Morgeuh! !!quote:
quote:
houd je beaaaaaaaaaakquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Mogguh Sm0kez!![]()
![]()
Hebben we er nog een beetje zin in?
Dat hebben er meer gedaan, die krijgen nu eten door een slangetjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
houd je beaaaaaaaaaak![]()
maar toch vind ik je lief
Dat dusquote:
hahaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat hebben er meer gedaan, die krijgen nu eten door een slangetje
Mogguh crazy!Alles goed jochie?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziekenhuis? heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha
maar kan beter, moet nog 2 keer terug naar t ziekenhuis
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Mogguh Sm0kez!![]()
![]()
Hebben we er nog een beetje zin in?
Gelukkig...dan ben ik niet de enige!quote:
ik moest gistere toch naar t ziekenhuisquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ziekenhuis? heb ik wat gemist?
[..]
WL!!!!!![]()
![]()
![]()
Daar weet ik niks vanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik moest gistere toch naar t ziekenhuis
Ik zou dus vanmiddag meteen na m'n werk bij een vriendin langs (ja ik had beloofd om lasagne te gaan maken... terwijl ik zó culinair ben ingesteld dat ik net aan een eitje kan bakkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gelukkig...dan ben ik niet de enige!![]()
quote:Man rijdt op de snelweg, wordt aangehouden door een agent.
Agent:'Hebt u gedronken, meneer?'
Man:'Nee agent, ik heb niks op.'
Agent:'Dat gaan we testen met wat vraagjes. Als u in de verte twee lichtjes aan ziet komen, wat is dat dan?'
Man:'Een auto natuurlijk.'
Agent:'Ja, maar wàt voor auto? Een Toyota, een Golf of een BMW?'
Man:'Ja man, hoe moet ik dat nou weten?'
Agent:'Goed, andere vraag: je ziet één lichtje aankomen, wat is dat?'
Man:'Een motor lijkt me.'
Agent:'Ja...maar wàt voor motor? Een Yamaha, een Suzuki of een Harley?'
Man:'Ja joh, dat kan ik toch niet weten?? Maar mag ik u dan een vraag stellen?'
Agent:'Ja dat mag wel.'
Man:'Oke, je loopt in Amsterdam en ziet op de hoek van de straat een vrouw met hoge hakken, netpantys en zware make-up op. Wat is dat?'
Agent:'Dat is een hoer.'
Man:'Ja....maar is het je vrouw, je moeder of je dochter?'
Mogguh Renedis!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:34 schreef renedis het volgende:
goede morgen iedereen!
Sgele [ afbeelding ], je bent vandaag weer actief aanwezig?
Hey je hebt een Avaquote:
good luck! vertel haar gewoon de waarheid en ze snapt het wel?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zou dus vanmiddag meteen na m'n werk bij een vriendin langs (ja ik had beloofd om lasagne te gaan maken... terwijl ik zó culinair ben ingesteld dat ik net aan een eitje kan bakken)
Alleen mevrouw heeft geen ovenschaal... Die zou ik dus meenemen van thuis! Geen probleem natuurlijk, tenzij je 's ochtends wakker wordt en geen tijd hebt om te douchen en dat ding te zoeken
Dus nu kan ik na werk eerst langs huis, en kom ik dus vanmiddag gewoon wéér te laat
Echt hoor... ik ben bij haar dus letterlijk nog nóóit op tijd
Bij vrouwen kan je beter wat later komen dan te vroeg...toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zou dus vanmiddag meteen na m'n werk bij een vriendin langs (ja ik had beloofd om lasagne te gaan maken... terwijl ik zó culinair ben ingesteld dat ik net aan een eitje kan bakken)
Alleen mevrouw heeft geen ovenschaal... Die zou ik dus meenemen van thuis! Geen probleem natuurlijk, tenzij je 's ochtends wakker wordt en geen tijd hebt om te douchen en dat ding te zoeken
Dus nu kan ik na werk eerst langs huis, en kom ik dus vanmiddag gewoon wéér te laat
Echt hoor... ik ben bij haar dus letterlijk nog nóóit op tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |