Ik ook..ik denk dat ik morgen me auto maar weg breng..ik heb geen zinquote:
de positie scheelt niet veel hoor. vraag maar aan sm0kezquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:58 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Beetje apart als je net dat bericht boven je gaat lezen over "WL's moeder" -> deze? -> plaatje
jij leest wel vaker gekke dingenquote:
hmm, moet je zelf weten he meidquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ook..ik denk dat ik morgen me auto maar weg breng..ik heb geen zin
Debby.... hoi!quote:
Ik heet.. Debbiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:05 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Debby.... hoi!![]()
* Vlindermes gaat opzoek naar fotoboek!
Mop heb je me mail neit gehad? Je weets..onze mail serverquote:
Wie? Die allochtoon?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
is die "knuffel" (zijn woorden) lunsen?
nee helemaal niet!!! dacht al dat je weer weg was!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mop heb je me mail neit gehad? Je weets..onze mail server
ja, vergat allochtoon erachter te zetten.quote:
Dat had ik ook wel doorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heet.. Debbieen als je bij mij wilt kijken kun je gewoon op dat camera'tje klikken he boven deze post
wie heeft jou dat verteld?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mad en run knuffelen altijd samen
ik heet debbie... alsof je dat niet weet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heet.. Debbieen als je bij mij wilt kijken kun je gewoon op dat camera'tje klikken he boven deze post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |