abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62550558

Het vorige deel: Slank de herfst door #279 - Zometeen Californication kijken!

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_62550572
Een positieve tvp dan maar
pi_62550581
In de herhaling voor cinnamon:
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De 'gewone'

Eerst veel uien en grofgesneden knoflook lekker zacht fruiten, kort wat currypasta meebakken, dan anderhalf blik kikkererwten en iets van anderhalf/ twee pond zoete aardappel in stukjes erbij, klein blikje kokosmelk en bouillon erbij tot de groente een paar cm onderstaat. Koken tot gaar, pureren, even 10 minuutjes zacht door laten koken, nogmaals pureren (met 2x pureren wordt het veeeel gladder ), vervolgens flink wat handenvol spinazie erin laten slinken en de rest van de kikkererwten erdoor. In een bakje scheppen en bestrooien met korianderblaadjes. Pitabrood of naans erbij

Dat is trouwens wel echt genoeg om nog drie porties in te vriezen
pi_62550620
Ik droom van een grotere vriezer. Ik heb nu een klein apart vriesvak boven mn koelkast maar met 1 brood, 3x 4 afbakpistoletjes, 2 ijsblokjeshouder en een bak andijviestampot zit ie echt ramvol.

Vlees heb ik geen moeite mee om zo los in te vriezen, groentes en dergelijk verwerk ik liever. Ik vries meestal maaltijden in ipv los grut.
Fok!bejaarde
pi_62550623
vaatwasser

én ik heb een opdracht zo goed als af

ruim op tijd zelfs! Nog even wat sleutelen en dan ga ik hem mailen

Het is wel een van de vaagste opdrachten die ik ooit heb moeten maken
gaat over vertaalmachines op internet en zulks, en was daarnet bezig met een vertaling uit het Japans naar het Engels.

Deze pakte alleen de woorden 'Soviet Union' , 'and' en 'sidelock' en als ik om de Engelse vertaling op de site vroeg (ze hadden de pagina zelf ook vertaald) zag je nérgens de Sovjet Unie genoemd worden

srsly
Ja doei.
pi_62550639
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Anosmie het volgende:
Ik droom van een grotere vriezer. Ik heb nu een klein apart vriesvak boven mn koelkast maar met 1 brood, 3x 4 afbakpistoletjes, 2 ijsblokjeshouder en een bak andijviestampot zit ie echt ramvol.

Vlees heb ik geen moeite mee om zo los in te vriezen, groentes en dergelijk verwerk ik liever. Ik vries meestal maaltijden in ipv los grut.
sindskort hebben wij een grote koelkast met 3 vrieslades erg fijn

groente enzo vries ik ook nauwelijks in overigens, maar vooral vlees en soms wat restjes...
Ja doei.
pi_62550648
En van een staafmixer. Dat is vast veel efficienter dan een knoflookpers. En sneller. .
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:09:47 #8
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62550694
Tvpositive
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:13:10 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62550782
Net 2 harde broodjes met kaas en worst gegeten. Helaas kan ik niet weigeren, of ik moet een buikgriep of allergie verzinnen ofzo
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62550832
knoflookpers werkt prima beter dan een staafmixer
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:14:58 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62550834
Hai .

Hier een optimist voor de donkere dagen .
Niet meer actief op Fok!
pi_62550844
het leven is mooi
Ja doei.
pi_62550859
Waren de broodjes wel lekker Tink?

Ik moet ook nog een keer een staafmixer kopen. Is vast veel handiger dan soepjes maken in de blender met het gevaar dat alles eruit vliegt en je hele keuken onder zit!
pi_62550880
ik heb laatst een staafmixer gekocht met allerlei verschillende koppen van Tefal, maar ik vind 't een kutding

overkopen? 2 keer gebruikt

nou ja, het is een prima ding, maar ik doe 't dan liever met de blender, zeg maar
Ja doei.
pi_62550882
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
knoflookpers werkt prima beter dan een staafmixer
..niet als je soep maakt.. Dan duurt het vet lang eer je alle stukjes heb geperst. .
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:16:46 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62550887
Blenders geven zoveel afwas dus ik gebruik ze niet zo vaak.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:18:24 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62550936
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:15 schreef Liejannuh het volgende:
Waren de broodjes wel lekker Tink?
Nee. En dat is de reden waarom ik er zo van baal. Van lekker eten baal ik nooit! Afgelopen weekend zonder enig negatief gevoel te buiten gegaan aan bier en vlees en dat was alleen maar leuk. Maar twee vettige broodjes eten omdat dat van je verwacht wordt.... kan me iets leukers voorstellen.
Daarentegen was de champagne extreem goed drinkbaar
pi_62551004
Mwhehehe ik mag m'n vader niet meer bellen (mobiel) op z'n werk,
maar video bellen via skype mag wel Alleen heeft ie nu lunchpauze!
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:20:43 #19
70532 loveli
N
pi_62551008
tvproost
crap in = crap out
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:20:51 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551013
Ik heb een blender, én twee keukenmachines én een staafmixer én een knoflookpers. De knoflookpers gebruik ik voor knoflook en kleine hoeveelheden (aardappel om te binden ofzo). Verder is alleen de staafmixer in gebruik. Wil ik aardappelpuree maken, dan gebruik ik #m nooit. Dat is namelijk vies.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:25:41 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62551142
Wij hebben een elektrische blikopener. Echt wtf (ik heb hem niet gekocht hoor ).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:28:28 #22
331 Merel
Be here now.
pi_62551198
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Blenders geven zoveel afwas dus ik gebruik ze niet zo vaak.
Vaatwasser
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62551225
of ik heb een cursus staafmixer nodig, of weetikveelwat, maar ik dacht 'ik probeer het gewoon', want keukenmachines zijn zo duur, maar vind 't nog steeds niets....

dus ik heb er een in de aanbieding voor laten we zeggen 35 euro Heb 'm voor 40 gekocht en heb m 2 keer gebruikt
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:31:47 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62551265
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:28 schreef Merel het volgende:

[..]

Vaatwasser
stfu .
Niet meer actief op Fok!
pi_62551283
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
vaatwasser

Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:33:09 #26
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62551299
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
Net 2 harde broodjes met kaas en worst gegeten. Helaas kan ik niet weigeren, of ik moet een buikgriep of allergie verzinnen ofzo
Een worstkaas scenario! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62551315
ik heb een keukenmachine die ik echt nooit gebruik, maar de staafmixer komt vrij regelmatig de kast uit -> ideaal voor soep. Vuur uit, even soep iets laten afkoelen, staafmixer erin en klaar.
(tevens tvp)
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:33:47 #28
70532 loveli
N
pi_62551317
mini-vaatwasser
crap in = crap out
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:33:54 #29
331 Merel
Be here now.
pi_62551320
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:33 schreef k_i_m het volgende:

[..]

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62551322
quote:

[..]

ik moest écht heel hardop lachen
Ja doei.
pi_62551348
Vaatwassers roeleren.

Mag ik hier even klagen over organisaties die beloven een afspraak in te plannen voor je vakantie maar waarvan ik nu nog steeds geen datum door heb gekregen voor een gesprek?
Hoe moeilijk is het nu? Ik wil best flexibel doen aan het einde van de dag enzo. Nouja, er zijn ondertussen nog 2 opties over: morgen en overmorgen. En een van die mogelijkheden ga ik zelf al bezetten met een andere afspraak.
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:35:03 #32
70532 loveli
N
pi_62551354
lol! En de HEMA verkoopt voor 15 euro een crappy staafmixer. Met veel geluid.
crap in = crap out
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:35:11 #33
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62551360
Co, ik wilde even tegen je aan klagen maar je inbox is vol
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_62551399
Ik heb stiekem ook een beetje last van de herfstblues,
dus ik voel een paar mensen hier wel,
maar ik snap ook dat er in blijven hangen niet zo helpt.

Vorige winter wou ik dood nou ja niet 100% of misschien is dat omdat ik niet zo een doorzetter ben

Ik ga in ieder geval alle tips opvolgen die hier gegeven zijn!!

In de winter wordt mijn huid droog, krijg ik eczeem wat echt pijn doet, voel ik me naar, eet ik alleen suikers waardoor ik traag en sloom wordt. En hoe oneerlijk, niet eens enorm dik. Wil ik noooooit meer naar buiten. Ik heb het de hele winter zo koud dat het letterlijk pijn doet aan m'n handen/voeten. Ik ben nu al superbleek (op de meet was ik ingekleurd), dan word ik nog witter tot op het doorschijnende aan toe en zie ik er gewoon ziek en ongezond uit. Ook blijf ik het liefst de hele dag in bed, doe ik het liefst niks en het maakt me vrij weinig uit dat alles een teringzooi is Maar de zelfmedelijden is voorbij! Gewoon zonnebankjes, sporten en gezond eten ftw!

Ik verkap mijn nare dingen altijd met humor, dus niemand in mijn omgeving heeft er ooit wat van gemerkt
pi_62551411
Staafmixers zijn echt het makkelijkst. En Tink, aardappelpuree moet natuurlijk gewoon met een stamper, of met een pureeknijper. Maar als je dat met blender/mixer/keukenmachine doet, wordt het lijm
pi_62551416
Ik hou niet van vaatwassers. .
Ik vind het supergezellig om na het eten af te wassen met wie er dan ook mee-eet. Thuis was het altijd een bijpraatmomentje.
En ik vind glazen en kopjes uit de vaatwasser vies aanvoelen.

Alleen afwassen is wel een crime, dat stel ik altijd zo lang mogelijk uit.
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:38:08 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551429
moblo! Ik zag net in het "goddelijke lichaamtopic" je voor en na foto's. Alleereerst sta je vreselijk mooi op de foto, maar je bent er ook onttettend op vooruit gegaan! Plak die foto op de koelkast en kom nooit meer aan!
pi_62551450
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De rode vlag uithangen, bloeden, menstrueren, ongesteld zijn dus

In OUD hadden ze er een nog ergere uitdrukking voor. ODI-dagen ofzoiets.
Hier hebben ze het over "deine Periode" of "Regeltagen". Klinkt een stuk beter.
Oh, je bloedt uit je kut!
Zeg dat dan
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:38:57 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551456
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:33 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik snap 'm niet Is dat Nederlandse humor?
pi_62551461
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
moblo! Ik zag net in het "goddelijke lichaamtopic" je voor en na foto's. Alleereerst sta je vreselijk mooi op de foto, maar je bent er ook onttettend op vooruit gegaan! Plak die foto op de koelkast en kom nooit meer aan!
érg hè?

ik kijk er ook regelmatig naar om weer te weten waar ik het allemaal voor deed en doe..

toentertijd vond ik die foto nog hardstikke flatteus en meevallen

dank je
Ja doei.
pi_62551480
quote:

[..]

* Doet een dansje want is zó heppie de peppie!

Is Greyssie aan het teruglokken....
pi_62551486
quote:

[..]

een briljante grap uitleggen is een beetje zonde, maar ok..

worst-case scenario...
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:40:34 #43
331 Merel
Be here now.
pi_62551495
quote:

[..]

worstkaas scenario = worst case scenario
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:41:31 #44
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62551521
*buitenbeentje*
Ik heb toch zondag niks geks gedaan? Krijg net boos smsje van ex dat ik hem niet moet natrappen, dat hij hoopt dat ik niet ook nog zijn foto's ga verspreiden en dat ik 't nog wel terug mag verwachten. Ik heb echt géén idee!
Prrrrr
pi_62551523
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:35 schreef loveli het volgende:
lol! En de HEMA verkoopt voor 15 euro een crappy staafmixer. Met veel geluid.
is die echt crap? Die heb ik op mn verlanglijstje staan namelijk.
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:42:09 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551534
Jezus. Maar ook met uitleg is ie grappig hoor.
pi_62551543
Ik kan heel slecht tegen herfst/winters. Vind dat donkere, koude maar niets. Nu wil ik dit jaar misschien zo'n daglichtlamp gaan kopen, omdat ik van een vriendin hoorde dat zij er inderdaad echt vrolijk van werd. Werking van die lamp: je lichaam maakt vitamine D aan in zonlicht, maar doet dat in de winter minder en dat zou te maken hebben met depressies. Dus nu maar even kijken hoe duur zo'n lamp is en als een zonnetje ( ) het donkere seizoen door. Op wintersport gaan helpt trouwens ook! Je bent veel buiten, krijgt door de sneeuw het licht 2x en je maakt adrenaline/endorfine aan door de kick van snowboarden/skieën. Verslaving geboren .
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:02 schreef AKnynke het volgende:
wat gek chico, hier is het ondertussen wel licht!
Ja wrijf het er maar in hoor . Het was aardedonker, tot ik eindelijk bijna bij de uni was. Kon niet eens uit het raam van de trein kijken. Ondertussen ben ik een zonnetje geworden , want ik ben niet voor niets (vrijwillig) zo vroeg opgestaan, de uitleg was nuttig.
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Thanks . Al die duimende mensen, het móet ergens goed voor zijn .
Tuurlijk, Ewelina krijgt nu alsnog een kamer . Het grote voorbeeld dat ons duimen werkt. Ik ga ook voor je duimen . Laat die banen maar komen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62551552
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:35 schreef Vivi het volgende:
Co, ik wilde even tegen je aan klagen maar je inbox is vol
Ik heb weer een paar % weggegooid
pi_62551573
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Zo, dat waren mijn bammetjes met pindakaas .

Even een vraagje: hoe maken de Brinta-eters hier hun bakje schoon? Ik sta elke avond een kwartier te boenen om alles er weer uit te krijgen (en ja, ik zet hem wel meteen in het water).
Ik zet hem ook meteen in water De rest van de magie doet mijn m00der/de afwasmachine
pi_62551592
Oh en de shirts die Merel voor me had besteld zijn binnen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:44:52 #51
331 Merel
Be here now.
pi_62551606
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:44 schreef Chicolate het volgende:
Oh en de shirts die Merel voor me had besteld zijn binnen
Fijn! Zitten ze goed? Foto!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:45:48 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551625
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:41 schreef mspoez het volgende:
*buitenbeentje*
Ik heb toch zondag niks geks gedaan? Krijg net boos smsje van ex dat ik hem niet moet natrappen, dat hij hoopt dat ik niet ook nog zijn foto's ga verspreiden en dat ik 't nog wel terug mag verwachten. Ik heb echt géén idee!
Geen idee, omdat je de meeste posts over je ex edit en ik altijd te laat ben om ze te lezen. Het laatste wat mij bijstaat is dat je foto#s van je ex in eh... interessante posities heb gevonden.
En een beetje natrappen doe je natuurlijk wel. Al zie ik het meer als een soort van wraakneming van jouw kant. Klinkt als een gezellige scheiding The war of the Roses is er niets bij.

Lieve mzpoes, probeer je niet in die negatieve maalstroom mee te laten trekken maar richt je op het positieve en het weer opbouwen van je leven. Al heb je daar waarschijnlijk helemaal geen zin in op het moment. De beste wraak is toch als het goed met jou gaat, of niet dan?
pi_62551631
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mwhehehe ik mag m'n vader niet meer bellen (mobiel) op z'n werk,
maar video bellen via skype mag wel Alleen heeft ie nu lunchpauze!
En het was heel leuk Nog meer kandidaten voor videobellen ?
pi_62551641
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. En dat is de reden waarom ik er zo van baal. Van lekker eten baal ik nooit! Afgelopen weekend zonder enig negatief gevoel te buiten gegaan aan bier en vlees en dat was alleen maar leuk. Maar twee vettige broodjes eten omdat dat van je verwacht wordt.... kan me iets leukers voorstellen.
Daarentegen was de champagne extreem goed drinkbaar
Je kan toch gewoon doen alsof je ze eet en ze ondertussen in een plant tyfen
pi_62551655
Chico, ik wil ook wel zo'n lamp. Gewoon, omdat het me lekker lijkt Al iets gevonden?
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:47:03 #56
70532 loveli
N
pi_62551657
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:41 schreef Anosmie het volgende:

[..]

is die echt crap? Die heb ik op mn verlanglijstje staan namelijk.
Ik heb 'em een keer gebruikt en het is de eerste staafmixer die ik heb, dus kan 'em nergens mee vergelijken. Maar mijn technisch inzicht zegt dat 'ie wel veel geluid maakt voor een apparaat. Gelukkig doet de hema niet moeilijk over terugbrengen, dus je kunt het zelf even uittesten.
crap in = crap out
pi_62551673
quote:

[..]

Ik vond hem echt heel leuk
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:47:46 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551676
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon doen alsof je ze eet en ze ondertussen in een plant tyfen [ afbeelding ]
Er staan hier geen planten. Alleen ordnerkasten
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:48:05 #59
331 Merel
Be here now.
pi_62551685
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Je kan toch gewoon doen alsof je ze eet en ze ondertussen in een plant tyfen [ afbeelding ]
Ik vind traktaties op werk ook lastig hoor. Zeker omdat ik ze vroeger altijd wel nam. Dus als ik nu afsla denken mensen dat het persoonlijk is
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:49:20 #60
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62551721
Ik heb godverredomme een pukkeltje!
Ik heb in geen 15 jaar meer een pukkeltje gehad. WTF is dit dan????

!!!!!

Ik ga overigens vanaf september elke week 2 keer onder een goede zonnebank bij een professionele studio.
Works like a charm. Ik zie er gezond uit EN ik krijg meteen licht. Mijn velletje vaart er ook wel bij, want het wordt minder droog in de winter als ik zon.
Ik gebruik overigens wel een dure bank en een veel te dure speciale zonnebank creme, maar het is elke cent waard.
Echte winterdips heb ik dan ook niet meer gehad.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:49:37 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551729
Ja, erg hè? Vroeger leefde ik in de waan dat ik vreslijk onafhankelijk was en me van niemand iets aantrok Nu weet ik wel beter, ik ben gewoon een pleaser
pi_62551743
quote:
*buitenbeentje*
Ik denk dat jij toe bent aan een nieuw telefoonnummer.
1 sms en hij heeft je weer boven op de kast. Jij doet een stapje naar voren, hij trekt je er 3 achteruit.

Neem een nieuw nummer en ga voorwaarts! Jij en je kindjes. De rest kan de boom in.
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:50:36 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62551761
MO; mijn staafmixer is ermee opgehouden en ik gebruik 'm wel ontzettend veel.
PM me even wat je ervoor wilt hebben, dan neem ik 'm wel van je over.
pi_62551766
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Geen idee, omdat je de meeste posts over je ex edit en ik altijd te laat ben om ze te lezen.
Ik vind dat een beetje 'irritant'...

ik begrijp dat je in een lastige situatie zit mzpoez, en ik leef ook écht met je mee, maar als je elke keer na 10 minuten dat wat je post weer weghaalt dan wordt het reageren wel heel moeilijk en kan ik dus echt totaal geen beeld vormen van hoe of wat, hoor alleen maar wat losse flodders....

leest hij hier ook mee op Fok!? Of je familie of wat dan ook?
Ja doei.
pi_62551769
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]

Tuurlijk, Ewelina krijgt nu alsnog een kamer . Het grote voorbeeld dat ons duimen werkt. Ik ga ook voor je duimen . Laat die banen maar komen.
Dan zijn jullie vast vergeten voor mij te duimen
pi_62551788
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik denk dat jij toe bent aan een nieuw telefoonnummer.
1 sms en hij heeft je weer boven op de kast. Jij doet een stapje naar voren, hij trekt je er 3 achteruit.

Neem een nieuw nummer en ga voorwaarts! Jij en je kindjes. De rest kan de boom in.
Ondanks het feit dat je ongesteld bent, kun je soms zomaar heel zinnige dingen zeggen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:52:03 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551791
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oh kut! Sorry PF!
pi_62551801
quote:
*buitenbeentje*
Misschien leest hij toch mee
pi_62551803
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
MO; mijn staafmixer is ermee opgehouden en ik gebruik 'm wel ontzettend veel.
PM me even wat je ervoor wilt hebben, dan neem ik 'm wel van je over.
iets van 35, heb m voor 40 gekocht, maar heb de doos niet meer

Kan 'm opsturen/keer naar Utrecht op de trein stappen doordeweeks? Is wel duur denk ik, verzendkosten voor zo'n ding
Ja doei.
pi_62551821
quote:

Valt je nieuwe laptop tegen dan?
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:54:10 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62551848
Poes, ik kan de edit geschiedenis wel teruglezen en ik heb niets gelezen wat daarop doelt.
Wel weet ik dat je teveel zuipt, wat logisch is, maar wel weer meer kans geeft dat je iets doet waar je spijt van krijgt. Los van het gegeven dat je de pijn versterkt met alcohol.

Tip van Flip ( heeft mij er toen doorheen gesleurd ) : Vraag aan je HA even een voorraadje oxazepammetjes. Geen alcohol meer, gewoon pilletje slikken als je weer een rotbui hebt en het niet meer ziet zitten. Dat haalt de scherpte er vanaf en je wordt een beetje stoned. Heel prettig.
Daarbij val je ook sneller in slaap en in je slaap kan je geen stomme dingen doen

En als je dan toch bij de DA bent; ;leg dan meteen de situatie uit en vraag om een verwijzing naar een psycholoog ( geen psychiater! ) met name 1 die relatie therapie doet.
Luisteren naar mij, anders moet ik je slaan en ik sla echt hard.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:54:10 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62551849
quote:

[..]

Waar moesten we voor duimen dan? .

Ergo: je hebt het niet vaak genoeg geroepen hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_62551863
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:49 schreef SHE het volgende:
Ik heb godverredomme een pukkeltje!
Ik heb in geen 15 jaar meer een pukkeltje gehad. WTF is dit dan????

!!!!!

Ik ga overigens vanaf september elke week 2 keer onder een goede zonnebank bij een professionele studio.
Works like a charm. Ik zie er gezond uit EN ik krijg meteen licht. Mijn velletje vaart er ook wel bij, want het wordt minder droog in de winter als ik zon.
Ik gebruik overigens wel een dure bank en een veel te dure speciale zonnebank creme, maar het is elke cent waard.
Echte winterdips heb ik dan ook niet meer gehad.
Yo dat wil ik ook! Ik ben 1x bij sunbob? Of zo iets in de buurt van de Monza??? Geweest! In iedergeval waar je kunt pinnen bij vier postbankautomaten naast elkaar (volgens mij)
Ik wil geen rimpels, ook al verbrand ik nooit en wordt ik amper bruin, wil ik ze niet alsnog van de zonnebank krijgen
- welke zonnebank heb ik nodig
- hoe heet dat spul, ik ga het kopen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:55:14 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62551874
Of je rookt een hasj jointje; werkt ook...maar kan me zo voorstellen dat dat met kinderen in huis een heel gedoe is.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:55:37 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62551881
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Yo dat wil ik ook! Ik ben 1x bij sunbob? Of zo iets in de buurt van de Monza??? Geweest! In iedergeval waar je kunt pinnen bij vier postbankautomaten naast elkaar (volgens mij)
Ik wil geen rimpels, ook al verbrand ik nooit en wordt ik amper bruin, wil ik ze niet alsnog van de zonnebank krijgen
Meissie, je hebt niet eens geld om naar school te gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_62551886
Bij staafmixers maakt het merk en type wel uit! Ik heb een Braun 600 en die is echt heel goed, maar ik heb ook een Braun 500 en die is al wat minder en ik had vroeger een goedkope en die hakte m'n uien niet, die maakte er een soort moes van.
pi_62551887
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waar moesten we voor duimen dan? .

Ergo: je hebt het niet vaak genoeg geroepen hier .
Wel

Ik had kans op twee kamers maar ben het bij beide niet geworden
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:56:54 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62551902
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Sunbob zuigt, als je toch in Utrecht gaat, kom dan naar Aurinko. Hebben echt hele goede banken en goed personeel.

( Zit op de oudegracht bij Tivoli in de buurt; je loopt richting pothuis en gaat daar met de trap naar beneden )
en als je daar dan toch bent, dan loop je 5 meter terug en bel je bij tante SHE aan voor een wijntje
pi_62551947
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Meissie, je hebt niet eens geld om naar school te gaan .
Ik wil er dit jaar alles aandoen zodat ik gewoon doorga met m'n studie, sociaal leven en gewoon blij blijf. Dan maar een maandje geen kleding/niet uitgaan.

(Ik heb kritisch naar m'n geld gekeken, dat probleem is aan het einde van de maand redelijk opgelost, maar dan moet ik niet geld uit gaan geven aan uitgaan/boodschappen/kleding. Dan komt het goed.)
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:00:45 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62551966
Van een zonnebank krijg je geen rimpels. Een zonmnebank heeft een vaste dosis verantwoorde straling.
Van de kankerstichting mag je 5 keer per jaar een kuur van 12 dagen doen. Dat komt neer op minimaal eens per week ( 52 weken per jaar ) zonnen.
Aangezien je in de zomer niet gaat, kun je dus in de winter vaker.

Ik gebruik een zonnebank die turbo heet ( zie website www.aurinko.nl ) voor specs.
Heel fijn ding en ergonomische plaat. In die studio kun je ook jke eigen muziek uitkiezen, is heerlijk.

De creme die ik gebruik is tinted tequila van Art of Sun. Het werkt hydraterend, zorgt voor anti-aging en maakt je velletje vreselijk zacht. Daarnaast heeft het een bruiningsversneller.
Heel fijn goedje.

Rimpels krijg je van roken en buiten rondlopen. Buiten weet je niet hoeveel straling je op je huid krijgt, bij een zonnebank wel.
Daarom hamer ik altijd zo op smeren van factor als je naar buiten gaat. Elke dag, 365 dagen per jaar, ook als de zon niet schijnt!
Tenminste, als je het krijgen van rimpels zo lang mogelijk wilt rekken.
pi_62551994
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:56 schreef SHE het volgende:

[..]

Sunbob zuigt, als je toch in Utrecht gaat, kom dan naar Aurinko. Hebben echt hele goede banken en goed personeel.

( Zit op de oudegracht bij Tivoli in de buurt; je loopt richting pothuis en gaat daar met de trap naar beneden )
en als je daar dan toch bent, dan loop je 5 meter terug en bel je bij tante SHE aan voor een wijntje
Nou ja ik was toen toevallig in Utrecht Mr PF is er heel goed in om goed voor zichzelf te zorgen. Zonnebankje hier, massage daar, etc etc.
Zijn er in Amsterdam ook goede? Want om elke week naar Utrecht te gaan zie ik ook niet zitten Maar als ik er ben kom ik zeker langs!
pi_62551998
Viking, moest jij vanochtend naar DSW? M'n vriend moest naar de middagsessie maar is alweer naar huis: er was geen stroom. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_62552004
Ik heb besloten dat algehele pipsheid wel past bij mijn beroep Dus ik ga maar niet teveel meer bakken bij de zonnebank, bang dat ik rimpels krijg

Zo'n daglicht-lamp kost trouwens 160 euro Eens kijken of ik 'm met korting kan bemachtigen, ergens
pi_62552037
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Wel

Ik had kans op twee kamers maar ben het bij beide niet geworden
dat is wel balen.
Fok!bejaarde
pi_62552052
Heb overigens de Tefal Click&Mix staafmixer.. ik wil er eigenlijk zo een, maar die zijn zo duur:

Ja doei.
pi_62552092
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik wil er dit jaar alles aandoen zodat ik gewoon doorga met m'n studie, sociaal leven en gewoon blij blijf. Dan maar een maandje geen kleding/niet uitgaan.

(Ik heb kritisch naar m'n geld gekeken, dat probleem is aan het einde van de maand redelijk opgelost, maar dan moet ik niet geld uit gaan geven aan uitgaan/boodschappen/kleding. Dan komt het goed.)
Ga je bedelen?
Of doe zoals ik: geen tijd meer om geld uit te geven...

En zonnebanken als bleek persoon is niet slim, ik weet zelf niet hoe lang ik zou kunnen, maar ik vertrouw die medewerkers daar er eigenlijk ook niet op...
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:05:57 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62552103
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb besloten dat algehele pipsheid wel past bij mijn beroep Dus ik ga maar niet teveel meer bakken bij de zonnebank, bang dat ik rimpels krijg

Zo'n daglicht-lamp kost trouwens 160 euro Eens kijken of ik 'm met korting kan bemachtigen, ergens
Zo'n echte lamp hoef je helemaal neit te kopen hoor! Wij gebruiken gewoon "daglichtpeertjes" ter vervanging van normale lampen. We hebben een soort kroonluchter waarin we er 4 hebben ingedraaid en dat werkt in mijn geval prima.
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:06:24 #88
70532 loveli
N
pi_62552125
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je behoefte hebt aan een bijbaantje, weet ik nog wel iets. Geen geweldig werk, maar het verdient goed.
en als ik een nieuwe collega regel, krijg ik een bonus
crap in = crap out
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:07:45 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62552155
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nou ja ik was toen toevallig in Utrecht Mr PF is er heel goed in om goed voor zichzelf te zorgen. Zonnebankje hier, massage daar, etc etc.
Zijn er in Amsterdam ook goede? Want om elke week naar Utrecht te gaan zie ik ook niet zitten Maar als ik er ben kom ik zeker langs!
Als ze Stezon certificaten hebben hangen dan zijn ze goed.
pi_62552164
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:00 schreef SHE het volgende:

Daarom hamer ik altijd zo op smeren van factor als je naar buiten gaat. Elke dag, 365 dagen per jaar, ook als de zon niet schijnt!
Eensch. Helaas kom je bij de betaalbare merken niet verder dan SPF 15. Ik gebruik nu de dagcreme van de Bodyshop met aloe vera, factor 15. Eroverheen vaak minerale make-up van de Bodyshop SPF 25, of Paula's Choice Barely There vloeibare make-up factor 20.
pi_62552204
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:00 schreef SHE het volgende:
Van een zonnebank krijg je geen rimpels. Een zonmnebank heeft een vaste dosis verantwoorde straling.
Van de kankerstichting mag je 5 keer per jaar een kuur van 12 dagen doen. Dat komt neer op minimaal eens per week ( 52 weken per jaar ) zonnen.
Aangezien je in de zomer niet gaat, kun je dus in de winter vaker.

Ik gebruik een zonnebank die turbo heet ( zie website www.aurinko.nl ) voor specs.
Heel fijn ding en ergonomische plaat. In die studio kun je ook jke eigen muziek uitkiezen, is heerlijk.

De creme die ik gebruik is tinted tequila van Art of Sun. Het werkt hydraterend, zorgt voor anti-aging en maakt je velletje vreselijk zacht. Daarnaast heeft het een bruiningsversneller.
Heel fijn goedje.

Rimpels krijg je van roken en buiten rondlopen. Buiten weet je niet hoeveel straling je op je huid krijgt, bij een zonnebank wel.
Ik smeer iedere dag spf 5 op, oil olaz voor de gevoelige huid, maar hoger is waarschijnlijk beter? En dan waarschijnlijk nog op je hele lichaam ook
Welke creme met factor gebruik jij? Of gebruik je iedere dag zonnebrand?
pi_62552226
O, en bedankt voor het recept, Coldfeet.
Die ga ik van de week zeker maken!!

Nog niet veel nieuws op sollicitatiegebied....heb wel iets heeeeel leuks gezien, en ook relevant, maar dat verdient maar 9,10 euro bruto per uur
Daar ga ik toch echt niet meer voor werken hoor (10 jaar geleden wel...).
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:09:50 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62552227
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, moest jij vanochtend naar DSW? M'n vriend moest naar de middagsessie maar is alweer naar huis: er was geen stroom. .
Hahaha. Jammer dat ik geen middagdienst heb deze week . Ik ben vanochtend wel geweest dus. Hoe vindt hij het? Inspirerend hè . Misschien zie ik hem vrijdagochtend wel, want dan worden de ochtend- en middagploeg samengevoegd.
Niet meer actief op Fok!
pi_62552232
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je behoefte hebt aan een bijbaantje, weet ik nog wel iets. Geen geweldig werk, maar het verdient goed.
en als ik een nieuwe collega regel, krijg ik een bonus
Wat is dat voor bijbaantje dan ?
pi_62552243
Een paar jaar terug had J. een zonnebank gehuurd voor in de winter, als verrassing. Dat was echt heerlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62552261
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:

Zoiets hoorde ik al ja . Duur spul. Dat kan ik niet eens voor mijn verjaardag vragen, zo duur is zo'n kreng. Maarja, hoeveel is een goed humeur en blij zijn met jezelf waard ...
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:44 schreef Merel het volgende:

[..]

Fijn! Zitten ze goed? Foto!
Daar was ik al bang voor ja . Heb foto's gemaakt. Het ziet er nu niet zo flatterend uit omdat mijn buik opgezet is (hoera een slippertje in het dieet) en ze net uit de verpakking komen (ze lopen waarschijnlijk nog beetje uit, het is katoen) ... schrok me nog kapot, dacht dat ze lengte babyshirtje hadden, maar er was nog zo'n 20 cm stof die aan de achterkant vast bleef zitten .

"Loch ness imposter"

"Runnin' Rhino"

Deze gaan heel snel weer weg, de herkenbaarheid met die broek

[ Bericht 3% gewijzigd door Chicolate op 21-10-2008 19:09:26 (En weer weg) ]
pi_62552268
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:07 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Eensch. Helaas kom je bij de betaalbare merken niet verder dan SPF 15. Ik gebruik nu de dagcreme van de Bodyshop met aloe vera, factor 25. Eroverheen vaak minerale make-up van de Bodyshop SPF 25, of Paula's Choice Barely There vloeibare make-up factor 20.
Oh, ik moet weer nieuwe Paula's-Choicespullen bestellen! Heb je weleens een dagcreme met SPF daarvan gehad?

Ik had Clarins factor 40 op mijn smoeltje, maar dat is geen fijne, vond ik. Bovendien vind ik dat ik, zeker in de winter, wel met SPF 15 toekan, zo'n lichte huid heb ik nou ook wel weer niet.
pi_62552382
Oh BTW, wel een goed plan om even te gaan zonnebanken voor de vakantie! Ik schrijf het meteen in mijn agenda, vanaf begin december ofzo. Anders verbrand ik levend
pi_62552386
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahaha. Jammer dat ik geen middagdienst heb deze week . Ik ben vanochtend wel geweest dus. Hoe vindt hij het? Inspirerend hè . Misschien zie ik hem vrijdagochtend wel, want dan worden de ochtend- en middagploeg samengevoegd.
't Was pas z'n eerste dag. . Dus nog geen idee.

Goed opletten dus, vrijdag. . Hij heeft donker haar en een stoppelbaardje.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_62552388
Die felblauwe staat echt mooi! En je hebt echt grote borsten! En een smalle taille. Enne, welke buik !!
pi_62552409
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, ik moet weer nieuwe Paula's-Choicespullen bestellen! Heb je weleens een dagcreme met SPF daarvan gehad?

Ik had Clarins factor 40 op mijn smoeltje, maar dat is geen fijne, vond ik. Bovendien vind ik dat ik, zeker in de winter, wel met SPF 15 toekan, zo'n lichte huid heb ik nou ook wel weer niet.
Ik heb nog geen sunscreens van PC geprobeerd. Het probleem met zulke hoge factors is, dat het een zeet vettige creme wordt, die een wittige laag achterlaat. Ik heb een droge en gevoelige huid, maar zelfs bij mij ligt er dan een dikke laag op de huid.
Op Makeupalley vind ik niet zulke positieve reviews over haar sunscreens.
Ben wel superblij met die Barely There, het is lichter dan foundation, meer een soort getinte dagcreme.
pi_62552425
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:14 schreef ColdFeet het volgende:
Oh BTW, wel een goed plan om even te gaan zonnebanken voor de vakantie! Ik schrijf het meteen in mijn agenda, vanaf begin december ofzo. Anders verbrand ik levend
Ik vind het zo raar dat de zon geen invloed op mijn huid heeft Van de zomer een paar keer niet ingesmeerd (ja wel stom, maar ik wou zo graag bruin worden) Ik bleef wit, niet eens rood..
En Mr PF werd echt een enorme neger en ik bleef maar wit
Na een tijdje dacht ik, laat mij dan rood worden, rood is ook verkleurd
pi_62552435
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die felblauwe staat echt mooi! En je hebt echt grote borsten! En een smalle taille. Enne, welke buik !!
Moet ik hem erop gaan painten? Ik zie hem, bij de lichtblauwe . Maar dankje .

Mijn spiegel is vies . Was vanmorgen enthousiast met mn natte haren gaan wapperen.
pi_62552463
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Moet ik hem erop gaan painten? Ik zie hem, bij de lichtblauwe . Maar dankje .

Mijn spiegel is vies . Was vanmorgen enthousiast met mn natte haren gaan wapperen.
Jij had 70G toch? Dat wil ik ook !!!!!!!!
pi_62552483
Hoi meneer de chirurg, doe mij die maar *wijst naar loch nes imposter foto van chico*
pi_62552485
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Jij had 70G toch? Dat wil ik ook !!!!!!!!
65 En F zit ook prima
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoi meneer de chirurg, doe mij die maar *wijst naar loch nes imposter foto van chico*
*proest*
pi_62552510

naar college
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:21:30 #108
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62552552
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik smeer iedere dag spf 5 op, oil olaz voor de gevoelige huid, maar hoger is waarschijnlijk beter? En dan waarschijnlijk nog op je hele lichaam ook
Welke creme met factor gebruik jij? Of gebruik je iedere dag zonnebrand?
Ik gebruik elke dag SPF 45 van Australian Gold, over mijn hele lijf ipv bodylotion.
alleen je gezicht doen heeft geen zin..denk bijvoorbeeld eens aan je handen..die worden snel oud!
pi_62552572
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

65 En F zit ook prima
[..]

*proest*
Nou ja doe ook maar niet, dan gaan alle chicks mij echt haten
Lange benen, grote borsten. Ik zou dan ook echt de shirtjes blijven dragen die ik nu draag,
met cupje a/b staan die schattig maar met een grote cup schreeuwen die echt keihard porno. En dan heb je weer allemaal jongens die je niet zien staan om je leuke karakter maar om je borsten.
Hm, doe het misschien toch maar niet
pi_62552662
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik gebruik elke dag SPF 45 van Australian Gold, over mijn hele lijf ipv bodylotion.
alleen je gezicht doen heeft geen zin..denk bijvoorbeeld eens aan je handen..die worden snel oud!
Ja daar dacht ik laatst ook aan
80 euro voor een flesje Of is dit iets anders?
http://www.tropischbruin.nl/index.php?cPath=1_4
pi_62552729
quote:

[..]

En wat raad jij aan voor het gezicht (merk/SPF)?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:28:29 #112
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62552736
@Chico; toffe shirtjes staan je goed!

@kwak een dikke knuffel... winterdepressies (of depressies in het algemeen) zijn kut... en wat de rest ook al adviseerde, misschien is het verstandig om (weer) begeleiding te krijgen, Want de winter moet nog beginnen en vaak wordt het dan niet makkelijk...
(ben zelf ook wel een beetje gevoelig voor de seizoenen....)

@MzPoes, ook een knuffel, ook al kan ik niet meer bijbenen wat je post, aangezien ik niet de hele dag online ben...

@MoBlo; succes met je college

leuke tv-programmas:
ER (en dan live in the ER)
Lama's
Rocknation
the 70-ties show
ANTM/HNTM

en sinds we comedy central family hebben; (digitale televisie)
kijk ik ook weer naar Sam Sam en het zonnetje in huis als dat zo uit komt...

maar ik blijf nergens voor thuis hoor. en met al mijn onregelmatigheid is het ook zeer moeilijk om echt programma's te volgen...

vanmorgen gewogen: 75,2 gaat niet snel, maar nog steeds een dalende trend. (ondanks maandelijkse perikelen )
BMI, 21,9722425 etc....
maaaarrrrr dus onder de 22
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:30:42 #113
14746 k_i_m
pi_62552800
quote:

[..]

Tip van een ouwe moeder; babyolie. Mijn handen zijn nog nooit zo zacht geweest .
In my life
Why do I smile
pi_62552806
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nou ja doe ook maar niet, dan gaan alle chicks mij echt haten
Lange benen, grote borsten. Ik zou dan ook echt de shirtjes blijven dragen die ik nu draag,
met cupje a/b staan die schattig maar met een grote cup schreeuwen die echt keihard porno. En dan heb je weer allemaal jongens die je niet zien staan om je leuke karakter maar om je borsten.
Hm, doe het misschien toch maar niet
Precies . En dan ben je ook opeens heel veel geld kwijt aan lingerie . Ik had trouwens toen ik ging passen deze aan:

Bij haar staat het nog relatief lief, als ze dr een normaal gezicht bij had getrokken, bij mij schreeuwde het dus echt nog veel harder porno, kom dat zien, hier gratisss! En ik keek er dan nog normaal bij.

Het gaat weer over borsten etc . Echt erg deze reeks.
pi_62552818
Ja BJ je hebt me verslagen ! Maar ik mocht dan ook niet meer afvallen van de slankdames
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:31:39 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62552826
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:28 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

En wat raad jij aan voor het gezicht (merk/SPF)?

Ik smeer dat dus ook op mijn gezicht. Het maakt namelijk niet zoveel uit wat je erop smeert ( mits je een normale huid hebt )
Als het maar hydrateert en beschermt. Ik zou gewoon eens wat gaan proberen; prijs is namelijk geen richtlijn.
Die van ROC vond ik ook wel lekker trouwens, weet alleen niet meer hoe hoog de SPF was.
Ik vind zelf een zware bescherming wel een prettig idee; dus echt minimaal > 30

Ik smeer me s'ochtens overal in. In de zomer een aantal keren, maar dan draag ik ook zelden foundation en kan ik makkelijker bijsmeren.
pi_62552841
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja BJ je hebt me verslagen ! Maar ik mocht dan ook niet meer afvallen van de slankdames
Nee jij niet nee . Iedereen mag dat, maar jij niet .

@BJ: gaat lekker
pi_62552903
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:30 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Precies . En dan ben je ook opeens heel veel geld kwijt aan lingerie . Ik had trouwens toen ik ging passen deze aan:

[ afbeelding ]

Bij haar staat het nog relatief lief, als ze dr een normaal gezicht bij had getrokken, bij mij schreeuwde het dus echt nog veel harder porno, kom dat zien, hier gratisss! En ik keek er dan nog normaal bij.

Het gaat weer over borsten etc . Echt erg deze reeks.
Ik heb best vaak dat soort setjes en sokken aan En ja dan is het idd nog schattig. Oeh. Ik zie het ook niet helemaal voor me, ik met enorme borsten Nu kan ik nog doorgaan voor schattig 17 jarig meisje in ondergoed, met jouw borsten dan val ik waarschijnlijk helemaal op als ik skinny's en rokjes en 10cm hakken blijf dragen. Is dat ook de reden dat je wijde kleding draagt of alleen je opgezette buik?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:34:06 #119
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62552913
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:30 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Tip van een ouwe moeder; babyolie. Mijn handen zijn nog nooit zo zacht geweest .
Staat hier ook in de kast! Smeer ik dus op mijn handen voor het slapen gaan! En ook op mijn knietjes en ellebogen.
Mijn oma doet dat dus al zo lang ze leeft

Mijn omaatje heeft me dus ook de zonnebrand tip gegeven, ipv dagcreme,
Ik ben haar eeuwig dankbaar, want het verschil is te merken. En het is nog goedkoper ook!

Omaatjes zijn tof!
pi_62552932
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee jij niet nee . Iedereen mag dat, maar jij niet .

@BJ: gaat lekker
Nou dat kreeg ik wel te horen Hihi, nee ik moet gewoon sporten en gezond eten, want ik zie alweer een bol snuitje te voorschijn komen (>> bolletje !)
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:35:50 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62552955
Ja, ik baal ook van die boobs van mij. Als ik een keer leuke lingerie wil hebben, ben ik meteen een kapitaal kwijt. Als ik al wat kan vinden dan (jaja, ik moet naar de speciaalzaak ). Vandaar dat ik ook alleen maar lelijke oma-beha's van Livera huismerk in de kast heb hangen . Heb nu niet eens geld voor beha's van Freya .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:36:15 #122
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62552970
Dat onderste shirtje wilde ik ook maar hadden ze niet in mijn maat

Vanavond komen hier collega's van m'n moeder eten dus ik help m'n moeder even met koken, zo leer ik het ook meteen ik weet nu al dat ik veel ga eten
Bernie en ik zijn tof.
pi_62552973
Holy Guacamole, wat een chicis heeft dat model al. Heje geen last van je rug dan, Chico?!

@She: zit wat in, bescherming tegen UVA/B is het voornaamste. Je kan wel kutten met Retinol en fruitzuren enzo maar als je onbeschermd in het daglicht (dus niet eens zonlicht) gaat lopen voorkom je in ieder geval niet dat je rimpels krijgt.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:37:34 #124
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62553016
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ben toch wel benieuwd naar een nieuwe fullbodyshot van jou eigenlijk dan....

en ik voel mezelf nog steeds niet echt slank... raar eigenlijk....
(naja ik voelde me ook niet echt dik met mijn BMI van 35 )
pi_62553025
tvp
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:38:22 #126
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62553045
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja daar dacht ik laatst ook aan
80 euro voor een flesje Of is dit iets anders?
http://www.tropischbruin.nl/index.php?cPath=1_4
Hot is idd ook van AG, maar ik gebruik deze:

Je hebt deze dus vanaf SPF 4 en up, in verschillende soorten flessen.
Gewoon bij een zonnestudio eens wat proberen, al zou ik sowieso voor SPF 30 > gaan.
AG is een geweldig merk. Ietsje duurder, maar worth it.

HOT! is bedoeld voor onder de zonnebank, en is heel duur. Heeft alleen geen SPF.
pi_62553061
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef SHE het volgende:

[..]

Staat hier ook in de kast! Smeer ik dus op mijn handen voor het slapen gaan! En ook op mijn knietjes en ellebogen.

Ik ben haar eeuwig dankbaar, want het verschil is te merken. En het is nog goedkoper ook!

Omaatjes zijn tof!
Ik moet wel iets hebben voor een gefuhlige huid,
van normale dingen krijg ik rode brandende plekken op de plaatsen waar mijn huid droog is
in de winter krijg ik droge plekken, eczeem en ga ik sneeuwen
en misschien krijg ik psoriasis...
en m'n mama is nu voor ALLES allergisch qua crèmes etc, chronisch uit elkaar vallende handen ze mag ook alleen nog maar water gebruiken en geen brood/cake/wat dan ook Maar dat kan dus niet dat snapt iedereen wel

Toen ik heel veel aan sport deed (duursport 6 uur per week) at ik 4 boterhammen, avond eten en nooit chips/chocola/snoep. Ik at ook nooit boter of jus. En toen had ik echt een droge huid en haar. In m'n haar smeerde ik Pink, olie voor negroïde haar En m'n huid moest om het half uur in worden gesmeerd. Dus ik weet wel zeker als ik nog gezonder ga eten m'n huid ook beter is. En veel slaap, dat helpt ook
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:39:20 #128
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62553066
Ik ben zegmaar afgevallen en weer wat aangekomen... zit nog wel 12 kilo onder hoeveel het was maar ik heb wel het gevoel dat ik een stuk dikker ben dan toen
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:40:23 #129
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62553104
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Holy Guacamole, wat een chicis heeft dat model al. Heje geen last van je rug dan, Chico?!

@She: zit wat in, bescherming tegen UVA/B is het voornaamste. Je kan wel kutten met Retinol en fruitzuren enzo maar als je onbeschermd in het daglicht (dus niet eens zonlicht) gaat lopen voorkom je in ieder geval niet dat je rimpels krijgt.
Ja joh, echt..al die kaviaar/fruit/whatever troep heeft ECHT geen enkele zin.
Net als dat water drinken NIETS voor je huid doet. Je huid krijgt al genoeg water uit je voeding en andere dranken die je drinkt.

Enige wat je echt altijd moet doen is smeren met zonnebrand. Overal en altijd. UV is ook de voornaamste oorzaak van huidveroudering, los van de obvious factoren als genetische predispositie.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:41:13 #130
14746 k_i_m
pi_62553126
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef SHE het volgende:

[..]

Omaatjes zijn tof!
Ik vind deze van Lancome ook erg aan te raden voor op het gezicht. Smeert echt goed uit, net dagcreme .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:41:31 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62553140
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:37 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ben toch wel benieuwd naar een nieuwe fullbodyshot van jou eigenlijk dan....

en ik voel mezelf nog steeds niet echt slank... raar eigenlijk....
(naja ik voelde me ook niet echt dik met mijn BMI van 35 )

BJ, heb je eigenlijk foto's van jezelf zonder bril? Ik vroeg me zomaar af hoe jij eruit zou zien zonder bril namelijk. Op de één of andere manier beinvloedt die van jou je uitstraling sterk, en nu je zo'n geweldig figuur hebt, kan ik me voorstellen dat je ook je kledingstijl, je haar en eigenlijk je complete uiterlijk wilt veranderen.
pi_62553176
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:38 schreef SHE het volgende:

[..]

Hot is idd ook van AG, maar ik gebruik deze:

[ afbeelding ]

Je hebt deze dus vanaf SPF 4 en up, in verschillende soorten flessen.
Gewoon bij een zonnestudio eens wat proberen, al zou ik sowieso voor SPF 30 > gaan.
AG is een geweldig merk. Ietsje duurder, maar worth it.

HOT! is bedoeld voor onder de zonnebank, en is heel duur. Heeft alleen geen SPF.
http://www.bodyshine.be/producten/detail.php?id=233&n=SPF+50-plus+Baby+Australian+Gold
18 euro is nog best te doen! Woahh! Geweldige huid ftw!
Dan zoek ik voor mijn gezicht iets wat niet vet is, mocht dit te vet/te irriterend zijn.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:43:29 #133
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62553199
oei. Een mens gaat even lunchen, en jullie zijn wel heeeeel veel verder!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62553231
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

BJ, heb je eigenlijk foto's van jezelf zonder bril? Ik vroeg me zomaar af hoe jij eruit zou zien zonder bril namelijk. Op de één of andere manier beinvloedt die van jou je uitstraling sterk, en nu je zo'n geweldig figuur hebt, kan ik me voorstellen dat je ook je kledingstijl, je haar en eigenlijk je complete uiterlijk wilt veranderen.
Jaa en neem weer lang blond haar, dat stond ook leuk !
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:45:53 #135
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62553266
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:39 schreef mordradead het volgende:
Ik ben zegmaar afgevallen en weer wat aangekomen... zit nog wel 12 kilo onder hoeveel het was maar ik heb wel het gevoel dat ik een stuk dikker ben dan toen
Hoeveel moet jij nou nog?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:46:43 #136
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62553294
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ik geloof niet dat ik foto's zonder bril heb, maar zal dr zo wel even eentje maken
zie mezelf natuurlijk ook nooit zonder bril

en mijn kledingstijl is idd al erg veranderd, en mijn haar wisselt altijd al sterk (van kort, zoals nu, tot aan mijn billen en allles ertussen, in bijna alle mogelijke kleuren )
pi_62553323
Dit is mijn favo creme:

Soms heeft Etos ze in de actie, voor 5 euro per grote pot.

De formule is geheim, zou ontwikkeld zijn voor brandwondenpatienten . Anyway, het is de enige creme die mijn huid echt goed hydrateert en verzorgt. Duizenden vrouwen wereldwijd zweren erbij (het heet overzee ''Eterna"). Op Makeupalley zijn de reviews lovend.
Omdat er geen SPF inzit, gebruik ik hem onder foundation met SPF en als nachtcreme.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:49:05 #138
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62553364
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Jaa en neem weer lang blond haar, dat stond ook leuk !
ik vond (en vind) mijn eigen blonde haar erg saai eigenlijk.... beetje mutserig.. (en ik heb donkere wenkbrauwen )

maar misschien dat ik mijn haar wel weer laat groeien, want ben dol op verandering
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:51:22 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62553442
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:49 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik vond (en vind) mijn eigen blonde haar erg saai eigenlijk.... beetje mutserig.. (en ik heb donkere wenkbrauwen )

maar misschien dat ik mijn haar wel weer laat groeien, want ben dol op verandering
Niet verkeerd opvatten, maar ik vind je huidige kapsel, zeker i.c.m. met je bril een stuk saaier Volgens mij kan je je er met lang haar in de juiste coupe prachtig en sexy uitzien.
pi_62553456
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

http://www.bodyshine.be/producten/detail.php?id=233&n=SPF+50-plus+Baby+Australian+Gold
18 euro is nog best te doen! Woahh! Geweldige huid ftw!
Dan zoek ik voor mijn gezicht iets wat niet vet is, mocht dit te vet/te irriterend zijn.
Oh dat is inderdaad goed te doen zeg ... nu ik jullie zo hoor over veroudering van huid en handen, en eens naar mijn eigen handen kijken, zou ik dat eigenlijk ook moeten doen . En geen CC nodig, helemaal geweldig. Even mijn geldpotje openbreken ...

@cinnamon: het lijkt meer dan het is. Ik heb nooit last van mijn rug, omdat het totale gewicht/volume wel meevalt. De keren dat ik wel last van mijn rug heb, is omdat ik te lui ben goed recht te gaan zitten .
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:53:25 #141
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62553514
quote:
oh, I totally agree! Liet net je foto aan m'n vriendje zien MoBlo, en die vroeg dus serieus of dat een en dezelfde persoon was!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:56:11 #142
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62553599
Wat een smeersels allemaal.
Ik smeer mn lijf 1x in de week in met Kneipp Amandelbloesem bodylotion. En mn gezicht smeer ik elke ochtend en elke avond braaf in met anti-rimpelcreme van Biocura. Kost 2,29 per potje en is als een van de beste anti-rimpelcremes getetst. .

Mn lippen vet ik wel vaak in en mn handen ook. Elke dag wel een paar keer.
Fok!bejaarde
pi_62553715
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:56 schreef Anosmie het volgende:
Wat een smeersels allemaal.
Ik smeer mn lijf 1x in de week in met Kneipp Amandelbloesem bodylotion. En mn gezicht smeer ik elke ochtend en elke avond braaf in met anti-rimpelcreme van Biocura. Kost 2,29 per potje en is als een van de beste anti-rimpelcremes getetst. .

Mn lippen vet ik wel vaak in en mn handen ook. Elke dag wel een paar keer.
Die van de Aldi, toch? Ik wou ook Maar ik werd al rood en jeukerig toen ik de lucht rook Ik heb drie weken na-geschilferd

Wat dat betreft ben ik heel erg enthousiast over Paula's Choice: ik verdraag het heel goed. Juist ook als mijn huid weer eens geirriteerd is.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:00:05 #144
14746 k_i_m
pi_62553720
Ik heb trouwens hele goede (en bijna overal afgeprijsde) dagcreme van Diadermine. Heb ik ooit voor 3 euro gekocht en geeft me een zachtere huid dan alle andere dure rommel die ik heb.

Overmoedig als ik was heb ik ook de getinte versie gekocht;

Lift+ Teint
Algemeen
Een innovatieve, kleurloze anti-age verzorging met Collageen Restructurizer, dat werkt als 1000 micro-liftings en die zorgt voor een onmiddelljik stralende teint, dankzij de speciale Micro-Licht Reflectoren.

Dat laatste waren dus gewoon GLITTERS. Dus ik heb een dag voor lul gelopen met glitters op mijn kop .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:00:57 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62553743
Die Biocura/Aldicrème gebruik ik ook, afwisselend met een biologische crème en een crème die wat meer hydraterend is. Gek genoeg reageert mijn huid de ene dag anders op een crème dan de de andere dag.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:02:16 #146
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62553790
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:00 schreef k_i_m het volgende:
.....dankzij de speciale Micro-Licht Reflectoren.[/i]

Dat laatste waren dus gewoon GLITTERS. Dus ik heb een dag voor lul gelopen met glitters op mijn kop .
Marketing is toch zo geweldig! De grootst mogelijk onzin verkopen met de mooiste woorden.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:03:56 #147
14746 k_i_m
pi_62553835
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Marketing is toch zo geweldig! De grootst mogelijk onzin verkopen met de mooiste woorden.
Ja, en als er nou echt een tintje aanzat, maar nee. Er zaten alleen glitters in .
In my life
Why do I smile
pi_62553888
Zometeen werken op de BSO en daarna buikdansen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:06:44 #149
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62553901
Qty SKU Name Options Price Subtotal
1 5852CHO Women's UGG Classic Tall Baroque Chocolate $179.95 $179.95
1 5852SAN Women's UGG Classic Tall Baroque Sand $179.95 $179.95
1 #510 UGG Sheepskin Care Kit $24.95 $24.95

Subtotal: $384.85
Discount: -$0.00
Tax: $0.00
Shipping: $130.00
Total: $514.85

Hence; de reden waarom ik een rijke vent nodig heb!!

Maar ik heb over enkele dagen mijn nieuwe bootssssssss.
En de Ugg repair kit, want ik heb mijn sand classics nu al gesloopt ( vlekken, gezeik )

pi_62553929
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:49 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Geef maar toe dat je het wel makkelijk vindt zo!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:08:14 #151
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62553942
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:00 schreef Tinkepink het volgende:
Die Biocura/Aldicrème gebruik ik ook, afwisselend met een biologische crème en een crème die wat meer hydraterend is. Gek genoeg reageert mijn huid de ene dag anders op een crème dan de de andere dag.
dat heb ik ook!
( ik heb die ook in de kast staan voor noodgevallen )

Viel mij ook op dat ie soms fantastisch werkt en soms niet
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:09:45 #152
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62553991
oh, en ik gebruik elke dag heel simpel etos dagcreme voor m'n gezicht, en dove bodylotion voor de rest.

Even een voorraadje dagcreme inslaan in december!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:10:12 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62553998
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:08 schreef SHE het volgende:

Viel mij ook op dat ie soms fantastisch werkt en soms niet
Vandaag heb ik bijvoorbeeld een glimkop, terwijl ik er gisteren prachtig uitzag Met dezelfde Aldicrème.
pi_62554003
Voor BJ

Geen BH, Geen corset, geen skinny, geen heels, just me!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:11:56 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62554056
Dat maskertje en dat kroontje
Man, ik moet toch eens wat harder werken.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:11:58 #156
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62554058
AHA! Ik zie al waar PF haar vetjes stiekem bewaard, op de pootjes!

Met je platte buik
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:12:41 #157
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62554075
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Voor BJ
[ afbeelding ]
mooi lichaam PF kan me niet voorstellen dat ik hetzelfde BMI heb... jij hebt zo;n ongelofelijk mooie strakke buik.....

pi_62554085
TVP. Vandaag met de woningbouw gebeld en die hebben bevestigd dat ik een studio krijg
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62554089
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:11 schreef SHE het volgende:

Met je platte buik
Dat is sinds kickboksen zo Ik had de dunste staakjes ever! En een dikke buik!
Nu heb ik een dunne buik maar dikke pootjes

!!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:13:18 #160
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62554092
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vandaag heb ik bijvoorbeeld een glimkop, terwijl ik er gisteren prachtig uitzag Met dezelfde Aldicrème.
Hier EXACT hetzelfde.
pi_62554104
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:11 schreef SHE het volgende:

Met je platte buik
Ik zie geen vet op d'r benen hoor
pi_62554111
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Bekend fenomeen Is niet zo raar, want er zijn zoveel factoren die je huid beinvloeden...
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:14:09 #163
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62554121
* Terug komt rennen uit tips topic

Holy Moly Moblo!
Je ziet er echt superstrak uit. En gelukkiger en, en, en je bent echt een lekker wijf!

Je hebt echt een transformatie ondergaan.
Fok!bejaarde
pi_62554124
Ziet er goed uit PF
pi_62554136
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Voor BJ
[ afbeelding ]
Die buik . Ruilen tegen mijn tieten?
pi_62554160
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:12 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

mooi lichaam PF kan me niet voorstellen dat ik hetzelfde BMI heb... jij hebt zo;n ongelofelijk mooie strakke buik.....

Dat zijn gewoon strategisch geplaatste vetjes Nee ik denk serieus dat het van het kickboksen komt, eerst was mijn buik het aller dikste van mijn lichaam (bij het zelfde gewicht) en nu heb ik zelfs een taille !
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:15:19 #167
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62554167
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dat is sinds kickboksen zo Ik had de dunste staakjes ever! En een dikke buik!
Nu heb ik een dunne buik maar dikke pootjes

!!
Ik zie het, je hebt blijkbaar een genetische aanleg daar massa aan te maken.
Ik zou dus maar ff nokken met kickboksen en vooral zeker niet gaan steppen, spinnen of hardlopen.
Pilates is voor jouw pootjes de way to go.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:16:18 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62554198
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:12 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Vandaag met de woningbouw gebeld en die hebben bevestigd dat ik een studio krijg
pi_62554208
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:13 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb best forse kuiten, ze zijn in een half jaar tijd verdubbeld En dat valt jongens dan op en die zeggen dat (en het valt SHE op )
en ik heb heupen gekregen! woehoeee!
pi_62554232
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik zie het, je hebt blijkbaar een genetische aanleg daar massa aan te maken.
Ik zou dus maar ff nokken met kickboksen en vooral zeker niet gaan steppen, spinnen of hardlopen.
Pilates is voor jouw pootjes de way to go.
Hm, dus met dit gewicht heb ik forse benen,
weeg ik 7 kilo minder zijn mijn benen prima maar de rest nog al iel.

En zwemmen dan?
Ik heb aan judo/zwemmen/kickboksen/spinning gedaan
maar dat is dus slecht voor mij? Noes!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:17:51 #171
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62554234
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:13 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik plaag haar ook maar wat, maar haar benen zijn nu in verhouding tot de rest te vol.
Ook haar onderbenen zijn forser in verhouding.
Je ziet duidelijk dat daar opslag plaatsvind. Dat verklaart haar gelijkend gewicht met mij. Ik heb hele dunne armpies en pootjes. Tot aan de heup en buik. Die zijn bij mij weer fors, want daar zit mijn opslag nu eenmaal.

( Ik kijk nu als fitness instructeur he, niet als meisje. Als ik als meisje zou reageren, dan zou ik nog even walgen van haar lekkere buik )
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:18:11 #172
14746 k_i_m
pi_62554243
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:06 schreef SHE het volgende:
Qty SKU Name Options Price Subtotal
1 5852CHO Women's UGG Classic Tall Baroque Chocolate $179.95 $179.95
1 5852SAN Women's UGG Classic Tall Baroque Sand $179.95 $179.95
1 #510 UGG Sheepskin Care Kit $24.95 $24.95

Subtotal: $384.85
Discount: -$0.00
Tax: $0.00
Shipping: $130.00
Total: $514.85

Hence; de reden waarom ik een rijke vent nodig heb!!

Maar ik heb over enkele dagen mijn nieuwe bootssssssss.
En de Ugg repair kit, want ik heb mijn sand classics nu al gesloopt ( vlekken, gezeik )

Mijn baas net; Hee, zijn dat echte?!?! . [insert heel verhaal over Ebay en websites met valse Uggs en echte Uggs kenmerken]

En ik zo; .

Blijkt dus dat zijn dochter ze ook wil, en die zeurt hem helemaal gek om die dingen .
In my life
Why do I smile
pi_62554281
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:17 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik plaag haar ook maar wat, maar haar benen zijn nu in verhouding tot de rest te vol.
Je ziet duidelijk dat daar opslag plaatsvind. Dat verklaart haar gelijkend gewicht met mij. Ik heb hele dunne armpies en pootjes. Tot aan de heup en buik. Die zijn bij mij weer fors, want daar zit mijn opslag nu eenmaal.

( Ik kijk nu als fitness instructeur he, niet als meisje. Als ik als meisje zou reageren, dan zou ik nog even walgen van haar lekkere buik )
Nu snap ik denk ik mijn voorliefde voor donkere of zwarte skinny's met heels
en mijn walging voor witte broeken
Ik heb nu maat 30-31, val ik 7 kilo af heb ik maat 27 (en geen tieten)

Dus wel armen trainen, en niet de benen? Maar daar ben ik juist zo goed in

Oh en ik vind mijn benen in de spiegel stiekem veel dunner !
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:20:13 #174
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62554289
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hm, dus met dit gewicht heb ik forse benen,
weeg ik 7 kilo minder zijn mijn benen prima maar de rest nog al iel.

En zwemmen dan?
Ik heb aan judo/zwemmen/kickboksen/spinning gedaan
maar dat is dus slecht voor mij? Noes!
Zwemmen kan jij ook wel hebben, want jouw bouw laat het wel toe.
En die sporten zijn natuurlijk niet slecht voor je, maar ze stimuleren wel dat alle massa naar je benen gaat en dat is nu net waar jij het niet wil zien.

Vind je aerobics of body pump of pilates dan niet leuk? Of gewoon KT? ( krachttraining )
Dan kan je gericht geisoleerd trainen en zo je pootjes vermijden.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:21:54 #175
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62554332
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:18 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Mijn baas net; Hee, zijn dat echte?!?! . [insert heel verhaal over Ebay en websites met valse Uggs en echte Uggs kenmerken]

En ik zo; .

Blijkt dus dat zijn dochter ze ook wil, en die zeurt hem helemaal gek om die dingen .
Sheepskin verkoopt echt echte

En zie je hoe braaf ik naar je heb geluisterd?
pi_62554338
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Die buik . Ruilen tegen mijn tieten?
Oké !

Maar die buik heb ik te danken aan kickboksen!!
Hey als ik ga boksen (ook al is het trappen het allerleukste aan kickboksen) dan heeft dat toch niets met mijn benen te maken? En krijg ik mooie armen?

Ik wist wel dat ik niet mee had moeten doen aan kikkeren/squaten/lunges
Opdrukken it will be!

En thanks allemaal voor de complimentjes Maar niet te veel dan ga ik naast m'n heels lopen
pi_62554343
Als je vetopslag in je benen weg wil, moet je dan juist wel je benen en kont trainen, of juist niet? Mijn vetopslag is nog ernstiger verdeeld, bij mij gaat alles naar de benen (en deel naar buikje). Heb nog nooit een dik bovenlichaam gehad, altijd sleutelbenen die uitsteken enzo.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:22:19 #178
163650 Greys
pi_62554346
Wat is het hier gezellig

Ik ga even de goddelijke wijvenfoto van MoBlo opzoeken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62554362
quote:

[..]

Dan nog, ik vind het er heel goed uitzien Ruilen PF?

Ik krijg lovehandles / iets meer buik. Daar zit mijn opslag. En heel veel in mijn borsten. Als ik aankom, worden die als eerste groter.

For the record: dit is dus mijn rug.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:23:13 #180
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62554367
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nu snap ik denk ik mijn voorliefde voor donkere of zwarte skinny's met heels
en mijn walging voor witte broeken
Ik heb nu maat 30-31, val ik 7 kilo af heb ik maat 27 (en geen tieten)

Dus wel armen trainen, en niet de benen? Maar daar ben ik juist zo goed in

Oh en ik vind mijn benen in de spiegel stiekem veel dunner !
Ik heb 32, want anders krijg ik met geen mogelijkheid mijn dikke reet en heupen erin.

Wel grappig, mijn vetopslag is precies het omgekeerde van de jouwe

Ik ben jaloers natuurlijk
pi_62554437
PF....MOOOOI!!
pi_62554462
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:20 schreef SHE het volgende:

[..]

Zwemmen kan jij ook wel hebben, want jouw bouw laat het wel toe.
En die sporten zijn natuurlijk niet slecht voor je, maar ze stimuleren wel dat alle massa naar je benen gaat en dat is nu net waar jij het niet wil zien.

Vind je aerobics of body pump of pilates dan niet leuk? Of gewoon KT? ( krachttraining )
Dan kan je gericht geisoleerd trainen en zo je pootjes vermijden.
nadelen zwemmen:
- haar wordt touw, huid wordt extreem gevoelig (maar zonder oneffenheden!), nagels worden broos en dood. Oplossing: haarmasker, smeren, smeren, smeren

nadelen aerobics:
ik vind dat soort dingen leuk, maar nog al laf. Dat komt vooral omdat ik alles verkeerd om doe en over mijn eigen voeten struikel Ik kan geen dansjes
Maar op zich is dat best een uitdagen, om te dartelen als een hertje!

Yoga/pilates vind ik ook leuk maar ook zo tam, Mr PF doet sinds een maandje aan yoga/pilates en dat is misschien best leuk om samen te doen. (Al heeft hij spillebeentjes dus is het misschien niet echt zijn sport )

Krachttraining zat ik al over na te denken, maar dan dacht ik ook vooral de benen trainen want dat is leuk en gemakkelijk, maar dan moet ik mij vooral richten op armen/rug/buik neem ik aan? En mijn broertje is fitness pro met z'n whey powder en hij doet dat echt al jaaaren. Dus dan kan hij me de oefeningen uitleggen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:26:54 #183
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62554483
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:22 schreef Chicolate het volgende:
Als je vetopslag in je benen weg wil, moet je dan juist wel je benen en kont trainen, of juist niet? Mijn vetopslag is nog ernstiger verdeeld, bij mij gaat alles naar de benen (en deel naar buikje). Heb nog nooit een dik bovenlichaam gehad, altijd sleutelbenen die uitsteken enzo.
Als je benen een hotspot zijn, dan moet je training juist vermijden daar, of heel licht trainen om de vel strak te houden ( denk aan aerobics, pilates, dansen..alles waar je lange spieren van krijgt )

Ik krijg ontzettend snel spieren, maar mijn lichaam heeft godzijdank de neiging alles overal netjes te verdelen.
Nadeel daarvan is dat als ik niet train, alles overal gaat hangen
Enige plek die altijd mooi blijft is mijn rug, ik heb hele sterke rugspieren en ik sla daar nauwelijks vet op.

Ik train dus altijd flink mijn benen ( vooral bovenbenen ) en kuiten ( ik heb veel te smalle onderbenen )
Ik moet mijn buik keihard trainen, mijn dijen en mijn onderarmen ( voor wat meer massa )

Daarom is KT voor mij de enige manier, want ik krijg het mooiste lijf als ik mijn spieren geisoleerd train.
pi_62554497
quote:

[..]

Tja, maar goed, ik vind mijn benen in verhouding met mijn buik weer te dun (of liever gezegd: mijn buik te dik). Mijn bovenlichaam is een slagje forser en dat heeft PF niet. Dat vind ik mooi
pi_62554506
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:23 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik heb 32, want anders krijg ik met geen mogelijkheid mijn dikke reet en heupen erin.

Dus jij moet gaan kickboksen/hardlopen/spinning ! Haha, ik zou wel jouw borsten willen en een vrouwelijk figuur is ook tof! (Al heb ik dat nu eigenlijk ook al wel! Ze vragen iig niet meer bij kickboksen of ik 16 ben )

Ik had op de meet een strecht aan in maat 28. Met heeel. heeeeel heeeeeeel veel strech !!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:28:49 #186
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62554525
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:23 schreef SHE het volgende:

[..]

en ik heb maat 30 jeans .... maar ben ook wel erg recht en mijn vetopslag zit op mijn buik denk ik...

@Ewelina gefeliciteerd met je studio!

speciaal voor Tink:
met bril

zonder bril

LOL
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:29:48 #187
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62554553
quote:

[..]

we were there before you (foto 2004, de voedselcommissie op tournee - ik moet er ook elke keer weer om lachen)

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:29:48 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62554554
Ik moet ook alles trainen. Mijn benen worden heel snel slank, mijn armen blijven altijd rond. Train dan ook nooit met zware gewichten omdat ik anders een bodybuilderslijf krijg Mijn zwakke punt zijn rug, schouders en armen. Mijn borsten slaan ook vet op, maar dat vind ik niet erg. De rest van de kilo's verdelen zich mooi over het hele lichaam.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:30:29 #189
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62554573
Wat heb je mooie ogen BJ!
pi_62554594
BJ, hou je hoofd nou eens recht

Vind t wel leuk, zonder bril. Maar bij jouw kapsel hoort dan wel weer echt een bril.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:31:45 #191
14746 k_i_m
pi_62554612
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Sheepskin verkoopt echt echte

En zie je hoe braaf ik naar je heb geluisterd?
Ja, of je bent dom zoals ik en je koopt ze in de winkel . En ik ben trots op je. Trust me, als je ze ooit nog een keer in het echt tegenkomt ga je me dankbaar zijn! .
In my life
Why do I smile
pi_62554633
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Als je benen een hotspot zijn, dan moet je training juist vermijden daar, of heel licht trainen om de vel strak te houden ( denk aan aerobics, pilates, dansen..alles waar je lange spieren van krijgt )

Ik krijg ontzettend snel spieren, maar mijn lichaam heeft godzijdank de neiging alles overal netjes te verdelen.
Nadeel daarvan is dat als ik niet train, alles overal gaat hangen
Enige plek die altijd mooi blijft is mijn rug, ik heb hele sterke rugspieren en ik sla daar nauwelijks vet op.

Ik train dus altijd flink mijn benen ( vooral bovenbenen ) en kuiten ( ik heb veel te smalle onderbenen )
Ik moet mijn buik keihard trainen, mijn dijen en mijn onderarmen ( voor wat meer massa )

Daarom is KT voor mij de enige manier, want ik krijg het mooiste lijf als ik mijn spieren geisoleerd train.
Van het thuistrainschema, welke moet ik overslaan als al mijn vet op heup/bovenbenen gaat zitten? Ze raken elkaar (bovenbenen) als ik normaal zit/sta . Mijn rug is trouwens net als de jouwe, altijd superslank en strak.

Ik dacht dus dat ik juíst de oefeningen voor bovenbenen moest doen, omdat het vet daar zit .
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:32:55 #193
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62554641
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
BJ, hou je hoofd nou eens recht

Vind t wel leuk, zonder bril. Maar bij jouw kapsel hoort dan wel weer echt een bril.
jaaa haha, altijd op foto;s een scheef hoofd.. IRL is mijn nek wel gewoon recht hoor
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:34:05 #194
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62554671
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:45 schreef SHE het volgende:

[..]

Hoeveel moet jij nou nog?
Eigenlijk 8 maarja, rustig aan he.... als ik weer in het ritme zit van op gezette tijden eten en zovaak in de week sporten dan is het er wel zo af maar het moeilijkst is om in dat ritme te komen.
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:34:10 #195
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62554673
BJ! Ga lenzen kopen! Nu!
Je hebt echt beauties van ogen.
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:34:34 #196
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62554687
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:30 schreef Tinkepink het volgende:
Wat heb je mooie ogen BJ!

misschien toch maar eens lenzen aanschaffen? ter afwisseling?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:34:41 #197
331 Merel
Be here now.
pi_62554692
Weer dat schuine hoofd van BJ
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:37:34 #198
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62554763
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:34 schreef Anosmie het volgende:
BJ! Ga lenzen kopen! Nu!
Je hebt echt beauties van ogen.
Idd ja.
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:37:46 #199
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62554769
Ja BJ, laat ze laseren! Je hebt echt schitterende ogen..such a waste!
En laat je haar eens lekker groeien, met dat schitterende lijf word je nog wulpser met lang haar.

@ Chica: Lul niet! Jij hebt helemaal nergens vet .
pi_62554801
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dan nog, ik vind het er heel goed uitzien Ruilen PF?

Ik krijg lovehandles / iets meer buik. Daar zit mijn opslag. En heel veel in mijn borsten. Als ik aankom, worden die als eerste groter.

For the record: dit is dus mijn rug.
[ afbeelding ]

En dit is mij rug Klinkt best goed, grotere borsten. Al zijn lovehandles wel lastig te verbergen.
Mijn rug is bottig en vettig tegelijk
pi_62554838
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En dit is mij rug Klinkt best goed, grotere borsten. Al zijn lovehandles wel lastig te verbergen.
Mijn rug is bottig en vettig tegelijk
Oooh gelukkig, je bent niet perfect
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:40:35 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62554843
Ik krijg helemaal zin jou te make-overen BJ! Langer haar in een lichtere haarkleur, lenzen....
Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat je er nu verkeerd uitziet! Maar volgens mij kan het veel spannender!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:40:46 #203
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62554851
@ She, Mordra, Anosmie en Tink; thanx

en ik zal me eens gaan orienteren op lenzengebied... misschien ook wel makkelijk (met werken en sporten enzo...)
pi_62554868
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:34 schreef Merel het volgende:
Weer dat schuine hoofd van BJ
Mereltje, trouwens: als je goedkope Uggs wilt, kun je misschien Octopussy zo gek krijgen dat ze ze voor je meeneemt? Die zit nu in de VS en ze is een plaatsgenoot van je. En ze gaat toch nog een extra koffer kopen voor de terugweg
pi_62554891
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:32 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

jaaa haha, altijd op foto;s een scheef hoofd.. IRL is mijn nek wel gewoon recht hoor
Lichrbruin stijl haar en iets donkerdere lippen Of heel donkerbruin haar (dus minder donker en rood dan wat je nu hebt Moet je wel je haar stijlen!
(A la sylvia van HNTM)

Je ogen zijn echt mooi en groot en blauw!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:43:12 #206
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62554911
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik krijg helemaal zin jou te make-overen BJ! Langer haar in een lichtere haarkleur, lenzen....
Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat je er nu verkeerd uitziet! Maar volgens mij kan het veel spannender!
haha nou sla maar eens aan het painten, misschien krijg je me nog zover...

(heb inmiddels mijn haar alweer een jaartje of 3 echt donker en korter (wel varierend van zo kort als nu, tot een bob) , dus misschien wordt het wel weer tijd voor een heel andere coupe)
pi_62554917
En ik wil een foto van BJ met een rechte nek
pi_62554922
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:28 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

en ik heb maat 30 jeans .... maar ben ook wel erg recht en mijn vetopslag zit op mijn buik denk ik...

@Ewelina gefeliciteerd met je studio!

speciaal voor Tink:
met bril
[ afbeelding ]
zonder bril
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

LOL
Die laatste is echt gorgeous!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:44:06 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62554934
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Lichrbruin stijl haar en iets donkerdere lippen
pi_62554938

Deze kleur en zo lang en stijl! Woaaaah!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:44:58 #211
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62554955
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Lichrbruin stijl haar en iets donkerdere lippen Of heel donkerbruin haar (dus minder donker en rood dan wat je nu hebt Moet je wel je haar stijlen!
(A la sylvia van HNTM)

Je ogen zijn echt mooi en groot en blauw!
uh ik heb heel donkerbruin haar? zit geen rood in? is bittersweetchocolate

en lippen heb ik nooit iets op zal dr zo eens wat opdoen en in de spiegel kijken LOL
pi_62554956
Of lichter, of donkerder, maar lang! En stijl! En dan soms van die glamour krullen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:46:25 #213
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62554994
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]

wil ik dat lijf er ook bij...
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:47:34 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62555016
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:46 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

wil ik dat lijf er ook bij...
Gek mens. Volgens mij zit je er niet zo ver vandaan.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:47:34 #215
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62555017
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:48:04 #216
14746 k_i_m
pi_62555028
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:47 schreef Anosmie het volgende:
Niet? .
In my life
Why do I smile
pi_62555029
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]

Doe mij dat hele lijf maar Inclusief gezicht.

Ik ben echt niet zo ontevreden met hoe ik eruit zie, maar zij is toch wel héél mooi.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:48:17 #218
331 Merel
Be here now.
pi_62555038
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Mereltje, trouwens: als je goedkope Uggs wilt, kun je misschien Octopussy zo gek krijgen dat ze ze voor je meeneemt? Die zit nu in de VS en ze is een plaatsgenoot van je. En ze gaat toch nog een extra koffer kopen voor de terugweg
Lief idee! Maar ik heb er op dit moment echt het geld niet voor, ook al zijn ze in Amerika zoveel goedkoper dan hier

Ik heb zometeen een sollicitatiegesprek, maar ik heb helemaal geen zin
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:48:19 #219
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62555040
Wat?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:48:44 #220
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62555046
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gek mens. Volgens mij zit je er niet zo ver vandaan.
uhhh ik heb nogal wat vel over...... misschien zit daaronder wel zo'n figuur....
(maja al dat vel weg laten halen kost duizenden euro's)
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:49:21 #221
331 Merel
Be here now.
pi_62555065
quote:
Hè verdorie!
pi_62555070
quote:

Awww
pi_62555076
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:48 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

uhhh ik heb nogal wat vel over...... misschien zit daaronder wel zo'n figuur....
(maja al dat vel weg laten halen kost duizenden euro's)
Vergoedt je ziektekostenverzekering dat niet? Zeker als je zoveel kwijt bent als jij, wil dat soms best

Vraag anders eens aan je huisarts.
pi_62555083
Ik vind BJ's haarkleur mooi, maar ik zou het ook laten groeien!! Voor de rest ziet ze er echt fab uit om met SHE te spreken. Hele mooie lange benen.

PF, dat kussentje boven aan je kont dat heb ik ook
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:50:40 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62555092
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:48 schreef Tinkepink het volgende:
Wat?
Oh, die baan! Kut.
pi_62555104
quote:

Jammer!
pi_62555107
quote:
Nou zeg, kut he.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:51:48 #228
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62555115
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:48 schreef k_i_m het volgende:

Niet? .
Neej. .
Heb heel lief teruggemaild en gevraagd wat de reden is. Het was zo'n leuk gesprek.
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:51:57 #229
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62555125
ik ben trouwens al een paar uur op kantoor

vanochtend eerst een fijne sessie op t gemeentehuis gehad, waar iedereen bij burgerzaken met lunchpauze ging en ik dus na 45 minuten eindelijk aan de beurt was om vervolgens geschoffeerd te worden door het mens bij de balie (hoe ik er bij kwam dat dat nu al kon! ik moest eerst maar eens even geduld leren hebben...) en onverrichterzake weer naar buiten te lopen (huilend, want "wat ben ik stom!") daarna knuffel gehaald bij een vriendinnetje en mn kantoor opgezocht. alwaar de kalmte volledig op mij is nedergedaald, mede dankzij dit vrolijke topic

SHE: ik heb dikke benen, qua vet, maar ook wel flinke beenspieren (ik doe met een benchpress zeker 150 kilo drie sets van 20 als ik in de sportschool kom, ooit) is t dan wel verstandig om squats en lunges te doen met die pootjes van mij? krijg dat namelijk dan weer niet zo goed voor elkaar dus heb t idee dat dat toch weer andere spieren zijn ofzo ....

heb t idee dat de spieren vrij snel aanzetten met mn gewichtjes routine in mn bovenlijf, maar dat mag wel want was daar erg slapjes en ongedefinieerd.

also, ik ga maar weer eens verder schrijven!

oh en hoera voor Ewelina's huis!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:52:24 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62555138
quote:

.

Nu zit je nog even aan Helga vast .
Niet meer actief op Fok!
pi_62555146
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:44 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

uh ik heb heel donkerbruin haar? zit geen rood in? is bittersweetchocolate

en lippen heb ik nooit iets op zal dr zo eens wat opdoen en in de spiegel kijken LOL
Je huid is zo bleek en je haar zo donker,
oké ik had de rode muur er no bijgehaald (zie je in je glans )
ik zou je wenkbrauwen is donkerder laten maken en misschien langer en je haar lichter
en als het kan je huid iets donkerder of misschien lijk je al minder bleek met een lichtere kleur haar.

En voor je lippen zou ik een lippenstift van bourjois aanraden die helaas uit de handel is, dan lijkt het of het je eigen lipkleur is. Het is een soort viltstift en het ziet er echt nais uit! Maar misschien staat lippenstift jou wel geweldig, ik zie er meteen uit als een tsjechische hoer
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:52:46 #232
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62555152
aww arme anos!! wat balen!!
pi_62555170
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:37 schreef SHE het volgende:
Ja BJ, laat ze laseren! Je hebt echt schitterende ogen..such a waste!
En laat je haar eens lekker groeien, met dat schitterende lijf word je nog wulpser met lang haar.

@ Chica: Lul niet! Jij hebt helemaal nergens vet .
Ode aan de wijde broek. Moet ik je een foto van mij in bikini sturen?

Wil ik nog wel weten welke oefeningen je beter niet kan doen met grotere bovenbenen .
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:54:33 #234
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62555198
oh en ewelina: verzekeringen vergoeden bijna nooit meer buikwandcorrecties. ik ken iemanddie dagelijks pijstillers slikte vanwege de pijnen die ze had aan haar loshangend vel, en die allemaal smetplekken had etc. na40 kilo afvallen, en die moest t ook gewoon zelf betalen

ben daar wel bang voor, dat ik straks alleen maar slap hangend vel overheb...
pi_62555213
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:50 schreef conleche het volgende:
Ik vind BJ's haarkleur mooi, maar ik zou het ook laten groeien!! Voor de rest ziet ze er echt fab uit om met SHE te spreken. Hele mooie lange benen.

PF, dat kussentje boven aan je kont dat heb ik ook
DIe kuiltjes zijn nieuw Ik hou van kuiltjes!!!
Alleen heb ik het idee dat het kussen "overbodig" is
maar het staat wel zacht
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:55:11 #236
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62555215
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:51 schreef kwakveense het volgende:
ik ben trouwens al een paar uur op kantoor

vanochtend eerst een fijne sessie op t gemeentehuis gehad, waar iedereen bij burgerzaken met lunchpauze ging en ik dus na 45 minuten eindelijk aan de beurt was om vervolgens geschoffeerd te worden door het mens bij de balie (hoe ik er bij kwam dat dat nu al kon! ik moest eerst maar eens even geduld leren hebben...) en onverrichterzake weer naar buiten te lopen (huilend, want "wat ben ik stom!") daarna knuffel gehaald bij een vriendinnetje en mn kantoor opgezocht. alwaar de kalmte volledig op mij is nedergedaald, mede dankzij dit vrolijke topic

SHE: ik heb dikke benen, qua vet, maar ook wel flinke beenspieren (ik doe met een benchpress zeker 150 kilo drie sets van 20 als ik in de sportschool kom, ooit) is t dan wel verstandig om squats en lunges te doen met die pootjes van mij? krijg dat namelijk dan weer niet zo goed voor elkaar dus heb t idee dat dat toch weer andere spieren zijn ofzo ....

heb t idee dat de spieren vrij snel aanzetten met mn gewichtjes routine in mn bovenlijf, maar dat mag wel want was daar erg slapjes en ongedefinieerd.

also, ik ga maar weer eens verder schrijven!

oh en hoera voor Ewelina's huis!

Nee, dan moet je je juist veel herhalingen en weinig gewicht doen .
Regel : als je alleen ergens vet op slaat > zwaar trainen
Als je vet EN spiermassa opslaat > licht trainen, veel herhalingen
Alleen spiermassa > licht trainen, weinig reps
pi_62555227
anos
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:58:14 #238
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62555293
Hier ook kuiltjes

Ik vind ze zo schattig
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:59:20 #239
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62555322
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:55 schreef SHE het volgende:

[..]

thnx! duidelijk antwoord!
dat worden dus pilates oefeningen en eventueel lunges en squats zonder extra gewicht, veel herhalingen, fietsen met lichte versnelling (veel trappen, weinig kracht - oh dat haat ik zo!) ipv in zn drie...

(ik kom nooit in de sportschool, dus die benchpress met 150-175 kilo is al effe geleden)

heb t idee dat ik als ik hard zou trainen in zo'n dikke kleine gespierde gewichthefster met snor zou veranderen terwijl mn handjes en polsjes iniemienie en dun/slank zijn. kreeg laatst al de opmerking dat ik enge handjes kreeg nu ik afviel.
pi_62555323
Vorig jaar dacht ik: Ik zal nooit kuiltjes krijgen En nu heb ik ze !!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:59:25 #241
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62555325
@Anos *knuffel*
pi_62555329
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

DIe kuiltjes zijn nieuw Ik hou van kuiltjes!!!
Alleen heb ik het idee dat het kussen "overbodig" is
maar het staat wel zacht
Kuiltjes?
pi_62555351
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:55 schreef SHE het volgende:

[..]

Ah . Eeuwig dank en zulks. Ik ga voor optie 2.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:01:09 #244
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62555370
Ik was al vanaf moment 1 helemaal fan van Syl.
'roseetje'

Prachtige vrouw met echt alles in proportie. Ze is helemaal fab
pi_62555377
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vorig jaar dacht ik: Ik zal nooit kuiltjes krijgen En nu heb ik ze !!
Wees er maar zuinig op!
* MevrouwPuff had ze... En een buik zonder bulges en bobbels...
Stomme ik met m'n niet meer sporten
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:03:28 #246
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62555415
Oh en wie stevige benen heeft mag ABSOLUUT niet squatten!
Met squatten pak je ook je quadriceps mee en dat wordt huuuge!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:06:15 #247
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62555489
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:03 schreef SHE het volgende:
ah ik vond t toch een klote oefening dus dan stop ik er meteen mee. mogen lunges wel (zonder gewicht) of ook liever niet?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:07:03 #248
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62555515
En voor de dames met hangarmen:

Ik kan ff geen plaatje vinden, maar ik ga'm uitleggen:

Pak gewichtjes, 1 is voldoende.
In 1 hand een gewichtje, strek je armen omhoog en breng ze achter je hoofd. Je vrije hand/arm plaats je achter in je nek. De arm met je gewichtje ook ( dat is je start positie )
Breng nu de arm met je gewicht in een kaarsrechte lijn omhoog ( strek uit naar boven )
En weer terug naar startpositie.

Doe dit tot het gaat branden en wissel dan van arm.

Hiermee train je je triceps en dat zorgt ervoor dat die bekende hangkwabben aan je armen verdwijnen.
pi_62555538
quote:
OK. En wat als je stevige benen hebt en je wilt je quadriceps trainen omdat dat goed zou zijn voor je knie?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:08:58 #250
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62555570
en in t kader van de "show een lichaamsdeel"

dit zijn mn handjes! ok, mn linker handje (en mn werkplek, en mn horloge)

(ik heb rimpels op mn handen die zie je op de foto niet, ik ga ze voortaan ook braaf insmeren met SPF... doe ik op mn gezicht altijd al (superdefense creme van clinique spf 25)
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:09:47 #251
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62555588
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:07 schreef SHE het volgende:
En voor de dames met hangarmen:

Ik kan ff geen plaatje vinden, maar ik ga'm uitleggen:

Pak gewichtjes, 1 is voldoende.
In 1 hand een gewichtje, strek je armen omhoog en breng ze achter je hoofd. Je vrije hand/arm plaats je achter in je nek. De arm met je gewichtje ook ( dat is je start positie )
Breng nu de arm met je gewicht in een kaarsrechte lijn omhoog ( strek uit naar boven )
En weer terug naar startpositie.

Doe dit tot het gaat branden en wissel dan van arm.

Hiermee train je je triceps en dat zorgt ervoor dat die bekende hangkwabben aan je armen verdwijnen.
ah die deed ik al extra! jeej! goeie oefening dus, want ik heb vet veel hangvetvel (voel t wel soms in mn elleboog, aan de onderarm kant...doe dus ws. iets niet helemaal goed dan)
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:09:53 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62555590
speciaal voor PF met lippenstick
(moest ff zoeken )

LOL
pi_62555604
Net weer ff gefitnesst, 15 min ingefietst (nou ja, wel hard) Daarna beetje kracht, daarna 15 min hardlopen en ben geeindigd met 10 min. fietsen.
Hele Heracles selectie was ook binnen dus zoveel ruimte was er niet
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:10:37 #254
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62555608
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:06 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ah ik vond t toch een klote oefening dus dan stop ik er meteen mee. mogen lunges wel (zonder gewicht) of ook liever niet?

Nope, ook niet. Zet je teveel gewicht op je hamstrings en worden daardoor ook voller.
pi_62555610
Volgens mij zijn mijn handen drie keer zo groot als de jouwe, Kwakveense Ik heb echt kolenschoppen! Wel redelijk slank en in proporties. Vind ik
pi_62555637
quote:
Ik heb het gemerkt

kikkeren zit er ongeveer zo uit

high kicks en knietjes

en lunges

Dus die niet meer
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:12:28 #257
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62555650
ik heb ook bizar kleine handjes! ken nu twee mensen met exact dezelfde handen, echt bizar. mn pink is ook buitenproportioneel klein, en mn nageltjes. fdaarom draag ik ook nooit gekleurde nagellak...
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:12:54 #258
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62555661
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:10 schreef Elwood1802 het volgende:
Net weer ff gefitnesst, 15 min ingefietst (nou ja, wel hard) Daarna beetje kracht, daarna 15 min hardlopen en ben geeindigd met 10 min. fietsen.
Hele Heracles selectie was ook binnen dus zoveel ruimte was er niet
*nice*

Al zou ik niet aan trainen toekomen met de voltallige selectie present
pi_62555678
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
speciaal voor PF met lippenstick
(moest ff zoeken )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOL
Die laatste is echt heel anders! Maar wel heel leuk! Grappig dat overbelichte effect!
pi_62555760
Mijn handen zijn enorm
Alleen mijn papa heeft grotere handen (mijn duim is zijn pink)

pi_62555761
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:12 schreef SHE het volgende:

[..]

*nice*

Al zou ik niet aan trainen toekomen met de voltallige selectie present
Nou, chagerijnen waren het
Stoicijns voor zich uit kijken en hun programmatje van 10 min afwerken
pi_62555792
BJ, je moet idd je wenkbrauwen ook donkerder verven en loose de bril zo snel mogelijk!!!

Wat een plaatje!

Wat betreft cremes zijn er volgens mij 2 opties: of je smeert je een ongeluk en zorgt er dus voor dat je huid nooit direct aan de buitenlucht wordt blootgesteld, of je smeert heel zelden, alleen bij vrieskou, na een zonnebad en/of trekkerigheid. Ik behoor tot de laatste categorie. Mijn huid wordt daardoor niet lui...

Ik ben over niet al te lange tijd 40 en heb nog niet heel veel rimpels.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:21:10 #263
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62555844
ik heb n hele gevoelige huid, die vet wordt als ik niet smeer (al sinds kindertijd) met eczeem klachten. de nieuwe plek is mn ooglid. heel fijn. dus ik moet m echt beschermen in herfst winter en zomer
pi_62555850
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn handen zijn enorm
Alleen mijn papa heeft grotere handen (mijn duim is zijn pink)

[ afbeelding ]
Meet eens de lengte van topje middelvinger tot je pols? (dus precies boven je polsbot, dat uitstekende stuk) Wil weten of je grotere handen dan ik hebt .
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:23:13 #265
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62555896
BJ pakt enorme hand van PF

haha
*heb ook eens een middagje niets te doen*
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:25:37 #266
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62555965
BJ: de de overbelichting kan ik niet goed zien hoe de lippenstift je echt staat, maar op basis van bovenstaande foto zeg ik
pi_62555995
Tip voor BJ: bij tinypic kan je instellen dat ie ze meteen met het uploaden resized . Moet je als grootte onderin even selecteren, messegeboard of email ofzo ... een van die ... als je toch niets te doen hebt . Dan komen ze namelijk mooier uit, nu heb je kwaliteitsverlies .
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:28:13 #268
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62556027
bij mij is dat 16 centimeter
pi_62556033
Ik moet nu naar de tandarts, ik meet het later op !
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:29:50 #270
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62556088
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[irritant, editen]
Leest hij hier ook mee op Fok!? Of je familie of wat dan ook?
Sorry Moblo en anderen, zal het niet meer doen; ik moet zelfs stoppen met over hem posten want inderdaad:

heb net een grote mail gekregen met de dingen die ik niet ge-edit heb, ik ben dus blij met wat ik heb weggehaald...

Dat andere telefoonnummer is wellicht een goeie.
Ik drink absoluut teveel en heb mezelf nu een verbod opgelegd, ook al vindt SHE dat dat niet werkt.

Dankjewel dames, jullie zijn geweldig geweest.
Prrrrr
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:30:01 #271
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62556094
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Meet eens de lengte van topje middelvinger tot je pols? (dus precies boven je polsbot, dat uitstekende stuk) Wil weten of je grotere handen dan ik hebt .
meet 19 cm .. is dat groot of klein???
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:30:45 #272
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62556113
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:26 schreef Chicolate het volgende:
Tip voor BJ: bij tinypic kan je instellen dat ie ze meteen met het uploaden resized . Moet je als grootte onderin even selecteren, messegeboard of email ofzo ... een van die ... als je toch niets te doen hebt . Dan komen ze namelijk mooier uit, nu heb je kwaliteitsverlies .
thanx voor de tip zal dr eens naar kijken
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:31:20 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62556120
Welke kuiltjes bedoel je PF? Boven je billen? Die heb ik ook. En echt waar: ik dacht eerst: "Wat is dat voor geks? Hoort dat hier wel te zitten?" .

Ik heb een ontvangstbevestiging gekregen van mijn sollicitatie van vanmorgen. Ze vonden m'n brief erg leuk en nu wordt 'ie doorgestuurd naar de afdeling waar de vacature vacant is, dus ik hoop dat ik eindelijk eens door mag!

Er stond nog wel een taalfout in trouwens, ondanks tien keer check en dubbelcheck . En Word had er ook nog een rode streep onder gezet die ik niet eens had gezien . Geen 'ik wordt'-fout, maar wel iets met d's en t's, nml 'surfde'. Dat moet 'surfte' zijn, maar 'surfde' schijnt om de één of andere reden ook wel te mogen . Toch is 'surfte' gangbaar (en taalkundig beredeneerbaar), dus voor mij voelt het als een fout. Hopelijk vinden ze de rest van mijn brief zo leuk dat ze eroverheen lezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_62556121
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:30 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

meet 19 cm .. is dat groot of klein???
Ik heb 20 . Geen idee wat normaal is.

We lijken wel mannen zo
pi_62556151
Mwhehe die van mij is groterr
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:33:36 #276
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62556178
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:29 schreef mspoez het volgende:

[..]

Sorry Moblo en anderen, zal het niet meer doen; ik moet zelfs stoppen met over hem posten want inderdaad:

heb net een grote mail gekregen met de dingen die ik niet ge-edit heb, ik ben dus blij met wat ik heb weggehaald...

Ik drink absoluut teveel en heb mezelf nu een verbod opgelegd, ook al vindt SHE dat dat niet werkt.

ik vind dat je t volste recht hebt om de vuile was buiten te hangen! t is toch verdomme ook jouw leven? en daar mag je over praten met wíe je maar wilt. openbaar of niet. dat is geen natrappen, dat heet verwerking...

dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:35:06 #277
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62556223
PF, kun jij ook zo je vingers zegmaar uitstrekken maar dat ze dan kromstaan? Lekker vaag he
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:36:39 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62556264
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mwhehe die van mij is groterr
WELKE KUIHUILTJUUUUUUUUUUUUHHHSSS??? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62556278
Mijne is 21 maar het meet een beetje kut
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:37:17 #280
14746 k_i_m
pi_62556282
quote:

[..]

En tegen hem zeggen dat hij een lelijke mongool is en nog veel erger verdient dan anoniem besproken te worden op een forum is geen optie? En zeggen dat als hij nog één keer belt je persoonlijk je telefoon in dat enorme gat wat zijn anus moet voorstellen komt stoppen? En dat je hem daarna in elkaar slaat als ie nog een keer zijn jankmuil opentrekt?

Ik noem maar even wat hoor?
In my life
Why do I smile
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:38:25 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62556319
@ mspoez: lekker boeiend dat hij kan lezen wat je over hem zegt. Hij mag best weten dat 'ie een grote lul is .
Niet meer actief op Fok!
pi_62556336
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:35 schreef mordradead het volgende:
PF, kun jij ook zo je vingers zegmaar uitstrekken maar dat ze dan kromstaan? Lekker vaag he
Overstrekken? Ja beetje

pi_62556347
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijne is 21 maar het meet een beetje kut
[ afbeelding ]
Oh ik meet hem hoger . Ik meet waar bij jou ook de 20 zit .
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:39:48 #284
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62556366
wehehehe dat kan ik ook, die kromme vingers! ok nog 1 foto dan en dan ga ik braaf weer schrijven:

dit is dus in de lucht, zonder ergens op te drukken met mn hand. als ik mn vingers op tafel leg, kan ik met mn hand een hoek van 90 graden maken. daarom was ik ook altijd de sjaak met doorgeklapte vingers als we volleybalden op school
pi_62556376
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh ik meet hem hoger . Ik meet waar bij jou ook de 20 zit .
Ja maar mijn ding zakte af Ik moet het even door iemand anders laten meten
pi_62556389
Oh naar de tandarts
doeg !!
pi_62556391
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:33 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik vind dat je t volste recht hebt om de vuile was buiten te hangen! t is toch verdomme ook jouw leven? en daar mag je over praten met wíe je maar wilt. openbaar of niet. dat is geen natrappen, dat heet verwerking...

pi_62556413
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

En tegen hem zeggen dat hij een lelijke mongool is en nog veel erger verdient dan anoniem besproken te worden op een forum is geen optie? En zeggen dat als hij nog één keer belt je persoonlijk je telefoon in dat enorme gat wat zijn anus moet voorstellen komt stoppen? En dat je hem daarna in elkaar slaat als ie nog een keer zijn jankmuil opentrekt?

Ik noem maar even wat hoor?
Dat ja!

pi_62556419
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:39 schreef kwakveense het volgende:
wehehehe dat kan ik ook, die kromme vingers! ok nog 1 foto dan en dan ga ik braaf weer schrijven:

[ afbeelding ]

dit is dus in de lucht, zonder ergens op te drukken met mn hand. als ik mn vingers op tafel leg, kan ik met mn hand een hoek van 90 graden maken. daarom was ik ook altijd de sjaak met doorgeklapte vingers als we volleybalden op school
Kan ik ooohoook Kun jij ook je bovenste kootjes buigen met de onderste gestrekt??

Nu ben ik wel benieuwd hoe lang mijn hand is. Zal vanavond eens meten.
pi_62556484
PF, leuk he die camera in je toppie??!!
pi_62556494
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:33 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Hij is hier de klootzak, de lul die zn gezinnetje verlaat en de fouten heeft gemaakt. Jij bent degene die dit allemaal maar moet verwerken en nu denkt ie jou te vertellen wat je wel en niet mag? Rot toch op. En aangezien hij hier meeleest: die rot toch op is voor jou bedoeld.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:45:04 #292
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62556496
quote:

[..]

waarom leest die loser uberhaupt mee?
Waarom boeit het hem wel wat jij schrijft, maar niet hoe jij je voelt?

Serieus, als je meeleest, ex meneer van Poes:

Je bent een kansloze schlemiel! En elke keer dat jij je lul in de ranzige aars van een barebacker duwt, hoop ik dat het brand!
Je bent een zielig excuus voor een man, zelfs voor een gay want zelfs DAT gaat je niet fatsoenlijk af.

dat je alles terug mag krijgen wat je gegeven hebt.

Sterf!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:45:14 #293
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62556499
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:38 schreef Viking84 het volgende:
@ mspoez: lekker boeiend dat hij kan lezen wat je over hem zegt. Hij mag best weten dat 'ie een grote lul is .
Natuurlijk. Maar wat heeft het voor zin? Wat heeft het voor zin om de vuile was buiten te hangen?
Je hebt er niets aan. Je blijft hangen in negativiteit, je maakt de ander boos waardoor hij jou weer gaat kwetsen. En wraakgevoelens nemen zoveel energie weg! Energie die ze nodig heeft om een nieuw leven op te bouwen. Zo zinloos allemaal. Daarnaast zijn er hier ook nog kinderen in het spel die er geen baat bij hebben als de ene ex zich negatief uitlaat over de ander; sterker nog, het kan zelfs zijn dat zich dit tegen mspoez gaat keren en de kinderen boos op haar worden!

Ga lekker naar een vriendin mspoez of schrijf het van je af op een plaats waar je ex het niet kan lezen. Treed je ex tegemoet met een grote glimlach maar ga je eigen weg, zonder je te laten beinvloeden door hem. Toon je van je goede, sterke, onafhankelijke, verstandige, autonome kant. Laat hem maar zien wie de sterkste is. En laat nooit, nooit over je heenlopen, maar reageer alsof hij een voormalig zakenpartner is. Beleefd en zonder je te laten leiden door emoties. Niet makkelijk, maar door zo te handelen kom jij uiteindelijk als winnaar tevoorschijn.
pi_62556595
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:45 schreef Tinkepink het volgende:
Natuurlijk. Maar wat heeft het voor zin? Wat heeft het voor zin om de vuile was buiten te hangen?
Je hebt er niets aan. Je blijft hangen in negativiteit, je maakt de ander boos waardoor hij jou weer gaat kwetsen. En wraakgevoelens nemen zoveel energie weg! Energie die ze nodig heeft om een nieuw leven op te bouwen. Zo zinloos allemaal. Daarnaast zijn er hier ook nog kinderen in het spel die er geen baat bij hebben als de ene ex zich negatief uitlaat over de ander; sterker nog, het kan zelfs zijn dat zich dit tegen mspoez gaat keren en de kinderen boos op haar worden!

Ga lekker naar een vriendin mspoez of schrijf het van je af op een plaats waar je ex het niet kan lezen. Treed je ex tegemoet met een grote glimlach maar ga je eigen weg, zonder je te laten beinvloeden door hem. Toon je van je goede, sterke, onafhankelijke, verstandige, autonome kant. Laat hem maar zien wie de sterkste is. En laat nooit, nooit over je heenlopen, maar reageer alsof hij een voormalig zakenpartner is. Beleefd en zonder je te laten leiden door emoties. Niet makkelijk, maar door zo te handelen kom jij uiteindelijk als winnaar tevoorschijn.
Eigenlijk is dat inderdaad een beter advies. Lange termijn denken Maar het kan wel opluchten.

Stresshoofdpijn is stom!
pi_62556619
Tink is zo verstandig ... Poes, beter luister je naar Tink
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:51:41 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62556682
Ik zie dat ik een totaal tegenovergestelde mening heb dan alle anderen hier. Is het zo vreemd dat ik van mening ben dat je er niets mee opschiet je zo te gedragen? Schijnbaar wel hè?
pi_62556695
quote:
Wat mag/moet dan wel??
Ik heb het gevoel dat als ik met mn benen gewoon nast elkaar sta dat je een cirkeltje kan maken van het gebied vanaf heup tot knie zeg maar... hoe krijg ik daar 2 mooie slanke staken van gemaakt?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:52:45 #298
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62556706
Tink is duidelijk volwassen

maar, ik blijf wel bij t principe dat híj er niks over te zeggen heeft in principe.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:52:56 #299
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62556710
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:49 schreef Chicolate het volgende:
Tink is zo verstandig ... Poes, beter luister je naar Tink
Ja, erg hè? Ik ben zo walgelijk redelijk
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:53:10 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62556713
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zie dat ik een totaal tegenovergestelde mening heb dan alle anderen hier. Is het zo vreemd dat ik van mening ben dat je er niets mee opschiet je zo te gedragen? Schijnbaar wel hè?
Nee, je hebt wel gelijk hoor . Ik heb een paar topics geleden ook al gezegd dat ze het moest laten gaan, omdat ze er maar mee bezig blijft.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:54:01 #301
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62556737
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kan ik ooohoook Kun jij ook je bovenste kootjes buigen met de onderste gestrekt??

Nu ben ik wel benieuwd hoe lang mijn hand is. Zal vanavond eens meten.
Vanaf waar tot waar moet je meten ik heb best lange dunne vingers.... in m'n pinken zit een kleine knik
Hop:

Die is het ergst maar het lukt met alle vingers
Bernie en ik zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')