quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De 'gewone'
Eerst veel uien en grofgesneden knoflook lekker zacht fruiten, kort wat currypasta meebakken, dan anderhalf blik kikkererwten en iets van anderhalf/ twee pond zoete aardappel in stukjes erbij, klein blikje kokosmelk en bouillon erbij tot de groente een paar cm onderstaat. Koken tot gaar, pureren, even 10 minuutjes zacht door laten koken, nogmaals pureren (met 2x pureren wordt het veeeel gladder), vervolgens flink wat handenvol spinazie erin laten slinken en de rest van de kikkererwten erdoor. In een bakje scheppen en bestrooien met korianderblaadjes. Pitabrood of naans erbij
Dat is trouwens wel echt genoeg om nog drie porties in te vriezen
sindskort hebben wij een grote koelkast met 3 vriesladesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Anosmie het volgende:
Ik droom van een grotere vriezer. Ik heb nu een klein apart vriesvak boven mn koelkast maar met 1 brood, 3x 4 afbakpistoletjes, 2 ijsblokjeshouder en een bak andijviestampot zit ie echt ramvol.
Vlees heb ik geen moeite mee om zo los in te vriezen, groentes en dergelijk verwerk ik liever. Ik vries meestal maaltijden in ipv los grut.
..niet als je soep maakt.. Dan duurt het vet lang eer je alle stukjes heb geperst.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
knoflookpers werkt primabeter dan een staafmixer
Nee. En dat is de reden waarom ik er zo van baal. Van lekker eten baal ik nooit! Afgelopen weekend zonder enig negatief gevoel te buiten gegaan aan bier en vlees en dat was alleen maar leuk. Maar twee vettige broodjes eten omdat dat van je verwacht wordt.... kan me iets leukers voorstellen.quote:
Vaatwasserquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Blenders geven zoveel afwasdus ik gebruik ze niet zo vaak.
Een worstkaas scenario!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
Net 2 harde broodjes met kaas en worst gegeten. Helaas kan ik niet weigeren, of ik moet een buikgriep of allergie verzinnen ofzo
nou ja niet 100% of misschien is dat omdat ik niet zo een doorzetter ben
Oh, je bloedt uit je kut!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De rode vlag uithangen, bloeden, menstrueren, ongesteld zijn dus
In OUD hadden ze er een nog ergere uitdrukking voor. ODI-dagen ofzoiets.
Hier hebben ze het over "deine Periode" of "Regeltagen". Klinkt een stuk beter.
érg hè?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef Tinkepink het volgende:moblo! Ik zag net in het "goddelijke lichaamtopic" je voor en na foto's.
![]()
![]()
![]()
Alleereerst sta je vreselijk mooi op de foto, maar je bent er ook onttettend op vooruit gegaan! Plak die foto op de koelkast en kom nooit meer aan!
een briljante grap uitleggen is een beetje zonde, maar ok..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap 'm nietIs dat Nederlandse humor?
worstkaas scenario = worst case scenarioquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap 'm nietIs dat Nederlandse humor?
is die echt crap? Die heb ik op mn verlanglijstje staan namelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:35 schreef loveli het volgende:
lol! En de HEMA verkoopt voor 15 euro een crappy staafmixer. Met veel geluid.
Ja wrijf het er maar in hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:02 schreef AKnynke het volgende:
wat gek chico, hier is het ondertussen wel licht!
Tuurlijk, Ewelina krijgt nu alsnog een kamerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thanks. Al die duimende mensen, het móet ergens goed voor zijn
.
Ik heb weer een paar % weggegooidquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:35 schreef Vivi het volgende:
Co, ik wilde even tegen je aan klagen maar je inbox is vol
Ik zet hem ook meteen in waterquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Zo, dat waren mijn bammetjes met pindakaas.
Even een vraagje: hoe maken de Brinta-eters hier hun bakje schoon? Ik sta elke avond een kwartier te boenen om alles er weer uit te krijgen(en ja, ik zet hem wel meteen in het water).
De rest van de magie doet mijn m00der/de afwasmachine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |