Hij lag laatst voor ¤150 bij de Mediamarkt hier in Utrecht, maar gisteren was hij op. Ik vind die nieuwe niet zoveel fantastische nieuwe features hebben dat ik daar meer voor wil betalen. Ik wil er ook graag Loco Roco bij hebben maar die ligt overal alleen maar samen met een ander spel dat me niet zo boeiend lijkt. En op Play.com was Patapon goedkoper dan hierquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je twijfelt moet je gewoon nog even wachten. Nieuw model, prijsverlagingen, meer games, etc.
Op m'n werk is sie vandaag binnen gekomen en is sie in de verkoopquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gister even aan het rondkijken voor een PSP (twijfelkont...) en bij de E-Plaza zeiden ze dat de PSP3000 van de releaselijst was verdwenen en was uitgesteld.
Ik twijfel nog even verder. Ik twijfel ook nog over de kleur (zwart of wit, zilver vind ik niet zo).
Onzin, sommige winkels hebben hem al liggen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gister even aan het rondkijken voor een PSP (twijfelkont...) en bij de E-Plaza zeiden ze dat de PSP3000 van de releaselijst was verdwenen en was uitgesteld.
Ik twijfel nog even verder. Ik twijfel ook nog over de kleur (zwart of wit, zilver vind ik niet zo).
Ik wil eigenlijk nog het oude model ivm batterijduurquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:25 schreef Rikketik het volgende:
Die berichtgeving rond de 3000 is ook een beetje apart. Afgezien van een nieuwsberichtje kan ik er bijvoorbeeld niets over vinden op de officiële site van Sony Playstation.
Maar goed, iemand een idee waar hij al verkocht wordt? Ik wil nu al een tijdje een PSP halen en heb eigenlijk op dit model zitten wachten. Ben vandaag al naar de MediaMarkt, FRS en ePlaza geweest, maar daar hadden ze hem nog niet.
Ja maar Daxter lijkt me dan weer niet boeiendquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:02 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij is er nu toch een 2 voor 1 pakketje? Locoroco + Daxter (dacht ik). Icm een psp slim & lite ben je ook klaar.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:45 schreef voetballeh het volgende:
psp3000 is grote rommel, pas op NIET KOPEN!
lees dit maar:
http://pspupdates.qj.net/(...)es-/pg/49/aid/125013
Nieuwste firmware installeren, PlayStation account aanmaken en de PlayStation Store doorspitten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:13 schreef CherryLips het volgende:
Hoe kom je precies aan die demo's?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanmiddag de slim & lite gekocht met een 2gig geheugenkaartje en LocoRoco. Eerst m'n deadline afmaken en dan mag ik hem uit de verpakking halen
. De zwarte PSP was nu ¤150 bij de Bart Smit trouwens
.
Heb gisteren de demo van Locoroco gedownload, inderdaad echt een leuk spel. Ik had het niet verwacht, maar ik heb de hele tijd met een glimlach op mijn gezicht gezeten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
LocoRoco is echt TE verslavendEigenlijk te kinderachtig voor woorden, maar als jeer eenmaal aan begonnen bent kom je er ook niet meer van af.
Letterlijk Loco Roco 2?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:37 schreef Kingside het volgende:
Locoroco 2 komt ook weer bijna uit geloof ik. Erg leuk spel inderdaad. Die muziekjes![]()
Ik kan hem je aanraden, zoals ik al zei, spel is eigenlijk te kinderachtig voor woorden, maar tegelijk ook te verslavend om er mee te stoppen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Heb gisteren de demo van Locoroco gedownload, inderdaad echt een leuk spel. Ik had het niet verwacht, maar ik heb de hele tijd met een glimlach op mijn gezicht gezeten.
De complete versie ga ik binnenkort echt eens halen.
Die ja, was de naam even kwijt. Schijt irritant spelquote:
Die leek me juist leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die ja, was de naam even kwijt. Schijt irritant spel
Ik vond er geen f*ck aan, maar ja, da's mijn persoonlijke mening natuurlijk. En download anders een demo, en probeer die eens?quote:
Is dat hetzelfde netwerk als bij je Wii problemen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg de PSP niet online, hij herkent het netwerk verkeerd. Of kan ik de demo ook van de pc op het geheugenkaartje zetten?
Nee, dit is weer iets anders. De Wii is zeg maar expres afgeschermdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde netwerk als bij je Wii problemen?
Ik begin nu spontaan tw twijfelen of ik WPA2 heb draaien of niet. Ik dacht het namelijk wel. Ik kijk het vanavond thuis even na.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:09 schreef Swetsenegger het volgende:
PSP herkent geen WPA2 bv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |