Wat een slet is dat meisje zegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
omfg... dus alle mannen hier op ik na gaan voor het geile meisje van 14?
ze is 16 hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
omfg... dus alle mannen hier op ik na gaan voor het geile meisje van 14?
quote:
Ohw kut die grap was dus al gemaaktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
schat er zit nog wat op je kin
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Der zit nog wat daar in je mond hoek
Ik snap dat WORD gebeuren niet echtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
WORDben het voor het eerst met je eens..je gaat de goeie kant op
![]()
Sterfquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoezo, ruik je al gas?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:57 schreef Runx het volgende:
er zit een Duitser in onze plafon te borenik vertrouw het niet ...
sorry moest je quote ff verneukenquote:
Eindbaas?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey photoshop eindbaas!
hoest leven"??
\quote:
das riecht ja nach Zyklon Bquote:
hahahahquote:
hetzelfde als dat je zegt:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:57 schreef Runx het volgende:
er zit een Duitser in onze plafon te borenik vertrouw het niet ...
eet smakelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:59 schreef debbie_19 het volgende:
nog ongeveer 3,5 uuren ik ga lunchen
Tot laters
Het zal vast een afkorting zijn denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik snap dat WORD gebeuren niet echt
ik hoop het van harte dat ze hem ontslaan , en nu hopen dan niet een andere kut collega zijn baan overneemtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mijn kut collega is weer bij de grote baas geroepen, ontslaan ze hem nu eindelijk wel een keer?
]quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:02 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hoop het van harte dat ze hem ontslaan , en nu hopen dan niet een andere kut collega zijn baan overneemt
[/quote[quote]Op dinsdag 21 oktober 2008 12:02 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hoop het van harte dat ze hem ontslaan , en nu hopen dan niet een andere kut collega zijn baan overneemt
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mijn kut collega is weer bij de grote baas geroepen, ontslaan ze hem nu eindelijk wel een keer?
kan je hem niet op een of ander manier arbeid ongeschikt maken , per ongelukquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
]
Kut, hij zit weer op zijn plek... WEER NIET ARGGGGGGGGGGG
misschien moest ie vandaag nog afmaken. Altijd die hoop houden dan ehquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
]
de lokale knokploeg inhuren voor een kratje bier ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Runx het volgende:
[..]
kan je hem niet op een of ander manier arbeid ongeschikt maken , per ongeluk
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
]
Alles, behalve mijn pols!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
DRoXZ!!!!!!!!!!!!
Jongen, alles flexibel ?
Ik ben zo trots op mezelf dat ik mezelf heb kunnen beheersen om deze niet te edittenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:19 schreef Runx het volgende:
wtf stil hieriedereen doot ? ik ben degene die doot moet zijn met die borende duitser
Niet alleen godquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij haat god je droxz
goed van jou vrijdag kan je los gaan .quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op mezelf dat ik mezelf heb kunnen beheersen om deze niet te editten
ok nice danquote:
Eetze!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:22 schreef Runx het volgende:
[..]
goed van jou vrijdag kan je los gaan .
ik moet weg van die duisterlaterz ik ga ook lunchen bye
![]()
Ebola isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
EBOLA EBOLA WAT IS HET HIER RUSTIG!!!
WAAROM HEB JE DE REST VERMOORD!
OW EBOLA!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:34 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ebola is, SARS mag er trouwens ook wezen he
ebola is beter :'Pquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:34 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ebola is, SARS mag er trouwens ook wezen he
Doet me gelijk aan die film denken, met die gekke apenquote:
outbreakquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:37 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Doet me gelijk aan die film denken, met die gekke apen![]()
Ik kan even niet op de naam komen, wat stom!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef Maringo het volgende:
Planet of the Apes?
Homevideo?
12 Monkeys?
Monkey Business?
ruksequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsammekrake, dát ziet er geil uit zeg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef Maringo het volgende:
Planet of the Apes?
Homevideo?
12 Monkeys?
Monkey Business?
Yes, dat was hem!quote:
Dat is een closeup van je "henkie" hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsammekrake, dát ziet er geil uit zeg![]()
![]()
dat is het probleem aan ebola ..t i s te dodelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:42 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
[..]
Yes, dat was hem!
Wel een beetje jammer dat die mensen zo snel dood gaan, zo kan het zich toch nooit goed verspreiden
Ik heb andere een heel smakelijke 'henkie' hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:42 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Dat is een closeup van je "henkie" hoor
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is het probleem aan ebola ..t i s te dodelijk
En nog vrij snel en pijnlijk ook!quote:De incubatietijd van ebola is gemiddeld één week. Nadat de eerste symptomen (koorts, zeer zware hoofdpijn en sterke pijnscheuten) zich voordoen duurt het gemiddeld 48 à 72 uur voordat de patiënt eraan overlijdt..
Dat zegt RunX zeker?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb andere een heel smakelijke 'henkie' hoor
goed voor de maffia, slecht voor sadisme....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:45 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
[..]
En nog vrij snel en pijnlijk ook!
nee Sm0kezquote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
goed voor de maffia, slecht voor sadisme....
quote:Tevens werd er in cellen van de lever en de milt ebola-DNA aangetroffen. Dit kan erop wijzen dat de vleermuis de natuurlijke gastheer of vector voor het virus is. Dit zou goed kunnen aangezien de vleermuis ook gastheer is voor een groot aantal andere ziekten zoals o.a. SARS en het Marburgvirus (verwant aan Ebola)
deze ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:37 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Doet me gelijk aan die film denken, met die gekke apen![]()
Ik kan even niet op de naam komen, wat stom!
nog 3 uurtjesquote:
ik zou er een rekenmachine bijpakkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nog 3 uurtjes
of 180 minuten
of 10800 seconden
Beetje apart als je net dat bericht boven je gaat lezen over "WL's moeder" -> deze? -> plaatjequote:
Ik ook..ik denk dat ik morgen me auto maar weg breng..ik heb geen zinquote:
de positie scheelt niet veel hoor. vraag maar aan sm0kezquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:58 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Beetje apart als je net dat bericht boven je gaat lezen over "WL's moeder" -> deze? -> plaatje
jij leest wel vaker gekke dingenquote:
hmm, moet je zelf weten he meidquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ook..ik denk dat ik morgen me auto maar weg breng..ik heb geen zin
Debby.... hoi!quote:
Ik heet.. Debbiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:05 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Debby.... hoi!![]()
* Vlindermes gaat opzoek naar fotoboek!
Mop heb je me mail neit gehad? Je weets..onze mail serverquote:
Wie? Die allochtoon?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
is die "knuffel" (zijn woorden) lunsen?
nee helemaal niet!!! dacht al dat je weer weg was!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mop heb je me mail neit gehad? Je weets..onze mail server
ja, vergat allochtoon erachter te zetten.quote:
Dat had ik ook wel doorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heet.. Debbieen als je bij mij wilt kijken kun je gewoon op dat camera'tje klikken he boven deze post
wie heeft jou dat verteld?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mad en run knuffelen altijd samen
ik heet debbie... alsof je dat niet weet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heet.. Debbieen als je bij mij wilt kijken kun je gewoon op dat camera'tje klikken he boven deze post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |