maar dan kun je vandaag niet 2 uur eerder wegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om mijn auto weg te brengen..kan ik ook morgen doen als ik vrij ben
blijf maar vind ik gezelligerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om mijn auto weg te brengen..kan ik ook morgen doen als ik vrij ben
1 uur dude..ik werk tot half 5 normaalquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:35 schreef Guio het volgende:
[..]
maar dan kun je vandaag niet 2 uur eerder weg
Moet je er vrije uren voor neerleggen of mag je gewoon weg?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik mag gewoon wegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moet je er vrije uren voor neerleggen of mag je gewoon weg?
Liefquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
blijf maar vind ik gezelliger
Imail van Debbie
IDebbie
Denk idd dat ik maar blijf ofzo..kijk wel ffquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
blijf maar vind ik gezelliger
Imail van Debbie
IDebbie
Nou dan zou ik het gewoon doenquote:
True ja..maar ik weet het nog niet..ik voel me altijd zo lullig als ik eerder weggaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou dan zou ik het gewoon doen
Je moet toch je auto doen dus vandaag of morgen maar ook niet uit.
Maar vandaag is in je baas tijd en morgen in je eigen
True,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
True ja..maar ik weet het nog niet..ik voel me altijd zo lullig als ik eerder weggamaar goed..ik zou me eigenlijk lullig moeten voelen dat ik de hele dag zit te fokken
Excuse me!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
1 uur dude..ik werk tot half 5 normaal
hey moozziequote:
]quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
True,
En als je eerder weg gaat moeten we je langer missen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
do i need to spank you again?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |