abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:44:52 #51
331 Merel
Be here now.
pi_62551606
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:44 schreef Chicolate het volgende:
Oh en de shirts die Merel voor me had besteld zijn binnen
Fijn! Zitten ze goed? Foto!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:45:48 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551625
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:41 schreef mspoez het volgende:
*buitenbeentje*
Ik heb toch zondag niks geks gedaan? Krijg net boos smsje van ex dat ik hem niet moet natrappen, dat hij hoopt dat ik niet ook nog zijn foto's ga verspreiden en dat ik 't nog wel terug mag verwachten. Ik heb echt géén idee!
Geen idee, omdat je de meeste posts over je ex edit en ik altijd te laat ben om ze te lezen. Het laatste wat mij bijstaat is dat je foto#s van je ex in eh... interessante posities heb gevonden.
En een beetje natrappen doe je natuurlijk wel. Al zie ik het meer als een soort van wraakneming van jouw kant. Klinkt als een gezellige scheiding The war of the Roses is er niets bij.

Lieve mzpoes, probeer je niet in die negatieve maalstroom mee te laten trekken maar richt je op het positieve en het weer opbouwen van je leven. Al heb je daar waarschijnlijk helemaal geen zin in op het moment. De beste wraak is toch als het goed met jou gaat, of niet dan?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62551631
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mwhehehe ik mag m'n vader niet meer bellen (mobiel) op z'n werk,
maar video bellen via skype mag wel Alleen heeft ie nu lunchpauze!
En het was heel leuk Nog meer kandidaten voor videobellen ?
pi_62551641
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. En dat is de reden waarom ik er zo van baal. Van lekker eten baal ik nooit! Afgelopen weekend zonder enig negatief gevoel te buiten gegaan aan bier en vlees en dat was alleen maar leuk. Maar twee vettige broodjes eten omdat dat van je verwacht wordt.... kan me iets leukers voorstellen.
Daarentegen was de champagne extreem goed drinkbaar
Je kan toch gewoon doen alsof je ze eet en ze ondertussen in een plant tyfen
pi_62551655
Chico, ik wil ook wel zo'n lamp. Gewoon, omdat het me lekker lijkt Al iets gevonden?
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:47:03 #56
70532 loveli
N
pi_62551657
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:41 schreef Anosmie het volgende:

[..]

is die echt crap? Die heb ik op mn verlanglijstje staan namelijk.
Ik heb 'em een keer gebruikt en het is de eerste staafmixer die ik heb, dus kan 'em nergens mee vergelijken. Maar mijn technisch inzicht zegt dat 'ie wel veel geluid maakt voor een apparaat. Gelukkig doet de hema niet moeilijk over terugbrengen, dus je kunt het zelf even uittesten.
crap in = crap out
pi_62551673
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:33 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Een worstkaas scenario! .

Ik vond hem echt heel leuk
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:47:46 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551676
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon doen alsof je ze eet en ze ondertussen in een plant tyfen [ afbeelding ]
Er staan hier geen planten. Alleen ordnerkasten
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:48:05 #59
331 Merel
Be here now.
pi_62551685
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Je kan toch gewoon doen alsof je ze eet en ze ondertussen in een plant tyfen [ afbeelding ]
Ik vind traktaties op werk ook lastig hoor. Zeker omdat ik ze vroeger altijd wel nam. Dus als ik nu afsla denken mensen dat het persoonlijk is
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:49:20 #60
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62551721
Ik heb godverredomme een pukkeltje!
Ik heb in geen 15 jaar meer een pukkeltje gehad. WTF is dit dan????

!!!!!

Ik ga overigens vanaf september elke week 2 keer onder een goede zonnebank bij een professionele studio.
Works like a charm. Ik zie er gezond uit EN ik krijg meteen licht. Mijn velletje vaart er ook wel bij, want het wordt minder droog in de winter als ik zon.
Ik gebruik overigens wel een dure bank en een veel te dure speciale zonnebank creme, maar het is elke cent waard.
Echte winterdips heb ik dan ook niet meer gehad.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:49:37 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551729
Ja, erg hè? Vroeger leefde ik in de waan dat ik vreslijk onafhankelijk was en me van niemand iets aantrok Nu weet ik wel beter, ik ben gewoon een pleaser
pi_62551743
quote:
*buitenbeentje*
Ik heb toch zondag niks geks gedaan? Krijg net boos smsje van ex dat ik hem niet moet natrappen, dat hij hoopt dat ik niet ook nog zijn foto's ga verspreiden en dat ik 't nog wel terug mag verwachten. Ik heb echt géén idee!
Ik denk dat jij toe bent aan een nieuw telefoonnummer.
1 sms en hij heeft je weer boven op de kast. Jij doet een stapje naar voren, hij trekt je er 3 achteruit.

Neem een nieuw nummer en ga voorwaarts! Jij en je kindjes. De rest kan de boom in.
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:50:36 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62551761
MO; mijn staafmixer is ermee opgehouden en ik gebruik 'm wel ontzettend veel.
PM me even wat je ervoor wilt hebben, dan neem ik 'm wel van je over.
pi_62551766
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Geen idee, omdat je de meeste posts over je ex edit en ik altijd te laat ben om ze te lezen.
Ik vind dat een beetje 'irritant'...

ik begrijp dat je in een lastige situatie zit mzpoez, en ik leef ook écht met je mee, maar als je elke keer na 10 minuten dat wat je post weer weghaalt dan wordt het reageren wel heel moeilijk en kan ik dus echt totaal geen beeld vormen van hoe of wat, hoor alleen maar wat losse flodders....

leest hij hier ook mee op Fok!? Of je familie of wat dan ook?
Ja doei.
pi_62551769
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]

Tuurlijk, Ewelina krijgt nu alsnog een kamer . Het grote voorbeeld dat ons duimen werkt. Ik ga ook voor je duimen . Laat die banen maar komen.
Dan zijn jullie vast vergeten voor mij te duimen
pi_62551788
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik denk dat jij toe bent aan een nieuw telefoonnummer.
1 sms en hij heeft je weer boven op de kast. Jij doet een stapje naar voren, hij trekt je er 3 achteruit.

Neem een nieuw nummer en ga voorwaarts! Jij en je kindjes. De rest kan de boom in.
Ondanks het feit dat je ongesteld bent, kun je soms zomaar heel zinnige dingen zeggen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:52:03 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551791
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oh kut! Sorry PF!
pi_62551801
quote:
*buitenbeentje*
Misschien leest hij toch mee
pi_62551803
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
MO; mijn staafmixer is ermee opgehouden en ik gebruik 'm wel ontzettend veel.
PM me even wat je ervoor wilt hebben, dan neem ik 'm wel van je over.
iets van 35, heb m voor 40 gekocht, maar heb de doos niet meer

Kan 'm opsturen/keer naar Utrecht op de trein stappen doordeweeks? Is wel duur denk ik, verzendkosten voor zo'n ding
Ja doei.
pi_62551821
quote:

Valt je nieuwe laptop tegen dan?
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:54:10 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62551848
Poes, ik kan de edit geschiedenis wel teruglezen en ik heb niets gelezen wat daarop doelt.
Wel weet ik dat je teveel zuipt, wat logisch is, maar wel weer meer kans geeft dat je iets doet waar je spijt van krijgt. Los van het gegeven dat je de pijn versterkt met alcohol.

Tip van Flip ( heeft mij er toen doorheen gesleurd ) : Vraag aan je HA even een voorraadje oxazepammetjes. Geen alcohol meer, gewoon pilletje slikken als je weer een rotbui hebt en het niet meer ziet zitten. Dat haalt de scherpte er vanaf en je wordt een beetje stoned. Heel prettig.
Daarbij val je ook sneller in slaap en in je slaap kan je geen stomme dingen doen

En als je dan toch bij de DA bent; ;leg dan meteen de situatie uit en vraag om een verwijzing naar een psycholoog ( geen psychiater! ) met name 1 die relatie therapie doet.
Luisteren naar mij, anders moet ik je slaan en ik sla echt hard.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:54:10 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62551849
quote:

[..]

Waar moesten we voor duimen dan? .

Ergo: je hebt het niet vaak genoeg geroepen hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_62551863
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:49 schreef SHE het volgende:
Ik heb godverredomme een pukkeltje!
Ik heb in geen 15 jaar meer een pukkeltje gehad. WTF is dit dan????

!!!!!

Ik ga overigens vanaf september elke week 2 keer onder een goede zonnebank bij een professionele studio.
Works like a charm. Ik zie er gezond uit EN ik krijg meteen licht. Mijn velletje vaart er ook wel bij, want het wordt minder droog in de winter als ik zon.
Ik gebruik overigens wel een dure bank en een veel te dure speciale zonnebank creme, maar het is elke cent waard.
Echte winterdips heb ik dan ook niet meer gehad.
Yo dat wil ik ook! Ik ben 1x bij sunbob? Of zo iets in de buurt van de Monza??? Geweest! In iedergeval waar je kunt pinnen bij vier postbankautomaten naast elkaar (volgens mij)
Ik wil geen rimpels, ook al verbrand ik nooit en wordt ik amper bruin, wil ik ze niet alsnog van de zonnebank krijgen
- welke zonnebank heb ik nodig
- hoe heet dat spul, ik ga het kopen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:55:14 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62551874
Of je rookt een hasj jointje; werkt ook...maar kan me zo voorstellen dat dat met kinderen in huis een heel gedoe is.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:55:37 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62551881
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Yo dat wil ik ook! Ik ben 1x bij sunbob? Of zo iets in de buurt van de Monza??? Geweest! In iedergeval waar je kunt pinnen bij vier postbankautomaten naast elkaar (volgens mij)
Ik wil geen rimpels, ook al verbrand ik nooit en wordt ik amper bruin, wil ik ze niet alsnog van de zonnebank krijgen
- welke zonnebank heb ik nodig
- hoe heet dat spul, ik ga het kopen
Meissie, je hebt niet eens geld om naar school te gaan .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')