quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De 'gewone'
Eerst veel uien en grofgesneden knoflook lekker zacht fruiten, kort wat currypasta meebakken, dan anderhalf blik kikkererwten en iets van anderhalf/ twee pond zoete aardappel in stukjes erbij, klein blikje kokosmelk en bouillon erbij tot de groente een paar cm onderstaat. Koken tot gaar, pureren, even 10 minuutjes zacht door laten koken, nogmaals pureren (met 2x pureren wordt het veeeel gladder), vervolgens flink wat handenvol spinazie erin laten slinken en de rest van de kikkererwten erdoor. In een bakje scheppen en bestrooien met korianderblaadjes. Pitabrood of naans erbij
Dat is trouwens wel echt genoeg om nog drie porties in te vriezen
sindskort hebben wij een grote koelkast met 3 vriesladesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Anosmie het volgende:
Ik droom van een grotere vriezer. Ik heb nu een klein apart vriesvak boven mn koelkast maar met 1 brood, 3x 4 afbakpistoletjes, 2 ijsblokjeshouder en een bak andijviestampot zit ie echt ramvol.
Vlees heb ik geen moeite mee om zo los in te vriezen, groentes en dergelijk verwerk ik liever. Ik vries meestal maaltijden in ipv los grut.
..niet als je soep maakt.. Dan duurt het vet lang eer je alle stukjes heb geperst.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
knoflookpers werkt primabeter dan een staafmixer
Nee. En dat is de reden waarom ik er zo van baal. Van lekker eten baal ik nooit! Afgelopen weekend zonder enig negatief gevoel te buiten gegaan aan bier en vlees en dat was alleen maar leuk. Maar twee vettige broodjes eten omdat dat van je verwacht wordt.... kan me iets leukers voorstellen.quote:
Vaatwasserquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Blenders geven zoveel afwasdus ik gebruik ze niet zo vaak.
Een worstkaas scenario!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
Net 2 harde broodjes met kaas en worst gegeten. Helaas kan ik niet weigeren, of ik moet een buikgriep of allergie verzinnen ofzo
Oh, je bloedt uit je kut!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De rode vlag uithangen, bloeden, menstrueren, ongesteld zijn dus
In OUD hadden ze er een nog ergere uitdrukking voor. ODI-dagen ofzoiets.
Hier hebben ze het over "deine Periode" of "Regeltagen". Klinkt een stuk beter.
érg hè?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef Tinkepink het volgende:moblo! Ik zag net in het "goddelijke lichaamtopic" je voor en na foto's.
![]()
![]()
![]()
Alleereerst sta je vreselijk mooi op de foto, maar je bent er ook onttettend op vooruit gegaan! Plak die foto op de koelkast en kom nooit meer aan!
een briljante grap uitleggen is een beetje zonde, maar ok..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap 'm nietIs dat Nederlandse humor?
worstkaas scenario = worst case scenarioquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap 'm nietIs dat Nederlandse humor?
is die echt crap? Die heb ik op mn verlanglijstje staan namelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:35 schreef loveli het volgende:
lol! En de HEMA verkoopt voor 15 euro een crappy staafmixer. Met veel geluid.
Ja wrijf het er maar in hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:02 schreef AKnynke het volgende:
wat gek chico, hier is het ondertussen wel licht!
Tuurlijk, Ewelina krijgt nu alsnog een kamerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thanks. Al die duimende mensen, het móet ergens goed voor zijn
.
Ik heb weer een paar % weggegooidquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:35 schreef Vivi het volgende:
Co, ik wilde even tegen je aan klagen maar je inbox is vol
Ik zet hem ook meteen in waterquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Zo, dat waren mijn bammetjes met pindakaas.
Even een vraagje: hoe maken de Brinta-eters hier hun bakje schoon? Ik sta elke avond een kwartier te boenen om alles er weer uit te krijgen(en ja, ik zet hem wel meteen in het water).
Fijn! Zitten ze goed? Foto!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:44 schreef Chicolate het volgende:Oh en de shirts die Merel voor me had besteld zijn binnen
Geen idee, omdat je de meeste posts over je ex edit en ik altijd te laat ben om ze te lezen. Het laatste wat mij bijstaat is dat je foto#s van je ex in eh... interessante posities heb gevonden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:41 schreef mspoez het volgende:
*buitenbeentje*
Ik heb toch zondag niks geks gedaan? Krijg net boos smsje van ex dat ik hem niet moet natrappen, dat hij hoopt dat ik niet ook nog zijn foto's ga verspreiden en dat ik 't nog wel terug mag verwachten. Ik heb echt géén idee!
En het was heel leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mwhehehe ik mag m'n vader niet meer bellen (mobiel) op z'n werk,
maar video bellen via skype mag welAlleen heeft ie nu lunchpauze!
Je kan toch gewoon doen alsof je ze eet en ze ondertussen in een plant tyfenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. En dat is de reden waarom ik er zo van baal. Van lekker eten baal ik nooit! Afgelopen weekend zonder enig negatief gevoel te buiten gegaan aan bier en vlees en dat was alleen maar leuk. Maar twee vettige broodjes eten omdat dat van je verwacht wordt.... kan me iets leukers voorstellen.
Daarentegen was de champagne extreem goed drinkbaar
Ik heb 'em een keer gebruikt en het is de eerste staafmixer die ik heb, dus kan 'em nergens mee vergelijken. Maar mijn technisch inzicht zegt dat 'ie wel veel geluid maakt voor een apparaat. Gelukkig doet de hema niet moeilijk over terugbrengen, dus je kunt het zelf even uittesten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:41 schreef Anosmie het volgende:
[..]
is die echt crap? Die heb ik op mn verlanglijstje staan namelijk.
Er staan hier geen planten. Alleen ordnerkastenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon doen alsof je ze eet en ze ondertussen in een plant tyfen [ afbeelding ]
Ik vind traktaties op werk ook lastig hoor. Zeker omdat ik ze vroeger altijd wel nam. Dus als ik nu afsla denken mensen dat het persoonlijk isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kan toch gewoon doen alsof je ze eet en ze ondertussen in een plant tyfen [ afbeelding ]
Ik denk dat jij toe bent aan een nieuw telefoonnummer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:41 schreef mspoez het volgende:
*buitenbeentje*
Ik heb toch zondag niks geks gedaan? Krijg net boos smsje van ex dat ik hem niet moet natrappen, dat hij hoopt dat ik niet ook nog zijn foto's ga verspreiden en dat ik 't nog wel terug mag verwachten. Ik heb echt géén idee!
Ik vind dat een beetje 'irritant'...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee, omdat je de meeste posts over je ex edit en ik altijd te laat ben om ze te lezen.
Dan zijn jullie vast vergeten voor mij te duimenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tuurlijk, Ewelina krijgt nu alsnog een kamer. Het grote voorbeeld dat ons duimen werkt. Ik ga ook voor je duimen
. Laat die banen maar komen.
Ondanks het feit dat je ongesteld bent, kun je soms zomaar heel zinnige dingen zeggenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij toe bent aan een nieuw telefoonnummer.
1 sms en hij heeft je weer boven op de kast. Jij doet een stapje naar voren, hij trekt je er 3 achteruit.
Neem een nieuw nummer en ga voorwaarts! Jij en je kindjes. De rest kan de boom in.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan zijn jullie vast vergeten voor mij te duimen
Misschien leest hij toch meequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:41 schreef mspoez het volgende:
*buitenbeentje*
iets van 35, heb m voor 40 gekocht, maar heb de doos niet meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
MO; mijn staafmixer is ermee opgehouden en ik gebruik 'm wel ontzettend veel.
PM me even wat je ervoor wilt hebben, dan neem ik 'm wel van je over.
Valt je nieuwe laptop tegen dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar moesten we voor duimen dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yo dat wil ik ook! Ik ben 1x bij sunbob? Of zo iets in de buurt van de Monza??? Geweest! In iedergeval waar je kunt pinnen bij vier postbankautomaten naast elkaar (volgens mij)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:49 schreef SHE het volgende:
Ik heb godverredomme een pukkeltje!
Ik heb in geen 15 jaar meer een pukkeltje gehad. WTF is dit dan????!!!!!
Ik ga overigens vanaf september elke week 2 keer onder een goede zonnebank bij een professionele studio.
Works like a charm. Ik zie er gezond uit EN ik krijg meteen licht. Mijn velletje vaart er ook wel bij, want het wordt minder droog in de winter als ik zon.
Ik gebruik overigens wel een dure bank en een veel te dure speciale zonnebank creme, maar het is elke cent waard.
Echte winterdips heb ik dan ook niet meer gehad.
Meissie, je hebt niet eens geld om naar school te gaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yo dat wil ik ook! Ik ben 1x bij sunbob? Of zo iets in de buurt van de Monza??? Geweest! In iedergeval waar je kunt pinnen bij vier postbankautomaten naast elkaar (volgens mij)
Ik wil geen rimpels, ook al verbrand ik nooit en wordt ik amper bruin, wil ik ze niet alsnog van de zonnebank krijgen
- welke zonnebank heb ik nodig
- hoe heet dat spul, ik ga het kopen
Welquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar moesten we voor duimen dan?.
Ergo: je hebt het niet vaak genoeg geroepen hier.
Sunbob zuigt, als je toch in Utrecht gaat, kom dan naar Aurinko. Hebben echt hele goede banken en goed personeel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yo dat wil ik ook! Ik ben 1x bij sunbob? Of zo iets in de buurt van de Monza??? Geweest! In iedergeval waar je kunt pinnen bij vier postbankautomaten naast elkaar (volgens mij)
Ik wil geen rimpels, ook al verbrand ik nooit en wordt ik amper bruin, wil ik ze niet alsnog van de zonnebank krijgen
- welke zonnebank heb ik nodig
- hoe heet dat spul, ik ga het kopen
Ik wil er dit jaar alles aandoen zodat ik gewoon doorga met m'n studie, sociaal leven en gewoon blij blijf. Dan maar een maandje geen kleding/niet uitgaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meissie, je hebt niet eens geld om naar school te gaan.
Nou ja ik was toen toevallig in Utrechtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Sunbob zuigt, als je toch in Utrecht gaat, kom dan naar Aurinko. Hebben echt hele goede banken en goed personeel.
( Zit op de oudegracht bij Tivoli in de buurt; je loopt richting pothuis en gaat daar met de trap naar beneden )
en als je daar dan toch bent, dan loop je 5 meter terug en bel je bij tante SHE aan voor een wijntje
dat is wel balen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wel
Ik had kans op twee kamers maar ben het bij beide niet geworden
Ga je bedelen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wil er dit jaar alles aandoen zodat ik gewoon doorga met m'n studie, sociaal leven en gewoon blij blijf. Dan maar een maandje geen kleding/niet uitgaan.
(Ik heb kritisch naar m'n geld gekeken, dat probleem is aan het einde van de maand redelijk opgelost, maar dan moet ik niet geld uit gaan geven aan uitgaan/boodschappen/kleding. Dan komt het goed.)
Zo'n echte lamp hoef je helemaal neit te kopen hoor! Wij gebruiken gewoon "daglichtpeertjes" ter vervanging van normale lampen. We hebben een soort kroonluchter waarin we er 4 hebben ingedraaid en dat werkt in mijn geval prima.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb besloten dat algehele pipsheid wel past bij mijn beroepDus ik ga maar niet teveel meer bakken bij de zonnebank, bang dat ik rimpels krijg
Zo'n daglicht-lamp kost trouwens 160 euroEens kijken of ik 'm met korting kan bemachtigen, ergens
Als je behoefte hebt aan een bijbaantje, weet ik nog wel iets. Geen geweldig werk, maar het verdient goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
(Ik heb kritisch naar m'n geld gekeken, dat probleem is aan het einde van de maand redelijk opgelost, maar dan moet ik niet geld uit gaan geven aan uitgaan/boodschappen/kleding. Dan komt het goed.)
Als ze Stezon certificaten hebben hangen dan zijn ze goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja ik was toen toevallig in UtrechtMr PF is er heel goed in om goed voor zichzelf te zorgen. Zonnebankje hier, massage daar, etc etc.
Zijn er in Amsterdam ook goede? Want om elke week naar Utrecht te gaan zie ik ook niet zittenMaar als ik er ben kom ik zeker langs!
Eensch. Helaas kom je bij de betaalbare merken niet verder dan SPF 15. Ik gebruik nu de dagcreme van de Bodyshop met aloe vera, factor 15. Eroverheen vaak minerale make-up van de Bodyshop SPF 25, of Paula's Choice Barely There vloeibare make-up factor 20.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:00 schreef SHE het volgende:
Daarom hamer ik altijd zo op smeren van factor als je naar buiten gaat. Elke dag, 365 dagen per jaar, ook als de zon niet schijnt!
Tenminste, als je het krijgen van rimpels zo lang mogelijk wilt rekken.
Ik smeer iedere dag spf 5 op, oil olaz voor de gevoelige huid, maar hoger is waarschijnlijk beter? En dan waarschijnlijk nog op je hele lichaam ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:00 schreef SHE het volgende:
Van een zonnebank krijg je geen rimpels. Een zonmnebank heeft een vaste dosis verantwoorde straling.
Van de kankerstichting mag je 5 keer per jaar een kuur van 12 dagen doen. Dat komt neer op minimaal eens per week ( 52 weken per jaar ) zonnen.
Aangezien je in de zomer niet gaat, kun je dus in de winter vaker.
Ik gebruik een zonnebank die turbo heet ( zie website www.aurinko.nl ) voor specs.
Heel fijn ding en ergonomische plaat. In die studio kun je ook jke eigen muziek uitkiezen, is heerlijk.
De creme die ik gebruik is tinted tequila van Art of Sun. Het werkt hydraterend, zorgt voor anti-aging en maakt je velletje vreselijk zacht. Daarnaast heeft het een bruiningsversneller.
Heel fijn goedje.
Rimpels krijg je van roken en buiten rondlopen. Buiten weet je niet hoeveel straling je op je huid krijgt, bij een zonnebank wel.
Daarom hamer ik altijd zo op smeren van factor als je naar buiten gaat. Elke dag, 365 dagen per jaar, ook als de zon niet schijnt!
Tenminste, als je het krijgen van rimpels zo lang mogelijk wilt rekken.
Hahaha. Jammer dat ik geen middagdienst heb deze weekquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, moest jij vanochtend naar DSW? M'n vriend moest naar de middagsessie maar is alweer naar huis: er was geen stroom..
Wat is dat voor bijbaantje danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je behoefte hebt aan een bijbaantje, weet ik nog wel iets. Geen geweldig werk, maar het verdient goed.
en als ik een nieuwe collega regel, krijg ik een bonus![]()
Zoiets hoorde ik al jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb besloten dat algehele pipsheid wel past bij mijn beroepDus ik ga maar niet teveel meer bakken bij de zonnebank, bang dat ik rimpels krijg
Zo'n daglicht-lamp kost trouwens 160 euroEens kijken of ik 'm met korting kan bemachtigen, ergens
Daar was ik al bang voor jaquote:
Oh, ik moet weer nieuwe Paula's-Choicespullen bestellen! Heb je weleens een dagcreme met SPF daarvan gehad?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Eensch. Helaas kom je bij de betaalbare merken niet verder dan SPF 15. Ik gebruik nu de dagcreme van de Bodyshop met aloe vera, factor 25. Eroverheen vaak minerale make-up van de Bodyshop SPF 25, of Paula's Choice Barely There vloeibare make-up factor 20.
't Was pas z'n eerste dag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha. Jammer dat ik geen middagdienst heb deze week. Ik ben vanochtend wel geweest dus. Hoe vindt hij het? Inspirerend hè
. Misschien zie ik hem vrijdagochtend wel, want dan worden de ochtend- en middagploeg samengevoegd.
Ik heb nog geen sunscreens van PC geprobeerd. Het probleem met zulke hoge factors is, dat het een zeet vettige creme wordt, die een wittige laag achterlaat. Ik heb een droge en gevoelige huid, maar zelfs bij mij ligt er dan een dikke laag op de huid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik moet weer nieuwe Paula's-Choicespullen bestellen! Heb je weleens een dagcreme met SPF daarvan gehad?
Ik had Clarins factor 40 op mijn smoeltje, maar dat is geen fijne, vond ik. Bovendien vind ik dat ik, zeker in de winter, wel met SPF 15 toekan, zo'n lichte huid heb ik nou ook wel weer niet.
Ik vind het zo raar dat de zon geen invloed op mijn huid heeftquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:14 schreef ColdFeet het volgende:
Oh BTW, wel een goed plan om even te gaan zonnebanken voor de vakantie! Ik schrijf het meteen in mijn agenda, vanaf begin december ofzo. Anders verbrand ik levend
Moet ik hem erop gaan painten? Ik zie hem, bij de lichtblauwequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die felblauwe staat echt mooi! En je hebt echt grote borsten! En een smalle taille. Enne, welke buik!!
Jij had 70G toch? Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Moet ik hem erop gaan painten? Ik zie hem, bij de lichtblauwe. Maar dankje
.
Mijn spiegel is vies. Was vanmorgen enthousiast met mn natte haren gaan wapperen.
65quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jij had 70G toch? Dat wil ik ook!!!!!!!!
*proest*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoi meneer de chirurg, doe mij die maar *wijst naar loch nes imposter foto van chico*
Ik gebruik elke dag SPF 45 van Australian Gold, over mijn hele lijf ipv bodylotion.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik smeer iedere dag spf 5 op, oil olaz voor de gevoelige huid, maar hoger is waarschijnlijk beter? En dan waarschijnlijk nog op je hele lichaam ook
Welke creme met factor gebruik jij? Of gebruik je iedere dag zonnebrand?
Nou ja doe ook maar niet, dan gaan alle chicks mij echt hatenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
65En F zit ook prima
[..]
*proest*![]()
Ja daar dacht ik laatst ook aanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik gebruik elke dag SPF 45 van Australian Gold, over mijn hele lijf ipv bodylotion.
alleen je gezicht doen heeft geen zin..denk bijvoorbeeld eens aan je handen..die worden snel oud!
En wat raad jij aan voor het gezicht (merk/SPF)?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik gebruik elke dag SPF 45 van Australian Gold, over mijn hele lijf ipv bodylotion.
alleen je gezicht doen heeft geen zin..denk bijvoorbeeld eens aan je handen..die worden snel oud!
Tip van een ouwe moeder; babyolie. Mijn handen zijn nog nooit zo zacht geweestquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Preciesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja doe ook maar niet, dan gaan alle chicks mij echt haten![]()
Lange benen, grote borsten. Ik zou dan ook echt de shirtjes blijven dragen die ik nu draag,
met cupje a/b staan die schattig maar met een grote cup schreeuwen die echt keihard porno. En dan heb je weer allemaal jongens die je niet zien staan om je leuke karakter maar om je borsten.
Hm, doe het misschien toch maar niet
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En wat raad jij aan voor het gezicht (merk/SPF)?
Nee jij niet neequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja BJ je hebt me verslagen! Maar ik mocht dan ook niet meer afvallen van de slankdames
![]()
Ik heb best vaak dat soort setjes en sokken aanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Precies. En dan ben je ook opeens heel veel geld kwijt aan lingerie
. Ik had trouwens toen ik ging passen deze aan:
[ afbeelding ]
Bij haar staat het nog relatief lief, als ze dr een normaal gezicht bij had getrokken, bij mij schreeuwde het dus echt nog veel harder porno, kom dat zien, hier gratisss!En ik keek er dan nog normaal bij.
Het gaat weer over borsten etc. Echt erg deze reeks.
Staat hier ook in de kast! Smeer ik dus op mijn handen voor het slapen gaan! En ook op mijn knietjes en ellebogen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tip van een ouwe moeder; babyolie. Mijn handen zijn nog nooit zo zacht geweest.
Nou dat kreeg ik wel te horenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee jij niet nee. Iedereen mag dat, maar jij niet
.
@BJ: gaat lekker
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja BJ je hebt me verslagen! Maar ik mocht dan ook niet meer afvallen van de slankdames
![]()
Hot is idd ook van AG, maar ik gebruik deze:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik laatst ook aan![]()
80 euro voor een flesjeOf is dit iets anders?
http://www.tropischbruin.nl/index.php?cPath=1_4
Ik moet wel iets hebben voor een gefuhlige huid,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Staat hier ook in de kast! Smeer ik dus op mijn handen voor het slapen gaan! En ook op mijn knietjes en ellebogen.
Mijn oma doet dat dus al zo lang ze leeft
Mijn omaatje heeft me dus ook de zonnebrand tip gegeven, ipv dagcreme,
Ik ben haar eeuwig dankbaar, want het verschil is te merken. En het is nog goedkoper ook!
Omaatjes zijn tof!
Ja joh, echt..al die kaviaar/fruit/whatever troep heeft ECHT geen enkele zin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Holy Guacamole, wat een chicis heeft dat model al. Heje geen last van je rug dan, Chico?!
@She: zit wat in, bescherming tegen UVA/B is het voornaamste. Je kan wel kutten met Retinol en fruitzuren enzo maar als je onbeschermd in het daglicht (dus niet eens zonlicht) gaat lopen voorkom je in ieder geval niet dat je rimpels krijgt.
Ik vind deze van Lancome ook erg aan te raden voor op het gezicht. Smeert echt goed uit, net dagcremequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Staat hier ook in de kast! Smeer ik dus op mijn handen voor het slapen gaan! En ook op mijn knietjes en ellebogen.
Mijn oma doet dat dus al zo lang ze leeft
Mijn omaatje heeft me dus ook de zonnebrand tip gegeven, ipv dagcreme,
Ik ben haar eeuwig dankbaar, want het verschil is te merken. En het is nog goedkoper ook!
Omaatjes zijn tof!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ben toch wel benieuwd naar een nieuwe fullbodyshot van jou eigenlijk dan....
en ik voel mezelf nog steeds niet echt slank... raar eigenlijk....
(naja ik voelde me ook niet echt dik met mijn BMI van 35)
http://www.bodyshine.be/producten/detail.php?id=233&n=SPF+50-plus+Baby+Australian+Goldquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Hot is idd ook van AG, maar ik gebruik deze:
[ afbeelding ]
Je hebt deze dus vanaf SPF 4 en up, in verschillende soorten flessen.
Gewoon bij een zonnestudio eens wat proberen, al zou ik sowieso voor SPF 30 > gaan.
AG is een geweldig merk. Ietsje duurder, maar worth it.
HOT! is bedoeld voor onder de zonnebank, en is heel duur. Heeft alleen geen SPF.
Jaa en neem weer lang blond haar, dat stond ook leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
BJ, heb je eigenlijk foto's van jezelf zonder bril? Ik vroeg me zomaar af hoe jij eruit zou zien zonder bril namelijk. Op de één of andere manier beinvloedt die van jou je uitstraling sterk, en nu je zo'n geweldig figuur hebt, kan ik me voorstellen dat je ook je kledingstijl, je haar en eigenlijk je complete uiterlijk wilt veranderen.
Hoeveel moet jij nou nog?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:39 schreef mordradead het volgende:
Ik ben zegmaar afgevallen en weer wat aangekomen... zit nog wel 12 kilo onder hoeveel het was maar ik heb wel het gevoel dat ik een stuk dikker ben dan toen
ik geloof niet dat ik foto's zonder bril heb, maar zal dr zo wel even eentje makenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
BJ, heb je eigenlijk foto's van jezelf zonder bril? Ik vroeg me zomaar af hoe jij eruit zou zien zonder bril namelijk. Op de één of andere manier beinvloedt die van jou je uitstraling sterk, en nu je zo'n geweldig figuur hebt, kan ik me voorstellen dat je ook je kledingstijl, je haar en eigenlijk je complete uiterlijk wilt veranderen.
ik vond (en vind) mijn eigen blonde haar erg saai eigenlijk.... beetje mutserig.. (en ik heb donkere wenkbrauwenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jaa en neem weer lang blond haar, dat stond ook leuk!
Niet verkeerd opvatten, maar ik vind je huidige kapsel, zeker i.c.m. met je bril een stuk saaierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik vond (en vind) mijn eigen blonde haar erg saai eigenlijk.... beetje mutserig.. (en ik heb donkere wenkbrauwen)
maar misschien dat ik mijn haar wel weer laat groeien, want ben dol op verandering
Oh dat is inderdaad goed te doen zeg ... nu ik jullie zo hoor over veroudering van huid en handen, en eens naar mijn eigen handen kijken, zou ik dat eigenlijk ook moeten doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
http://www.bodyshine.be/producten/detail.php?id=233&n=SPF+50-plus+Baby+Australian+Gold
18 euro is nog best te doen! Woahh! Geweldige huid ftw!
Dan zoek ik voor mijn gezicht iets wat niet vet is, mocht dit te vet/te irriterend zijn.
oh, I totally agree! Liet net je foto aan m'n vriendje zien MoBlo, en die vroeg dus serieus of dat een en dezelfde persoon was!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
moblo! Ik zag net in het "goddelijke lichaamtopic" je voor en na foto's.
![]()
![]()
![]()
Alleereerst sta je vreselijk mooi op de foto, maar je bent er ook onttettend op vooruit gegaan! Plak die foto op de koelkast en kom nooit meer aan!
Die van de Aldi, toch? Ik wou ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:56 schreef Anosmie het volgende:Wat een smeersels allemaal.
Ik smeer mn lijf 1x in de week in met Kneipp Amandelbloesem bodylotion. En mn gezicht smeer ik elke ochtend en elke avond braaf in met anti-rimpelcreme van Biocura. Kost 2,29 per potje en is als een van de beste anti-rimpelcremes getetst..
Mn lippen vet ik wel vaak in en mn handen ook. Elke dag wel een paar keer.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:00 schreef k_i_m het volgende:
.....dankzij de speciale Micro-Licht Reflectoren.[/i]
Dat laatste waren dus gewoon GLITTERS. Dus ik heb een dag voor lul gelopen met glitters op mijn kop.
Ja, en als er nou echt een tintje aanzat, maar nee. Er zaten alleen glitters inquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Marketing is toch zo geweldig! De grootst mogelijk onzin verkopen met de mooiste woorden.
Geef maar toe dat je het wel makkelijk vindt zo!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik vond (en vind) mijn eigen blonde haar erg saai eigenlijk.... beetje mutserig.. (en ik heb donkere wenkbrauwen)
maar misschien dat ik mijn haar wel weer laat groeien, want ben dol op verandering
dat heb ik ook!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:00 schreef Tinkepink het volgende:
Die Biocura/Aldicrème gebruik ik ook, afwisselend met een biologische crème en een crème die wat meer hydraterend is. Gek genoeg reageert mijn huid de ene dag anders op een crème dan de de andere dag.
Vandaag heb ik bijvoorbeeld een glimkop, terwijl ik er gisteren prachtig uitzagquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:08 schreef SHE het volgende:
Viel mij ook op dat ie soms fantastisch werkt en soms niet
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Voor BJ
[ afbeelding ]
Geen BH, Geen corset, geen skinny, geen heels, just me!
Dat is sinds kickboksen zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:11 schreef SHE het volgende:
AHA! Ik zie al waar PF haar vetjes stiekem bewaard, op de pootjes!
Met je platte buik
Hier EXACT hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vandaag heb ik bijvoorbeeld een glimkop, terwijl ik er gisteren prachtig uitzagMet dezelfde Aldicrème.
Ik zie geen vet op d'r benen hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:11 schreef SHE het volgende:
AHA! Ik zie al waar PF haar vetjes stiekem bewaard, op de pootjes!
Met je platte buik
Bekend fenomeenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vandaag heb ik bijvoorbeeld een glimkop, terwijl ik er gisteren prachtig uitzagMet dezelfde Aldicrème.
Die buikquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Voor BJ
[ afbeelding ]
Geen BH, Geen corset, geen skinny, geen heels, just me!
Dat zijn gewoon strategisch geplaatste vetjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
mooi lichaam PF
kan me niet voorstellen dat ik hetzelfde BMI heb... jij hebt zo;n ongelofelijk mooie strakke buik.....
Ik zie het, je hebt blijkbaar een genetische aanleg daar massa aan te maken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is sinds kickboksen zoIk had de dunste staakjes ever! En een dikke buik!
Nu heb ik een dunne buik maar dikke pootjes!!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:12 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Vandaag met de woningbouw gebeld en die hebben bevestigd dat ik een studio krijg
Ik heb best forse kuiten, ze zijn in een half jaar tijd verdubbeldquote:
Hm, dus met dit gewicht heb ik forse benen,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zie het, je hebt blijkbaar een genetische aanleg daar massa aan te maken.
Ik zou dus maar ff nokken met kickboksen en vooral zeker niet gaan steppen, spinnen of hardlopen.
Pilates is voor jouw pootjes de way to go.
Ik plaag haar ook maar wat, maar haar benen zijn nu in verhouding tot de rest te vol.quote:
Mijn baas net; Hee, zijn dat echte?!?!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:06 schreef SHE het volgende:
Qty SKU Name Options Price Subtotal
1 5852CHO Women's UGG Classic Tall Baroque Chocolate $179.95 $179.95
1 5852SAN Women's UGG Classic Tall Baroque Sand $179.95 $179.95
1 #510 UGG Sheepskin Care Kit $24.95 $24.95
Subtotal: $384.85
Discount: -$0.00
Tax: $0.00
Shipping: $130.00
Total: $514.85
Hence; de reden waarom ik een rijke vent nodig heb!!
Maar ik heb over enkele dagen mijn nieuwe bootssssssss.
En de Ugg repair kit, want ik heb mijn sand classics nu al gesloopt ( vlekken, gezeik )
Nu snap ik denk ik mijn voorliefde voor donkere of zwarte skinny's met heelsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik plaag haar ook maar wat, maar haar benen zijn nu in verhouding tot de rest te vol.
Ook haar onderbenen zijn forser in verhouding.
Je ziet duidelijk dat daar opslag plaatsvind. Dat verklaart haar gelijkend gewicht met mij. Ik heb hele dunne armpies en pootjes. Tot aan de heup en buik. Die zijn bij mij weer fors, want daar zit mijn opslag nu eenmaal.
( Ik kijk nu als fitness instructeur he, niet als meisje. Als ik als meisje zou reageren, dan zou ik nog even walgen van haar lekkere buik)
Zwemmen kan jij ook wel hebben, want jouw bouw laat het wel toe.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm, dus met dit gewicht heb ik forse benen,
weeg ik 7 kilo minder zijn mijn benen prima maar de rest nog al iel.
En zwemmen dan?
Ik heb aan judo/zwemmen/kickboksen/spinning gedaan
maar dat is dus slecht voor mij? Noes!
Sheepskin verkoopt echt echtequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn baas net; Hee, zijn dat echte?!?!. [insert heel verhaal over Ebay en websites met valse Uggs en echte Uggs kenmerken]
En ik zo;.
Blijkt dus dat zijn dochter ze ook wil, en die zeurt hem helemaal gek om die dingen.
Okéquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die buik![]()
. Ruilen tegen mijn tieten?
Dan nog, ik vind het er heel goed uitzienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik plaag haar ook maar wat, maar haar benen zijn nu in verhouding tot de rest te vol.
Je ziet duidelijk dat daar opslag plaatsvind. Dat verklaart haar gelijkend gewicht met mij. Ik heb hele dunne armpies en pootjes. Tot aan de heup en buik. Die zijn bij mij weer fors, want daar zit mijn opslag nu eenmaal.
( Ik kijk nu als fitness instructeur he, niet als meisje. Als ik als meisje zou reageren, dan zou ik nog even walgen van haar lekkere buik)
Ik heb 32, want anders krijg ik met geen mogelijkheid mijn dikke reet en heupen erin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nu snap ik denk ik mijn voorliefde voor donkere of zwarte skinny's met heels
en mijn walging voor witte broeken
Ik heb nu maat 30-31, val ik 7 kilo af heb ik maat 27 (en geen tieten)
Dus wel armen trainen, en niet de benen? Maar daar ben ik juist zo goed in
Oh en ik vind mijn benen in de spiegel stiekem veel dunner!
nadelen zwemmen:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Zwemmen kan jij ook wel hebben, want jouw bouw laat het wel toe.
En die sporten zijn natuurlijk niet slecht voor je, maar ze stimuleren wel dat alle massa naar je benen gaat en dat is nu net waar jij het niet wil zien.
Vind je aerobics of body pump of pilates dan niet leuk? Of gewoon KT? ( krachttraining )
Dan kan je gericht geisoleerd trainen en zo je pootjes vermijden.
Als je benen een hotspot zijn, dan moet je training juist vermijden daar, of heel licht trainen om de vel strak te houden ( denk aan aerobics, pilates, dansen..alles waar je lange spieren van krijgt )quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:22 schreef Chicolate het volgende:
Als je vetopslag in je benen weg wil, moet je dan juist wel je benen en kont trainen, of juist niet?Mijn vetopslag is nog ernstiger verdeeld, bij mij gaat alles naar de benen (en deel naar buikje). Heb nog nooit een dik bovenlichaam gehad, altijd sleutelbenen die uitsteken enzo.
Tja, maar goed, ik vind mijn benen in verhouding met mijn buik weer te dun (of liever gezegd: mijn buik te dik). Mijn bovenlichaam is een slagje forser en dat heeft PF niet. Dat vind ik mooiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:17 schreef SHE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb 32, want anders krijg ik met geen mogelijkheid mijn dikke reet en heupen erin.
Wel grappig, mijn vetopslag is precies het omgekeerde van de jouwe
Ik ben jaloers natuurlijk
en ik heb maat 30 jeans .... maar ben ook wel erg rechtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb 32, want anders krijg ik met geen mogelijkheid mijn dikke reet en heupen erin.
Wel grappig, mijn vetopslag is precies het omgekeerde van de jouwe
Ik ben jaloers natuurlijk
we were there before youquote:
Ja, of je bent dom zoals ik en je koopt ze in de winkelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Sheepskin verkoopt echt echte
En zie je hoe braaf ik naar je heb geluisterd?
Van het thuistrainschema, welke moet ik overslaan als al mijn vet op heup/bovenbenen gaat zitten? Ze raken elkaar (bovenbenen) als ik normaal zit/staquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je benen een hotspot zijn, dan moet je training juist vermijden daar, of heel licht trainen om de vel strak te houden ( denk aan aerobics, pilates, dansen..alles waar je lange spieren van krijgt )
Ik krijg ontzettend snel spieren, maar mijn lichaam heeft godzijdank de neiging alles overal netjes te verdelen.
Nadeel daarvan is dat als ik niet train, alles overal gaat hangen
Enige plek die altijd mooi blijft is mijn rug, ik heb hele sterke rugspieren en ik sla daar nauwelijks vet op.
Ik train dus altijd flink mijn benen ( vooral bovenbenen ) en kuiten ( ik heb veel te smalle onderbenen )
Ik moet mijn buik keihard trainen, mijn dijen en mijn onderarmen ( voor wat meer massa )
Daarom is KT voor mij de enige manier, want ik krijg het mooiste lijf als ik mijn spieren geisoleerd train.
jaaa haha, altijd op foto;s een scheef hoofd.. IRL is mijn nek wel gewoon recht hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
BJ, hou je hoofd nou eens recht![]()
Vind t wel leuk, zonder bril. Maar bij jouw kapsel hoort dan wel weer echt een bril.
Eigenlijk 8quote:
quote:
Idd ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:34 schreef Anosmie het volgende:
BJ! Ga lenzen kopen! Nu!
Je hebt echt beauties van ogen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan nog, ik vind het er heel goed uitzienRuilen PF?
Ik krijg lovehandles / iets meer buik. Daar zit mijn opslag. En heel veel in mijn borsten. Als ik aankom, worden die als eerste groter.
For the record: dit is dus mijn rug.
[ afbeelding ]
Oooh gelukkig, je bent niet perfectquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is mij rugKlinkt best goed, grotere borsten. Al zijn lovehandles wel lastig te verbergen.
Mijn rug is bottig en vettig tegelijk
Mereltje, trouwens: als je goedkope Uggs wilt, kun je misschien Octopussy zo gek krijgen dat ze ze voor je meeneemt? Die zit nu in de VS en ze is een plaatsgenoot van je. En ze gaat toch nog een extra koffer kopen voor de terugwegquote:
Lichrbruin stijl haar en iets donkerdere lippenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
jaaa haha, altijd op foto;s een scheef hoofd.. IRL is mijn nek wel gewoon recht hoor![]()
haha nou sla maar eens aan het painten, misschien krijg je me nog zover...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik krijg helemaal zin jou te make-overen BJ! Langer haar in een lichtere haarkleur, lenzen....
Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat je er nu verkeerd uitziet! Maar volgens mij kan het veel spannender!
Die laatste is echt gorgeous!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en ik heb maat 30 jeans .... maar ben ook wel erg rechten mijn vetopslag zit op mijn buik denk ik...
@Ewelinagefeliciteerd met je studio!
speciaal voor Tink:
met bril
[ afbeelding ]
zonder bril
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOL
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Lichrbruin stijl haar en iets donkerdere lippen![]()
uh ik heb heel donkerbruin haar? zit geen rood in? is bittersweetchocolatequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Lichrbruin stijl haar en iets donkerdere lippenOf heel donkerbruin haar (dus minder donker en rood dan wat je nu hebt
Moet je wel je haar stijlen!
(A la sylvia van HNTM)
Je ogen zijn echt mooi en groot en blauw!
wil ik dat lijf er ook bij...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kleur en zo lang en stijl! Woaaaah!
Doe mij dat hele lijf maarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kleur en zo lang en stijl! Woaaaah!
Lief idee! Maar ik heb er op dit moment echt het geld niet voor, ook al zijn ze in Amerika zoveel goedkoper dan hierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Mereltje, trouwens: als je goedkope Uggs wilt, kun je misschien Octopussy zo gek krijgen dat ze ze voor je meeneemt? Die zit nu in de VS en ze is een plaatsgenoot van je. En ze gaat toch nog een extra koffer kopen voor de terugweg
uhhh ik heb nogal wat vel over...... misschien zit daaronder wel zo'n figuur....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gek mens. Volgens mij zit je er niet zo ver vandaan.
Hè verdorie!quote:
Vergoedt je ziektekostenverzekering dat niet? Zeker als je zoveel kwijt bent als jij, wil dat soms bestquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uhhh ik heb nogal wat vel over...... misschien zit daaronder wel zo'n figuur....
(maja al dat vel weg laten halen kost duizenden euro's)
Jammer!quote:
quote:
Neej.quote:
Je huid is zo bleek en je haar zo donker,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uh ik heb heel donkerbruin haar? zit geen rood in? is bittersweetchocolate
en lippen heb ik nooit iets opzal dr zo eens wat opdoen en in de spiegel kijken LOL
Ode aan de wijde broek. Moet ik je een foto van mij in bikini sturen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:37 schreef SHE het volgende:
Ja BJ, laat ze laseren! Je hebt echt schitterende ogen..such a waste!
En laat je haar eens lekker groeien, met dat schitterende lijf word je nog wulpser met lang haar.
@ Chica: Lul niet!Jij hebt helemaal nergens vet
.
DIe kuiltjes zijn nieuwquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:50 schreef conleche het volgende:
Ik vind BJ's haarkleur mooi, maar ik zou het ook laten groeien!! Voor de rest ziet ze er echt fab uit om met SHE te spreken. Hele mooie lange benen.
PF, dat kussentje boven aan je kont dat heb ik ook
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:51 schreef kwakveense het volgende:
ik ben trouwens al een paar uur op kantoor![]()
vanochtend eerst een fijne sessie op t gemeentehuis gehad, waar iedereen bij burgerzaken met lunchpauze ging en ik dus na 45 minuten eindelijk aan de beurt was om vervolgens geschoffeerd te worden door het mens bij de balie (hoe ik er bij kwam dat dat nu al kon! ik moest eerst maar eens even geduld leren hebben...) en onverrichterzake weer naar buiten te lopen (huilend, want "wat ben ik stom!") daarna knuffel gehaald bij een vriendinnetje en mn kantoor opgezocht. alwaar de kalmte volledig op mij is nedergedaald, mede dankzij dit vrolijke topic![]()
SHE: ik heb dikke benen, qua vet, maar ook wel flinke beenspieren (ik doe met een benchpress zeker 150 kilo drie sets van 20 als ik in de sportschool kom, ooit) is t dan wel verstandig om squats en lunges te doen met die pootjes van mij? krijg dat namelijk dan weer niet zo goed voor elkaar dus heb t idee dat dat toch weer andere spieren zijn ofzo....
heb t idee dat de spieren vrij snel aanzetten met mn gewichtjes routine in mn bovenlijf, maar dat mag wel want was daar erg slapjes en ongedefinieerd.
also, ik ga maar weer eens verder schrijven!
oh en hoera voor Ewelina's huis!
thnx! duidelijk antwoord!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dan moet je je juist veel herhalingen en weinig gewicht doen .
Regel : als je alleen ergens vet op slaat > zwaar trainen
Als je vet EN spiermassa opslaat > licht trainen, veel herhalingen
Alleen spiermassa > licht trainen, weinig reps
Kuiltjes?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
DIe kuiltjes zijn nieuwIk hou van kuiltjes!!!
Alleen heb ik het idee dat het kussen "overbodig" is
maar het staat wel zacht
Ahquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dan moet je je juist veel herhalingen en weinig gewicht doen .
Regel : als je alleen ergens vet op slaat > zwaar trainen
Als je vet EN spiermassa opslaat > licht trainen, veel herhalingen
Alleen spiermassa > licht trainen, weinig reps
Wees er maar zuinig op!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vorig jaar dacht ik: Ik zal nooit kuiltjes krijgenEn nu heb ik ze
!!
ah ik vond t toch een klote oefening dus dan stop ik er meteen mee. mogen lunges wel (zonder gewicht) of ook liever niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:03 schreef SHE het volgende:
Oh en wie stevige benen heeft mag ABSOLUUT niet squatten!
Met squatten pak je ook je quadriceps mee en dat wordt huuuge!
OK. En wat als je stevige benen hebt en je wilt je quadriceps trainen omdat dat goed zou zijn voor je knie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:03 schreef SHE het volgende:
ah die deed ik al extra! jeej! goeie oefening dus, want ik heb vet veel hangvetvel (voel t wel soms in mn elleboog, aan de onderarm kant...doe dus ws. iets niet helemaal goed dan)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:07 schreef SHE het volgende:
En voor de dames met hangarmen:
Ik kan ff geen plaatje vinden, maar ik ga'm uitleggen:
Pak gewichtjes, 1 is voldoende.
In 1 hand een gewichtje, strek je armen omhoog en breng ze achter je hoofd. Je vrije hand/arm plaats je achter in je nek. De arm met je gewichtje ook ( dat is je start positie )
Breng nu de arm met je gewicht in een kaarsrechte lijn omhoog ( strek uit naar boven )
En weer terug naar startpositie.
Doe dit tot het gaat branden en wissel dan van arm.
Hiermee train je je triceps en dat zorgt ervoor dat die bekende hangkwabben aan je armen verdwijnen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah ik vond t toch een klote oefening dus dan stop ik er meteen mee. mogen lunges wel (zonder gewicht) of ook liever niet?
Ik heb het gemerktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:03 schreef SHE het volgende:
*nice*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:10 schreef Elwood1802 het volgende:
Net weer ff gefitnesst, 15 min ingefietst (nou ja, wel hard) Daarna beetje kracht, daarna 15 min hardlopen en ben geeindigd met 10 min. fietsen.
Hele Heracles selectie was ook binnen dus zoveel ruimte was er niet
Die laatste is echt heel anders! Maar wel heel leuk! Grappig dat overbelichte effect!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
speciaal voor PF met lippenstick
(moest ff zoeken)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOL
Nou, chagerijnen waren hetquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:12 schreef SHE het volgende:
[..]
*nice*
Al zou ik niet aan trainen toekomen met de voltallige selectie present
Meet eens de lengte van topje middelvinger tot je pols?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn handen zijn enorm![]()
Alleen mijn papa heeft grotere handen (mijn duim is zijn pink)
[ afbeelding ]
Sorry Moblo en anderen, zal het niet meer doen; ik moet zelfs stoppen met over hem posten want inderdaad:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[irritant, editen]
Leest hij hier ook mee op Fok!? Of je familie of wat dan ook?
meet 19 cm .. is dat groot of klein???quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Meet eens de lengte van topje middelvinger tot je pols?(dus precies boven je polsbot, dat uitstekende stuk) Wil weten of je grotere handen dan ik hebt
.
thanx voor de tipquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:26 schreef Chicolate het volgende:
Tip voor BJ: bij tinypic kan je instellen dat ie ze meteen met het uploaden resized. Moet je als grootte onderin even selecteren, messegeboard of email ofzo ... een van die ... als je toch niets te doen hebt
. Dan komen ze namelijk mooier uit, nu heb je kwaliteitsverlies
.
Ik heb 20quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
meet 19 cm .. is dat groot of klein???
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:29 schreef mspoez het volgende:
[..]
Sorry Moblo en anderen, zal het niet meer doen; ik moet zelfs stoppen met over hem posten want inderdaad:
heb net een grote mail gekregen met de dingen die ik niet ge-edit heb, ik ben dus blij met wat ik heb weggehaald...
Dat andere telefoonnummer is wellicht een goeie.
Ik drink absoluut teveel en heb mezelf nu een verbod opgelegd, ook al vindt SHE dat dat niet werkt.
Dankjewel dames, jullie zijn geweldig geweest.
WELKE KUIHUILTJUUUUUUUUUUUUHHHSSS???quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mwhehe die van mij is groterr
En tegen hem zeggen dat hij een lelijke mongool is en nog veel erger verdient dan anoniem besproken te worden op een forum is geen optie? En zeggen dat als hij nog één keer belt je persoonlijk je telefoon in dat enorme gat wat zijn anus moet voorstellen komt stoppen? En dat je hem daarna in elkaar slaat als ie nog een keer zijn jankmuil opentrekt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:29 schreef mspoez het volgende:
[..]
Sorry Moblo en anderen, zal het niet meer doen; ik moet zelfs stoppen met over hem posten want inderdaad:
heb net een grote mail gekregen met de dingen die ik niet ge-edit heb, ik ben dus blij met wat ik heb weggehaald...
Ik drink absoluut teveel en heb mezelf nu een verbod opgelegd, ook al vindt SHE dat dat niet werkt.
Overstrekken? Ja beetjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:35 schreef mordradead het volgende:
PF, kun jij ook zo je vingers zegmaar uitstrekken maar dat ze dan kromstaan? Lekker vaag he
Oh ik meet hem hogerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijne is 21 maar het meet een beetje kut
[ afbeelding ]
Ja maar mijn ding zakte afquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ik meet hem hoger. Ik meet waar bij jou ook de 20 zit
.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:33 schreef kwakveense het volgende:
[..]ik vind dat je t volste recht hebt om de vuile was buiten te hangen! t is toch verdomme ook jouw leven? en daar mag je over praten met wíe je maar wilt. openbaar of niet. dat is geen natrappen, dat heet verwerking...
Dat ja!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En tegen hem zeggen dat hij een lelijke mongool is en nog veel erger verdient dan anoniem besproken te worden op een forum is geen optie? En zeggen dat als hij nog één keer belt je persoonlijk je telefoon in dat enorme gat wat zijn anus moet voorstellen komt stoppen? En dat je hem daarna in elkaar slaat als ie nog een keer zijn jankmuil opentrekt?
Ik noem maar even wat hoor?
Kan ik ooohoookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:39 schreef kwakveense het volgende:
wehehehe dat kan ik ook, die kromme vingers! ok nog 1 foto dan en dan ga ik braaf weer schrijven:
[ afbeelding ]
dit is dus in de lucht, zonder ergens op te drukken met mn hand. als ik mn vingers op tafel leg, kan ik met mn hand een hoek van 90 graden maken. daarom was ik ook altijd de sjaak met doorgeklapte vingers als we volleybalden op school
Helemaal mee eens. Hij is hier de klootzak, de lul die zn gezinnetje verlaat en de fouten heeft gemaakt. Jij bent degene die dit allemaal maar moet verwerken en nu denkt ie jou te vertellen wat je wel en niet mag? Rot toch op. En aangezien hij hier meeleest: die rot toch op is voor jou bedoeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:33 schreef kwakveense het volgende:
[..]ik vind dat je t volste recht hebt om de vuile was buiten te hangen! t is toch verdomme ook jouw leven? en daar mag je over praten met wíe je maar wilt. openbaar of niet. dat is geen natrappen, dat heet verwerking...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:29 schreef mspoez het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar wat heeft het voor zin? Wat heeft het voor zin om de vuile was buiten te hangen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:38 schreef Viking84 het volgende:
@ mspoez: lekker boeiend dat hij kan lezen wat je over hem zegt. Hij mag best weten dat 'ie een grote lul is.
Eigenlijk is dat inderdaad een beter advies. Lange termijn denkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:45 schreef Tinkepink het volgende:
Natuurlijk. Maar wat heeft het voor zin? Wat heeft het voor zin om de vuile was buiten te hangen?
Je hebt er niets aan. Je blijft hangen in negativiteit, je maakt de ander boos waardoor hij jou weer gaat kwetsen. En wraakgevoelens nemen zoveel energie weg! Energie die ze nodig heeft om een nieuw leven op te bouwen. Zo zinloos allemaal. Daarnaast zijn er hier ook nog kinderen in het spel die er geen baat bij hebben als de ene ex zich negatief uitlaat over de ander; sterker nog, het kan zelfs zijn dat zich dit tegen mspoez gaat keren en de kinderen boos op haar worden!
Ga lekker naar een vriendin mspoez of schrijf het van je af op een plaats waar je ex het niet kan lezen. Treed je ex tegemoet met een grote glimlach maar ga je eigen weg, zonder je te laten beinvloeden door hem. Toon je van je goede, sterke, onafhankelijke, verstandige, autonome kant. Laat hem maar zien wie de sterkste is. En laat nooit, nooit over je heenlopen, maar reageer alsof hij een voormalig zakenpartner is. Beleefd en zonder je te laten leiden door emoties. Niet makkelijk, maar door zo te handelen kom jij uiteindelijk als winnaar tevoorschijn.
Wat mag/moet dan wel??quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:03 schreef SHE het volgende:
Ja, erg hè? Ik ben zo walgelijk redelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:49 schreef Chicolate het volgende:
Tink is zo verstandig ... Poes, beter luister je naar Tink
Nee, je hebt wel gelijk hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:51 schreef Tinkepink het volgende:Ik zie dat ik een totaal tegenovergestelde mening heb dan alle anderen hier. Is het zo vreemd dat ik van mening ben dat je er niets mee opschiet je zo te gedragen? Schijnbaar wel hè?
Vanaf waar tot waar moet je metenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kan ik ooohoookKun jij ook je bovenste kootjes buigen met de onderste gestrekt??
Nu ben ik wel benieuwd hoe lang mijn hand is. Zal vanavond eens meten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |