LOL, hondquote:
idd, softyquote:
Aniek met 1 nquote:
nee, almelo is lauraquote:
Jawelquote:
lol, moozziequote:
ja, duh anders zou ik haar toch niet kennenquote:
hebben jullie geen kopieer hokquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawelgewoon...weet ik veel...ik heb geen slaap ofzo dat niet
Ben wel lui
Ah k niet dezelfde dan...tja kon zijn dat je dyslectisch wasquote:
nou speklapje kende je ook en die is echtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, duh anders zou ik haar toch niet kennen![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, duh anders zou ik haar toch niet kennen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
neee, ben toch runx nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ah k niet dezelfde dan...tja kon zijn dat je dyslectisch was
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]whahahaha
waar aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Gelukkig zie jij er echt fantastisch uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
nou speklapje kende je ook en die is echt
quote:
jij weet niet eens hoe ze eruit zag..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
nou speklapje kende je ook en die is echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
daarom ik bedoel maarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig zie jij er echt fantastisch uit
lolquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig zie jij er echt fantastisch uit
Thanxquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:36 schreef Logician het volgende:
[..]
madskillz , soph,crazy p ,DrMarten, guio, dap00p (werkt in enschede) en ik..
seriously![]()
Ik ben roken
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij weet niet eens hoe ze eruit zag..volgens mij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kaj volgens mij liet haar zien op de site van zuid
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |