Hij lag laatst voor ¤150 bij de Mediamarkt hier in Utrecht, maar gisteren was hij op. Ik vind die nieuwe niet zoveel fantastische nieuwe features hebben dat ik daar meer voor wil betalen. Ik wil er ook graag Loco Roco bij hebben maar die ligt overal alleen maar samen met een ander spel dat me niet zo boeiend lijkt. En op Play.com was Patapon goedkoper dan hierquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je twijfelt moet je gewoon nog even wachten. Nieuw model, prijsverlagingen, meer games, etc.
Op m'n werk is sie vandaag binnen gekomen en is sie in de verkoopquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gister even aan het rondkijken voor een PSP (twijfelkont...) en bij de E-Plaza zeiden ze dat de PSP3000 van de releaselijst was verdwenen en was uitgesteld.
Ik twijfel nog even verder. Ik twijfel ook nog over de kleur (zwart of wit, zilver vind ik niet zo).
Onzin, sommige winkels hebben hem al liggen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gister even aan het rondkijken voor een PSP (twijfelkont...) en bij de E-Plaza zeiden ze dat de PSP3000 van de releaselijst was verdwenen en was uitgesteld.
Ik twijfel nog even verder. Ik twijfel ook nog over de kleur (zwart of wit, zilver vind ik niet zo).
Ik wil eigenlijk nog het oude model ivm batterijduurquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:25 schreef Rikketik het volgende:
Die berichtgeving rond de 3000 is ook een beetje apart. Afgezien van een nieuwsberichtje kan ik er bijvoorbeeld niets over vinden op de officiële site van Sony Playstation.
Maar goed, iemand een idee waar hij al verkocht wordt? Ik wil nu al een tijdje een PSP halen en heb eigenlijk op dit model zitten wachten. Ben vandaag al naar de MediaMarkt, FRS en ePlaza geweest, maar daar hadden ze hem nog niet.
Ja maar Daxter lijkt me dan weer niet boeiendquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:02 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij is er nu toch een 2 voor 1 pakketje? Locoroco + Daxter (dacht ik). Icm een psp slim & lite ben je ook klaar.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:45 schreef voetballeh het volgende:
psp3000 is grote rommel, pas op NIET KOPEN!
lees dit maar:
http://pspupdates.qj.net/(...)es-/pg/49/aid/125013
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |