Die woordkeuze van die gozert tochquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heet debbie... alsof je dat niet weet.
ik lul niet veel maar ik ben wel zo heet.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heet debbie... alsof je dat niet weet.
ik lul niet veel maar ik ben wel zo heet.
Failquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:13 schreef debbie_19 het volgende:
FIPO
Failquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
fipo
Failquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
sepo
hey logiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:14 schreef Logician het volgende:
tvp ook weer eens aan het werk
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mad en run "likken" elkaar altijd samen
Druk jij wel eens op enter?quote:
JAquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:20 schreef crazy987 het volgende:
heb ik weer een net topique aangemaakt ?
vertelquote:
wat een dilemma!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
Of zal ik toch maar wel om half 4 gaan...dan hoef ik nog maar 2 uurtjes
Ja maar ik heb geen zin om mijn auto weg te brengen..kan ik ook morgen doen als ik vrij benquote:
maar dan kun je vandaag niet 2 uur eerder wegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om mijn auto weg te brengen..kan ik ook morgen doen als ik vrij ben
blijf maar vind ik gezelligerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om mijn auto weg te brengen..kan ik ook morgen doen als ik vrij ben
1 uur dude..ik werk tot half 5 normaalquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:35 schreef Guio het volgende:
[..]
maar dan kun je vandaag niet 2 uur eerder weg
Moet je er vrije uren voor neerleggen of mag je gewoon weg?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik mag gewoon wegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moet je er vrije uren voor neerleggen of mag je gewoon weg?
Liefquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
blijf maar vind ik gezelliger
Imail van Debbie
IDebbie
Denk idd dat ik maar blijf ofzo..kijk wel ffquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
blijf maar vind ik gezelliger
Imail van Debbie
IDebbie
Nou dan zou ik het gewoon doenquote:
True ja..maar ik weet het nog niet..ik voel me altijd zo lullig als ik eerder weggaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou dan zou ik het gewoon doen
Je moet toch je auto doen dus vandaag of morgen maar ook niet uit.
Maar vandaag is in je baas tijd en morgen in je eigen
True,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
True ja..maar ik weet het nog niet..ik voel me altijd zo lullig als ik eerder weggamaar goed..ik zou me eigenlijk lullig moeten voelen dat ik de hele dag zit te fokken
Excuse me!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
1 uur dude..ik werk tot half 5 normaal
hey moozziequote:
]quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
True,
En als je eerder weg gaat moeten we je langer missen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
do i need to spank you again?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
ok, ik laat me eigen opnemen in een gekkenhuis
Kijk ik door de deur naar de gang.
Zie ik 2 dozen lopen
van die echte kartonnen dozen
ongeveer 1.75 ofzo :x
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
ok, ik laat me eigen opnemen in een gekkenhuis
Kijk ik door de deur naar de gang.
Zie ik 2 dozen lopen
van die echte kartonnen dozen
ongeveer 1.75 ofzo :x
???quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die 2?
Gewoon negeren
ja wel , maar dan moet je wel er bij zetten dat je pado's heb gehadquote:
ze hebben nog te weinig geldquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:50 schreef Runx het volgende:
waarom is fok nou niet zo snelze hebben tog van die abonnement dingen's kunnen ze die servers toch een keer verbeteren /vervangen
nee ik zweerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:51 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wel , maar dan moet je wel er bij zetten dat je pado's heb gehad
NEE van karton !!!!quote:
goeierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik ben goeier dan mijn stage begeleider
quote:
je weet het tochquote:
de blije doos ?quote:
Neej maar jij mij wel volgens mijquote:
Hooi Logiquote:
aaaahhhquote:
jij hebt wel vaak training of niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:56 schreef Logician het volgende:
Hoor net dan ik v.a 15u weer training heb.. ben benieuwd of ik ditmaal niet na 15min weer nodig ben aan de tel
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:57 schreef Moozzie het volgende:
Never gonna give you op
Never gonna let you down
mijn laatste mail begint metquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej maar jij mij wel volgens mij
lol, wat droogquote:
Wat heb je nou weer voor training dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:56 schreef Logician het volgende:
Hoor net dan ik v.a 15u weer training heb.. ben benieuwd of ik ditmaal niet na 15min weer nodig ben aan de tel
ENSCHEDE !!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer voor training dan?
Ja maar ze liepen echt !!!!quote:
nee, karton, wat je kan scheuren.quote:
dat waren lui van Metal Gear Solidquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja maar ze liepen echt !!!!
2 stuks... achter elkaar
waarom ben je ze niet achteraan gegaan dan ? of kom je dat dagelijks tegenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja maar ze liepen echt !!!!
2 stuks... achter elkaar
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat waren lui van Metal Gear Solid![]()
[ afbeelding ]
hij was bang voor Snakequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:06 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom ben je ze niet achteraan gegaan dan ? of kom je dat dagelijks tegen
Oftewel, volgende week weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:03 schreef Logician het volgende:
Mja vaak, vooral dat ze vaak de intentie hebben, en er vervolgens niets mee doen![]()
weer zelfde als vorige wk
2 uur en 20 minutenquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi, nieuw?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:10 schreef Hi_flyer het volgende:
Hmm, sinds de lunch zit ik te wachten tot een stukje kunststof van 2x2 centimeter is afgekoeld van 500 graden naar kamertemperatuur. Huidige temperatuur is 109 graden....
morgen lekker met de auto naar de garagequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:12 schreef debbie_19 het volgende:
MORGEN BEN IK VRIJ!!! LALALALAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
YEAH
hallo nieuw hier? Stel je even voor .....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:10 schreef Hi_flyer het volgende:
Hmm, sinds de lunch zit ik te wachten tot een stukje kunststof van 2x2 centimeter is afgekoeld van 500 graden naar kamertemperatuur. Huidige temperatuur is 109 graden....
Ik heb je niet gehoord...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:12 schreef debbie_19 het volgende:
![]()
![]()
![]()
YEAH
klopt dan is het woensdag en dan ben je altijd vrij , en heb je wat gepland ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:12 schreef debbie_19 het volgende:
![]()
![]()
![]()
YEAH
ontgroeninsopdracht?quote:
mgsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
cool.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:10 schreef Hi_flyer het volgende:
yow ik kan wel 15 nov mee weet je hoelaat dan kan ik vrij vragenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
morgen lekker met de auto naar de garage![]()
Ik donderdag vrij*O*![]()
ik ook... en de ps3 van mijn broertje ff kapen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
MGS4 moet ik toch maar eens een keertje gaan kopen
Een ouwe dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:18 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Mwah, heeeeel soms kom ik hier. Laatste keer ergens in het voorjaar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tijd dat jullie PES2009 gaan halenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook... en de ps3 van mijn broertje ff kapen!
is vet, maar naar 1x het verhaal uit te hebben gespeeld leg je em aan de kantquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ga ik je online ownenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook... en de ps3 van mijn broertje ff kapen!
heb ik al 3x uitgespeeld, ben met de 4e keer bezigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
IK HEB PESquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[..]
Tijd dat jullie PES2009 gaan halen
Een ouwe die we niet kennenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:18 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Mwah, heeeeel soms kom ik hier. Laatste keer ergens in het voorjaar.
Als het verhaal me dokkies maar waard isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is vet, maar naar 1x het verhaal uit te hebben gespeeld leg je em aan de kant
Wat is het verschil met pes2008?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[..]
echt niet, want je kan allemaal dingen unlockenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is vet, maar naar 1x het verhaal uit te hebben gespeeld leg je em aan de kant
je hebt je collegas naar fok geloodstquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:21 schreef Logician het volgende:
Best veel mensen uit Enschede hier eigenlijk
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt je collegas naar fok geloodst
Ik ben onderzoekstechnicus op een universiteit en verantwoordelijk voor een hoogvacuumopstelling waarmee dunne film silicium zonnecellen gemaakt kunnen worden met het RFPECVD-procede. (Radio frequency plasma enhanced chemical vapour deposition-procede)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
cool.
stel je even voor wie ben je wat doe je enzo enz.
Oke tof spel dus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb ik al 3x uitgespeeld, ben met de 4e keer bezig
Enschede rullzzzzz ....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:21 schreef Logician het volgende:
Duidelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:23 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik ben onderzoekstechnicus op een universiteit en verantwoordelijk voor een hoogvacuumopstelling waarmee dunne film silicium zonnecellen gemaakt kunnen worden met het RFPECVD-procede. (Radio frequency plasma enhanced chemical vapour deposition-procede)We doen onderzoek naar zo goedkoop mogelijk te produceren dunne zonnecellen met een zo hoog mogelijk rendement.
Dit zijn dus niet die dikke blauwachtige zonnecellen, die zijn nogal 1987Omdat ze zo dun zijn kunnen ze op folie gemaakt worden wat weer allerlei leuke toepassingen kan krijgen (cellen op je jas, speedboot, telefoon etc.)
Vaak heb ik het wel drukquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Een ouwe die we niet kennenmoet je echt vaker kome hoor
dat ik pes2008 2e hands heb gekocht en niet wist dat je daar een key voor nodig had om die online te spelen en dat 'ie al in gebruik was en die gozer hem blijkbaar ook weer van iem anders had gekocht en ik dus niet meer online kon spelen afgezien daarvan ziet het er gewoon strakker uit en is de controle over de spelers iets beter dan in 2008 enzo is dit lastig te lezen trouwens zo zonder punctuatie enzoquote:
gelukkig kom ik uit Antwerpenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:21 schreef Logician het volgende:
jij ook dan ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:21 schreef Logician het volgende:
add me danquote:
fixedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:26 schreef Guio het volgende:
[..]
gelukkig kom ik in Antwerpen
en woon ik zelf ook in enschede
ik heb je gisteren al een paar keer om je naam gevraagt, maar ik bedenk me nu dat de meest logische naam Da_p00pb0x isquote:
en jij woont in Almelo volgens mij en werkt in Enschede waar logi ook werktquote:
blinde , gaarne antwoord ? madskillzquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:15 schreef Runx het volgende:
[..]
yow ik kan wel 15 nov mee weet je hoelaat dan kan ik vrij vragen
ik ga paar opendagen bezoeken , en daar voor ga ik ook nog vrij vragen .... omdat het kan
ja als je lagg wilt welquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[..]
nieuwe pes lagt nietquote:
Doe mij maar tilburgquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
[..]
Enschede rullzzzzz ...., ik, jij ,. madskillz , soph,crazy p ,DrMarten
mdskillz geef eens antwoord
Doe mij maar Den Haag OMG Apeldoornquote:
zullen we het maar op 14 november houden..quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:23 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik ben onderzoekstechnicus op een universiteit en verantwoordelijk voor een hoogvacuumopstelling waarmee dunne film silicium zonnecellen gemaakt kunnen worden met het RFPECVD-procede. (Radio frequency plasma enhanced chemical vapour deposition-procede)We doen onderzoek naar zo goedkoop mogelijk te produceren dunne zonnecellen met een zo hoog mogelijk rendement.
Dit zijn dus niet die dikke blauwachtige zonnecellen, die zijn nogal 1987Omdat ze zo dun zijn kunnen ze op folie gemaakt worden wat weer allerlei leuke toepassingen kan krijgen (cellen op je jas, speedboot, telefoon etc.)
ok nais ,14de vraag ik dan even de hele dag vrijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zullen we het maar op 14 november houden..
dat is op vrijdag...
rond 12 uur met de trein.
had m ook wel een keer gepost:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb je gisteren al een paar keer om je naam gevraagt, maar ik bedenk me nu dat de meest logische naam Da_p00pb0x is
1 |
Baas!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:23 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
ik vraag alleen 's middags vrij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:33 schreef Runx het volgende:
[..]
ok nais ,14de vraag ik dan even de hele dag vrijgaan we even wat mooie dames bekijken
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe mij maar Den Haag OMG Apeldoorn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe mij maar eindhoven OMG Apeldoorn
therequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
had m ook wel een keer gepost:
[code]PraeTheLegend
Je vergeet iemand....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
[..]
Enschede rullzzzzz ...., ik, jij ,. madskillz , soph,crazy p ,DrMarten
mdskillz geef eens antwoord
tja ik heb sowieso niks te doen dus hele dag kan geen kwaadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vraag alleen 's middags vrij.
Misschien zie ik aniek danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:33 schreef Runx het volgende:
[..]
ok nais ,14de vraag ik dan even de hele dag vrijgaan we even wat mooie dames bekijken
![]()
quote:
ohh sorryquote:
Anniek v/d Wilk?quote:
logi, waar in enschede woon je dan?quote:
waar is de gay smiley?quote:
foei, jij nietquote:
Geen uithoudingsvermogen?quote:
quote:
kan je je collega niet inelkaar gaan slaan ? die achter je zit ?quote:
LOL, hondquote:
idd, softyquote:
Aniek met 1 nquote:
nee, almelo is lauraquote:
Jawelquote:
lol, moozziequote:
ja, duh anders zou ik haar toch niet kennenquote:
hebben jullie geen kopieer hokquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawelgewoon...weet ik veel...ik heb geen slaap ofzo dat niet
Ben wel lui
Ah k niet dezelfde dan...tja kon zijn dat je dyslectisch wasquote:
nou speklapje kende je ook en die is echtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, duh anders zou ik haar toch niet kennen![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, duh anders zou ik haar toch niet kennen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
neee, ben toch runx nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ah k niet dezelfde dan...tja kon zijn dat je dyslectisch was
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]whahahaha
waar aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Gelukkig zie jij er echt fantastisch uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
nou speklapje kende je ook en die is echt
quote:
jij weet niet eens hoe ze eruit zag..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
nou speklapje kende je ook en die is echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
daarom ik bedoel maarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig zie jij er echt fantastisch uit
lolquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig zie jij er echt fantastisch uit
Thanxquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:36 schreef Logician het volgende:
[..]
madskillz , soph,crazy p ,DrMarten, guio, dap00p (werkt in enschede) en ik..
seriously![]()
Ik ben roken
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij weet niet eens hoe ze eruit zag..volgens mij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kaj volgens mij liet haar zien op de site van zuid
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
hahahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij welkaj volgens mij liet haar zien op de site van zuid
waarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
Weet je dat ik daar heel slecht tegen kan?
hahah idd , maar geen wijf noemen he , het zijn damesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hahaha![]()
kut wijf, beetje op mijn nieuwe spullen gaan schrijven
Uitstekend idee, maar toch niet alleen voor de Enschedeeers??quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:37 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh sorry
wooow zoveel mensen uit Enschede , we moeten een keer dikke party geven
waar tegen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
Weet je dat ik daar heel slecht tegen kan?
neeuuhh debbie mag er ook wel bij iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:47 schreef Guio het volgende:
[..]
Uitstekend idee, maar toch niet alleen voor de Enschedeeers??
neequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:47 schreef Guio het volgende:
[..]
Vlakbij de UTquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
logi, waar in enschede woon je dan?
ooh ok, chill. Vlak bij Emos? of aan hengelose straat? die kant opquote:
Vrijdag dan maar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:47 schreef Guio het volgende:
[..]
we ouwehoeren maar dik serieus doen , dat kan ik toch ook zeggen van mensen die altijd vooroordelen hebben bij allochtonenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:48 schreef debbie_19 het volgende:
Tegen mensen die andere mensen afzeiken om hun uiterlijk?en dat gemeend doen
dat zijn geen vooroordelen maar feitenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:50 schreef Runx het volgende:
[..]
we ouwehoeren maar dik serieus doen , dat kan ik toch ook zeggen van mensen die altijd vooroordelen hebben bij allochtonen
ja maar jullie doen het ook altijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:50 schreef Runx het volgende:
[..]
we ouwehoeren maar dik serieus doen , dat kan ik toch ook zeggen van mensen die altijd vooroordelen hebben bij allochtonen
hoevaak ga je dat nog postenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ooh ok, chill. Vlak bij Emos en slagman? of aan hengelose straat? die kant op
Zijstraat van de van heekstraat tegenover de cafetariaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ooh ok, chill. Vlak bij Emos? of aan hengelose straat? die kant op
ja, ik faalde een beetjequote:
Zn volgende vraag is het huisnummerquote:
bij rigtersbleek ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Zijstraat van de van heekstraat tegenover de cafetaria
ja daar in de buurt woont zequote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:54 schreef Crazy-p het volgende:
wakker worden.. wat een crime.. helemaal zo verward ook nog.. echt serieus.. telefoon gesprekken sochtends vroeg.. en niet opnemen.. en 2 voicemails hebben is helemaal verwarrend
ja, want volgens mij is dat de alleeweg en als ze daar woont rijd ik daar iets van 3x per week langs.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ja daar in de buurt woont ze![]()
en maar door vragen
huh ik kan er niet op via ff en ie niet ? , moet ik het anders openenquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ja daar in de buurt woont ze![]()
en maar door vragen
dat ben ik ook!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:52 schreef debbie_19 het volgende:
En als je zelf dan nog een adonis bent.....
Das wel heel erg spannend iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, want volgens mij is dat de alleeweg en als ze daar woont rijd ik daar iets van 3x per week langs.
excuses 6x ik ga ook altijd weer terug![]()
ja tochquote:
de volgende vraag is straatnaam en huis nummerquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:00 schreef Runx het volgende:
[..]
de volgende vraag is straatnaam en huis nummerdan parkeert die daar ook 6 x per week
het zou wel wat makkelijker terug te lezen zijnquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:00 schreef Runx het volgende:
[..]
de volgende vraag is straatnaam en huis nummerdan parkeert die daar ook 6 x per week
Dat geloof ik jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het zou wel wat makkelijker terug te lezen zijn
quote:
hahah ik ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:03 schreef Crazy-p het volgende:
ik weet lekker al waar Logi woont.. en ik parkeer er mn fiets ook regelmatig
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:04 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah ik ookalleen ik mag niet fietsen
Ik zet er m'n auto ook wel eens neerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:03 schreef Crazy-p het volgende:
ik weet lekker al waar Logi woont.. en ik parkeer er mn fiets ook regelmatig
lol, uit welke film is dat ook alweer. Dat is met die fucking gestoorde politie agenten en die gast die al die wiet op vreet.quote:
en dan durf je nog .. wel eens neer te zetten ook.. tsssquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zet er m'n auto ook wel eens neer
hahah lolquote:
Ikke lekker ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zet er m'n auto ook wel eens neer
niet te hard werken hé , straks zie nog dozen lopenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar weer is verder met het integratie plan.
nog iets van 2 maandjes, dan hier weg
heb ik niet meer gezienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:10 schreef Runx het volgende:
[..]
niet te hard werken hé , straks zie nog dozen lopen
je moet eens wat meer "socialiseren" met die laura, nadat je die piercing eruit hebt gehaald natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:12 schreef Runx het volgende:
ik ga even socialiseren met mijn collega's , tot zo
Stuk vaker ook iddquote:
ja maar wie controleert dat dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:08 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah lol![]()
dan kan je wel plaatjes gaan posten maar ik mag serieus niet fietsen
is eerder voor zijn eigen veiligheid.. hij ziet ja niks van de zijkanten of boven..of onderquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar wie controleert dat dan?
zolang je maar geen brokken maakt!
quote:
ja daar is een hele gedoe overquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je moet eens wat meer "socialiseren" met die laura, nadat je die piercing eruit hebt gehaald natuurlijk
bel mij danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ja daar is een hele gedoe overmaar heb geen zin om te typen.
wat hij zegt idd , ik mag ook geen autorijbewijs , motor,scooter,tank ,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is eerder voor zijn eigen veiligheid.. hij ziet ja niks van de zijkanten of boven..of onder
je gaat toch wel vaker meerijden neem ik aan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat heb ik ook al gedaan.. afgelopen vrijdag
vast welquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:18 schreef Guio het volgende:
[..]
je gaat toch wel vaker meerijden neem ik aan?
ja dus, kun je toch wel om bellen?quote:
succes, laterquote:
succes!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:20 schreef Logician het volgende:
Ik ga in training tot vanaaf guys
20 min te laat mevrouwquote:
nee er zitten mensen hierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja dus, kun je toch wel om bellen?
tot over een kwartier maar weer ofzo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:20 schreef Logician het volgende:
Ik ga in training tot vanaaf guys
wat fitness ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wie gaat er mee vanavond sporten?!
quote:
als je het over bier drinken hebt , is het een ideequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moet vanavond zelf al trainen, sorryquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je het over bier drinken hebt , is het een idee
hehe, jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:32 schreef Runx het volgende:
Moozzie komt zo ook even langsom topic vol te maken .
BIERquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je het over bier drinken hebt , is het een idee
Failquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |