Fijn! Zitten ze goed? Foto!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:44 schreef Chicolate het volgende:Oh en de shirts die Merel voor me had besteld zijn binnen
Geen idee, omdat je de meeste posts over je ex edit en ik altijd te laat ben om ze te lezen. Het laatste wat mij bijstaat is dat je foto#s van je ex in eh... interessante posities heb gevonden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:41 schreef mspoez het volgende:
*buitenbeentje*
Ik heb toch zondag niks geks gedaan? Krijg net boos smsje van ex dat ik hem niet moet natrappen, dat hij hoopt dat ik niet ook nog zijn foto's ga verspreiden en dat ik 't nog wel terug mag verwachten. Ik heb echt géén idee!
En het was heel leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mwhehehe ik mag m'n vader niet meer bellen (mobiel) op z'n werk,
maar video bellen via skype mag welAlleen heeft ie nu lunchpauze!
Je kan toch gewoon doen alsof je ze eet en ze ondertussen in een plant tyfenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. En dat is de reden waarom ik er zo van baal. Van lekker eten baal ik nooit! Afgelopen weekend zonder enig negatief gevoel te buiten gegaan aan bier en vlees en dat was alleen maar leuk. Maar twee vettige broodjes eten omdat dat van je verwacht wordt.... kan me iets leukers voorstellen.
Daarentegen was de champagne extreem goed drinkbaar
Ik heb 'em een keer gebruikt en het is de eerste staafmixer die ik heb, dus kan 'em nergens mee vergelijken. Maar mijn technisch inzicht zegt dat 'ie wel veel geluid maakt voor een apparaat. Gelukkig doet de hema niet moeilijk over terugbrengen, dus je kunt het zelf even uittesten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:41 schreef Anosmie het volgende:
[..]
is die echt crap? Die heb ik op mn verlanglijstje staan namelijk.
Er staan hier geen planten. Alleen ordnerkastenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon doen alsof je ze eet en ze ondertussen in een plant tyfen [ afbeelding ]
Ik vind traktaties op werk ook lastig hoor. Zeker omdat ik ze vroeger altijd wel nam. Dus als ik nu afsla denken mensen dat het persoonlijk isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kan toch gewoon doen alsof je ze eet en ze ondertussen in een plant tyfen [ afbeelding ]
Ik denk dat jij toe bent aan een nieuw telefoonnummer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:41 schreef mspoez het volgende:
*buitenbeentje*
Ik heb toch zondag niks geks gedaan? Krijg net boos smsje van ex dat ik hem niet moet natrappen, dat hij hoopt dat ik niet ook nog zijn foto's ga verspreiden en dat ik 't nog wel terug mag verwachten. Ik heb echt géén idee!
Ik vind dat een beetje 'irritant'...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee, omdat je de meeste posts over je ex edit en ik altijd te laat ben om ze te lezen.
Dan zijn jullie vast vergeten voor mij te duimenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tuurlijk, Ewelina krijgt nu alsnog een kamer. Het grote voorbeeld dat ons duimen werkt. Ik ga ook voor je duimen
. Laat die banen maar komen.
Ondanks het feit dat je ongesteld bent, kun je soms zomaar heel zinnige dingen zeggenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij toe bent aan een nieuw telefoonnummer.
1 sms en hij heeft je weer boven op de kast. Jij doet een stapje naar voren, hij trekt je er 3 achteruit.
Neem een nieuw nummer en ga voorwaarts! Jij en je kindjes. De rest kan de boom in.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan zijn jullie vast vergeten voor mij te duimen
Misschien leest hij toch meequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:41 schreef mspoez het volgende:
*buitenbeentje*
iets van 35, heb m voor 40 gekocht, maar heb de doos niet meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
MO; mijn staafmixer is ermee opgehouden en ik gebruik 'm wel ontzettend veel.
PM me even wat je ervoor wilt hebben, dan neem ik 'm wel van je over.
Valt je nieuwe laptop tegen dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar moesten we voor duimen dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yo dat wil ik ook! Ik ben 1x bij sunbob? Of zo iets in de buurt van de Monza??? Geweest! In iedergeval waar je kunt pinnen bij vier postbankautomaten naast elkaar (volgens mij)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:49 schreef SHE het volgende:
Ik heb godverredomme een pukkeltje!
Ik heb in geen 15 jaar meer een pukkeltje gehad. WTF is dit dan????!!!!!
Ik ga overigens vanaf september elke week 2 keer onder een goede zonnebank bij een professionele studio.
Works like a charm. Ik zie er gezond uit EN ik krijg meteen licht. Mijn velletje vaart er ook wel bij, want het wordt minder droog in de winter als ik zon.
Ik gebruik overigens wel een dure bank en een veel te dure speciale zonnebank creme, maar het is elke cent waard.
Echte winterdips heb ik dan ook niet meer gehad.
Meissie, je hebt niet eens geld om naar school te gaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yo dat wil ik ook! Ik ben 1x bij sunbob? Of zo iets in de buurt van de Monza??? Geweest! In iedergeval waar je kunt pinnen bij vier postbankautomaten naast elkaar (volgens mij)
Ik wil geen rimpels, ook al verbrand ik nooit en wordt ik amper bruin, wil ik ze niet alsnog van de zonnebank krijgen
- welke zonnebank heb ik nodig
- hoe heet dat spul, ik ga het kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |