Ik vind de kwaliteit op alletwee de foto's kutquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:17 schreef voetballeh het volgende:
Jonges, geen psp 3000 kopen!
ivm. screen interlacing.
Schandalig dat Sony het interlacing scherm van de psp3000 een 'feature' durft noemen.
En het schijnt hardware matig te zijn, dus geen software update voor uit te brengen!
Dat ze zo'n grote fout in't apparaat over het hoofd hebben kunnen zien!
hier een update:
http://pspupdates.qj.net/(...)xed/pg/49/aid/125164
En het eerste bericht:
PSP Centraal # 52 Ultimate Chains
En hier foto's:
[ afbeelding ]
mixed mode dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:27 schreef Pheno het volgende:
Ah, het is WPA/WPA2 personal. Apple router.
Ja, op beide antwoordenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit op alletwee de foto's kut
[..]
mixed mode dus
Lelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:17 schreef voetballeh het volgende:
ivm. screen interlacing.
Schandalig dat Sony het interlacing scherm van de psp3000 een 'feature' durft noemen.
En het schijnt hardware matig te zijn, dus geen software update voor uit te brengen!
hier een update:
En het eerste bericht:
En hier foto's:
[ afbeelding ]
Zoiets had ik gelezen ja, daarom ben ik ook maar voor de vorige versie gegaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:17 schreef voetballeh het volgende:
ivm. screen interlacing.
hier een update:
En het eerste bericht:
En hier foto's:
[ afbeelding ]
Ik heb een 3000, maar heb er tot nog toe geen last van gehad. Ben benieuwd...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:17 schreef voetballeh het volgende:
ivm. screen interlacing.
[...knip...]
Inderdaad, al moet ik wel zeggen dat de PSP3000 beroerder is dan de anderequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit op alletwee de foto's kut
Heb ik ook thuis, en werkt als een zonnetje. Net firmware weer eens geupgrade, was gelijk een mooie testquote:[..]
mixed mode dus
Nee, kan niet. Heb je 'speciale' kabeltjes voor, met zo'n USB aansluiting voor je PSP en een oplaad aansluiting.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets had ik gelezen ja, daarom ben ik ook maar voor de vorige versie gegaan.
LocoRoco is echt gruwelijk verslavend.
Trouwens, kun je de PSP met een USB-kabel ook opladen via de PC of is zo'n kabeltje alleen voor bestandsoverdrachten?
Goed he, van sony. Dat ze gewoon een standaart miniusb plug gebruiken ipv weer een nieuw gaatje uitvindenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet zeggen, heb het voor bijna al mijn apparatuur wat via USB aan de PC/laptop te knopen is...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Heb je 'speciale' kabeltjes voor, met zo'n USB aansluiting voor je PSP en een oplaad aansluiting.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Heb er zelf ook zo een, loop ik niet met allemaal opladers te slepen.
Moet zeggen, heb het voor bijna al mijn apparatuur wat via USB aan de PC/laptop te knopen is...
Jep, maar als je aan het werk bent o.i.d. heb je daar toch geen last van, dan speel je toch niet als het goed is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:41 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Klopt het dat opladen via de pc wel langer duurt dan via huisstroom?
Jep, heb liever dat ze het allemaal zo houden. M'n Nokia N95 heeft ook een miniusb aansluitingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Goed he, van sony. Dat ze gewoon een standaard miniusb plug gebruiken ipv weer een nieuw gaatje uitvinden
Maar goed, sinds 5.0 niet meer nodig. En komende tijd ook niet aangezien zoals roy al zegt, er geen games meer komen op de psp
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar Patapon vond ik daar dan ook nog wel bijhoren. Het wordt voor mij weer wachten tot volgend jaar wanneer er weer wat gave games uitkomen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, de PSP heeft dit jaar twee toppers gehad (God of War en Crisis Core), maar naast Lumines was het dat wel. Er komt NIETS aan dat mijn interesse heeft verderHet valt me zwaar tegen eigenlijk, alsof developers zich enkel nog maar richten op de grote consoles (de DS heeft namelijk ook niet meer dan 3 games aangekondigd die ik wil hebben)...
http://psp.ign.com/index/(...)nt.eq.game.locale=us
Toch maar eens kijken naar SNES emulation...
Inderdaad, baal ik ook wel een beetje van op dit moment. Ik gebruik hem nu enkel als browser en soms als remote voor me PS3. Kom op sony!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, de PSP heeft dit jaar twee toppers gehad (God of War en Crisis Core), maar naast Lumines was het dat wel. Er komt NIETS aan dat mijn interesse heeft verderHet valt me zwaar tegen eigenlijk, alsof developers zich enkel nog maar richten op de grote consoles (de DS heeft namelijk ook niet meer dan 3 games aangekondigd die ik wil hebben)...
http://psp.ign.com/index/(...)nt.eq.game.locale=us
Nah, alleen op de wii zou ik die (naast de pc) kopenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:12 schreef Ezechielk het volgende:
Diablo 3 op de PSP, dat zou lachen zijn
Zodat je zelf alle enemies neer kan maaien/schieten/e.d. met je wiimotequote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, alleen op de wii zou ik die (naast de pc) kopen
Geniaal!!! Heb de psp al sinds ut begin... Na half jaartje tijd lange tijd niet naar omgekeken. Maar sinds ik Snes9x erop heb staan is het een geniaal productquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stoerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:12 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Geniaal!!! Heb de psp al sinds ut begin... Na half jaartje tijd lange tijd niet naar omgekeken. Maar sinds ik Snes9x erop heb staan is het een geniaal product
Maar moet zeggen, sinds ik de psp gemodt heb nooit meer wat gekocht. Zijn weinig goede titels die mijn euro's waard zijn....
Wat jij wiltquote:
Ja want de UMD is natuurlijk het enige wat betaald moet worden!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:42 schreef voetballeh het volgende:
moeten ze voor zo'n fokkin onderzetter maar geen 40-50 euro durven vragen.
vraag 10 euro, doe er een mooi doosje bij & handleiding en mischien een collectors itempje zoals een button of sleutelhanger en ik koop het spelletje in de winkel.
tot dan kunnen ze ook een dikke vinger van me krijgen en gaat de torrent aan.
en snes roms zijn 20 jaar oud, beetje zielig om daar over te gaan zeuren als iemand een paar Roms wilt spelen. Die spellen hebben hun ontwikkelingskosten allang terugverdient en iedereen die eraan heeft meegewerkt heeft z'n loon en winst uitgekeert gekregen.
Je hebt duidelijk verstand van kosten. Je mag mijn tuinman worden. 5 euro voor een dagje. Want je hebt alleen een hark nodig, die kun je voor dat geld wel kopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:42 schreef voetballeh het volgende:
moeten ze voor zo'n fokkin onderzetter maar geen 40-50 euro durven vragen.
vraag 10 euro, doe er een mooi doosje bij & handleiding en mischien een collectors itempje zoals een button of sleutelhanger en ik koop het spelletje in de winkel.
tot dan kunnen ze ook een dikke vinger van me krijgen en gaat de torrent aan.
Mooi!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk verstand van kosten. Je mag mijn tuinman worden. 5 euro voor een dagje. Want je hebt alleen een hark nodig, die kun je voor dat geld wel kopen.
Even kijken, ik moet nog eerst even een multiplatform tuin maken, anders kan ik mijn kosten niet meer terug verdienen.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gelukkig gaan al die download hoertjes later vrijwilligers werk doen, niemand wil betaald krijgen waar hij recht op heeft natuurlijk!
Wat is het verschil dan met wat jij doet voor die medewerkers? Je geeft ze geen geld waar ze recht op hebben. Maar ach, dat zal jou roesten, jij hebt je spelletjes. Gratis, want ook voor 10 euro zou je ze niet kopen. Want dat zou 10 euro schelen. Daar kun je weer een peuk voor opsteken!quote:
Precies, en maar janken dat er alleen mainstream EA shit uitkomt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan met wat jij doet voor die medewerkers? Je geeft ze geen geld waar ze recht op hebben. Maar ach, dat zal jou roesten, jij hebt je spelletjes. Gratis, want ook voor 10 euro zou je ze niet kopen. Want dat zou 10 euro schelen. Daar kun je weer een peuk voor opsteken!
Eigenlijk zouden de software ontwikkelaars gewoon moeten kappen. Die mentaliteit van tegenwoordig is echt te erg aan het worden. Piraterij is altijd geweest, maar ik heb het idee dat men het nu als een recht ziet.
Tja, ik zou als uitgever ook alleen maar mainstream uitgeven, iets orginelers wordt toch alleen maar door de "diehard gamers" gedownload. En een handjevol mensen die het dan wel gewoon kopen, maar dat is dus niet rendabel. Het is wachten op "Goh... fifa 2010... origineelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, en maar janken dat er alleen mainstream EA shit uitkomt.
"Goh... fifa 2009... origineel"
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, ik zou als uitgever ook alleen maar mainstream uitgeven, iets orginelers wordt toch alleen maar door de "diehard gamers" gedownload. En een handjevol mensen die het dan wel gewoon kopen, maar dat is dus niet rendabel. Het is wachten op "Goh... fifa 2010... origineel".
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:50 schreef Pheno het volgende:
Ik zou er ook trots op zijn als downloader, dat ik dat voor elkaar heb gekregen met de andere stoere massa
Ja, omdat je daar nog niets kan downloadenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:39 schreef -Techno- het volgende:
ps: ik koop netjes mijn spellen voor de ps3
En dat ene spelletje per jaar dat de aanschaf waard is geeft hem ook genoeg tijd om daarvoor te sparenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, omdat je daar nog niets kan downloaden
Zeg dan niksquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, omdat je daar nog niets kan downloaden
Verdomd weinig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:39 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Moraalridders.... Jullie kijken zeker nooit een film van internet he? Jullie luisteren zeker nooit een "illegaal" mp3tje? Jullie hebben zeker nooit iets gratis geconsumeerd waar je eigenlijk voor moet betalen?
Wat een drogreden. Je kunt het ook kopen, dan heb je die heffing nietquote:Trouwens ik (en iedereen die een leeg opslag medium koopt) betaal wel degelijk een vergoeding. De kopieerheffing namelijk.
Doe ik Ross.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Krijgen we nu overal deze piraten vs kopers discussies?
Piraten is kut, maar als je het wilt doen prima maar loop er niet stoer over te doen tegen de mensen die wel braaf betalen.
Hop en nu weer verder over wel interessante dingen.
Hij lijkt verdacht veel op Zack van FF:CCquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kingdom Hearts: Birth by Sleep![]()
http://www.insidegamer.nl(...)eep/impressies/22674
[ afbeelding ]
I'm trying, I'M TRYING!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:26 schreef Pheno het volgende:
Hij lijkt verdacht veel op Zack van FF:CC
Zack
2009 duurt nog zo lang! Weeehhhhquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kingdom Hearts: Birth by Sleep![]()
http://www.insidegamer.nl(...)eep/impressies/22674
[ afbeelding ]
Tsung's airstrikequote:
Ik denk dat ik deze week FIFA 2009 ga halen, dus over een weekje kan ik het je vertellenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:03 schreef Theodesperado het volgende:
Heeft iemand een Fifa of PES spel voor de PSP? Of misschien zelfs al Fifa 2009?
Zijn deze voetbalspellen een beetje goed te spelen op de PSP? Welke van de 2 is voor de PSP de meest geschikte, is dat Fifa 2009 of nog even wachten op PES 2009. Hopelijk zijn er mensen die een goed advies hiervoor hebben!
Ik speel al tijden PES 2008 op de PSP en dat werkt echt perfect, FIFA 2009 heb ik een tijdje gespeeld maar daar heb ik gewoon wat minder mee, al is dat puur persoonlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:03 schreef Theodesperado het volgende:
Heeft iemand een Fifa of PES spel voor de PSP? Of misschien zelfs al Fifa 2009?
Zijn deze voetbalspellen een beetje goed te spelen op de PSP? Welke van de 2 is voor de PSP de meest geschikte, is dat Fifa 2009 of nog even wachten op PES 2009. Hopelijk zijn er mensen die een goed advies hiervoor hebben!
Ik vond meteor strike dan toch leukerquote:
De FMV waren echt wel tof ja, 3x Tsung in het DMZvond ik daarin weer wat minder.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:14 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Ik vond meteor strike dan toch leuker
en ikmoet niet te erg powerlevelen...
eindbaas was een eitje daardoor
Ik zit nu vlak bij het einde van de storyline, maar ben eerst bezig om al die extra missies te halen. Het wordt wel gruwelijk saai vind ik. Het is steeds meer van hetzelfde. Daarom ben ik eerst met Final Fantasy I begonnen en ga ik binnenkort wel weer verder met CC.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:59 schreef Pheno het volgende:
De FMV waren echt wel tof ja, 3x Tsung in het DMZvond ik daarin weer wat minder.
Ik ben nu bezig om alle ste halen, zodat ik die godin eens kan doen, die schijnt een stuk minder lief voor je te zijn
Is PES op de PSP te vergelijken met de PS2? Vind je Fifa minder door sentiment of omdat het gewoon minder lekker speelt? Haha ik wil gewoon een goede afweging maken voor welk spel ik koop, dus excuus voor de vragen..quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:11 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Ik speel al tijden PES 2008 op de PSP en dat werkt echt perfect, FIFA 2009 heb ik een tijdje gespeeld maar daar heb ik gewoon wat minder mee, al is dat puur persoonlijk.
Als PES liefhebber kom je iig ruim aan je trekken op de PSP in mijn optiek.
Ik gebruik Xvid4PSP hiermee blijft het geluid synchroon lopen en je kunt ondertitels toevoegen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:38 schreef brd_- het volgende:
Ik heb vorige week een PSP gekocht en wil eigenlijk in de trein wel effe heroes kijken ofzo. Dus moet ik mijn .AVI converten naar .MP4. Als ik google vind ik genoeg programma's maar het ene programma is de ander niet.
Daarom, heeft iemand hier ervaring mee en welk programma raad je me dus aan?
Zit geen video decoder in. Alleen als je de pro versie hebt en die kost weer geld. Heb het nu met pspvideo9 gedaan en dat werkt gewoonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:57 schreef disjfa het volgende:
Kan je niet gewoon de media manager van sony gebruiken?
dat programma loopt bij mij vastquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:22 schreef brd_- het volgende:
[..]
Zit geen video decoder in. Alleen als je de pro versie hebt en die kost weer geld. Heb het nu met pspvideo9 gedaan en dat werkt gewoon
Volle versie is er toch al?quote:Op zondag 23 november 2008 20:05 schreef RaymanNL het volgende:
De demo van Loco Roco 2 is er ookMisschien moet ik die maar is gaan checken binnenkort
maar dat kost centjesquote:
Truequote:Op maandag 24 november 2008 09:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
maar dat kost centjesDus eerst lekker demo checken.
Nope, gaat niet werken. Je moet echt een eigen draadloos netwerk hebben. Of een access point aansluiten op je routerquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:44 schreef Timm-E het volgende:
Ik heb een vraagje over internet op de psp. Hoe werkt dat? Ik heb dat ding nu al een tijdje en wil d'r nu ook op internetten, maar ik heb thuis geen draadloos netwerk. Moet ik eerst op de een of andere manier ervoor zorgen dat ik een draadloos netwerk heb om te internetten? Kan ik niet gewoon zo'n usb-wifi stick inpluggen in m'n laptop en dat ik dan opeens draadloos internet heb?
Heb hem ook, is weer veel van hetzelfde, maar alsnog heeeeeel verslavendquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:43 schreef AtseBenjamin het volgende:
Vandaag heb ik de nieuwe Loco Roco gehaald. Ga hem zo spelen want mijn vriendin heeft nu mijn psp ingepikt...ghrrr!
Ik heb de demo gespeeld omdat Pheno zo enthousiast was. Ik vond er niet veel aan...quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Patapon. Snap het nog niet helemaal, wordt steeds afgemaakt door een draak
.
Dat komt omdat mijn smaak neerkomt op: RPG of vage japanese(-like) spelletjes.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de demo gespeeld omdat Pheno zo enthousiast was. Ik vond er niet veel aan...
Die voorkeur deel ik, maar Patapon is dan toch de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op zondag 30 november 2008 08:43 schreef Pheno het volgende:
Dat komt omdat mijn smaak neerkomt op: RPG of vage japanese(-like) spelletjes.
Niet iedereen kickt daar op
God of War is eigenlijk de enige die in aanmerking komt wat mij betreft.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen! Wat zijn jullie GOTY 2008 kandidaten?
Inderdaadquote:Op zondag 7 december 2008 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
God of War is eigenlijk de enige die in aanmerking komt wat mij betreft.
Eensch.quote:Op zondag 7 december 2008 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
God of War is eigenlijk de enige die in aanmerking komt wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |