Ik vind de kwaliteit op alletwee de foto's kutquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:17 schreef voetballeh het volgende:
Jonges, geen psp 3000 kopen!
ivm. screen interlacing.
Schandalig dat Sony het interlacing scherm van de psp3000 een 'feature' durft noemen.
En het schijnt hardware matig te zijn, dus geen software update voor uit te brengen!
Dat ze zo'n grote fout in't apparaat over het hoofd hebben kunnen zien!
hier een update:
http://pspupdates.qj.net/(...)xed/pg/49/aid/125164
En het eerste bericht:
PSP Centraal # 52 Ultimate Chains
En hier foto's:
[ afbeelding ]
mixed mode dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:27 schreef Pheno het volgende:
Ah, het is WPA/WPA2 personal. Apple router.
Ja, op beide antwoordenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit op alletwee de foto's kut
[..]
mixed mode dus
Lelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:17 schreef voetballeh het volgende:
ivm. screen interlacing.
Schandalig dat Sony het interlacing scherm van de psp3000 een 'feature' durft noemen.
En het schijnt hardware matig te zijn, dus geen software update voor uit te brengen!
hier een update:
En het eerste bericht:
En hier foto's:
[ afbeelding ]
Zoiets had ik gelezen ja, daarom ben ik ook maar voor de vorige versie gegaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:17 schreef voetballeh het volgende:
ivm. screen interlacing.
hier een update:
En het eerste bericht:
En hier foto's:
[ afbeelding ]
Ik heb een 3000, maar heb er tot nog toe geen last van gehad. Ben benieuwd...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:17 schreef voetballeh het volgende:
ivm. screen interlacing.
[...knip...]
Inderdaad, al moet ik wel zeggen dat de PSP3000 beroerder is dan de anderequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit op alletwee de foto's kut
Heb ik ook thuis, en werkt als een zonnetje. Net firmware weer eens geupgrade, was gelijk een mooie testquote:[..]
mixed mode dus
Nee, kan niet. Heb je 'speciale' kabeltjes voor, met zo'n USB aansluiting voor je PSP en een oplaad aansluiting.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets had ik gelezen ja, daarom ben ik ook maar voor de vorige versie gegaan.
LocoRoco is echt gruwelijk verslavend.
Trouwens, kun je de PSP met een USB-kabel ook opladen via de PC of is zo'n kabeltje alleen voor bestandsoverdrachten?
Goed he, van sony. Dat ze gewoon een standaart miniusb plug gebruiken ipv weer een nieuw gaatje uitvindenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet zeggen, heb het voor bijna al mijn apparatuur wat via USB aan de PC/laptop te knopen is...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Heb je 'speciale' kabeltjes voor, met zo'n USB aansluiting voor je PSP en een oplaad aansluiting.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Heb er zelf ook zo een, loop ik niet met allemaal opladers te slepen.
Moet zeggen, heb het voor bijna al mijn apparatuur wat via USB aan de PC/laptop te knopen is...
Jep, maar als je aan het werk bent o.i.d. heb je daar toch geen last van, dan speel je toch niet als het goed is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:41 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Klopt het dat opladen via de pc wel langer duurt dan via huisstroom?
Jep, heb liever dat ze het allemaal zo houden. M'n Nokia N95 heeft ook een miniusb aansluitingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Goed he, van sony. Dat ze gewoon een standaard miniusb plug gebruiken ipv weer een nieuw gaatje uitvinden
Maar goed, sinds 5.0 niet meer nodig. En komende tijd ook niet aangezien zoals roy al zegt, er geen games meer komen op de psp
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar Patapon vond ik daar dan ook nog wel bijhoren. Het wordt voor mij weer wachten tot volgend jaar wanneer er weer wat gave games uitkomen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, de PSP heeft dit jaar twee toppers gehad (God of War en Crisis Core), maar naast Lumines was het dat wel. Er komt NIETS aan dat mijn interesse heeft verderHet valt me zwaar tegen eigenlijk, alsof developers zich enkel nog maar richten op de grote consoles (de DS heeft namelijk ook niet meer dan 3 games aangekondigd die ik wil hebben)...
http://psp.ign.com/index/(...)nt.eq.game.locale=us
Toch maar eens kijken naar SNES emulation...
Inderdaad, baal ik ook wel een beetje van op dit moment. Ik gebruik hem nu enkel als browser en soms als remote voor me PS3. Kom op sony!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, de PSP heeft dit jaar twee toppers gehad (God of War en Crisis Core), maar naast Lumines was het dat wel. Er komt NIETS aan dat mijn interesse heeft verderHet valt me zwaar tegen eigenlijk, alsof developers zich enkel nog maar richten op de grote consoles (de DS heeft namelijk ook niet meer dan 3 games aangekondigd die ik wil hebben)...
http://psp.ign.com/index/(...)nt.eq.game.locale=us
Nah, alleen op de wii zou ik die (naast de pc) kopenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:12 schreef Ezechielk het volgende:
Diablo 3 op de PSP, dat zou lachen zijn
Zodat je zelf alle enemies neer kan maaien/schieten/e.d. met je wiimotequote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, alleen op de wii zou ik die (naast de pc) kopen
Geniaal!!! Heb de psp al sinds ut begin... Na half jaartje tijd lange tijd niet naar omgekeken. Maar sinds ik Snes9x erop heb staan is het een geniaal productquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stoerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:12 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Geniaal!!! Heb de psp al sinds ut begin... Na half jaartje tijd lange tijd niet naar omgekeken. Maar sinds ik Snes9x erop heb staan is het een geniaal product
Maar moet zeggen, sinds ik de psp gemodt heb nooit meer wat gekocht. Zijn weinig goede titels die mijn euro's waard zijn....
Wat jij wiltquote:
Ja want de UMD is natuurlijk het enige wat betaald moet worden!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:42 schreef voetballeh het volgende:
moeten ze voor zo'n fokkin onderzetter maar geen 40-50 euro durven vragen.
vraag 10 euro, doe er een mooi doosje bij & handleiding en mischien een collectors itempje zoals een button of sleutelhanger en ik koop het spelletje in de winkel.
tot dan kunnen ze ook een dikke vinger van me krijgen en gaat de torrent aan.
en snes roms zijn 20 jaar oud, beetje zielig om daar over te gaan zeuren als iemand een paar Roms wilt spelen. Die spellen hebben hun ontwikkelingskosten allang terugverdient en iedereen die eraan heeft meegewerkt heeft z'n loon en winst uitgekeert gekregen.
Je hebt duidelijk verstand van kosten. Je mag mijn tuinman worden. 5 euro voor een dagje. Want je hebt alleen een hark nodig, die kun je voor dat geld wel kopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:42 schreef voetballeh het volgende:
moeten ze voor zo'n fokkin onderzetter maar geen 40-50 euro durven vragen.
vraag 10 euro, doe er een mooi doosje bij & handleiding en mischien een collectors itempje zoals een button of sleutelhanger en ik koop het spelletje in de winkel.
tot dan kunnen ze ook een dikke vinger van me krijgen en gaat de torrent aan.
Mooi!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk verstand van kosten. Je mag mijn tuinman worden. 5 euro voor een dagje. Want je hebt alleen een hark nodig, die kun je voor dat geld wel kopen.
Even kijken, ik moet nog eerst even een multiplatform tuin maken, anders kan ik mijn kosten niet meer terug verdienen.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gelukkig gaan al die download hoertjes later vrijwilligers werk doen, niemand wil betaald krijgen waar hij recht op heeft natuurlijk!
Wat is het verschil dan met wat jij doet voor die medewerkers? Je geeft ze geen geld waar ze recht op hebben. Maar ach, dat zal jou roesten, jij hebt je spelletjes. Gratis, want ook voor 10 euro zou je ze niet kopen. Want dat zou 10 euro schelen. Daar kun je weer een peuk voor opsteken!quote:
Precies, en maar janken dat er alleen mainstream EA shit uitkomt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan met wat jij doet voor die medewerkers? Je geeft ze geen geld waar ze recht op hebben. Maar ach, dat zal jou roesten, jij hebt je spelletjes. Gratis, want ook voor 10 euro zou je ze niet kopen. Want dat zou 10 euro schelen. Daar kun je weer een peuk voor opsteken!
Eigenlijk zouden de software ontwikkelaars gewoon moeten kappen. Die mentaliteit van tegenwoordig is echt te erg aan het worden. Piraterij is altijd geweest, maar ik heb het idee dat men het nu als een recht ziet.
Tja, ik zou als uitgever ook alleen maar mainstream uitgeven, iets orginelers wordt toch alleen maar door de "diehard gamers" gedownload. En een handjevol mensen die het dan wel gewoon kopen, maar dat is dus niet rendabel. Het is wachten op "Goh... fifa 2010... origineelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, en maar janken dat er alleen mainstream EA shit uitkomt.
"Goh... fifa 2009... origineel"
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, ik zou als uitgever ook alleen maar mainstream uitgeven, iets orginelers wordt toch alleen maar door de "diehard gamers" gedownload. En een handjevol mensen die het dan wel gewoon kopen, maar dat is dus niet rendabel. Het is wachten op "Goh... fifa 2010... origineel".
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:50 schreef Pheno het volgende:
Ik zou er ook trots op zijn als downloader, dat ik dat voor elkaar heb gekregen met de andere stoere massa
Ja, omdat je daar nog niets kan downloadenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:39 schreef -Techno- het volgende:
ps: ik koop netjes mijn spellen voor de ps3
En dat ene spelletje per jaar dat de aanschaf waard is geeft hem ook genoeg tijd om daarvoor te sparenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, omdat je daar nog niets kan downloaden
Zeg dan niksquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, omdat je daar nog niets kan downloaden
Verdomd weinig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:39 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Moraalridders.... Jullie kijken zeker nooit een film van internet he? Jullie luisteren zeker nooit een "illegaal" mp3tje? Jullie hebben zeker nooit iets gratis geconsumeerd waar je eigenlijk voor moet betalen?
Wat een drogreden. Je kunt het ook kopen, dan heb je die heffing nietquote:Trouwens ik (en iedereen die een leeg opslag medium koopt) betaal wel degelijk een vergoeding. De kopieerheffing namelijk.
Doe ik Ross.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Krijgen we nu overal deze piraten vs kopers discussies?
Piraten is kut, maar als je het wilt doen prima maar loop er niet stoer over te doen tegen de mensen die wel braaf betalen.
Hop en nu weer verder over wel interessante dingen.
Hij lijkt verdacht veel op Zack van FF:CCquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kingdom Hearts: Birth by Sleep![]()
http://www.insidegamer.nl(...)eep/impressies/22674
[ afbeelding ]
I'm trying, I'M TRYING!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:26 schreef Pheno het volgende:
Hij lijkt verdacht veel op Zack van FF:CC
Zack
2009 duurt nog zo lang! Weeehhhhquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kingdom Hearts: Birth by Sleep![]()
http://www.insidegamer.nl(...)eep/impressies/22674
[ afbeelding ]
Tsung's airstrikequote:
Ik denk dat ik deze week FIFA 2009 ga halen, dus over een weekje kan ik het je vertellenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:03 schreef Theodesperado het volgende:
Heeft iemand een Fifa of PES spel voor de PSP? Of misschien zelfs al Fifa 2009?
Zijn deze voetbalspellen een beetje goed te spelen op de PSP? Welke van de 2 is voor de PSP de meest geschikte, is dat Fifa 2009 of nog even wachten op PES 2009. Hopelijk zijn er mensen die een goed advies hiervoor hebben!
Ik speel al tijden PES 2008 op de PSP en dat werkt echt perfect, FIFA 2009 heb ik een tijdje gespeeld maar daar heb ik gewoon wat minder mee, al is dat puur persoonlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:03 schreef Theodesperado het volgende:
Heeft iemand een Fifa of PES spel voor de PSP? Of misschien zelfs al Fifa 2009?
Zijn deze voetbalspellen een beetje goed te spelen op de PSP? Welke van de 2 is voor de PSP de meest geschikte, is dat Fifa 2009 of nog even wachten op PES 2009. Hopelijk zijn er mensen die een goed advies hiervoor hebben!
Ik vond meteor strike dan toch leukerquote:
De FMV waren echt wel tof ja, 3x Tsung in het DMZvond ik daarin weer wat minder.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:14 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Ik vond meteor strike dan toch leuker
en ikmoet niet te erg powerlevelen...
eindbaas was een eitje daardoor
Ik zit nu vlak bij het einde van de storyline, maar ben eerst bezig om al die extra missies te halen. Het wordt wel gruwelijk saai vind ik. Het is steeds meer van hetzelfde. Daarom ben ik eerst met Final Fantasy I begonnen en ga ik binnenkort wel weer verder met CC.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:59 schreef Pheno het volgende:
De FMV waren echt wel tof ja, 3x Tsung in het DMZvond ik daarin weer wat minder.
Ik ben nu bezig om alle ste halen, zodat ik die godin eens kan doen, die schijnt een stuk minder lief voor je te zijn
Is PES op de PSP te vergelijken met de PS2? Vind je Fifa minder door sentiment of omdat het gewoon minder lekker speelt? Haha ik wil gewoon een goede afweging maken voor welk spel ik koop, dus excuus voor de vragen..quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:11 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Ik speel al tijden PES 2008 op de PSP en dat werkt echt perfect, FIFA 2009 heb ik een tijdje gespeeld maar daar heb ik gewoon wat minder mee, al is dat puur persoonlijk.
Als PES liefhebber kom je iig ruim aan je trekken op de PSP in mijn optiek.
Ik gebruik Xvid4PSP hiermee blijft het geluid synchroon lopen en je kunt ondertitels toevoegen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:38 schreef brd_- het volgende:
Ik heb vorige week een PSP gekocht en wil eigenlijk in de trein wel effe heroes kijken ofzo. Dus moet ik mijn .AVI converten naar .MP4. Als ik google vind ik genoeg programma's maar het ene programma is de ander niet.
Daarom, heeft iemand hier ervaring mee en welk programma raad je me dus aan?
Zit geen video decoder in. Alleen als je de pro versie hebt en die kost weer geld. Heb het nu met pspvideo9 gedaan en dat werkt gewoonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:57 schreef disjfa het volgende:
Kan je niet gewoon de media manager van sony gebruiken?
dat programma loopt bij mij vastquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:22 schreef brd_- het volgende:
[..]
Zit geen video decoder in. Alleen als je de pro versie hebt en die kost weer geld. Heb het nu met pspvideo9 gedaan en dat werkt gewoon
Volle versie is er toch al?quote:Op zondag 23 november 2008 20:05 schreef RaymanNL het volgende:
De demo van Loco Roco 2 is er ookMisschien moet ik die maar is gaan checken binnenkort
maar dat kost centjesquote:
Truequote:Op maandag 24 november 2008 09:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
maar dat kost centjesDus eerst lekker demo checken.
Nope, gaat niet werken. Je moet echt een eigen draadloos netwerk hebben. Of een access point aansluiten op je routerquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:44 schreef Timm-E het volgende:
Ik heb een vraagje over internet op de psp. Hoe werkt dat? Ik heb dat ding nu al een tijdje en wil d'r nu ook op internetten, maar ik heb thuis geen draadloos netwerk. Moet ik eerst op de een of andere manier ervoor zorgen dat ik een draadloos netwerk heb om te internetten? Kan ik niet gewoon zo'n usb-wifi stick inpluggen in m'n laptop en dat ik dan opeens draadloos internet heb?
Heb hem ook, is weer veel van hetzelfde, maar alsnog heeeeeel verslavendquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:43 schreef AtseBenjamin het volgende:
Vandaag heb ik de nieuwe Loco Roco gehaald. Ga hem zo spelen want mijn vriendin heeft nu mijn psp ingepikt...ghrrr!
Ik heb de demo gespeeld omdat Pheno zo enthousiast was. Ik vond er niet veel aan...quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Patapon. Snap het nog niet helemaal, wordt steeds afgemaakt door een draak
.
Dat komt omdat mijn smaak neerkomt op: RPG of vage japanese(-like) spelletjes.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de demo gespeeld omdat Pheno zo enthousiast was. Ik vond er niet veel aan...
Die voorkeur deel ik, maar Patapon is dan toch de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op zondag 30 november 2008 08:43 schreef Pheno het volgende:
Dat komt omdat mijn smaak neerkomt op: RPG of vage japanese(-like) spelletjes.
Niet iedereen kickt daar op
God of War is eigenlijk de enige die in aanmerking komt wat mij betreft.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen! Wat zijn jullie GOTY 2008 kandidaten?
Inderdaadquote:Op zondag 7 december 2008 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
God of War is eigenlijk de enige die in aanmerking komt wat mij betreft.
Eensch.quote:Op zondag 7 december 2008 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
God of War is eigenlijk de enige die in aanmerking komt wat mij betreft.
Ja, nou, ik heb af en toe bevestiging nodig in m'n levenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Roy, serieus, dat vraag je aan mij?
![]()
Dissidia staat allang in pre-order, wordt de 19e verstuurd
![]()
Jap versie he, voor de echte diehard
niet echt veel verschil met 08. Geen eignelijk.quote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef Spougle het volgende:
Dissidia Ziet er tof uit zeg.
Heeft hier iemand FIFA 09 op de PSP gespeeld? Is ie het kopen waard?
Met welk vechtsysteem is dat spel?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
13 februari in de winkels: Star Ocean: Second Evolution
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar met Tales of... volgens mij, realtime met de optie om te pauzeren om je keuzes te maken. Ik sla 'm over, teveel betere RPG's op de DS.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Met welk vechtsysteem is dat spel?
Nou, met Dragon Quest V en Crono Trigger ga ik mijn jaar echt niet vullen, 2 maanden hooguit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Tales of... volgens mij, realtime met de optie om te pauzeren om je keuzes te maken. Ik sla 'm over, teveel betere RPG's op de DS.
DQ VI komt ook dit jaar nog. Maar goed, je hebt gelijk, misschien dat ik aan Star Ocean gaat beginnen als de DS weer een droogte in gaat (meestal zo in mei). Ik ga dan wel beginnen met de eerste SO overigensquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:55 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nou, met Dragon Quest V en Crono Trigger ga ik mijn jaar echt niet vullen, 2 maanden hooguit.
Even reviews afwachten, als het wat is schaf ik hem misschien wel aan.
Met een beetje geluk is die game dan ook al rond die tijd in de budgetbakken te vindenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DQ VI komt ook dit jaar nog. Maar goed, je hebt gelijk, misschien dat ik aan Star Ocean gaat beginnen als de DS weer een droogte in gaat (meestal zo in mei). Ik ga dan wel beginnen met de eerste SO overigens
Ik doe hem altijd netjes in een hoesje, Er zit nog geen krasje opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:13 schreef TheGuy het volgende:
Ik denk er over om misschien een psp te kopen maar ik twijfel toch nog, omdat volgens mij dat scherm zo ontzettend snel krast, of valt dat wel mee?
Bij mij zit hij altijd in m'n binnenzak, en mijn scherm is ook nog geheel krasvrijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:13 schreef TheGuy het volgende:
Ik denk er over om misschien een psp te kopen maar ik twijfel toch nog, omdat volgens mij dat scherm zo ontzettend snel krast, of valt dat wel mee?
Is er al een demo van Resistance?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:29 schreef Electric_Wizard het volgende:
Die resistance demo ziet er goed uit en speelt lekker + de nieuwe star ocean
Dan heb je meteen een groot deel van de toppers binnen ja.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:43 schreef nostra het volgende:
Nou ja, failliet zal ik er ook niet aan gaan, dus maar besteld met FF:CC, GTA:VC Stories, Daxter, God of War en LocoRoco als games.We'll see!
Wipeout Pure, Silent Hill, Hot shots golf, killzone,....quote:Op zondag 25 januari 2009 22:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dan heb je meteen een groot deel van de toppers binnen ja.
En?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Roy, serieus, dat vraag je aan mij?
![]()
Dissidia staat allang in pre-order, wordt de 19e verstuurd
![]()
Jap versie he, voor de echte diehard
Syphon Filter, Socom (allemaal incl. Tactical Strike), Brothers in Arms, ...quote:Op zondag 25 januari 2009 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wipeout Pure, Silent Hill, Hot shots golf, killzone,....
Eén van de eerste PSP shots was dit toch:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef RedemptioN het volgende:
mjah als er hier nou ook gewoon maandelijks toppers uitkomen...wacht nog steeds op gran turismo, maar die zal wel op de psp2 uitkomen
Ja inderdaad. Ik vind dat er een Duke Nukem seal of approval op dat plaatje moetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén van de eerste PSP shots was dit toch:
[ afbeelding ]
Die ja...maar eerst moest gt5 af zijn, dus ik heb de hoop allang op gegeven hiervoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén van de eerste PSP shots was dit toch:
[ afbeelding ]
Mag je juridisch een psp hacken, ik denk dat Sony dat ook te triest en laag bij de grond vindt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:55 schreef voetballeh het volgende:
game-developers zijn zo fucking zielig.
nu maken ze umd's die custom firmwares detecteren en bepaalde bestanden verwijderen van je PSP.
Te triest gewoon en laag bij de grond. Dat ze patches uitbrengen zodat er minder makkelijk gehacked kan worden kan ik nog mee leven.....maar expres bestanden op je PSP mollen....mag dit juridisch gezien uberhaupt wel??
http://pspupdates.qj.net/(...)MDs/pg/49/aid/128658
Ja dat mag.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:55 schreef voetballeh het volgende:
game-developers zijn zo fucking zielig.
nu maken ze umd's die custom firmwares detecteren en bepaalde bestanden verwijderen van je PSP.
Te triest gewoon en laag bij de grond. Dat ze patches uitbrengen zodat er minder makkelijk gehacked kan worden kan ik nog mee leven.....maar expres bestanden op je PSP mollen....mag dit juridisch gezien uberhaupt wel??
http://pspupdates.qj.net/(...)MDs/pg/49/aid/128658
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mag je juridisch een psp hacken, ik denk dat Sony dat ook te triest en laag bij de grond vindt?
Dus jij vindt mensen die met custom firmware games gratis spelen niet te zielig en te triest? Ik wel namelijk, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar als men wat aan het illegale praktijken doet gaan zeuren. Die ontwikkelaars investeren in een spel, om te verkopen, dus waarom zou je dat niet kopen?
Zodra je de PSP koopt ga je een gebruikersovereenkomst aan waarbij je akkoord gaat met de voorwaarden van Sony die zeggen dat je dat niet mag doen met de PSP.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ik koop een product, de psp. Die psp is nu van mij. Als ik er een custom firmware wil opzetten die mij meer mogelijkheden geeft en EXTRA functionaliteit toevoegd aan het apparaat, dan is dat mijn recht.
Maar wat voor service geeft sony nou door dit soort bommen in hun umd's te programmeren?
Mensen met CFW's gaan nu zeker geen spellen meer kopen. Dat bereikt sony hiermee.
Sony kan me de kont kussen, al wil ik het apparaat nog in de doos in de gracht flikkeren. En dit soort acties zijn wederom een mooi excuus om geen games te kopen. Heb je je PSP gemod puur voor ScummVM oid (jaja, gebeurt niet, maar KAN wel) slopen ze je PSP omdat je zo dom bent om een origineel spel te kopen,quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zodra je de PSP koopt ga je een gebruikersovereenkomst aan waarbij je akkoord gaat met de voorwaarden van Sony die zeggen dat je dat niet mag doen met de PSP.
koop een pandoraquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sony kan me de kont kussen, al wil ik het apparaat nog in de doos in de gracht flikkeren. En dit soort acties zijn wederom een mooi excuus om geen games te kopen. Heb je je PSP gemod puur voor ScummVM oid (jaja, gebeurt niet, maar KAN wel) slopen ze je PSP omdat je zo dom bent om een origineel spel te kopen,
Ga zo door jongens!
Spammertquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
koop een pandora![]()
Pandora; open source handheld console
Ik vind het ook stom hoor, maar volgens mij merken de meeste hoeren het niet eens omdat ze nooit legale UMD spelen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sony kan me de kont kussen, al wil ik het apparaat nog in de doos in de gracht flikkeren. En dit soort acties zijn wederom een mooi excuus om geen games te kopen. Heb je je PSP gemod puur voor ScummVM oid (jaja, gebeurt niet, maar KAN wel) slopen ze je PSP omdat je zo dom bent om een origineel spel te kopen,
Ga zo door jongens!
Dat is waarquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spammert.
Leuk ding hoor, maar de kwaliteit van de games zal toch niet hetzelfde zijn....
Waar staat dat dat je recht is? In de gebruikersovereenkomst? Nee, dus. En die had je kunnen lezen, er niet mee eens zijn en het product terug brengen. Maar dat doe je niet, want je wilt graag de laatste games gratis spelen. Ja mijn ass, het merendeel van de CFW mensen doen het niet omdat ze andere functionaliteit willen, die doen het omdat ze het oh zo stoer vinden om alles maar gratis te krijgen. Dus logisch dat er tegen opgetreden wordt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ik koop een product, de psp. Die psp is nu van mij. Als ik er een custom firmware wil opzetten die mij meer mogelijkheden geeft en EXTRA functionaliteit toevoegd aan het apparaat, dan is dat mijn recht.
Maar wat voor service geeft sony nou door dit soort bommen in hun umd's te programmeren?
Mensen met CFW's gaan nu zeker geen spellen meer kopen. Dat bereikt sony hiermee.
Er zijn veel mensen die ISO's maken van hun UMD's omdat:
1- UMD's maken lawaai.
2- UMD draaien kost de batterijen van je psp.
Daar zullen Sony en gamedevvers niet mee zitten, dat zijn geen gemiste inkomstenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sony kan me de kont kussen, al wil ik het apparaat nog in de doos in de gracht flikkeren.
Ze slopen je PSP niet, ze slopen de illegale troep die je erop gezet hebt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga zo door jongens!
nee, dat doen ze dus niet, want zover komen ze nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Ze slopen je PSP niet, ze slopen de illegale troep die je erop gezet hebt.
jij bent tof dat je alles illegaal doetquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat doen ze dus niet, want zover komen ze niet.
Je moraalridder gejank zal me aan mijn reet roesten to be honest....quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
jij bent tof dat je alles illegaal doet
Huilie
Al dan niet moraalridder gezeik, zeiken over illagale zaken is niet spannend in het topicquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moraalridder gejank zal me aan mijn reet roesten to be honest....
nee, in een discussie over wat Sony doet om het tegen te gaan is het niet relevant, apart....quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
jij bent tof dat je alles illegaal doet
Huilie
is er niet een verschil tussen gegevens per ongeluk 'verliezen' en EXPRES gegevens verwijderen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:42 schreef Pheno het volgende:
In de gebruikersovereenkomst staat duidelijk dat Sony niet aansprakelijk gesteld kan worden voor verlies van gegevens. Dus om je data (of het nu illegaal is of niet) op je memstick te zetten die je in je psp gebruikt is iets met een risico.
Nee. Anders had er wel gestaan dat Sony zich niet aansprakelijk zou stellen voor per ongeluk verloren gegevens.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:47 schreef voetballeh het volgende:
[..]
is er niet een verschil tussen gegevens per ongeluk 'verliezen' en EXPRES gegevens verwijderen?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Anders had er wel gestaan dat Sony zich niet aansprakelijk zou stellen voor per ongeluk verloren gegevens.
Appels en peren? Jij maakt gebruik van systeemhardware en software van Sony. Om normaal gesproken dingen te doen die daar bedoeld op zijn. iTunes draait op andermans systeem dat bedoeld is om meer functionaliteit te hebben dan alleen dat van iTunes. Dat is heel wat anders.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:59 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Dus dat I-tunes je HD gaat afscannen en alle mp3's zonder DRM gaat verwijderen vind je ook wel een strak plan?
Dat heeft niks met een moraalridder zijn te maken HW, het is gewoon illegaal om te software te kopieren(ook voor eigen gebruik/back-up) tenzij dat je toestemming van de rechthebbende hebt(en die heb je bij dit soort games gewoon niet vanwege die license agreement), dat weet jij net zo goed als ik. Ik weet ook dat er veel meer users zijn die dat doen, maar het is onnodig in dit soort discussies en lokt alleen maar offtopic gezeik uit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moraalridder gejank zal me aan mijn reet roesten to be honest....
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:07 schreef sp3c het volgende:
maar ik kocht Manhunt 2 voor 15 euro bij Dynabite
eerste vijf minuten zien er iig leuk uit
Dit is niet het Ps3 forum hequote:
Hey, die mensen mogen zelf weten wat ze met hun games doen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:33 schreef voetballeh het volgende:
zijn er hier trouwens lui die killzone liberation online spelen?
dat is wel tof, alleen hackers daar zijn af en toe minder....
Dat ben ik wel met je eens, maar in een discussie over wat Sony doet met je MS etc vind ik het niet echt offtopic of storend persoonlijk. het kwam niet uit het niets vallen ofzo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat heeft niks met een moraalridder zijn te maken HW, het is gewoon illegaal om te software te kopieren(ook voor eigen gebruik/back-up) tenzij dat je toestemming van de rechthebbende hebt(en die heb je bij dit soort games gewoon niet vanwege die license agreement), dat weet jij net zo goed als ik. Ik weet ook dat er veel meer users zijn die dat doen, maar het is onnodig in dit soort discussies en lokt alleen maar offtopic gezeik uit.
Het is geen discussie als elke zin begonnen en beeindigt word met woorden die ik vroeger niet mocht zeggen van mijn moeder. Dan is het een tiradequote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar in een discussie over wat Sony doet met je MS etc vind ik het niet echt offtopic of storend persoonlijk. het kwam niet uit het niets vallen ofzo.
Er zijn op zich een aantal spellen die ik voor de PSP zou willen hebben als het mijn enige handheld was. Op dit moment vind ik de DS echter een veel beter aanbod hebben. Het is niet heel slecht, maar ook verre van goed wat de PSP biedt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:16 schreef RedemptioN het volgende:
het boeit me allemaal niet hoe sony alles regeld...ik wil goede games!! Uit de itunes store kan ik voor de touch/iphone al bijna meer betere spellen krijgen
groof?quote:
Waar dan? Ik heb speciaal een nwe update gedaan (van 5.02 naar 5.03) maar ik zie geen Phantasy Star in de PSN Store.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:42 schreef Remake het volgende:
er is trouwens een phantasy star demo in de playstation store.
Yup. Daar begin ik ook niet aan bij de PSPquote:
Als niemand spellen kocht zou er geen psp zijn dudequote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:23 schreef Remake het volgende:
40.000 nederlanders hebben custom firmware, maar er was een klein dorpje, vol galliers die dapper weerstand bood en zorgde dat sony niet helemaal zonder sales zat in NL
Wat een duimgezuigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:23 schreef Remake het volgende:
40.000 nederlanders hebben custom firmware, maar er was een klein dorpje, vol galliers die dapper weerstand bood en zorgde dat sony niet helemaal zonder sales zat in NL
quote:
Alleen komen die gekochte spellen niet bij de EU sales te staan en word de kans daardoor zelfs kleiner dat Sony ook maar de moeite neemt om ze te localiseren voor de consumenten die wel de moeite nemen om dat soort spellen te kopen in de winkels te leggen, daarbij is custom firmware helemaal niet nodig als je gewoon een import handheld koopt, want dan kun je die games ook gewoon aanschaffen zonder dat je op die localisatie hoeft te wachten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:23 schreef Remake het volgende:
quote:Closing Comments
If you think you can handle the absurd difficulty of Prinny: Can I Really Be the Hero?, you'll have fun with it. The charming sprites and modest 3D backgrounds work well with the PSP and the music and voice acting is commendable. Especially when you consider the amount of unlockables in the game, this platformer is definitely worth it. Prinny, we love you, just don't explode!
8.5 Presentation
Initially ships with the soundtrack, which is a nice addition. Everything is clean and well-explained, with a light-hearted, entertaining story to guide the platforming along.
7.5 Graphics
Adorable sprites easily outshine the 3D backdrops, but what's there looks good.
8.0 Sound
Charming music meshes beautifully with great voice acting. All the Prinnies are too cute.
8.0 Gameplay
Intentionally brutal and unforgiving, you'll need the 1,000 lives you start with. If you can fight through the challenge, your commitment will be rewarded.
8.5 Lasting Appeal
An abundance of unlockables, including a robust encyclopedia of monsters. Stages can be replayed in varying order for a different experience, and players can save/trade replay videos via Ad Hoc.
8.3
Impressive OVERALL
(out of 10 / not an average)
Ik kan het niet laten regenenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:41 schreef Pheno het volgende:
Patapon
Waar loop je dan vast? SOms moet je wat vaker jagen en een boss weer opnieuw doen om daarna het level weer opnieuw te proberen
Absurd difficulty. Dat klinkt alsof ik het moet proberen
Ah, je bent daar. Rustig oefenen. In Fever mode komen is niet heel lastig. Meestal doe ik het defense liedje in het begin bij dat bordje, daarna vol in de aanval, dan met een beetje ritme heb je al na 4-5x fever, als je je niet safe voelt moet je gewoon weg weer don "..dondon..dondon" doen, ipv feveren tot het gaat brandenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten regenen. Tenminste, het lukt wel een keer, maar dan moet het nog een keer omdat anders iedereen verbrandt, en dan gaat het fout.
Dissidia?quote:
quote:
Ik ben benieuwd! Echt eindelijk weer eens een PSP titel waar ik naar uit kijk!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Javanmiddag in de bus
![]()
Ga hem vanavond in bed eens goed spelen ,laat ik het je weten
http://www.gcshop.nl/product.php?id=9597quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zoek nog steeds een winkel waar ik Prins of Persia 3 kan halen, die wil ik. (Die remake van The Two thrones dus)
hier nog gameplay beelden/preview van gametrailers: http://www.gametrailers.com/player/44407.htmlquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dissidia![]()
3D fighter met Final Fantasy Items![]()
Ben al 12 uur bezig![]()
Heerlijk om met alle favo FF karakters te spelen.
Totaal 10 chapters , met elk 5 levels , en sommige vijanden zijn tering sterk![]()
Gelukkig kun je weer levellen, HP potions, blizzara e.d, Tidus blitzball overdrive![]()
![]()
Graphics zijn van Crisis Core kwaliteit, Voice acting![]()
Destiny Odyssey I - Warrior of Light
Destiny Odyssey II - Firion
Destiny Odyssey III - Onion Knight
Destiny Odyssey IV - Cecil Harvey
Destiny Odyssey V - Bartz Klauser
Destiny Odyssey VI - Terra Branford
Destiny Odyssey VII - Cloud Strife
Destiny Odyssey VIII - Squall Leonheart
Destiny Odyssey IX - Zidane Tribal
Destiny Odyssey X - Tidus
Tidus heeft nog een gay stemmetje ook![]()
Beetje simpel verhaal er omheen gebouwd over 2 goden Cosmos en Chaos.
Je kan ook al direct kiezen tussen alle chapters en dus je favoriete deel
Komt er in het kort op neer dat je met elke hero van het chapter tegen die eindbaas moet
BV Cloud tegen Sephiroth , Tidus tegen zijn Pa enz.
Maar kan me best voorstellen dat als je niks met FF hebt ,je het een standaard 3D beat-em-up vind![]()
Hier ga ik me voorlopig nog lang mee vermaken
Cloud & Tidus chapter completedquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Hij is nog niet te bestellen bij VGP overigens
Jezus tering hondenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nope alleen Japanese![]()
( geplande ) US release date staat ergens op juli/aug 2009
Dit is het eind muziekje van Sephiroth tegen Cloud in Dissidiaquote:
Nos gek? PSP + PS3 waddafak?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:18 schreef nostra het volgende:
PSP bevalt goed hier, mooie games.![]()
Kusje aan Fruit.![]()
quote:PSP-4000 krijgt slide-scherm?
Er gaan al geruime tijd geruchten over de opvolger van de PlayStation Portable, vaak simpelweg de PlayStation Portable 2 genaamd. Sony lijkt echter andere plannen te hebben.
Na de lancering van de PSP-3000 zijn ze namelijk druk bezig met de ontwikkeling van de PSP-4000. De website VideoGaming247 zegt namelijk van bronnen vernomen te hebben dat de vernieuwde PSP een slide-screen zal krijgen, mogelijk met het onderstaande resultaat:
De PSP-4000 zou hierbij een aanpassing worden op de PlayStation Portable en dus niet door het leven gaan als de PlayStation Portable 2. Eurogamer gaf eerder aan dat deze vernieuwde handheld eind 2009 in de winkels moet liggen, een gerucht dat de bron van VideoGaming247 bevestigt. De aankondiging van de nieuwe handheld zou hierdoor plaatsvinden tijdens de Game Developers Conference of gedurende de E3.
Zou mooi zijn als die er zo ongeveer uit zou komen te zien. Wel een oud plaatje maar wel heel erg mooiquote:
Hmm lijkt me wel lache ik deed die game altijd op Ps2 online.single player is inderdaad domquote:Op maandag 23 februari 2009 15:16 schreef sp3c het volgende:
ik kocht net Star Wars Battlefront 2 uit een budgetbak voor een tientje ... het loopt en speelt allemaal wel lekker maar tering hey wat een kutspel
ik dacht dat het renegade squadron was want daar heb ik wel goede dingen over gehoord maar dit is echt onwijs stom, staat er achterop de doos 3 campaigns die totaal verschillend zijn, die empire campaign speelde ik dus iig binnen het half uur uit en het zijn allemaal missies in de trend van 'kill 30 w00kies in 4 minuten' ... dat wil zeggen, ik geloof dat ik klaar ben want ik deed net een missie 'kill 45 w00kies in 7 minuten' en daarna schopte hij me terug naar het hoofdmenu, zonder ook maar te melden dat ik gewonnen heb ofzo als je dan nog een keer die campaign op start begint het weer bij het begin ... en die ai is ook klote, als je in zo'n hovercraft tankie stapt snappen die w00kies niet meer waar je gebleven bent tenzij ze ook in een tank zitten
het is een soort Star Wars meets Battlefield ofzo maar het zit wel goed in elkaar technisch gezien, tis best mooi (nu ja nu niet meer want God of War enzo) en toen ik het in first person speeld met de retr0 controls (kijken met de analoge en lopen met die andere knopjes) was het echt goed te besturen dus misschien is het in multiplayer wel te doen maar dit is echt stom ... doe dan geen single player ofzo
en dan is het nog star wars ook
renegade squadron hoef ik ook al niet meer
Zondequote:Op maandag 23 februari 2009 23:20 schreef Beach het volgende:
Ik heb GOW ooit officieel gekocht en nog nooit gespeeld op mn psp
LBP ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
MotorStorm en LBP komen naar de PSP.
Little Big Planetquote:
Motorstorm en Lbpquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
MotorStorm en LBP komen naar de PSP.
nou ... het werkt welquote:Op maandag 23 februari 2009 16:17 schreef Remake het volgende:
t is ook geen game voor de psp, helemaal dood gespeeld op xbox maar psp trekt het niet.
ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Assassin's Creed kijk ik wel naar uit
quote:Star Ocean: First Departure
Usually despatched within 4 working days. £14.73 1 £14.73
Total: £15.72; ongeveer 18 euro
Wat moet het dan woorden? Een heel ander spel. Dan kunnen ze gemakkelijker een andere naam gevenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:00 schreef Slappy het volgende:
Resistance lijkt hopelijk toch niet op de Ps3 versie want die vond ik echt inspiratieloos fps.
Uhhhhh uhhh aan die screens te zien was het niet echt fps te noemen en Killzone op Psp was heel anders dan zijn grote broersquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wat moet het dan woorden? Een heel ander spel. Dan kunnen ze gemakkelijker een andere naam geven
Wat is er mis met het scherm dan?quote:
dan snap ik je probleem met Resistance 1 niet?quote:
niet eens, dat had ik liever gehad!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Killzone op de psp is een third person shooter.
Wel Innocent Life, A Futuristic Harvest Moon.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:13 schreef Slappy het volgende:
Wie heeft Harvest moon op de Psp?
command & conquer??quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:50 schreef sp3c het volgende:
ik niet
is Syphon Filter eigenlijk any good?
ben nu de demo aan het downloaden van de playstation store
ik vind dat echt een geweldige uitvinding die online store, hoef niet met kabeltjes te prutsen nix ... alleen wil ik meer demo's
en als ik een creditcard weet te versieren ergens dan scoor ik Command & Conquer voor 5 euro
Ja voor psp??quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:57 schreef sp3c het volgende:
ja je weet wel met die tankjes en the brotherhood of cain
die manager doet het trouwens ook alleen in Vista trouwensquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik word echt schijtziek he van dat Sony. Hoe kan ik nu in godsnaam demo's downloaden? Als ik via m'n psp naar de store surf kan ik alleen nieuws lezen en via mijn mac moet ik na het inloggen allerlei gegevens over de psp invullen (waar ik geen zin in heb) en heb ik een mediamanager nodig die PC only is....
voor de ps1 maar dat werkt dus schijnbaar ook voor de pspquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:56 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Wel Innocent Life, A Futuristic Harvest Moon.
Hehe, wil je ze dan halen? Ik heb die ook gehad, innocent life. Die is wel leuk. Anders dan die op de gameboy.quote:
nog gelukt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok, eerst firmware updaten dus. Ik heb via m'n mac al alles ingevuld t/m creditcard info.
Ja!quote:
Te weinig ruimte op m'n MSquote:ben wel benieuwd wat anderen van Resistance demo vinden want ik ben er echt helemaal weg van
27 maart las ik net op fok games (resistance dus, niet de oorlog afgelopen.quote:in any case, hij komt 17 maart uit als het goed is (Amerika of Europa dat weet ik niet) dus om de tijd te doden heb ik medal of honor heroes 2 maar gekocht want ik moet toch wat te schieten hebben!
voor een medal of honor titel zit het wel goed in elkaar denk ik maar die serie ben ik na allied assault mee opgehouden want het doet niet echt iets bij mij, de manier waarop je van level naar level gaat ... het is een soort super mario!
je loopt een stukje, komt er een groepje nazi's die schiet je overhoop waarna ze een paar keer spawnen dan loop je weer een stukje, plakt wat explosieven op een dinges, waarna ze weer spawnen, doodschieten, lopen, documenten pakken, lopen, schieten, blablabla, explosieven plakken, OSS filmpje en weer opnieuw
bovendien hebben ze het allemaal wel gedaan inmiddels, duikboot slopen, AA gun slopen, V2 raket slopen en uitgespeeld
maar voor de budgetbak is het wel aardig
vraag me wel af wanneer die oorlog nu eindelijk is afgelopen is
Online is wel lache met 32 man,maar die kut besturing hebt niet echt meequote:Op zondag 1 maart 2009 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
nog gelukt?
ben wel benieuwd wat anderen van Resistance demo vinden want ik ben er echt helemaal weg van
in any case, hij komt 17 maart uit als het goed is (Amerika of Europa dat weet ik niet) dus om de tijd te doden heb ik medal of honor heroes 2 maar gekocht want ik moet toch wat te schieten hebben!
voor een medal of honor titel zit het wel goed in elkaar denk ik maar die serie ben ik na allied assault mee opgehouden want het doet niet echt iets bij mij, de manier waarop je van level naar level gaat ... het is een soort super mario!
je loopt een stukje, komt er een groepje nazi's die schiet je overhoop waarna ze een paar keer spawnen dan loop je weer een stukje, plakt wat explosieven op een dinges, waarna ze weer spawnen, doodschieten, lopen, documenten pakken, lopen, schieten, blablabla, explosieven plakken, OSS filmpje en weer opnieuw
bovendien hebben ze het allemaal wel gedaan inmiddels, duikboot slopen, AA gun slopen, V2 raket slopen en uitgespeeld
maar voor de budgetbak is het wel aardig
vraag me wel af wanneer die oorlog nu eindelijk is afgelopen is
quote:Dissidia certainly isn't without its faults. The rate of descent once airborne is too slow, and the combat fundamentals occasionally feel jerky compared to more traditional and refined fighters. But these minor criticisms aside, it's a very accomplished fighter that's worth your time - whether you're a fighter nut or Final Fantasy fan. But if you've only played Final Fantasy VII, just be sure to try a character other than Cloud and Sephiroth.
8/10
ik ga niet online met me pspquote:Op maandag 2 maart 2009 09:35 schreef Slappy het volgende:
[..]
Online is wel lache met 32 man,maar die kut besturing hebt niet echt meelijken allemaal wel stom dronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |