quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:23 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik ben onderzoekstechnicus op een universiteit en verantwoordelijk voor een hoogvacuumopstelling waarmee dunne film silicium zonnecellen gemaakt kunnen worden met het RFPECVD-procede. (Radio frequency plasma enhanced chemical vapour deposition-procede)We doen onderzoek naar zo goedkoop mogelijk te produceren dunne zonnecellen met een zo hoog mogelijk rendement.
Dit zijn dus niet die dikke blauwachtige zonnecellen, die zijn nogal 1987Omdat ze zo dun zijn kunnen ze op folie gemaakt worden wat weer allerlei leuke toepassingen kan krijgen (cellen op je jas, speedboot, telefoon etc.)
ok nais ,14de vraag ik dan even de hele dag vrijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zullen we het maar op 14 november houden..
dat is op vrijdag...
rond 12 uur met de trein.
had m ook wel een keer gepost:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb je gisteren al een paar keer om je naam gevraagt, maar ik bedenk me nu dat de meest logische naam Da_p00pb0x is
1 |
Baas!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:23 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik ben onderzoekstechnicus op een universiteit en verantwoordelijk voor een hoogvacuumopstelling waarmee dunne film silicium zonnecellen gemaakt kunnen worden met het RFPECVD-procede. (Radio frequency plasma enhanced chemical vapour deposition-procede)We doen onderzoek naar zo goedkoop mogelijk te produceren dunne zonnecellen met een zo hoog mogelijk rendement.
Dit zijn dus niet die dikke blauwachtige zonnecellen, die zijn nogal 1987Omdat ze zo dun zijn kunnen ze op folie gemaakt worden wat weer allerlei leuke toepassingen kan krijgen (cellen op je jas, speedboot, telefoon etc.)
ik vraag alleen 's middags vrij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:33 schreef Runx het volgende:
[..]
ok nais ,14de vraag ik dan even de hele dag vrijgaan we even wat mooie dames bekijken
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe mij maar Den Haag OMG Apeldoorn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe mij maar eindhoven OMG Apeldoorn
therequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
had m ook wel een keer gepost:
[code]PraeTheLegend
Je vergeet iemand....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
[..]
Enschede rullzzzzz ...., ik, jij ,. madskillz , soph,crazy p ,DrMarten
mdskillz geef eens antwoord
tja ik heb sowieso niks te doen dus hele dag kan geen kwaadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vraag alleen 's middags vrij.
Misschien zie ik aniek danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:33 schreef Runx het volgende:
[..]
ok nais ,14de vraag ik dan even de hele dag vrijgaan we even wat mooie dames bekijken
![]()
quote:
ohh sorryquote:
Anniek v/d Wilk?quote:
logi, waar in enschede woon je dan?quote:
waar is de gay smiley?quote:
foei, jij nietquote:
Geen uithoudingsvermogen?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |