hahahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij welkaj volgens mij liet haar zien op de site van zuid
waarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
Weet je dat ik daar heel slecht tegen kan?
hahah idd , maar geen wijf noemen he , het zijn damesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hahaha![]()
kut wijf, beetje op mijn nieuwe spullen gaan schrijven
Uitstekend idee, maar toch niet alleen voor de Enschedeeers??quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:37 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh sorry
wooow zoveel mensen uit Enschede , we moeten een keer dikke party geven
waar tegen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
Weet je dat ik daar heel slecht tegen kan?
neeuuhh debbie mag er ook wel bij iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:47 schreef Guio het volgende:
[..]
Uitstekend idee, maar toch niet alleen voor de Enschedeeers??
neequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:47 schreef Guio het volgende:
[..]
Vlakbij de UTquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
logi, waar in enschede woon je dan?
ooh ok, chill. Vlak bij Emos? of aan hengelose straat? die kant opquote:
Vrijdag dan maar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:47 schreef Guio het volgende:
[..]
we ouwehoeren maar dik serieus doen , dat kan ik toch ook zeggen van mensen die altijd vooroordelen hebben bij allochtonenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:48 schreef debbie_19 het volgende:
Tegen mensen die andere mensen afzeiken om hun uiterlijk?en dat gemeend doen
dat zijn geen vooroordelen maar feitenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:50 schreef Runx het volgende:
[..]
we ouwehoeren maar dik serieus doen , dat kan ik toch ook zeggen van mensen die altijd vooroordelen hebben bij allochtonen
ja maar jullie doen het ook altijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:50 schreef Runx het volgende:
[..]
we ouwehoeren maar dik serieus doen , dat kan ik toch ook zeggen van mensen die altijd vooroordelen hebben bij allochtonen
hoevaak ga je dat nog postenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ooh ok, chill. Vlak bij Emos en slagman? of aan hengelose straat? die kant op
Zijstraat van de van heekstraat tegenover de cafetariaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ooh ok, chill. Vlak bij Emos? of aan hengelose straat? die kant op
ja, ik faalde een beetjequote:
Zn volgende vraag is het huisnummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |