quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:17 schreef Runx het volgende:
nog 14 minuten
carebear ook al heb ik me verslapen en was ik half uur te laat ik blijf mooi niet een halfuur extraik ben gangsta
Nou ik had wat te doen, en heb nu gelijk niets meer te doen tot en met het einde van de dagquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:17 schreef Runx het volgende:
[..]
vandaag viel het aardig mee hoar de snelheid van de topic's
Fijne avond!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga naar huisdenk ik maar fijne avond
fijne avond debsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
Fijne avond!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
welke moet ik nou geloven ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok
White Mofo Ass Grabba
http://gangstaname.com/index.php
whitelightning
aka Played Out Mule Robba
same herequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:20 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Nou ik had wat te doen, en heb nu gelijk niets meer te doen tot en met het einde van de dag
fijne avond en prettige vrije dag morgenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
Dat is wel minder, en het is ook wel erg rustig hierquote:
kom je mij ophalenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
nog 3 min
nou de mijne word Crikey Mikey. klinkt behoorlijk Gayquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:25 schreef Runx het volgende:
[..]
welke moet ik nou geloven ?
hier zegt die wat anders![]()
Flippin Eck
http://www.weird-maker.nl/MSN_Namen/gangster_msn_naam/
kan ik wel doenquote:
okquote:
weet je wel waar je moet komenquote:
ongeveer, bel mij evenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:32 schreef Runx het volgende:
[..]
weet je wel waar je moet komenof zal ik je bellen ?
"Toilet Matt" hierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou de mijne word Crikey Mikey. klinkt behoorlijk Gay
Tot morgen RunX!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:31 schreef Runx het volgende:
Mensen ik ga naar huis![]()
iedereen bedankt voor het inzet .
mensen die nog moeten werken werk ze
take care , bybye , see u , lov u all![]()
![]()
haha, gelukkig, ben ik niet de enigstequote:
Staan er dus wel normale namen in?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, gelukkig, ben ik niet de enigste
awwwwquote:
Dat is helemaal geen goed nieuws vindt ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:46 schreef Vlindermes het volgende:
Ook weer goed nieuws!
"‘Aankomende CoD is laatste WOII-game"
je bent de enige die het zietquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent de enige die het ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |