Ik dacht ook dat we het over WL haddenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahh i c dacht dat we het over WL hadden... die is hetzelfde gebleven
verander je layout eens. er gaat dan een magische wereld voor je openquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahh i c dacht dat we het over WL hadden... die is hetzelfde gebleven
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:07 schreef Guio het volgende:
ik zit hier gewoon piemels te zuigen, heb niets anders te doen maar moet 9 uur aanwezig zijn
quote:
en helaas moet je met een badge naar binnen hier, dus ze kunnen precies zien hoe lang ik binnen ben geweest....HELP PRISON!quote:
tering, en moet jij dat aanschouwen ?quote:
hahahaha, het is bijna vrijdag!!!!!quote:
vind ze alleen maar mooiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering, en moet jij dat aanschouwen ?
Uh, daar wil ik dus NIET werken!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:10 schreef Guio het volgende:
[..]
en helaas moet je met je piemel naar binnen hier in mijn donzige aarsje, dus ik kan precies voelen hoe lang je binnen bent geweest....HELP PRISON!
ja nu kan je er pas over mee pratenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vind ze alleen maar mooi
WL ik heb speciaal voor jou even de foksilver layout gebruikt...
leuke ava.
en nu snelweer bagger layout
verder is het prima te doen hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:13 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Uh, daar wil ik dus NIET werken!
hahahah, heb je die edit wel gezien?quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nu kan je er pas over mee praten
ja, alleen ietsje later...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:15 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
hahahah, heb je die edit wel gezien?
Gelijk heb je! Die gozer moeten ze gewoon een nekschot geven!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Fijne avond mensen, na dit i love dries debacle op de radio, besluit ik maar om af te sluiten.
Dat maakte jou reactie alleen maar leuker!quote:
I know...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:19 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Dat maakte jou reactie alleen maar leuker!
Ja lief hequote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En ik ga maar eens naar huis
Hoor ik daar iemand mc donalds mc donalds mc donalds roepen?
Ik heb net biefstuk opquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Logician het volgende:
dikke mensen??
Ik heb net een schnitzel met mayo gehad
Nu pas?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:11 schreef Logician het volgende:
De andere pics werken ineens niet meer
ps: ik heb toch iets leuks ontdekt!! Joomla![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:13 schreef Logician het volgende:
ps: Olep kan je dat lijstje nu nog eens sturen?![]()
Net even die online demo gedaan en nu aan het downloadenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Dat draai ik op het werk ons Intranet op
zo das toevalig , ik heb ook net schnitzel gehad , maar dan met ketchupquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Logician het volgende:
dikke mensen??
Ik heb net een schnitzel met mayo gehad
hahaa ik ook! lekker makkelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Dat draai ik op het werk ons Intranet op
Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Net even die online demo gedaan en nu aan het downloaden![]()
Volgens mij horen jullie mij de rest van de avond niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |