abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62550558

Het vorige deel: Slank de herfst door #279 - Zometeen Californication kijken!

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_62550572
Een positieve tvp dan maar
pi_62550581
In de herhaling voor cinnamon:
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De 'gewone'

Eerst veel uien en grofgesneden knoflook lekker zacht fruiten, kort wat currypasta meebakken, dan anderhalf blik kikkererwten en iets van anderhalf/ twee pond zoete aardappel in stukjes erbij, klein blikje kokosmelk en bouillon erbij tot de groente een paar cm onderstaat. Koken tot gaar, pureren, even 10 minuutjes zacht door laten koken, nogmaals pureren (met 2x pureren wordt het veeeel gladder ), vervolgens flink wat handenvol spinazie erin laten slinken en de rest van de kikkererwten erdoor. In een bakje scheppen en bestrooien met korianderblaadjes. Pitabrood of naans erbij

Dat is trouwens wel echt genoeg om nog drie porties in te vriezen
pi_62550620
Ik droom van een grotere vriezer. Ik heb nu een klein apart vriesvak boven mn koelkast maar met 1 brood, 3x 4 afbakpistoletjes, 2 ijsblokjeshouder en een bak andijviestampot zit ie echt ramvol.

Vlees heb ik geen moeite mee om zo los in te vriezen, groentes en dergelijk verwerk ik liever. Ik vries meestal maaltijden in ipv los grut.
Fok!bejaarde
pi_62550623
vaatwasser

én ik heb een opdracht zo goed als af

ruim op tijd zelfs! Nog even wat sleutelen en dan ga ik hem mailen

Het is wel een van de vaagste opdrachten die ik ooit heb moeten maken
gaat over vertaalmachines op internet en zulks, en was daarnet bezig met een vertaling uit het Japans naar het Engels.

Deze pakte alleen de woorden 'Soviet Union' , 'and' en 'sidelock' en als ik om de Engelse vertaling op de site vroeg (ze hadden de pagina zelf ook vertaald) zag je nérgens de Sovjet Unie genoemd worden

srsly
Ja doei.
pi_62550639
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Anosmie het volgende:
Ik droom van een grotere vriezer. Ik heb nu een klein apart vriesvak boven mn koelkast maar met 1 brood, 3x 4 afbakpistoletjes, 2 ijsblokjeshouder en een bak andijviestampot zit ie echt ramvol.

Vlees heb ik geen moeite mee om zo los in te vriezen, groentes en dergelijk verwerk ik liever. Ik vries meestal maaltijden in ipv los grut.
sindskort hebben wij een grote koelkast met 3 vrieslades erg fijn

groente enzo vries ik ook nauwelijks in overigens, maar vooral vlees en soms wat restjes...
Ja doei.
pi_62550648
En van een staafmixer. Dat is vast veel efficienter dan een knoflookpers. En sneller. .
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:09:47 #8
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62550694
Tvpositive
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:13:10 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62550782
Net 2 harde broodjes met kaas en worst gegeten. Helaas kan ik niet weigeren, of ik moet een buikgriep of allergie verzinnen ofzo
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62550832
knoflookpers werkt prima beter dan een staafmixer
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:14:58 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62550834
Hai .

Hier een optimist voor de donkere dagen .
Niet meer actief op Fok!
pi_62550844
het leven is mooi
Ja doei.
pi_62550859
Waren de broodjes wel lekker Tink?

Ik moet ook nog een keer een staafmixer kopen. Is vast veel handiger dan soepjes maken in de blender met het gevaar dat alles eruit vliegt en je hele keuken onder zit!
pi_62550880
ik heb laatst een staafmixer gekocht met allerlei verschillende koppen van Tefal, maar ik vind 't een kutding

overkopen? 2 keer gebruikt

nou ja, het is een prima ding, maar ik doe 't dan liever met de blender, zeg maar
Ja doei.
pi_62550882
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
knoflookpers werkt prima beter dan een staafmixer
..niet als je soep maakt.. Dan duurt het vet lang eer je alle stukjes heb geperst. .
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:16:46 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62550887
Blenders geven zoveel afwas dus ik gebruik ze niet zo vaak.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:18:24 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62550936
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:15 schreef Liejannuh het volgende:
Waren de broodjes wel lekker Tink?
Nee. En dat is de reden waarom ik er zo van baal. Van lekker eten baal ik nooit! Afgelopen weekend zonder enig negatief gevoel te buiten gegaan aan bier en vlees en dat was alleen maar leuk. Maar twee vettige broodjes eten omdat dat van je verwacht wordt.... kan me iets leukers voorstellen.
Daarentegen was de champagne extreem goed drinkbaar
pi_62551004
Mwhehehe ik mag m'n vader niet meer bellen (mobiel) op z'n werk,
maar video bellen via skype mag wel Alleen heeft ie nu lunchpauze!
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:20:43 #19
70532 loveli
N
pi_62551008
tvproost
crap in = crap out
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:20:51 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551013
Ik heb een blender, én twee keukenmachines én een staafmixer én een knoflookpers. De knoflookpers gebruik ik voor knoflook en kleine hoeveelheden (aardappel om te binden ofzo). Verder is alleen de staafmixer in gebruik. Wil ik aardappelpuree maken, dan gebruik ik #m nooit. Dat is namelijk vies.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:25:41 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62551142
Wij hebben een elektrische blikopener. Echt wtf (ik heb hem niet gekocht hoor ).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:28:28 #22
331 Merel
Be here now.
pi_62551198
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Blenders geven zoveel afwas dus ik gebruik ze niet zo vaak.
Vaatwasser
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62551225
of ik heb een cursus staafmixer nodig, of weetikveelwat, maar ik dacht 'ik probeer het gewoon', want keukenmachines zijn zo duur, maar vind 't nog steeds niets....

dus ik heb er een in de aanbieding voor laten we zeggen 35 euro Heb 'm voor 40 gekocht en heb m 2 keer gebruikt
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:31:47 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62551265
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:28 schreef Merel het volgende:

[..]

Vaatwasser
stfu .
Niet meer actief op Fok!
pi_62551283
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
vaatwasser

Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:33:09 #26
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62551299
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
Net 2 harde broodjes met kaas en worst gegeten. Helaas kan ik niet weigeren, of ik moet een buikgriep of allergie verzinnen ofzo
Een worstkaas scenario! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62551315
ik heb een keukenmachine die ik echt nooit gebruik, maar de staafmixer komt vrij regelmatig de kast uit -> ideaal voor soep. Vuur uit, even soep iets laten afkoelen, staafmixer erin en klaar.
(tevens tvp)
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:33:47 #28
70532 loveli
N
pi_62551317
mini-vaatwasser
crap in = crap out
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:33:54 #29
331 Merel
Be here now.
pi_62551320
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:33 schreef k_i_m het volgende:

[..]

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62551322
quote:

[..]

ik moest écht heel hardop lachen
Ja doei.
pi_62551348
Vaatwassers roeleren.

Mag ik hier even klagen over organisaties die beloven een afspraak in te plannen voor je vakantie maar waarvan ik nu nog steeds geen datum door heb gekregen voor een gesprek?
Hoe moeilijk is het nu? Ik wil best flexibel doen aan het einde van de dag enzo. Nouja, er zijn ondertussen nog 2 opties over: morgen en overmorgen. En een van die mogelijkheden ga ik zelf al bezetten met een andere afspraak.
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:35:03 #32
70532 loveli
N
pi_62551354
lol! En de HEMA verkoopt voor 15 euro een crappy staafmixer. Met veel geluid.
crap in = crap out
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:35:11 #33
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62551360
Co, ik wilde even tegen je aan klagen maar je inbox is vol
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_62551399
Ik heb stiekem ook een beetje last van de herfstblues,
dus ik voel een paar mensen hier wel,
maar ik snap ook dat er in blijven hangen niet zo helpt.

Vorige winter wou ik dood nou ja niet 100% of misschien is dat omdat ik niet zo een doorzetter ben

Ik ga in ieder geval alle tips opvolgen die hier gegeven zijn!!

In de winter wordt mijn huid droog, krijg ik eczeem wat echt pijn doet, voel ik me naar, eet ik alleen suikers waardoor ik traag en sloom wordt. En hoe oneerlijk, niet eens enorm dik. Wil ik noooooit meer naar buiten. Ik heb het de hele winter zo koud dat het letterlijk pijn doet aan m'n handen/voeten. Ik ben nu al superbleek (op de meet was ik ingekleurd), dan word ik nog witter tot op het doorschijnende aan toe en zie ik er gewoon ziek en ongezond uit. Ook blijf ik het liefst de hele dag in bed, doe ik het liefst niks en het maakt me vrij weinig uit dat alles een teringzooi is Maar de zelfmedelijden is voorbij! Gewoon zonnebankjes, sporten en gezond eten ftw!

Ik verkap mijn nare dingen altijd met humor, dus niemand in mijn omgeving heeft er ooit wat van gemerkt
pi_62551411
Staafmixers zijn echt het makkelijkst. En Tink, aardappelpuree moet natuurlijk gewoon met een stamper, of met een pureeknijper. Maar als je dat met blender/mixer/keukenmachine doet, wordt het lijm
pi_62551416
Ik hou niet van vaatwassers. .
Ik vind het supergezellig om na het eten af te wassen met wie er dan ook mee-eet. Thuis was het altijd een bijpraatmomentje.
En ik vind glazen en kopjes uit de vaatwasser vies aanvoelen.

Alleen afwassen is wel een crime, dat stel ik altijd zo lang mogelijk uit.
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:38:08 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551429
moblo! Ik zag net in het "goddelijke lichaamtopic" je voor en na foto's. Alleereerst sta je vreselijk mooi op de foto, maar je bent er ook onttettend op vooruit gegaan! Plak die foto op de koelkast en kom nooit meer aan!
pi_62551450
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De rode vlag uithangen, bloeden, menstrueren, ongesteld zijn dus

In OUD hadden ze er een nog ergere uitdrukking voor. ODI-dagen ofzoiets.
Hier hebben ze het over "deine Periode" of "Regeltagen". Klinkt een stuk beter.
Oh, je bloedt uit je kut!
Zeg dat dan
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:38:57 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551456
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:33 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik snap 'm niet Is dat Nederlandse humor?
pi_62551461
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
moblo! Ik zag net in het "goddelijke lichaamtopic" je voor en na foto's. Alleereerst sta je vreselijk mooi op de foto, maar je bent er ook onttettend op vooruit gegaan! Plak die foto op de koelkast en kom nooit meer aan!
érg hè?

ik kijk er ook regelmatig naar om weer te weten waar ik het allemaal voor deed en doe..

toentertijd vond ik die foto nog hardstikke flatteus en meevallen

dank je
Ja doei.
pi_62551480
quote:

[..]

* Doet een dansje want is zó heppie de peppie!

Is Greyssie aan het teruglokken....
pi_62551486
quote:

[..]

een briljante grap uitleggen is een beetje zonde, maar ok..

worst-case scenario...
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:40:34 #43
331 Merel
Be here now.
pi_62551495
quote:

[..]

worstkaas scenario = worst case scenario
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:41:31 #44
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62551521
*buitenbeentje*
Ik heb toch zondag niks geks gedaan? Krijg net boos smsje van ex dat ik hem niet moet natrappen, dat hij hoopt dat ik niet ook nog zijn foto's ga verspreiden en dat ik 't nog wel terug mag verwachten. Ik heb echt géén idee!
Prrrrr
pi_62551523
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:35 schreef loveli het volgende:
lol! En de HEMA verkoopt voor 15 euro een crappy staafmixer. Met veel geluid.
is die echt crap? Die heb ik op mn verlanglijstje staan namelijk.
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:42:09 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551534
Jezus. Maar ook met uitleg is ie grappig hoor.
pi_62551543
Ik kan heel slecht tegen herfst/winters. Vind dat donkere, koude maar niets. Nu wil ik dit jaar misschien zo'n daglichtlamp gaan kopen, omdat ik van een vriendin hoorde dat zij er inderdaad echt vrolijk van werd. Werking van die lamp: je lichaam maakt vitamine D aan in zonlicht, maar doet dat in de winter minder en dat zou te maken hebben met depressies. Dus nu maar even kijken hoe duur zo'n lamp is en als een zonnetje ( ) het donkere seizoen door. Op wintersport gaan helpt trouwens ook! Je bent veel buiten, krijgt door de sneeuw het licht 2x en je maakt adrenaline/endorfine aan door de kick van snowboarden/skieën. Verslaving geboren .
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:02 schreef AKnynke het volgende:
wat gek chico, hier is het ondertussen wel licht!
Ja wrijf het er maar in hoor . Het was aardedonker, tot ik eindelijk bijna bij de uni was. Kon niet eens uit het raam van de trein kijken. Ondertussen ben ik een zonnetje geworden , want ik ben niet voor niets (vrijwillig) zo vroeg opgestaan, de uitleg was nuttig.
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Thanks . Al die duimende mensen, het móet ergens goed voor zijn .
Tuurlijk, Ewelina krijgt nu alsnog een kamer . Het grote voorbeeld dat ons duimen werkt. Ik ga ook voor je duimen . Laat die banen maar komen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62551552
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:35 schreef Vivi het volgende:
Co, ik wilde even tegen je aan klagen maar je inbox is vol
Ik heb weer een paar % weggegooid
pi_62551573
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Zo, dat waren mijn bammetjes met pindakaas .

Even een vraagje: hoe maken de Brinta-eters hier hun bakje schoon? Ik sta elke avond een kwartier te boenen om alles er weer uit te krijgen (en ja, ik zet hem wel meteen in het water).
Ik zet hem ook meteen in water De rest van de magie doet mijn m00der/de afwasmachine
pi_62551592
Oh en de shirts die Merel voor me had besteld zijn binnen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:44:52 #51
331 Merel
Be here now.
pi_62551606
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:44 schreef Chicolate het volgende:
Oh en de shirts die Merel voor me had besteld zijn binnen
Fijn! Zitten ze goed? Foto!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:45:48 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551625
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:41 schreef mspoez het volgende:
*buitenbeentje*
Ik heb toch zondag niks geks gedaan? Krijg net boos smsje van ex dat ik hem niet moet natrappen, dat hij hoopt dat ik niet ook nog zijn foto's ga verspreiden en dat ik 't nog wel terug mag verwachten. Ik heb echt géén idee!
Geen idee, omdat je de meeste posts over je ex edit en ik altijd te laat ben om ze te lezen. Het laatste wat mij bijstaat is dat je foto#s van je ex in eh... interessante posities heb gevonden.
En een beetje natrappen doe je natuurlijk wel. Al zie ik het meer als een soort van wraakneming van jouw kant. Klinkt als een gezellige scheiding The war of the Roses is er niets bij.

Lieve mzpoes, probeer je niet in die negatieve maalstroom mee te laten trekken maar richt je op het positieve en het weer opbouwen van je leven. Al heb je daar waarschijnlijk helemaal geen zin in op het moment. De beste wraak is toch als het goed met jou gaat, of niet dan?
pi_62551631
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mwhehehe ik mag m'n vader niet meer bellen (mobiel) op z'n werk,
maar video bellen via skype mag wel Alleen heeft ie nu lunchpauze!
En het was heel leuk Nog meer kandidaten voor videobellen ?
pi_62551641
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. En dat is de reden waarom ik er zo van baal. Van lekker eten baal ik nooit! Afgelopen weekend zonder enig negatief gevoel te buiten gegaan aan bier en vlees en dat was alleen maar leuk. Maar twee vettige broodjes eten omdat dat van je verwacht wordt.... kan me iets leukers voorstellen.
Daarentegen was de champagne extreem goed drinkbaar
Je kan toch gewoon doen alsof je ze eet en ze ondertussen in een plant tyfen
pi_62551655
Chico, ik wil ook wel zo'n lamp. Gewoon, omdat het me lekker lijkt Al iets gevonden?
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:47:03 #56
70532 loveli
N
pi_62551657
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:41 schreef Anosmie het volgende:

[..]

is die echt crap? Die heb ik op mn verlanglijstje staan namelijk.
Ik heb 'em een keer gebruikt en het is de eerste staafmixer die ik heb, dus kan 'em nergens mee vergelijken. Maar mijn technisch inzicht zegt dat 'ie wel veel geluid maakt voor een apparaat. Gelukkig doet de hema niet moeilijk over terugbrengen, dus je kunt het zelf even uittesten.
crap in = crap out
pi_62551673
quote:

[..]

Ik vond hem echt heel leuk
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:47:46 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551676
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon doen alsof je ze eet en ze ondertussen in een plant tyfen [ afbeelding ]
Er staan hier geen planten. Alleen ordnerkasten
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:48:05 #59
331 Merel
Be here now.
pi_62551685
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Je kan toch gewoon doen alsof je ze eet en ze ondertussen in een plant tyfen [ afbeelding ]
Ik vind traktaties op werk ook lastig hoor. Zeker omdat ik ze vroeger altijd wel nam. Dus als ik nu afsla denken mensen dat het persoonlijk is
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:49:20 #60
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62551721
Ik heb godverredomme een pukkeltje!
Ik heb in geen 15 jaar meer een pukkeltje gehad. WTF is dit dan????

!!!!!

Ik ga overigens vanaf september elke week 2 keer onder een goede zonnebank bij een professionele studio.
Works like a charm. Ik zie er gezond uit EN ik krijg meteen licht. Mijn velletje vaart er ook wel bij, want het wordt minder droog in de winter als ik zon.
Ik gebruik overigens wel een dure bank en een veel te dure speciale zonnebank creme, maar het is elke cent waard.
Echte winterdips heb ik dan ook niet meer gehad.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:49:37 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551729
Ja, erg hè? Vroeger leefde ik in de waan dat ik vreslijk onafhankelijk was en me van niemand iets aantrok Nu weet ik wel beter, ik ben gewoon een pleaser
pi_62551743
quote:
*buitenbeentje*
Ik denk dat jij toe bent aan een nieuw telefoonnummer.
1 sms en hij heeft je weer boven op de kast. Jij doet een stapje naar voren, hij trekt je er 3 achteruit.

Neem een nieuw nummer en ga voorwaarts! Jij en je kindjes. De rest kan de boom in.
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:50:36 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62551761
MO; mijn staafmixer is ermee opgehouden en ik gebruik 'm wel ontzettend veel.
PM me even wat je ervoor wilt hebben, dan neem ik 'm wel van je over.
pi_62551766
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Geen idee, omdat je de meeste posts over je ex edit en ik altijd te laat ben om ze te lezen.
Ik vind dat een beetje 'irritant'...

ik begrijp dat je in een lastige situatie zit mzpoez, en ik leef ook écht met je mee, maar als je elke keer na 10 minuten dat wat je post weer weghaalt dan wordt het reageren wel heel moeilijk en kan ik dus echt totaal geen beeld vormen van hoe of wat, hoor alleen maar wat losse flodders....

leest hij hier ook mee op Fok!? Of je familie of wat dan ook?
Ja doei.
pi_62551769
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]

Tuurlijk, Ewelina krijgt nu alsnog een kamer . Het grote voorbeeld dat ons duimen werkt. Ik ga ook voor je duimen . Laat die banen maar komen.
Dan zijn jullie vast vergeten voor mij te duimen
pi_62551788
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik denk dat jij toe bent aan een nieuw telefoonnummer.
1 sms en hij heeft je weer boven op de kast. Jij doet een stapje naar voren, hij trekt je er 3 achteruit.

Neem een nieuw nummer en ga voorwaarts! Jij en je kindjes. De rest kan de boom in.
Ondanks het feit dat je ongesteld bent, kun je soms zomaar heel zinnige dingen zeggen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:52:03 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62551791
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oh kut! Sorry PF!
pi_62551801
quote:
*buitenbeentje*
Misschien leest hij toch mee
pi_62551803
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
MO; mijn staafmixer is ermee opgehouden en ik gebruik 'm wel ontzettend veel.
PM me even wat je ervoor wilt hebben, dan neem ik 'm wel van je over.
iets van 35, heb m voor 40 gekocht, maar heb de doos niet meer

Kan 'm opsturen/keer naar Utrecht op de trein stappen doordeweeks? Is wel duur denk ik, verzendkosten voor zo'n ding
Ja doei.
pi_62551821
quote:

Valt je nieuwe laptop tegen dan?
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:54:10 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62551848
Poes, ik kan de edit geschiedenis wel teruglezen en ik heb niets gelezen wat daarop doelt.
Wel weet ik dat je teveel zuipt, wat logisch is, maar wel weer meer kans geeft dat je iets doet waar je spijt van krijgt. Los van het gegeven dat je de pijn versterkt met alcohol.

Tip van Flip ( heeft mij er toen doorheen gesleurd ) : Vraag aan je HA even een voorraadje oxazepammetjes. Geen alcohol meer, gewoon pilletje slikken als je weer een rotbui hebt en het niet meer ziet zitten. Dat haalt de scherpte er vanaf en je wordt een beetje stoned. Heel prettig.
Daarbij val je ook sneller in slaap en in je slaap kan je geen stomme dingen doen

En als je dan toch bij de DA bent; ;leg dan meteen de situatie uit en vraag om een verwijzing naar een psycholoog ( geen psychiater! ) met name 1 die relatie therapie doet.
Luisteren naar mij, anders moet ik je slaan en ik sla echt hard.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:54:10 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62551849
quote:

[..]

Waar moesten we voor duimen dan? .

Ergo: je hebt het niet vaak genoeg geroepen hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_62551863
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:49 schreef SHE het volgende:
Ik heb godverredomme een pukkeltje!
Ik heb in geen 15 jaar meer een pukkeltje gehad. WTF is dit dan????

!!!!!

Ik ga overigens vanaf september elke week 2 keer onder een goede zonnebank bij een professionele studio.
Works like a charm. Ik zie er gezond uit EN ik krijg meteen licht. Mijn velletje vaart er ook wel bij, want het wordt minder droog in de winter als ik zon.
Ik gebruik overigens wel een dure bank en een veel te dure speciale zonnebank creme, maar het is elke cent waard.
Echte winterdips heb ik dan ook niet meer gehad.
Yo dat wil ik ook! Ik ben 1x bij sunbob? Of zo iets in de buurt van de Monza??? Geweest! In iedergeval waar je kunt pinnen bij vier postbankautomaten naast elkaar (volgens mij)
Ik wil geen rimpels, ook al verbrand ik nooit en wordt ik amper bruin, wil ik ze niet alsnog van de zonnebank krijgen
- welke zonnebank heb ik nodig
- hoe heet dat spul, ik ga het kopen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:55:14 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62551874
Of je rookt een hasj jointje; werkt ook...maar kan me zo voorstellen dat dat met kinderen in huis een heel gedoe is.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:55:37 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62551881
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Yo dat wil ik ook! Ik ben 1x bij sunbob? Of zo iets in de buurt van de Monza??? Geweest! In iedergeval waar je kunt pinnen bij vier postbankautomaten naast elkaar (volgens mij)
Ik wil geen rimpels, ook al verbrand ik nooit en wordt ik amper bruin, wil ik ze niet alsnog van de zonnebank krijgen
Meissie, je hebt niet eens geld om naar school te gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_62551886
Bij staafmixers maakt het merk en type wel uit! Ik heb een Braun 600 en die is echt heel goed, maar ik heb ook een Braun 500 en die is al wat minder en ik had vroeger een goedkope en die hakte m'n uien niet, die maakte er een soort moes van.
pi_62551887
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waar moesten we voor duimen dan? .

Ergo: je hebt het niet vaak genoeg geroepen hier .
Wel

Ik had kans op twee kamers maar ben het bij beide niet geworden
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:56:54 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62551902
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Sunbob zuigt, als je toch in Utrecht gaat, kom dan naar Aurinko. Hebben echt hele goede banken en goed personeel.

( Zit op de oudegracht bij Tivoli in de buurt; je loopt richting pothuis en gaat daar met de trap naar beneden )
en als je daar dan toch bent, dan loop je 5 meter terug en bel je bij tante SHE aan voor een wijntje
pi_62551947
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Meissie, je hebt niet eens geld om naar school te gaan .
Ik wil er dit jaar alles aandoen zodat ik gewoon doorga met m'n studie, sociaal leven en gewoon blij blijf. Dan maar een maandje geen kleding/niet uitgaan.

(Ik heb kritisch naar m'n geld gekeken, dat probleem is aan het einde van de maand redelijk opgelost, maar dan moet ik niet geld uit gaan geven aan uitgaan/boodschappen/kleding. Dan komt het goed.)
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:00:45 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62551966
Van een zonnebank krijg je geen rimpels. Een zonmnebank heeft een vaste dosis verantwoorde straling.
Van de kankerstichting mag je 5 keer per jaar een kuur van 12 dagen doen. Dat komt neer op minimaal eens per week ( 52 weken per jaar ) zonnen.
Aangezien je in de zomer niet gaat, kun je dus in de winter vaker.

Ik gebruik een zonnebank die turbo heet ( zie website www.aurinko.nl ) voor specs.
Heel fijn ding en ergonomische plaat. In die studio kun je ook jke eigen muziek uitkiezen, is heerlijk.

De creme die ik gebruik is tinted tequila van Art of Sun. Het werkt hydraterend, zorgt voor anti-aging en maakt je velletje vreselijk zacht. Daarnaast heeft het een bruiningsversneller.
Heel fijn goedje.

Rimpels krijg je van roken en buiten rondlopen. Buiten weet je niet hoeveel straling je op je huid krijgt, bij een zonnebank wel.
Daarom hamer ik altijd zo op smeren van factor als je naar buiten gaat. Elke dag, 365 dagen per jaar, ook als de zon niet schijnt!
Tenminste, als je het krijgen van rimpels zo lang mogelijk wilt rekken.
pi_62551994
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:56 schreef SHE het volgende:

[..]

Sunbob zuigt, als je toch in Utrecht gaat, kom dan naar Aurinko. Hebben echt hele goede banken en goed personeel.

( Zit op de oudegracht bij Tivoli in de buurt; je loopt richting pothuis en gaat daar met de trap naar beneden )
en als je daar dan toch bent, dan loop je 5 meter terug en bel je bij tante SHE aan voor een wijntje
Nou ja ik was toen toevallig in Utrecht Mr PF is er heel goed in om goed voor zichzelf te zorgen. Zonnebankje hier, massage daar, etc etc.
Zijn er in Amsterdam ook goede? Want om elke week naar Utrecht te gaan zie ik ook niet zitten Maar als ik er ben kom ik zeker langs!
pi_62551998
Viking, moest jij vanochtend naar DSW? M'n vriend moest naar de middagsessie maar is alweer naar huis: er was geen stroom. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_62552004
Ik heb besloten dat algehele pipsheid wel past bij mijn beroep Dus ik ga maar niet teveel meer bakken bij de zonnebank, bang dat ik rimpels krijg

Zo'n daglicht-lamp kost trouwens 160 euro Eens kijken of ik 'm met korting kan bemachtigen, ergens
pi_62552037
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Wel

Ik had kans op twee kamers maar ben het bij beide niet geworden
dat is wel balen.
Fok!bejaarde
pi_62552052
Heb overigens de Tefal Click&Mix staafmixer.. ik wil er eigenlijk zo een, maar die zijn zo duur:

Ja doei.
pi_62552092
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik wil er dit jaar alles aandoen zodat ik gewoon doorga met m'n studie, sociaal leven en gewoon blij blijf. Dan maar een maandje geen kleding/niet uitgaan.

(Ik heb kritisch naar m'n geld gekeken, dat probleem is aan het einde van de maand redelijk opgelost, maar dan moet ik niet geld uit gaan geven aan uitgaan/boodschappen/kleding. Dan komt het goed.)
Ga je bedelen?
Of doe zoals ik: geen tijd meer om geld uit te geven...

En zonnebanken als bleek persoon is niet slim, ik weet zelf niet hoe lang ik zou kunnen, maar ik vertrouw die medewerkers daar er eigenlijk ook niet op...
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:05:57 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62552103
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb besloten dat algehele pipsheid wel past bij mijn beroep Dus ik ga maar niet teveel meer bakken bij de zonnebank, bang dat ik rimpels krijg

Zo'n daglicht-lamp kost trouwens 160 euro Eens kijken of ik 'm met korting kan bemachtigen, ergens
Zo'n echte lamp hoef je helemaal neit te kopen hoor! Wij gebruiken gewoon "daglichtpeertjes" ter vervanging van normale lampen. We hebben een soort kroonluchter waarin we er 4 hebben ingedraaid en dat werkt in mijn geval prima.
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:06:24 #88
70532 loveli
N
pi_62552125
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je behoefte hebt aan een bijbaantje, weet ik nog wel iets. Geen geweldig werk, maar het verdient goed.
en als ik een nieuwe collega regel, krijg ik een bonus
crap in = crap out
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:07:45 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62552155
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nou ja ik was toen toevallig in Utrecht Mr PF is er heel goed in om goed voor zichzelf te zorgen. Zonnebankje hier, massage daar, etc etc.
Zijn er in Amsterdam ook goede? Want om elke week naar Utrecht te gaan zie ik ook niet zitten Maar als ik er ben kom ik zeker langs!
Als ze Stezon certificaten hebben hangen dan zijn ze goed.
pi_62552164
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:00 schreef SHE het volgende:

Daarom hamer ik altijd zo op smeren van factor als je naar buiten gaat. Elke dag, 365 dagen per jaar, ook als de zon niet schijnt!
Eensch. Helaas kom je bij de betaalbare merken niet verder dan SPF 15. Ik gebruik nu de dagcreme van de Bodyshop met aloe vera, factor 15. Eroverheen vaak minerale make-up van de Bodyshop SPF 25, of Paula's Choice Barely There vloeibare make-up factor 20.
pi_62552204
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:00 schreef SHE het volgende:
Van een zonnebank krijg je geen rimpels. Een zonmnebank heeft een vaste dosis verantwoorde straling.
Van de kankerstichting mag je 5 keer per jaar een kuur van 12 dagen doen. Dat komt neer op minimaal eens per week ( 52 weken per jaar ) zonnen.
Aangezien je in de zomer niet gaat, kun je dus in de winter vaker.

Ik gebruik een zonnebank die turbo heet ( zie website www.aurinko.nl ) voor specs.
Heel fijn ding en ergonomische plaat. In die studio kun je ook jke eigen muziek uitkiezen, is heerlijk.

De creme die ik gebruik is tinted tequila van Art of Sun. Het werkt hydraterend, zorgt voor anti-aging en maakt je velletje vreselijk zacht. Daarnaast heeft het een bruiningsversneller.
Heel fijn goedje.

Rimpels krijg je van roken en buiten rondlopen. Buiten weet je niet hoeveel straling je op je huid krijgt, bij een zonnebank wel.
Ik smeer iedere dag spf 5 op, oil olaz voor de gevoelige huid, maar hoger is waarschijnlijk beter? En dan waarschijnlijk nog op je hele lichaam ook
Welke creme met factor gebruik jij? Of gebruik je iedere dag zonnebrand?
pi_62552226
O, en bedankt voor het recept, Coldfeet.
Die ga ik van de week zeker maken!!

Nog niet veel nieuws op sollicitatiegebied....heb wel iets heeeeel leuks gezien, en ook relevant, maar dat verdient maar 9,10 euro bruto per uur
Daar ga ik toch echt niet meer voor werken hoor (10 jaar geleden wel...).
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:09:50 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62552227
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, moest jij vanochtend naar DSW? M'n vriend moest naar de middagsessie maar is alweer naar huis: er was geen stroom. .
Hahaha. Jammer dat ik geen middagdienst heb deze week . Ik ben vanochtend wel geweest dus. Hoe vindt hij het? Inspirerend hè . Misschien zie ik hem vrijdagochtend wel, want dan worden de ochtend- en middagploeg samengevoegd.
Niet meer actief op Fok!
pi_62552232
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je behoefte hebt aan een bijbaantje, weet ik nog wel iets. Geen geweldig werk, maar het verdient goed.
en als ik een nieuwe collega regel, krijg ik een bonus
Wat is dat voor bijbaantje dan ?
pi_62552243
Een paar jaar terug had J. een zonnebank gehuurd voor in de winter, als verrassing. Dat was echt heerlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62552261
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:

Zoiets hoorde ik al ja . Duur spul. Dat kan ik niet eens voor mijn verjaardag vragen, zo duur is zo'n kreng. Maarja, hoeveel is een goed humeur en blij zijn met jezelf waard ...
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:44 schreef Merel het volgende:

[..]

Fijn! Zitten ze goed? Foto!
Daar was ik al bang voor ja . Heb foto's gemaakt. Het ziet er nu niet zo flatterend uit omdat mijn buik opgezet is (hoera een slippertje in het dieet) en ze net uit de verpakking komen (ze lopen waarschijnlijk nog beetje uit, het is katoen) ... schrok me nog kapot, dacht dat ze lengte babyshirtje hadden, maar er was nog zo'n 20 cm stof die aan de achterkant vast bleef zitten .

"Loch ness imposter"

"Runnin' Rhino"

Deze gaan heel snel weer weg, de herkenbaarheid met die broek

[ Bericht 3% gewijzigd door Chicolate op 21-10-2008 19:09:26 (En weer weg) ]
pi_62552268
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:07 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Eensch. Helaas kom je bij de betaalbare merken niet verder dan SPF 15. Ik gebruik nu de dagcreme van de Bodyshop met aloe vera, factor 25. Eroverheen vaak minerale make-up van de Bodyshop SPF 25, of Paula's Choice Barely There vloeibare make-up factor 20.
Oh, ik moet weer nieuwe Paula's-Choicespullen bestellen! Heb je weleens een dagcreme met SPF daarvan gehad?

Ik had Clarins factor 40 op mijn smoeltje, maar dat is geen fijne, vond ik. Bovendien vind ik dat ik, zeker in de winter, wel met SPF 15 toekan, zo'n lichte huid heb ik nou ook wel weer niet.
pi_62552382
Oh BTW, wel een goed plan om even te gaan zonnebanken voor de vakantie! Ik schrijf het meteen in mijn agenda, vanaf begin december ofzo. Anders verbrand ik levend
pi_62552386
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahaha. Jammer dat ik geen middagdienst heb deze week . Ik ben vanochtend wel geweest dus. Hoe vindt hij het? Inspirerend hè . Misschien zie ik hem vrijdagochtend wel, want dan worden de ochtend- en middagploeg samengevoegd.
't Was pas z'n eerste dag. . Dus nog geen idee.

Goed opletten dus, vrijdag. . Hij heeft donker haar en een stoppelbaardje.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_62552388
Die felblauwe staat echt mooi! En je hebt echt grote borsten! En een smalle taille. Enne, welke buik !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')