fail [2x]quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
fipo
ik verbeter mezelf wel hoorquote:
je kan altijd nog met de muis op vernieuwen klikkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:37 schreef Runx het volgende:
ik moet binnenkort mijn f5 knop gaan vervangen
ja dat is langzaamquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je kan altijd nog met de muis op vernieuwen klikken
ik doe dat wel, ik ben te lam om mijn linker hand 5 cm omhoog te verplaatsenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:38 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat is langzaamik wil nog wel in de race blijven
ik probeer het, maar het lukt nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je kan altijd nog met de muis op vernieuwen klikken
fail jij hier even hardquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik probeer het, maar het lukt niet
[ afbeelding ]
HAHAHAquote:
onder jouw bureau toch ??quote:
quote:
nu ff niet zegt iequote:
nog 33 minutenquote:
kloptquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:58 schreef Runx het volgende:
[..]
kloptik ben even aan het lurken bij foksters
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]of je bent kansloos of je bent gefrustreerd ofzo
Of beidequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:02 schreef debbie_19 het volgende:
Heb je lekker 2 bakkies voor jezelfquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker neem ik koffie mee voor een collega , is ie gewoon naar huis, de rat
ja eentje met melkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heb je lekker 2 bakkies voor jezelf
vandaag viel het aardig mee hoar de snelheid van de topic'squote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:17 schreef Vlindermes het volgende:
Jullie hebben echt niets te doen op je werk he,
ik heb even wat te doen en gelijk een heel topic verder
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:17 schreef Runx het volgende:
nog 14 minuten
carebear ook al heb ik me verslapen en was ik half uur te laat ik blijf mooi niet een halfuur extraik ben gangsta
Nou ik had wat te doen, en heb nu gelijk niets meer te doen tot en met het einde van de dagquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:17 schreef Runx het volgende:
[..]
vandaag viel het aardig mee hoar de snelheid van de topic's
Fijne avond!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga naar huisdenk ik maar fijne avond
fijne avond debsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
Fijne avond!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
welke moet ik nou geloven ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok
White Mofo Ass Grabba
http://gangstaname.com/index.php
whitelightning
aka Played Out Mule Robba
same herequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:20 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Nou ik had wat te doen, en heb nu gelijk niets meer te doen tot en met het einde van de dag
fijne avond en prettige vrije dag morgenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
Dat is wel minder, en het is ook wel erg rustig hierquote:
kom je mij ophalenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
nog 3 min
nou de mijne word Crikey Mikey. klinkt behoorlijk Gayquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:25 schreef Runx het volgende:
[..]
welke moet ik nou geloven ?
hier zegt die wat anders![]()
Flippin Eck
http://www.weird-maker.nl/MSN_Namen/gangster_msn_naam/
kan ik wel doenquote:
okquote:
weet je wel waar je moet komenquote:
ongeveer, bel mij evenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:32 schreef Runx het volgende:
[..]
weet je wel waar je moet komenof zal ik je bellen ?
"Toilet Matt" hierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou de mijne word Crikey Mikey. klinkt behoorlijk Gay
Tot morgen RunX!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:31 schreef Runx het volgende:
Mensen ik ga naar huis![]()
iedereen bedankt voor het inzet .
mensen die nog moeten werken werk ze
take care , bybye , see u , lov u all![]()
![]()
haha, gelukkig, ben ik niet de enigstequote:
Staan er dus wel normale namen in?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, gelukkig, ben ik niet de enigste
awwwwquote:
Dat is helemaal geen goed nieuws vindt ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:46 schreef Vlindermes het volgende:
Ook weer goed nieuws!
"‘Aankomende CoD is laatste WOII-game"
je bent de enige die het zietquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent de enige die het ziet
Een goeie beurt is een goed medicijn, ik weet nog wel iemand die je kan helpenquote:
Ik vond je vorige leukerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een goeie beurt is een goed medicijn, ik weet nog wel iemand die je kan helpen
Jeweetzts wel wie ik bedoel
mis ik waT?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
De wat voor modus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:49 schreef Logician het volgende:
[..]Ja maar en ik ben vandaag nog wel in knariepietmodus
hoe kan dat nu niet liev zijn
![]()
wat is er anders aan dan?quote:
quote:
Oke lets play hintsquote:
Lolquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:52 schreef Logician het volgende:
[..]
twieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeduuuuuuuuuuuuuuuuuuullllllllllllllllllllllllllllllllltwieeeeeeeeeeeeeedullllllllllllllllllllllllllllllllllllllltwwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!
its mr Bquote:
ahh i c dacht dat we het over WL hadden... die is hetzelfde geblevenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij had eerst toch zo'n stoned sletje?
yep eindelijk een ava, niet te geloven dat ik ook eraan moet gelovenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee niet jij guio
Btw eindelijk een ava?
Ik moet ook maar eens opzoek naar een betere
Ik dacht ook dat we het over WL haddenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahh i c dacht dat we het over WL hadden... die is hetzelfde gebleven
verander je layout eens. er gaat dan een magische wereld voor je openquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahh i c dacht dat we het over WL hadden... die is hetzelfde gebleven
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:07 schreef Guio het volgende:
ik zit hier gewoon piemels te zuigen, heb niets anders te doen maar moet 9 uur aanwezig zijn
quote:
en helaas moet je met een badge naar binnen hier, dus ze kunnen precies zien hoe lang ik binnen ben geweest....HELP PRISON!quote:
tering, en moet jij dat aanschouwen ?quote:
hahahaha, het is bijna vrijdag!!!!!quote:
vind ze alleen maar mooiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering, en moet jij dat aanschouwen ?
Uh, daar wil ik dus NIET werken!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:10 schreef Guio het volgende:
[..]
en helaas moet je met je piemel naar binnen hier in mijn donzige aarsje, dus ik kan precies voelen hoe lang je binnen bent geweest....HELP PRISON!
ja nu kan je er pas over mee pratenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vind ze alleen maar mooi
WL ik heb speciaal voor jou even de foksilver layout gebruikt...
leuke ava.
en nu snelweer bagger layout
verder is het prima te doen hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:13 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Uh, daar wil ik dus NIET werken!
hahahah, heb je die edit wel gezien?quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nu kan je er pas over mee praten
ja, alleen ietsje later...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:15 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
hahahah, heb je die edit wel gezien?
Gelijk heb je! Die gozer moeten ze gewoon een nekschot geven!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Fijne avond mensen, na dit i love dries debacle op de radio, besluit ik maar om af te sluiten.
Dat maakte jou reactie alleen maar leuker!quote:
I know...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:19 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Dat maakte jou reactie alleen maar leuker!
Ja lief hequote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En ik ga maar eens naar huis
Hoor ik daar iemand mc donalds mc donalds mc donalds roepen?
Ik heb net biefstuk opquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Logician het volgende:
dikke mensen??
Ik heb net een schnitzel met mayo gehad
Nu pas?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:11 schreef Logician het volgende:
De andere pics werken ineens niet meer
ps: ik heb toch iets leuks ontdekt!! Joomla![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:13 schreef Logician het volgende:
ps: Olep kan je dat lijstje nu nog eens sturen?![]()
Net even die online demo gedaan en nu aan het downloadenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Dat draai ik op het werk ons Intranet op
zo das toevalig , ik heb ook net schnitzel gehad , maar dan met ketchupquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Logician het volgende:
dikke mensen??
Ik heb net een schnitzel met mayo gehad
hahaa ik ook! lekker makkelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Dat draai ik op het werk ons Intranet op
Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Net even die online demo gedaan en nu aan het downloaden![]()
Volgens mij horen jullie mij de rest van de avond niet meer
Nee!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:00 schreef Runx het volgende:
logie zou je de fotosoeps nog er op willen zetten , zoals ik dat gepmed had
dank u
Ja doe ik straks even, alleen ik moet dus even nagaan welke er dan al wel en niet opstaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:00 schreef Runx het volgende:
logie zou je de fotosoeps nog er op willen zetten , zoals ik dat gepmed had
dank u
Ohh kan jij dat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:11 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja doe ik straks even, alleen ik moet dus even nagaan welke er dan al wel en niet opstaan
Maar ben ondertussen alweer met php aan het kloten
idd ,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohh kan jij dat?
Wat kan je eigenlijk niet?
Nah niet echt goed ofzo, gewoon lekker wat aanklooien zodat ik het straks wel goed kanquote:
Breien, borduren, naaien, veterstrikken... etc...quote:Wat kan je eigenlijk niet?
Kutzooi is het ja, en ik mag geen msn installeren.... ook zo iets vaagsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
omg droxz
das mooi .... KUT
heb maar even filmpje gekeken. Amityville. Oude film maar blijft goed
toffe filmquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kutzooi is het ja, en ik mag geen msn installeren.... ook zo iets vaags
Die film ken ik gewoon niet
Is wel leuk horroretjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kutzooi is het ja, en ik mag geen msn installeren.... ook zo iets vaags
Die film ken ik gewoon niet
truequote:
mocht je er niet uitkomen, ik programeer het al 6 jaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:11 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja doe ik straks even, alleen ik moet dus even nagaan welke er dan al wel en niet opstaan
Maar ben ondertussen alweer met php aan het kloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |