ruksequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsammekrake, dát ziet er geil uit zeg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef Maringo het volgende:
Planet of the Apes?
Homevideo?
12 Monkeys?
Monkey Business?
Yes, dat was hem!quote:
Dat is een closeup van je "henkie" hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsammekrake, dát ziet er geil uit zeg![]()
![]()
dat is het probleem aan ebola ..t i s te dodelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:42 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
[..]
Yes, dat was hem!
Wel een beetje jammer dat die mensen zo snel dood gaan, zo kan het zich toch nooit goed verspreiden
Ik heb andere een heel smakelijke 'henkie' hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:42 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Dat is een closeup van je "henkie" hoor
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is het probleem aan ebola ..t i s te dodelijk
En nog vrij snel en pijnlijk ook!quote:De incubatietijd van ebola is gemiddeld één week. Nadat de eerste symptomen (koorts, zeer zware hoofdpijn en sterke pijnscheuten) zich voordoen duurt het gemiddeld 48 à 72 uur voordat de patiënt eraan overlijdt..
Dat zegt RunX zeker?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb andere een heel smakelijke 'henkie' hoor
goed voor de maffia, slecht voor sadisme....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:45 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
[..]
En nog vrij snel en pijnlijk ook!
nee Sm0kezquote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
goed voor de maffia, slecht voor sadisme....
quote:Tevens werd er in cellen van de lever en de milt ebola-DNA aangetroffen. Dit kan erop wijzen dat de vleermuis de natuurlijke gastheer of vector voor het virus is. Dit zou goed kunnen aangezien de vleermuis ook gastheer is voor een groot aantal andere ziekten zoals o.a. SARS en het Marburgvirus (verwant aan Ebola)
deze ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:37 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Doet me gelijk aan die film denken, met die gekke apen![]()
Ik kan even niet op de naam komen, wat stom!
nog 3 uurtjesquote:
ik zou er een rekenmachine bijpakkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nog 3 uurtjes
of 180 minuten
of 10800 seconden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |