber bent en ik geloof je (ik had zelfs de dealer-bon maargoed), rijdt maar naar huis, maar wel op eigen verantwoording. (ik dacht, huh, verantwoording? voor wat?)
eind goed al goed, ik niet meer klagen en snel weg gegaan.
ach, loop al 6 jaar rond met die hoofdpijn en wordt steeds extremer.quote:
lol, vetquote:
Juist jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, 'kom' je een keer 'op tijd', dan is het wéér niet goed![]()
Laten we het hopenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach, loop al 6 jaar rond met die hoofdpijn en wordt steeds extremer.
red t wel
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach, loop al 6 jaar rond met die hoofdpijn en wordt steeds extremer.
red t wel
Zijn ogen zijn niet zo lenig dat hij in z'n eigen kop kan kijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
6 jaar? En nooit naar gekeken?
Mogguh Runx!quote:
ja natuurlijk kennen we hem al , echt geniaalquote:
Die zijn epicquote:
morgen Ramboquote:
mwa, zo`n 50-60 doktersafsprakenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
6 jaar? En nooit naar gekeken?
maar nooit MRI scan ofzo ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mwa, zo`n 50-60 doktersafspraken
2 oogmetigen
1 oogdrukmeting
tig mediceinen
maar een ziekenhuisverwijzing ho maar![]()
kutkwakzalver
mogguhquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:50 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
het is weer woensdag.. gelukkig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |