abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62537790

Het vorige deel: Slank de herfst door #278- Perfecte vrouw wil perfecte man

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_62537821
fipo
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62537823
Maar PF zijn dit dezelfde ouders waaraan je niet de OVkosten durfde te vragen?
pi_62537826
Ik ben zo blij dat ik morgen vrij ben, nu hoef ik me niet schuldig te voelen dat ik al de hele dag aan het gamen/niksdoen ben . Oh ja, er is wel een vragenuurtje waar ik misschien maar heen moet, want ik heb wel 1 vraag. Maar om 9 uur al . Dat is kwart voor 7 opstaan ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:32:48 #5
331 Merel
Be here now.
pi_62537849
Greys kijken!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62537861
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:31 schreef Miss_S het volgende:
Maar PF zijn dit dezelfde ouders waaraan je niet de OVkosten durfde te vragen?
Jep, ik heb het uiteindelijk verteld en m'n vader stelde voor om wat geld over te maken zodat ik naar huis kon En daarna stelde ze voor om die laptop te kopen
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:34:26 #7
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62537886
Als ik m'n OV kwijt zou raken zou ik de treinkosten gewoon zelf moeten betalen... eigen schuld, beter op m'n spullen letten zullen ze dan zeggen. Laptop hebben ze "gewoon" voor mij betaalt, maar als ik nu zeg dat ik een nieuwe wil zeggen ze dat dat onzin is
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:35:07 #8
331 Merel
Be here now.
pi_62537906
Ik wil dat m'n ouders uggs voor me kopen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62537925
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:22 schreef conleche het volgende:

[..]

'15, de pro was meer dan 1000 duurder! En ik heb ook al een imac en meneer C. een G5.

Er schijnen net nieuwe macbooks uit te zijn, die zijn ook alu kleurig!
Ja, hij is veel duurder en met alles net een beetje beter. Maar dit is al genoeg voor mij Meeeer dan genoeg!
pi_62537934
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:22 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja, nu mag het niet meer
Dan doe ik het toch lekker in dit topic.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_62537935
Ik had een OV voor doordeweeks en mijn ouders betaalden met liefde de helft van mijn treinkaartje zodat ik in het weekend naar huis kwam.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62537974
Wij kijken Californication trouwens ook tegelijk met Amerika. Welk seizoen zenden ze nu in NL uit?
pi_62537992
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:34 schreef mordradead het volgende:
Als ik m'n OV kwijt zou raken zou ik de treinkosten gewoon zelf moeten betalen... eigen schuld, beter op m'n spullen letten zullen ze dan zeggen. Laptop hebben ze "gewoon" voor mij betaalt, maar als ik nu zeg dat ik een nieuwe wil zeggen ze dat dat onzin is
Nja kwijtraken.. Hij kan dus ook gerold zijn maar dat weet ik niet want ik heb het niet gemerkt, want als ik het gemerkt had had ik het wel geweten
Ze betalen de rest van mijn reiskosten ook niet hoor En ik wou elke dag leren in de UB
en nu zit ik alleen maar te kutten op m'n laptop
pi_62538013
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had een OV voor doordeweeks en mijn ouders betaalden met liefde de helft van mijn treinkaartje zodat ik in het weekend naar huis kwam.
Goh, de onze laten ons rustig 40 euro aan benzine betalen. Niet dat ze op hun knieën moeten gaan van dankbaarheid omdat we eindelijk een keer komen, maar het is best wel een flinke kostenpost als je 2x per maand gaat.
Alleen vriendje's oma geeft ons nog wel eens benzinegeld.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 oktober 2008 @ 20:41:25 #15
163650 Greys
pi_62538068
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij kijken Californication trouwens ook tegelijk met Amerika. Welk seizoen zenden ze nu in NL uit?
Vanavond eerste aflevering van Seizoen 2.
Maar Heer G heeft besloten dat we Pirates of the C. kijken, dus ik kan zowel Californication als Men in Trees op mijn buik schrijven En Californication wordt op zaterdagavond herhaald, maar dan ben ik in Egypte. En Men in Trees wordt helemaal niet herhaald. Dat wordt downloaden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62538088
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:38 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Goh, de onze laten ons rustig 40 euro aan benzine betalen. Niet dat ze op hun knieën moeten gaan van dankbaarheid omdat we eindelijk een keer komen, maar het is best wel een flinke kostenpost als je 2x per maand gaat.
Mja, je hoeft toch niet naar huis te komen, ze kunnen toch ook naar jou toe? Als ik geen geld zou hebben dan zou ik denken van, nou dan maar niet, of we spreken ergens in het midden af. M'n ouders hebben een 25 hoger inkomen dan ik, dus dan zou ik het wel naar vinden dat ik dan per maand heel veel geld aan reiskosten uit zou geven

P.s. de reiskosten waren 3 euro 20.
pi_62538121
Californication vind ik eigenlijk niet zo . Altijd die bloedgeile vrouwen die meteen op onze 'onweerstaanbare' schrijver (dat schrijverschap wordt ook zo bùitengewoon realistisch weergegeven...) springen. Ik zie het eerder als een persoonlijke fantasie van Mulder: "Was het leven maar zo voor mij". De gothic dochter is ook irritant. En Harry (voorheen de man van Charlotte, toen leuk!) ook. Halverwege seizoen 1 in America zijn we afgehaakt.
Wel ben ik nu verslaafd aan Mad Men, ook al met zo'n onsympathieke hoofdfiguur.
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:44:15 #18
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62538135
Heb je geen ding om op te nemen? M'n vader heeft laatst zo'n hardeschijf ding gekocht, opzich zou ik wel eens dingen willen opnemen maar ik heb geen idee hoe dat ding werkt
En als ik bestolen zou worden van m'n OV zouden m'n ouders gewoon zeggen dat ik beter op had moeten letten ik heb best wel chille ouders trouwens
Bernie en ik zijn tof.
pi_62538141
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:32 schreef Merel het volgende:
Greys kijken!
idem
Ja doei.
pi_62538146
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat. Alleen betaalt mijn vader mijn hele treinkaartje en ging ik eens in de 2 weken naar hem toe op zondag, nu is dat minder. Maar hij betaalt nog steeds mijn treinkaartje (niet die van mijn vriend).
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62538148
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Mja, je hoeft toch niet naar huis te komen, ze kunnen toch ook naar jou toe? Als ik geen geld zou hebben dan zou ik denken van, nou dan maar niet, of we spreken ergens in het midden af. M'n ouders hebben een 25 hoger inkomen dan ik, dus dan zou ik het wel naar vinden dat ik dan per maand heel veel geld aan reiskosten uit zou geven

P.s. de reiskosten waren 3 euro 20.
Nouja, mijn zusje komt ook naar hen toe en vriendje's ouders wonen vlakbij de mijne dus het ligt niet echt voor de hand dat ze met z'n allen naar ons toe komen. Het is ook niet dat we het geld niet hebben (nouja, vriendje tenminste, ik ben arme student), maar ik vind het wel een beetje vervelend dat men er zomaar vanuit gaat dat we dat wel elke keer neertellen.

Ik zie trouwens nu pas het plaatje in de OP. David Duchovny
pi_62538159
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:43 schreef Laureline het volgende:
Californication vind ik eigenlijk niet zo . Altijd die bloedgeile vrouwen die meteen op onze 'onweerstaanbare' schrijver (dat schrijverschap wordt ook zo bùitengewoon realistisch weergegeven...) springen. Ik zie het eerder als een persoonlijke fantasie van Mulder: "Was het leven maar zo voor mij". De gothic dochter is ook irritant. En Harry (voorheen de man van Charlotte, toen leuk!) ook. Halverwege seizoen 1 in America zijn we afgehaakt.
Wel ben ik nu verslaafd aan Mad Men, ook al met zo'n onsympathieke hoofdfiguur.
Ik ben verliefd op Hank Moody Ik wil een kussensloop met zijn hoofd er op! En dat dochtertje is geweldig Bill is kut, maar dat is omdat hij anti Hank is
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 oktober 2008 @ 20:46:06 #23
163650 Greys
pi_62538172
Helaas hebben we geen opnamespullen Wel ergens een oude videorecorder, maar geen banden

Laureline, ik vind Californication tof omdat het bijna het enige is dat zowel Heer G als ik leuk vinden om te kijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62538191
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef mordradead het volgende:
Heb je geen ding om op te nemen? M'n vader heeft laatst zo'n hardeschijf ding gekocht, opzich zou ik wel eens dingen willen opnemen maar ik heb geen idee hoe dat ding werkt
En als ik bestolen zou worden van m'n OV zouden m'n ouders gewoon zeggen dat ik beter op had moeten letten ik heb best wel chille ouders trouwens
Ze hebben niet echt een mening gegeven.

Ik neem altijd via m'n decoder dingen op een hardeschijf op
en die kan ik ook benaderen waar dan ook ter wereld
en er kunnen vier kanalen tegelijk worden opgenomen
pi_62538223
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nouja, mijn zusje komt ook naar hen toe en vriendje's ouders wonen vlakbij de mijne dus het ligt niet echt voor de hand dat ze met z'n allen naar ons toe komen. Het is ook niet dat we het geld niet hebben (nouja, vriendje tenminste, ik ben arme student), maar ik vind het wel een beetje vervelend dat men er zomaar vanuit gaat dat we dat wel elke keer neertellen.

Dan kaart je toch aan dat het misschien leuk is om ook eens bij jullie af te spreken?
pi_62538231
O help, ik merk het alweer aan de reacties van PF en Mini Weer zo'n man waar ik blijkbaar het zintuig voor mis. Ik word oud
pi_62538237
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je kunt ze toch ook een keer naar jou laten komen

Of anders minder vaak gaan.
pi_62538245
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:46 schreef Greys het volgende:
Helaas hebben we geen opnamespullen Wel ergens een oude videorecorder, maar geen banden

Laureline, ik vind Californication tof omdat het bijna het enige is dat zowel Heer G als ik leuk vinden om te kijken.
Vind je dat niet vervelend, als je moet vechten om de tv?

Hebben jullie trouwens ook dat je eigenlijk te veel series volgt? Ik kan me niet meer herinneren dat ik voor het laatst een vrije dag heb besteed aan lezen in plaats van series kijken op de computer.
pi_62538250
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:48 schreef Laureline het volgende:
O help, ik merk het alweer aan de reacties van PF en Mini Weer zo'n man waar ik blijkbaar het zintuig voor mis. Ik word oud
Ik vind hem grappig en hij is leuk en charmant! Ik zie bijvoorbeeld niet wat er zo leuk is aan George Clooney
pi_62538274
quote:

Ik heb geloof ik ergens nog een stapel lege banden liggen? Als ze de vorige opruimactie overleefd hebben tenminste. En als ik zou weten hoe de dvdrecorder werkte, had ik het voor je opgenomen en op usb gezet enzo, maar dat weet ik niet .
pi_62538324
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:48 schreef Laureline het volgende:
Nee hoor, ik vind er ook niks aan. En ik vind hem te oud.
pi_62538343
Ik heb seizoen 1 voor je op dvd (geen subs) en ik kan seizoen twee voor je zoeken als je wil,
al denk ik wel dat ik die dan ook op dvd moet branden.

Hier kun je prisonbreak/gossip girl/heroes/lost kijken http://myseries.eu/index.php?serie=home
en zo zijn er wel meer van dat soort sites.

-edit-

Het was volgens mij een andere site.
pi_62538353
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik vind hem grappig en hij is leuk en charmant! Ik zie bijvoorbeeld niet wat er zo leuk is aan George Clooney
Ik vind George echt veel sexier dan David George heeft hét! Leuke pretoogjes, leuke uitstraling ,mooie kop etc
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:52:25 #34
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62538361
Cali is 1 van mijn favo progamma's en Hank is zoooo sexy.

Yum!
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:52:25 #35
331 Merel
Be here now.
pi_62538362
Hé Chico, had je m'n mail eigenlijk gehad? Niet dat 't haast heeft, maar dan weet ik dat ie is aangekomen
pi_62538373
Zou 2x in 3 weken naar de winterefteling gaan teveel van het goede zijn trouwens?
pi_62538381
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dan kaart je toch aan dat het misschien leuk is om ook eens bij jullie af te spreken?
Eén dagje bij ons langskomen is niet echt hetzelfde als een heel weekend om beide families te zien. Bovendien moeten ze dan 4 uur rijden op 1 dag dus dan is er ook weinig tijd om echt hier te zijn. Minder vaak gaan kan wel, maar de komende 2 weekends is er bijvoorbeeld allebei een reden waarom we moeten gaan (verjaardagen), en als je dan toch 2 uur moet reizen blijf je ook gelijk een heel weekend.
Ach ja, zo'n ramp is het nou ook weer niet, alleen een beetje irritant als je niet gewoon even langs kunt gaan, het kost ons steeds ons hele weekend en 40 euro.
Volgens mij ben ik echt de enige 6e-jaars student die nog minimaal 2 keer per maand naar huis gaat.
pi_62538388
Ik heb ooit bij de makro zo' harde schijf opname ding gekocht, maar die maakt veel teveel herrie! (wou natuurlijk weer voor een duppie op de 1e rang zitten)
pi_62538407
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:52 schreef SHE het volgende:
Cali is 1 van mijn favo progamma's en Hank is zoooo sexy.

Yum!
Ja Ik zou hem doen
Ik verdenk Mr PF ervan dat hij Hank wil zijn, schattig
pi_62538420
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:50 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind er ook niks aan. En ik vind hem te oud.
David Duchovny op zich vind ik ook niet zo bijzonder, maar in die rol heeft hij iets heel charmants/sexy's. Echt iemand die leuker is in actie dan op foto's.
pi_62538436
quote:

Echt? Wij kijken heel veel samen, maar meestal vind de 1 het wel iets leuker dan de ander.
We kijken/keken omdat ik het wil(de):
Sex and the City, Mad Men, Ugly Betty, ANTM
Omdat hij het wil:
Southpark, My name is Earl
Omdat we het allebei leuk vinden:
Carnivale, SFU, House, Project Runway, Popstars (Is ook niet leuk om alleen te kijken, je moet wel iemand hebben om mee commentaar te leveren )
pi_62538445
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vind George echt veel sexier dan David George heeft hét! Leuke pretoogjes, leuke uitstraling ,mooie kop etc
Hij is oud en ik zie het niet
pi_62538480
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:55 schreef Laureline het volgende:

[..]

Echt? Wij kijken heel veel samen, maar meestal vind de 1 het wel iets leuker dan de ander.
We kijken/keken omdat ik het wil(de):
Sex and the City, Mad Men, Ugly Betty, ANTM
Omdat hij het wil:
Southpark, My name is Earl
Omdat we het allebei leuk vinden:
Carnivale, SFU, House, Project Runway, Popstars (Is ook niet leuk om alleen te kijken, je moet wel iemand hebben om mee commentaar te leveren )
Ik vind Heroes ook leuk, maar hij meer
En ik vind SatC leuk, maar hij nog meer dan ik !!!
En ik vind House leuk en hij op zich ook wel
pi_62538547
René kijkt tegenwoordig ook Grey's Anatomy er zit schot in.
Zelfs om Gilmore Girls moest hij lachen
Ja doei.
pi_62538549
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik vind Heroes ook leuk, maar hij meer
En ik vind SatC leuk, maar hij nog meer dan ik !!!
En ik vind House leuk en hij op zich ook wel
Mijn vriendje vindt Gooische Vrouwen leuk en ik niet.

Ik vind Grey's Anatomy, Private Practice, House en The Practice dan weer leuk en hij minder...
Samen kijken we Boston Legal, Californication, Planet Earth en Star Trek.
pi_62538584
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:48 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hebben jullie trouwens ook dat je eigenlijk te veel series volgt? Ik kan me niet meer herinneren dat ik voor het laatst een vrije dag heb besteed aan lezen in plaats van series kijken op de computer.
Ja, maar we kijken ook alleen maar op de computer, wij hebben geen kabel. Ooit begonnen met een per ongeluk doorgesneden en uitgefrot snoertje tijdens een verbouwing ("Zat hier nog iets aan vast?") en toen zo gelaten omdat het wel prettig is en we geen kind wilden dat gedachteloos de tv aanzette op ieder moment. Zo kan je ook wat ze kijken een beetje in de hand houden. Want reken maar dat die kids van een paar uur Yu-gi-oh of die onzin behoorlijk agressief worden.

Maar series kijken is leuk! Kan ook zo lekker tussendoor dan, in je pauze-uurtje. Welke volgen jullie?
pi_62538593
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:52 schreef Merel het volgende:
Hé Chico, had je m'n mail eigenlijk gehad? Niet dat 't haast heeft, maar dan weet ik dat ie is aangekomen
Nu wel . Was mn mailadres een beetje vergeten.
pi_62538609
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:53 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Eén dagje bij ons langskomen is niet echt hetzelfde als een heel weekend om beide families te zien. Bovendien moeten ze dan 4 uur rijden op 1 dag dus dan is er ook weinig tijd om echt hier te zijn. Minder vaak gaan kan wel, maar de komende 2 weekends is er bijvoorbeeld allebei een reden waarom we moeten gaan (verjaardagen), en als je dan toch 2 uur moet reizen blijf je ook gelijk een heel weekend.
Ach ja, zo'n ramp is het nou ook weer niet, alleen een beetje irritant als je niet gewoon even langs kunt gaan, het kost ons steeds ons hele weekend en 40 euro.
Volgens mij ben ik echt de enige 6e-jaars student die nog minimaal 2 keer per maand naar huis gaat.
De familie van mijn vriend woont allemaal op 3,5 uur reizen, en wij gaan af en toe ook gewoon op één dag heen en weer. Kan prima.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_62538618
Ik heb nog nooit greys/goosiche vrouwen/etc gezien

Waar kun je eigenlijk leuke sleeves kopen?
pi_62538648
Grey's
Gilmore
Desperate Huisvrouwen is ook wel grappig
Judging Amy

enzo
Ja doei.
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:06:13 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62538720
Houuuuuuuuuuuuuuuuse
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_62538757
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De familie van mijn vriend woont allemaal op 3,5 uur reizen, en wij gaan af en toe ook gewoon op één dag heen en weer. Kan prima.
Wij moeten ook 2 families bezoeken, dus als we toch die hele afstand afleggen is het ook zonde als je iedereen maar heel even ziet. Tenminste, als je niemand tekort wilt doen, zoals ik.
pi_62538760
House is ook zo leuk Dan mag het niet en dan doet ie 't toch
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:08:15 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62538788
En z'n sarcasme En vage opmerkingen en z'n Wilson

Sowieso, Hugh Laurie. Die was ook al geniaal in Blackadder
pi_62538819
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het is wel een beetje dezelfde formule in elke aflevering.
- House drijft zijn zin door, niemand gelooft hem
- House blijkt het mis te hebben, patiënt gaat bijna dood
- House komt alsnog met de geniale oplossing maar nu gelooft helemaal niemand hem meer
- Patiënt redt het op het nippertje
- Iedereen moet House gelijk geven

Maar ja, het blijft toch leuk.
pi_62538844
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

- House komt alsnog met de geniale oplossing maar nu gelooft helemaal niemand hem meer

Ja, de voorspelbaarheid maakt het leuk
pi_62538893
Over Hugh Laurie gesproken (nouja...), ik zag gisteren een serie van Stephen Fry die door Amerika reist. Geniaal, lekker sarcastisch zonder te veroordelen.
pi_62538995
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je vergeet nog de fase waarin de 3 ducklings van House suggereren dat het:
1. Meningitis
2. Vasculitis
3. Lupus
is!
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:15:54 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62539059
Ik vind David Duchovny ook niks aan, maar dat zal wel weer aan mij liggen .

(Gillian Anderson vind ik dan wel weer ok )
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:18:15 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62539135
de 3 ducklings

En ja, vroeger had je inderdaad A Bit of Fry and Laurie Ik vond Laurie's versie van "Hey Jude" (Chipmunkstyle ) geniaal!
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:18:18 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62539137
Ik kijk naar een heleboel series . Lost, Prison Break, House, Desperate Housewives, Dexter en Weeds. Momenteel volg ik alleen Desperate Housewives, PB en Dexter.
Niet meer actief op Fok!
pi_62539140
Ik kijk:

ANTM
HNTM
HEROES
LOST
SFU
SOPRANO"S
FRIENDS
DESPERATE HOUSEWIVES
GREYS
FRASIER
GOOISCHE VROUWEN
POPSTARS/IDOLS/XFACTOR
SOYOUCANDANCE
EXPEDITIE ROBINSON
LOVE YOU MY WAY
NIPTUCK

Ik geloof dat ik nu niks ben vergeten.
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:18:48 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62539151
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:18 schreef conleche het volgende:
Ik kijk:

ANTM
HNTM
HEROES
LOST
SFU
SOPRANO"S
FRIENDS
DESPERATE HOUSEWIVES
GREYS
FRASIER
GOOISCHE VROUWEN
POPSTARS/IDOLS/XFACTOR
SOYOUCANDANCE
EXPEDITIE ROBINSON
LOVE YOU MY WAY
NIPTUCK

Ik geloof dat ik nu niks ben vergeten.
En heb je ook nog werk tussendoor?
Niet meer actief op Fok!
pi_62539227
Jeetje Conleche, volg je die allemaal op tv?

Oja, wij kijken trouwens ook nog Top Gear op de BBC. Helaas/gelukkig zijn die seizoenen maar kort.
pi_62539242
Ik kijk soms House als mijn ouders het kijken en met Mr PF kijk ik Californication.
HNTM/ANTM/WEEDS vind ik leuk/lijken mij leuk maar kijk ik nooit.
Oh, en F.A.B.S: Search For A Video Model op Veronica
vond ik ook leuk En MS16!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 oktober 2008 @ 21:21:35 #66
163650 Greys
pi_62539247
Oh ja wacht, naast Californication (I want Hank and Heer G wants to be Hank) kijken we ook Frasier en That 70's Show samen.

Verder ben ik zelf dol op:
- Greys
- Men in Trees
- Popstars
- ANTM/HNTM
- eh...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62539259
Nee het meeste op DVD als ik ziekjes ben....
pi_62539264
Ik heb de meeste series die jullie posten nog nooit gezien
En ik verveel me
en ik moet leren
pi_62539357
Ik volg niets maar kijk wel vaak Comedy Central, meestal ergens in de nacht . Hoe vinden jullie tijd/een tv om zoveel series te volgen .
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:25:14 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62539362
Ik kijk vaak met een half oog van alles O.a. ook That 70's Show, maar da's ook tof!
pi_62539377
Oja, DVD, dat bestaat ook nog. Dan hebben wij ook nog allerlei Britse detectives zoals Morse, Midsomer Murders, Dalziel and Pascoe...
Eigenlijk hou ik gewoon van alles wat Brits is. Bestaat er zoiets als een Francofiel voor Engeland?

Te veel leuke dingen, te weinig tijd.
pi_62539400
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:25 schreef Chicolate het volgende:
Ik volg niets maar kijk wel vaak Comedy Central, meestal ergens in de nacht . Hoe vinden jullie tijd/een tv om zoveel series te volgen .
Op kamers wonen: eigen tv/computer, behoefte om te SOGgen en niemand die het ziet.
pi_62539435
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb de meeste series die jullie posten nog nooit gezien
En ik verveel me
en ik moet leren
Houden zo. Ignorance is bliss...
pi_62539437
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kijk vaak met een half oog van alles O.a. ook That 70's Show, maar da's ook tof!
Dat is leuk
pi_62539448
Ik kijk sporadisch Top Gear, Brainiac, Greys Anatomy, Private Practice, House en Smaken Verschillen. En Het Blok vind ik ook leuk. Deze series volg ik niet echt, maar als ze toevallig op tv zijn wanneer die aan staat dan kijk ik er graag naar.

Muv van Top Gear, dat volg ik wel echt.
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:28:17 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62539482
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:25 schreef Chicolate het volgende:
Ik had tot een paar weken geleden een paar maanden lang zeeën van tijd, maar nu en al helemaal als ik straks werk heb, niet meer hoor.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:32:12 #77
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62539603
Ik volg op het moment;

True Blood
Greys Anatomy
Dexter .

Co, die laatste is een tip. David (de homosueel) uit SFU speelt een werkelijk waar briljante rol .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62539625
Oja, de Sopranos! Helemaal alweer weggezakt uit mijn geheugen, na het einde . En sorry Duchovnyliefhebbers, ik zou het nog eerder met Christopher, zelfs met Tony doen, dan met Hank Moody.
Gooische Vrouwen kijkt mijn man soms met een half oog mee, geërgerde zuchten slakend. Dat verhoogt voor mij wel het plezier
Hij is dan weer verslaafd aan inderdaad alle Idols en X-factors enzo...
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:32:57 #79
14746 k_i_m
pi_62539634
Oja, en Gooische vrouwen natuurlijk.
In my life
Why do I smile
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:33:35 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62539654
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat is leuk
Jaaa Het "Foot-in-your-ass"-repertoire van Red is vrij briljant! En ik moet altijd lachen om die ouwe hippie, Leo!

Top Gear is idd ook stoer. En ik HAAT auto's (nouja, haat, ze zijn handig maar verder dodelijk saai), maar die presentatoren zijn zo melig Zit dus eigenlijk superslim in elkaar zou je denken. Een autoprogramma wat ook leuk is voor mensen die zwaar niet van auto's houden
pi_62539709
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik volg op het moment;

True Blood
Greys Anatomy
Dexter .

Co, die laatste is een tip. David (de homosueel) uit SFU speelt een werkelijk waar briljante rol .
O fijn! Kijken of ik nog ergens een gaatje kan vinden
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:35:29 #82
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62539712
Het lukt mij echt niet om iets te *volgen*
Alleen ATWT hou ik redelijk bij, maar dat is natuurlijk ook de meest geniale soap ever.

Ik heb zin in drop.
Zo maar eens een hap zout nemen ofzo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 oktober 2008 @ 21:36:07 #83
163650 Greys
pi_62539731
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:32 schreef Laureline het volgende:
En sorry Duchovnyliefhebbers, ik zou het nog eerder met Christopher, zelfs met Tony doen, dan met Hank Moody.
Echt?
Ik zou werkelijk alles uit mijn handen laten vallen om Hank te doen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62539753
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Top Gear
Caravaning
pi_62539772
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:35 schreef SHE het volgende:
Het lukt mij echt niet om iets te *volgen*
Alleen ATWT hou ik redelijk bij, maar dat is natuurlijk ook de meest geniale soap ever.

Ik heb zin in drop.
Zo maar eens een hap zout nemen ofzo
Ik volg ook niks op tv hoor, kijk gewoon als ik tijd heb een aflevering op de computer.
Zo doe je wel lekker lang over alle series.
pi_62539774
die van de xfiles?? Ieeeeuw.
pi_62539838
Ik keek vroeger (20 jaar geleden ) de Bold en de Beautiful. Maar daar ben ik gelukkig al zo'n 15 jaar vanaf en das maar goed ook, want ik geloof dat Rits en Broek nog steeds om elkaar heenvliegen als stroopbeesten.
pi_62539851
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:36 schreef Laureline het volgende:

[..]

Caravaning
Geniaal inderdaad. Van die heerlijk onderkoelde Britse humor.

Wonderbaarlijk trouwens dat ze een autoprogramma zelfs voor vrouwen leuk weten te maken.
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:40:31 #89
14746 k_i_m
pi_62539869
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:35 schreef conleche het volgende:

[..]

O fijn! Kijken of ik nog ergens een gaatje kan vinden
Ik vind hem in Dexter zelfs nog leuker dan in SFU. Hij komt helemaal tot zijn recht als gevoelloze seriemoordenaar .
In my life
Why do I smile
pi_62539907
Laat ik trouwens eens iets ontopics zeggen: ik ben in de afgelopen week precies een kilo afgevallen.
Dat ik daarmee precies terug ben op het gewicht uit het lijstje en dat het eigenlijk meer had kunnen zijn als ik van het weekend niet een avondje gesmokkeld had, daar gaat het nu niet om.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 oktober 2008 @ 21:42:02 #91
163650 Greys
pi_62539910
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:37 schreef conleche het volgende:
die van de xfiles?? Ieeeeuw.
Trust me, in de xfiles vind ik hem OOK ieeeeeuw!
En zaterdagavond was hij bij Saturday Night Live en was ie ook niet leuk.
Maar zet je tv even op Comedy Central vanavond om half elf, dan piep je wel anders
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:42:33 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62539923
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wonderbaarlijk trouwens dat ze een autoprogramma zelfs voor vrouwen leuk weten te maken.
Dat bedoel ik inderdaad! Zwaar slimme programmamakers! Britten zijn sowieso ftw uiteraard.

En nu ga ik gamen met vriendlief, dus fijne avond allen
pi_62539949
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:36 schreef Laureline het volgende:

[..]

Caravaning
Amfibicars

En Brainiac.... ontploffende caravans
pi_62539953
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Inderdaad . Ik vind auto rijden maar duur, maar die presentatoren die elkaar continue in de maling nemen .
pi_62539985
Series waarbij ik ben afgehaakt omdat het té erg werd:
Desperate Housewivers
Lost (toen ze flashbacks van flashbacks van die 3 stappen naar the hatch gingen maken en na 34 afleveringen waren ze dus 1,25 stap verder, maar dan kwam er weer een flashback)
the OC
the Amazing Race
the Apprentice (met Donald Trump )
the Riches
Breaking Bad

En wat ik ook nog volg, maar was vergeten:
Weeds
The L-Word
pi_62539992
Gamen, ook zoiets waar ik te weinig tijd voor heb. Waarom zitten er geen 48 uur in een dag.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 oktober 2008 @ 21:45:19 #97
163650 Greys
pi_62540006
Two Pints of Lager vond ik trouwens ook erg leuk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 oktober 2008 @ 21:46:10 #98
163650 Greys
pi_62540030
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:44 schreef Laureline het volgende:
Series waarbij ik ben afgehaakt omdat het té erg werd:
Desperate Housewivers
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62540048
Na mijn cafe mocha vanmiddag heb ik vanavond braaf een een zakje worteltjes leeggegeten
pi_62540072
Ik ben blij dat ik geen tv kijk als ik dit zo hoor
pi_62540104
Top Gear

Fifth Gear

Ja doei.
pi_62540135
Ik ben nu een voor een de seizoenen Sopranos aan het kopen en kijken Best een goeie serie!

Ben ik de enige hier die behalve GA en PP ook Ugly Betty volgt? Oh, en Two and a half men. Eigenlijk vind ik dat stom, maar mijn vent vindt het geweldig
En ik moet nog steeds seizoen 7 van Will & Grace kijken. Dat is echt zo grappig
pi_62540142
Top gear vind ik stiekem ook leuk Ook al vind ik alles wat met auto's heeft te maken saai
pi_62540153
Ugly Betty

wanneer komt dat weer
Ja doei.
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:50:12 #105
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62540165
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:38 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

ik moet m'n eigen vliegtickets betalen! LIjkt me ook niet meer dan logisch, eigenlijk.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62540185
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ugly Betty

wanneer komt dat weer
Daar zijn alweer 4 afl van geweest (gsteld dat je de Amerikaanse volgt).
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:52:39 #107
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62540235
Wat kijken jullie veel tv!
Ik kijk: HNTM/ANTM, Idols (in het seizoen), eh..... , dat modeprogramma op maandagavond dat nu niet uitgezonden wordt, eh..... als ik niet kan slapen kijk ik 's nachts Hank's Fishingadventures ofzoiets, als ik er zin in heb de donderdagavondfilm. Eigenlijk kijk ik het liefst naar documentaires, maar op de één of andere manier komt het er niet meer van. Wel kijk ik regelmatig een docu op de computer.

Wat ik mis zijn de archeologische programma's op Discovery die een jaar of 10 geleden werden uitgezonden.

Vroeger keek ik echt ALLES. VAn ATWT tot Brainiac, fims, Sesamstraat, noem het maar op. Maar toen studeerde ik nog en had ik tijd teveel
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62540257
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:50 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik moet m'n eigen vliegtickets betalen! LIjkt me ook niet meer dan logisch, eigenlijk.
Tja, als je er zelf voor kiest om in het buitenland te gaan wonen is dat natuurlijk een ander verhaal. Hoewel ik het dan nog redelijk zou vinden als je familie bij zou dragen om je te kunnen zien als je het niet kon betalen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:53:40 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62540259
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:50 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Mijn ouders of die van mijn man (en vroeger die van mijn vriendjes) hebben nooit mijn reiskosten betaald. Waarom?
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:54:15 #110
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62540275
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

George Clooney is gorgeous! Echt!

Ik heb trouwens dat hele californication nog nooit gezien. En zonet m'n eerste aflevering van Six Feet Under gekeken, tof!

@ PF: je mag dat dvdtje van het eerste seizoen hier wel heen sturen hoor!
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:55:58 #111
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62540325
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oh, m'n vriendje heeft House hier geintroduceerd! ik vind het echt tof!
pi_62540425
Ik geloof niet dat ik dezelfde smaak heb op serie- en soapgebied als de meesten hier.
Vroeger keek ik wel eens naar de draagmoeder, maar alleen als er geen ondertiteling was.
Nijn favo serie is "On The Air" van David Lynch, maaar dat kent bijna niemand.
En wie het kent, vindt het nogal druk.

Even klagen (doe ik graag over onbenullige dingen): ik heb nu niet alleen een extra wang op mijn wang, maar ook een behoorlijke wang daaronder.
Ik zie er belabberd uit, en dat wordt alleen nog maar erger als alles paars, blauw, zwart en geel wordt.

Oh, series met té: mijn vriend heeft me al gewaarschuws voor serie 2 van Twin Peaks.
Ik heb er zin in!
pi_62540444
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:54 schreef AKnynke het volgende:

[..]

George Clooney is gorgeous! Echt!

Ik heb trouwens dat hele californication nog nooit gezien. En zonet m'n eerste aflevering van Six Feet Under gekeken, tof!

@ PF: je mag dat dvdtje van het eerste seizoen hier wel heen sturen hoor!
Is goed hoor! Het is volgens mij heel gemakkelijk zelf te vinden, maar goed ik krijg mijn dvd's ook altijd van vriendje
PM anders even je adres dan stuur ik het op! (Ik neem aan dat je wel DVDtjes naar Zweden mag sturen?)
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:59:37 #114
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62540451
oh, en ik kijk weinig tv...soms op m'n laptop een aflevering. De Zweedse tv begrijp ik toch niet!
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:00:13 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62540472
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik geloof niet dat ik dezelfde smaak heb op serie- en soapgebied als de meesten hier.
Vroeger keek ik wel eens naar de rtaagmoeder, maar alleen als er geen ondertiteling was.
Nijn favo serie is "On The Air" van David Lynch, maaar dat kent bijna niemand.
En wie het kent, vindt het nogal druk.

Even klagen (doe ik graag over onbenullige dingen): ik heb nu niet alleen een extra wang op mijn wang, maar ook een behoorlijke wang daaronder.
Ik zie er belabberd uit, en dat wordt alleen nog maar erger als alles paars, blauw, zwart en geel wordt.

Oh, series met té: mijn vriend heeft me al gewaarschuws voor serie 2 van Twin Peaks.
Ik heb er zin in!
Is Twin Peaks in the remake?
pi_62540535
pi_62540551
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:00 schreef Tinkepink het volgende:

Is Twin Peaks in the remake?
Niet dat ik weet.
Ik kom uit een boerengehucht (daar is nog steeds geen kabel( dus heb nooit deel 1 gezien, of deel twee).

Ik hou wel van dat soort zwarte humor en absurd enzo.
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:03:32 #118
14746 k_i_m
pi_62540573
Oh crap! Ik volg ook Battlestar Galactica nog. Maar dat was ik vergeten omdat er al heul lang geen afleveringen meer zijn geweest .
In my life
Why do I smile
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:05:23 #119
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62540627
Bij een vriend van me kijken we 's nachts vaak films/series als we chillen.... via sites als www.joox.net enzo, californication staat er ook op dus kun je via die wel zien... niet altijd werkt alles maar vaak wel
Bernie en ik zijn tof.
pi_62540644
Disclaimer: mijn typo's komen doordat ik links geen lens in kan doen, maar toch -8 heb.
pi_62540720
Nog een disclaimer: ik bedoel met "deel" natuurlijk "seizoen"; Twin Peaks-gewijs.
pi_62540780
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Daar zijn alweer 4 afl van geweest (gsteld dat je de Amerikaanse volgt).
Vind jij het ook een beetje teleurstellend nu? Zelfs mijn man keek mee tijdens seizoen 1 en 2, maar nu lijkt het wel alsof alle karakters ineens weer een ander karakter per aflevering moeten hebben voor de plotwendingen, alsof de serie te lang duurt om er nog iets mee te 'kunnen'. Ik denk dat ik wel afhaak tijdens dit seizoen.
pi_62540840
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nog een disclaimer: ik bedoel met "deel" natuurlijk "seizoen"; Twin Peaks-gewijs.
Aaaaah, agent Cooper . Nou dàt is pas een man .
pi_62540991
Niemand die Hotel Babylon kijkt?
pi_62541018
Naamtopic in KLB Wat is er mis met PF?
pi_62541105
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:11 schreef Laureline het volgende:

Aaaaah, agent Cooper . Nou dàt is pas een man .
Echt?
Ik dacht dat ik de enige was die hem wel sexy vond, eigenlijk...
Of was het sarcastisch en wilde je gewoon een toepasselijke koffie-drink-smiley posten.
pi_62541108
Ik kijk graag reisprogramma's op de BBC.
En ik heb hardgelopen vanavond. En ik ben niet eens dood neergevallen. En het deed niet eens onwijs pijn! En ik ben maar 1 keer een stukje gaan wandelen!
pi_62541131
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:15 schreef Miss_S het volgende:
Niemand die Hotel Babylon kijkt?
oh ja! Da's ook apart vind het wel grappig maar ben er nog nooit voor thuis gebleven zeg maar.
Als ik er langs zap kijk ik wel

@ CF: ah, dan moet ik maar weer 's streams gaan zoeken van Ugly Betty

ben begin seizoen 2 gestopt, dus kan er weer een hoop achter elkaar kijken dan

Kijk ook erg graag naar Cold Case (prachtige filmbeelden en overgangen!), Law and Order: SVU en dat soort series. Ook NCIS vind ik briljant
Ja doei.
pi_62541170
Oh, en (Britse) kookprogramma's en programma's over verhuizen/emigreren/klussen/huizen kopen/etc Gewéldig

oh, en René is nu sinaasappelsap voor ons aan het persen
Ja doei.
pi_62541197
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh ja! Da's ook apart vind het wel grappig maar ben er nog nooit voor thuis gebleven zeg maar.
Als ik er langs zap kijk ik wel

Mijn vriend had de dvds een keer mee genomen en vond het inderdaad ook wel grappig

Verder kijk ik House, ER, Charmed, SATC, Popstars, ANTM en dan vergeet ik vast nog veel
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:21:32 #131
331 Merel
Be here now.
pi_62541198
Kijkt niemand nu Lipstick Jungle? Ik wil Kirby (Robert Buckley) wel eens in m'n bed tegenkomen

pi_62541216
Lipstick Jungle staat hier ook aan maar volg het niet echt
pi_62541258
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en (Britse) kookprogramma's en programma's over verhuizen/emigreren/klussen/huizen kopen/etc Gewéldig
*second*

De zondagmiddag/avond was tot voor kort heel erg geweldig!
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:24:04 #134
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62541288
vaste prik voor mij is astro tv op zondagochtend
Bernie en ik zijn tof.
pi_62541318
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

*second*

De zondagmiddag/avond was tot voor kort heel erg geweldig!
ja! De zondagen waren briljant

lekker huisjes kijken en dromen en praten over wat wij dan allemaal wel niet gaan doen met ons huis
Ja doei.
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:29:31 #136
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62541459
Even iets anders dan tv: Ik begon dus vandaag met twee gekookte eitjes die er dus later weer uit kwamen, ik denk dat er 1 niet goed was...moet ik ze nou allemaal weggooien?
Prrrrr
pi_62541494
Mag ik trouwens even mijn ongenoegen uiten over het totale gebrek aan Limburgers in Flikken Maastricht?
Totaal offtopic, maar toch.
pi_62541539
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:25 schreef motorbloempje het volgende:

lekker huisjes kijken en dromen en praten over wat wij dan allemaal wel niet gaan doen met ons huis
Jullie hebben nu toch een leuk huisje?
Wel in Nijmegen, maar soit!!

(Ik ben daar ook wel gelukkig geweest. ) Fijne stad!
pi_62541547
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:24 schreef mordradead het volgende:
vaste prik voor mij is astro tv op zondagochtend
Altijd leuk om samen met te kijken
pi_62541566
En nu heb ik zin in zuurvlees met frieten. Niet zuuwrrvlees zoals Angela Schijf het noemt.
pi_62541601
klinkt niet héél geweldig nee, als je denkt dat het daar aan kan liggen zou ik 't maar doen

Heb vandaag gespinned en ga morgen hardlopen, al had ik me ook ingeschreven voor spinnen. Wil wel graag maar denk dat afwisseling beter is, dus hardlopen. René gaat mee...

spinnen was iig erg leuk met Yashaaaa en Slarioux Gewéldig

En nu, na mijn vitamientjes uit de vers geperste sinaasappeltjes ga ik lekker mn vent mee naar bed sleuren en knuffelen en slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen want ben écht moe... en morgen om kwart voor 9 college
Ja doei.
pi_62541614
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:29 schreef mspoez het volgende:
Even iets anders dan tv: Ik begon dus vandaag met twee gekookte eitjes die er dus later weer uit kwamen, ik denk dat er 1 niet goed was...moet ik ze nou allemaal weggooien?
Wat is de houdbaarheidsdatum?
En je kunt het testen door te kijken of ze drijven in water.
Als ze gekookt waren, kun je het sowieso tijdens het pellen wel ruiken volgens mij.
pi_62541621
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:29 schreef mspoez het volgende:
Als ze niet goed zijn ruik je dat snel genoeg (dan stinken ze naar scheet )
pi_62541627
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Jullie hebben nu toch een leuk huisje?
Wel in Nijmegen, maar soit!!

(Ik ben daar ook wel gelukkig geweest. ) Fijne stad!
haha

nee, later als we groot zijn en naar Schotland zijn ge-emigreerd, dan willen we ook een oude kerk vebouwen ofzo
Ja doei.
pi_62541780
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:34 schreef motorbloempje het volgende:

nee, later als we groot zijn en naar Schotland zijn ge-emigreerd, dan willen we ook een oude kerk vebouwen ofzo
*jalours is*

Mijn beste vriendin is dus daadwerkelijk naar Ierland verhuist om heerlijk buitenaf te wonen.
Ik zou dat ook wel wiillen, ze woont zó mooi.
Lekker buitenaf, geen buren, wel kippen.
Ze hebben een ruine in de tuin

Kut, dat ik zo'n hysterische troela ben die niet (meer) durft te vliegen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:41:02 #146
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62541824
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ze niet goed zijn ruik je dat snel genoeg (dan stinken ze naar scheet )
Ik kook altijd zondags 10 eitjes voor de hele week 's orgens, net als we vroegah deden toen ik nog in de kroeg werkte: daar gingen op maandagochtend 5 dozijn eieren een half uur in de pan en met de laatste ronde kwamen die op de bar. Pfff... nahja dan moeten ze maar weg.
Prrrrr
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:46:19 #147
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62541968
dubbelllll
Prrrrr
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:46:39 #148
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62541980
Waarom durf je niet te vliegen VMW?

Meisjes ik ga naar bed. Fijne nacht nog!
Prrrrr
pi_62542321
Slaap lekker poes!
pi_62542373
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:46 schreef mspoez het volgende:
Waarom durf je niet te vliegen VMW?
Vliegangst.
Na een kabelbaanongeluk, ben ik ervan overtuigd dat mijn angsten volstrekt legitiem zijn.
Het was daarvoor al erg, maar nu wil ik echt nóóit meer vliegen.
Of in eenkabelbaan,
Of in een achtbaan.

De enige reden waarom ik dat soort dingen wel deed, was dat ik tegen mezelf zei dat ik me niet moest aanstellen.
Dus toen het eenmaal mis ging, hielp dat argument niet meer. :
Het gaat gewoon wel echt mis! ')
pi_62542445
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Echt?
Ik dacht dat ik de enige was die hem wel sexy vond, eigenlijk...
Of was het sarcastisch en wilde je gewoon een toepasselijke koffie-drink-smiley posten.
Nee hoor! Ik wilde toen ik Twin Peaks voor het eerst zag net als Audrey Horne zo in zijn bed op hem wachten
En ik wilde er ook zo uitzien als ongeveer alle meisjes in Twin Peaks (behalve Maddy)
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:08:20 #152
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62542542
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mijn ouders of die van mijn man (en vroeger die van mijn vriendjes) hebben nooit mijn reiskosten betaald. Waarom?
Same here..mijn moeder zou me echt uitlachen

Los daarvan heb ik dat voor mijn verwekkers over; ze hebben mij 18 jaar gekleed, gevoed, gek gemaakt en verneukt. Daar mag best iets tegenover staan
pi_62542645
Ik betaalde zelfs kostgeld als ik in de zomervakantie 'thuis' kwam, terwijl ik op kamers zat.

Alleen Expeditie Robinson volg ik echt. Verder kijk ik online wel eens klusprogramma's of zoiets als Over mijn lijk of Je zal het maar hebben. Ligt eraan hoe goed Anna slaapt. O, en Lost volg ik redelijk, maar ik loop al maanden vier afleveringen achter.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62542792
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:13 schreef YPPY het volgende:
Ik betaalde zelfs kostgeld als ik in de zomervakantie 'thuis' kwam, terwijl ik op kamers zat.

Alleen Expeditie Robinson volg ik echt. Verder kijk ik online wel eens klusprogramma's of zoiets als Over mijn lijk of Je zal het maar hebben. Ligt eraan hoe goed Anna slaapt. O, en Lost volg ik redelijk, maar ik loop al maanden vier afleveringen achter.
Dat is wel heel bot Mee betalen aan de boodschappen, oké, maar kostgeld
pi_62542904
Ik at zeker 4 dagen per week op mijn werk zelfs.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:22:27 #156
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62542925
Toen ik het afgelopen half jaar werkte moest ik ook kostgeld betalen.... niet kostendekken ofzo maar gewoon omdat het leven geld kost. Niet omdat ik weet dat dat zo is maar dat ik het dan ook voel en er rekening mee moet houden ivm uitgaven.
Ik doe het ook graag, m'n ouwelui betalen genoeg voor me.
Bernie en ik zijn tof.
pi_62543021
Op zich vind ik het niet verkeerd om kostgeld te moeten betalen als je werkt, maar ik studeerde en betaalde dus ook kamerhuur en vaste lasten tijdens de vakantie.
*OUD heilige*
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:29:28 #158
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62543124
Ja, dan zou ik het ook niet hoeven doen.... als ik uit huis ben mogen m'n ouders ook gratis komen logeren. Ik neem aan dat ik dat bij hen dan ook mag doen
Een kamer kan je niet eens betalen van die stufi dus dan zou het helemaal een duur geintje worden
Bernie en ik zijn tof.
pi_62543168
Mijn kamer was wel goedkoop: 300 gulden incl. Een heel oud huis, maar 1 kachel voor anderhalve verdieping en die stond niet eens op mijn kamer. Als het waaide, wapperden mijn gordijnen heen en weer en door de vloer kon ik bij de onderburen naar beneden kijken. Maar het was wel mijn kamer . Bij de slechte huisbaas van Nederland.
*OUD heilige*
pi_62543267
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:31 schreef YPPY het volgende:
Bij de slechte huisbaas van Nederland.
Metterwoon ?
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:44:05 #161
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62543487
oh, als ik thuis zou wonen en werken zou ik ook kostgeld moeten betalen!

Nee, ik vind het ook niet meer dan logisch om de reis naar m'n ouders zelf te betalen. Ik heb er zelf voor gekozen om zover weg te gaan wonen, en ze sponseren me gedeeltelijk ook nog!
pi_62543568
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:35 schreef Laureline het volgende:

[..]

Metterwoon ?
Ja, huur jij daar ook?
*OUD heilige*
pi_62543922
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:47 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ja, huur jij daar ook?
Godzijdank huur ik niet meer . Ook nooit bij hem gehuurd, maar vrienden van mij wel. Afschuwelijke mini-etages toch nog in 2en of 3en gesplitst, om nog meer opbrengst te hebben . Hij is wel echt berucht in Den Haag.

Volgens mij was de eerste etage die ik kocht ook een huurhuis van Metterwoon. Het achterstallige onderhoud was er wel naar
pi_62544060
Ik woonde in Rotterdam, daar zat hij ook veel. En onderhoud? Wat is dat? We hebben wel hierdoor de huur omlaag gekregen. Scheelde weer 30 gulden per maand p.p.
*OUD heilige*
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 01:10:11 #166
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62545122
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:25 schreef Merel het volgende:
Muziek Ik heb blokfuit gespeeld totdat mijn lerares zei: "Hou er maar mee op, ik kan je niks meer leren". Eigenlijk wilde ik op dwarsfluit, maar ik dacht dat zo'n ding een blokfluit heette, dus toen zat ik opeens op blokfluitles Ook jarenlang klassiek gezongen, maar daar is ook de klad in gekomen en nu kan ik geen leuk koor vinden. Kwak, weet jij dat misschien hier in de buurt? Ik ben student-af, maar ik wil ook geen koor met alleen oude dametjes
ehmmm in Delft heb je ChoIR, zitten veel ex-Krashnezen, Gilles staat ervoor. Leuk koor, doen Bach enzo.
In Rotterdam het Erasmus kamerkoor, ook leuk en niet te oud, wel iets ouder dan ChoIR, wat moderner repertoire, Sanne Nieuwenhuijsen staat daar voor.
In Leiden heb ik in t voorjaar nog een leuk project in de aanbieding ook met Sanne bij Couleur Vocale
Leiderdorps kamerkoor heeft een nieuwe leuke dirigent, Béni Csillág, maar is wel wat ouder qua samenstelling, evenals toonkunst rotterdam (ook nieuwe dirigente, maria van nieukerken) waar t publiek ook wat ouder is (30+)
Verder natuurlijk de Leidse Koorprojecten die weer iets groots gaan doen (in tegenstellign tot alle andere genoemde koren hebben die geen audities) in t voorjaar.
Haags Vocaal Ensemble, maar dan moet je wel tegen Chris Pouw kunnen.
De Bach koren in Den Haag (haal ze altijd door de war, eentje is een amateurkoor, leuk, niet heel jong, wel goed de ander is een professioneel koor - waar de leden betaald krijgen en allemaal prof. zanger zijn)
Weet niet of t PAN kamerkoor nog bestaat in Delft?

euhh dat was mn lijstje zo wel een beetje denk ik
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 01:10:27 #167
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62545124
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, DVD, dat bestaat ook nog. Dan hebben wij ook nog allerlei Britse detectives zoals Morse, Midsomer Murders, Dalziel and Pascoe...
Eigenlijk hou ik gewoon van alles wat Brits is. Bestaat er zoiets als een Francofiel voor Engeland?

Te veel leuke dingen, te weinig tijd.
Een Anglofiel!!! Welkom bij de club!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 01:11:01 #168
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62545130
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
Wat kijken jullie veel tv!
Ik kijk: HNTM/ANTM, Idols (in het seizoen), eh..... , dat modeprogramma op maandagavond dat nu niet uitgezonden wordt, eh..... als ik niet kan slapen kijk ik 's nachts Hank's Fishingadventures ofzoiets, als ik er zin in heb de donderdagavondfilm. Eigenlijk kijk ik het liefst naar documentaires, maar op de één of andere manier komt het er niet meer van. Wel kijk ik regelmatig een docu op de computer.

Wat ik mis zijn de archeologische programma's op Discovery die een jaar of 10 geleden werden uitgezonden.

Vroeger keek ik echt ALLES. VAn ATWT tot Brainiac, fims, Sesamstraat, noem het maar op. Maar toen studeerde ik nog en had ik tijd teveel
Die komen tegenwoordig op t Discovery history/archeology thema kanaal volgens mij...
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 01:17:16 #169
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62545175
t is trouwens weer een beetje mis met mij....de echte tekeen van mn herfstdip beginnen zch nu toch echt te vertonen:

ik moet gaan slapen... en ik wil niet....want ik wil niet dat t morgen wordt...
ik kan niet goed opstaan want ik slaap voor geen meter, lig alleen maar te piekeren en heel erg te dromen
ik heb vandaag nauwelijks gegeten (hit me! echt!)... om 16 uur mezelf wat kip ge-forcefeed, en daarna zelfgemaakte noga die een vriendin me gaf gegeten (wel een groot stuk) en een appel. en daar heb ik op geleefd. en ik had geen honger....

ik moet nú actie ondernemen, anders zak ik hier weer lekker helemaal in weg van vreetbuit tot niet-eet dag en met inactiviteit gecombineerd met stress... in het zeuren en geen actie ondernemen...

dus ik ga nu proberen te slapen, en morgen een stuk van een paper produceren. ik kom aan jullie vertellen of t gelukt is, goed? ik heb een beetje accountability nodig
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 01:18:24 #170
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62545182
goede nieuws: wel mn SHE oefeningen gedaan vandaag en een kilo kwijt sinds dinsdag...(heb de rest van de week wel redelijk gegeten, vandaag was de eerste 'ik hoef toch niet te eten' dag)
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 01:19:25 #171
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62545193
6 op een rij: een vrolijke afsluiter van A bit of Fry and Laurie

pi_62545205
Mijn laptopje is verslavend
ik ga ook maar slapen
succes kwak!
pi_62546031
Dag ladies
Wij vliegen zo naar Barcelona
Tot volgende week, en netjes eten hè
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 07:25:16 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62546131
Goedemorgen ,

Ik moet naar het werk, maar ik wil niet . Veel plezier in Barcelona, Laureline! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 07:28:12 #175
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62546151
goeiemorgen allemaal!

Ik was spontaan vroeg wakker, en ga nu maar eens hardlopen. Het is alleen nog pikkedonker buiten, en ik heb niets reflecterends. Maar een geel t-shirt aangetrokken...en op de fietspaden blijven!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 07:29:47 #176
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62546165
oh, en veel plezier in Barcelone Laurelien!
pi_62546239
Goedemorgen
Ik heb geen zin maar doe toch net alsof ik vrolijk ben werkt meestal het beste
pi_62546253
Veel plezier in Barcelona Laurelien .

Het is nog zo donker . Ik kan niet eens zien of het regent en moet over een kwartiertje toch echt richting trein/school.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:02:22 #179
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62546333
wat gek chico, hier is het ondertussen wel licht!
pi_62546343
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 07:46 schreef Chicolate het volgende:
Veel plezier in Barcelona Laurelien .

Het is nog zo donker . Ik kan niet eens zien of het regent en moet over een kwartiertje toch echt richting trein/school.
nou hier in A'dam kan je ook horen dat het giet, ik hoef niet eens naar buiten te kijken
pi_62546665
Het was weer prutweer onderweg. Met bijbehorende files natuurlijk.
Ter compensatie kon ik wel lekker in mijn Lonely Planet lezen in de file.

Hoop dat het weer in Barcelona een stuk beter is. Geniet ervan Laureline!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:08:44 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62546966
Ik ben aan het jojoen, niet normaal meer Vrijdag 60,8 kg, zondag 63,8 kg, vanmorgen 60,5 kg! Nooit geweten dat ik zoveel vocht kan vasthouden, want dat zal vast geen vet zijn.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:15:49 #183
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62547085
Boh, dit gaat echt een lange dag worden.

Even snel mijn series neerkladden:
Project Runway, Engelse detectives (Frost ), Pushing Daisies, QI, house docter en de ochtendprogrammering op BBC1 is echt tof (o.a. Car booty, Cash in the attic).

Vroeger zat in daar een programma tussen wat Change that heette. Dan kan je een oud meubelstuk meenemen en een van de 'designers' pimpte het dan, dat was echt een van de eerste pimpshows op televisie. En Laurence Llewelyn-Bowen was echt mijn favo designer. .

Verder ben ik echt een Sinterklaasfan, als straks de Club van Sinterklaas weer gaat lopen dan pik ik vaak een afleveringetje mee.
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:17:21 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62547119
Ik was al zó vroeg op het werk dat God nog niet eens wakker was en dus nog geen kans had gezien een bak regen boven mij uit te storten .
Niet meer actief op Fok!
pi_62547137
hier nog een Anglofiel

zou liever vandaag dan morgen emigreren maar hoop dat dat er nog van komt. Bijna al onze stedentripjes gaan naar de UK en gelukkig gaan we deze zomer ook 2 weken

Goedemorgen

Voel me blerghbleuh.... erg moe maar kom niet verder dan hazenslaapjes, niet ziek maar ook niet helemaal fit

Bleuh!!
zometeen wel aan de studie met een pot thee, dus geen tijd verloren laten gaan

Wil nog wel hardlopen vandaag dus wel proberen actief te worden/doen
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:18:33 #186
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62547140
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:08 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben aan het jojoen, niet normaal meer Vrijdag 60,8 kg, zondag 63,8 kg, vanmorgen 60,5 kg! Nooit geweten dat ik zoveel vocht kan vasthouden, want dat zal vast geen vet zijn.
Dat had ik dus ook! Zomaar ineens + 1kilo, 3 dagen later -2.. Ik ga me pas weer voor het 'echie' wegen als opoe weg is. Hormonen zijn vilein.
Fok!bejaarde
pi_62547178
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 06:53 schreef Laureline het volgende:
Dag ladies
Wij vliegen zo naar Barcelona
Tot volgende week, en netjes eten hè
Veel plezier!!!
Ja doei.
pi_62547244
Van een stukje hardlopen ga je je zoveel beter voelen! Ik voel me vandaag ook gewoon lekker fit en dat alleen maar omdat ik gister een km of 4 heb gelopen.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:28:31 #189
14746 k_i_m
pi_62547314
Het is hier zo donker dat het gewoon nog wel nacht lijkt. Winter .
In my life
Why do I smile
pi_62547378
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:24 schreef Liejannuh het volgende:
Van een stukje hardlopen ga je je zoveel beter voelen! Ik voel me vandaag ook gewoon lekker fit en dat alleen maar omdat ik gister een km of 4 heb gelopen.
gisteren heb ik een uur ontzettend hard gespinned, dus ik hoopte dat ik me vandaag ook fit zou voelen

maar ik ga eerst twee opdrachten afbikkelen nu zodat ik straks rustigaan naar college kan en dan ga ik andere opdrachten maken vanavond SQL! we krijgen een herkansing! Had de eerste keer een 2
Ja doei.
pi_62547416
Mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:40:42 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62547542
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:31 schreef motorbloempje het volgende:

SQL!
Daar is Mark nu ook mee bezig. Zijn cijfers tot nu toe: 8,5, 9, 10 .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:41:49 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62547567
Mijn laatste brief is af . Mèn, wat een werk. Nu heb ik vier sollicitaties lopen en ik hoop dat ik iig érgens uitgenodigd word .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:44:38 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62547620
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga voor je duimen Viking!
Thanks . Al die duimende mensen, het móet ergens goed voor zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_62547672
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Thanks . Al die duimende mensen, het móet ergens goed voor zijn .
pi_62547705
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daar is Mark nu ook mee bezig. Zijn cijfers tot nu toe: 8,5, 9, 10 .
fijn, bedankt, wrijf er nog maar even in dat ik dom ben
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:51:56 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62547752
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

fijn, bedankt, wrijf er nog maar even in dat ik dom ben
Whehe, als je dom was had je niet het gymnasium afgerond .
Ik moet heel eerlijk zeggen dat hij in het begin ook enorm heeft lopen mopperen. Maar toen 'ie 't eenmaal doorhad begon 'ie 't steeds leuker te vinden .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:52:56 #199
70532 loveli
N
pi_62547782
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 01:17 schreef kwakveense het volgende:
t is trouwens weer een beetje mis met mij....de echte tekeen van mn herfstdip beginnen zch nu toch echt te vertonen:
Kop op, Kwak! Misschien is het een idee om elke dag een stukje buiten te lopen? Bijvoorbeeld om boodschappen te doen, dan krijg je een stukje routine. Rondje lopen, boodschappen doen, eten. Een verhuizing is een prima moment om jezelf nieuwe gewoontes aan te leren.
Nieuw huis, dan ook een nieuwe jij die niet meer (of minder) in de oude valkuilen loopt. En schakel vrienden in. Er is niets mis met een klein vangnet als het je zelf even niet lukt. Sterkte meissie!
crap in = crap out
pi_62547821
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 01:17 schreef kwakveense het volgende:

ik moet gaan slapen... en ik wil niet....want ik wil niet dat t morgen wordt...
ik kan niet goed opstaan want ik slaap voor geen meter, lig alleen maar te piekeren en heel erg te dromen
ik heb vandaag nauwelijks gegeten (hit me! echt!)... om 16 uur mezelf wat kip ge-forcefeed, en daarna zelfgemaakte noga die een vriendin me gaf gegeten (wel een groot stuk) en een appel. en daar heb ik op geleefd. en ik had geen honger....

ik moet nú actie ondernemen, anders zak ik hier weer lekker helemaal in weg van vreetbuit tot niet-eet dag en met inactiviteit gecombineerd met stress... in het zeuren en geen actie ondernemen...

dus ik ga nu proberen te slapen, en morgen een stuk van een paper produceren. ik kom aan jullie vertellen of t gelukt is, goed? ik heb een beetje accountability nodig
is 't niet een optie om eens met iemand te gaan praten? iemand die daar voor gestudeerd heeft zeg maar, om met mensen te praten?
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:00:33 #201
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62547922
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:24 schreef Liejannuh het volgende:
ik voel me zoweiso al heel stoer vandaag! Vroeg wakker, lekker hardgelopen, t vriendje wakker gebeld...van alles administratiefs geregeld, en ik was met een verse kop capuccino bij de universiteits bibliotheek voordat die open ging. (rare openingstijden hebben ze hier, van 10.00 tot 20.00. Maar, ze gingen speciaal voor mij een beetje eerder open, en ik kon het beste plekje bemachtigen. Nu hard aan de studie!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:05:14 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62548005
Hé kwak, lees de volledige post nu pas! Niet goed je je zo voelt meid. En ik ken het gevoel maar al te goed helaas, al had ik het de laatste jaren redelijk onder controle.

Mijn tips:
1. ga op de rem staan, nu!
2. zorg voor structuur en regelmaat in je leven. ga dus wel naar je werk/studie of wat dan ook, maar neem niet te veel hooi op je vork. skip alle activiteiten waar je géén energie uithaalt en doe vaker dingen die je wel leuk vindt
3. ga op een normale tijd naar bed (niet te vroeg) en ga er op een normale tijd uit (niet te laat dus). Lig je te piekeren, pak dan een boek of sta op.
4. ga regelmatig sporten, het liefst buiten
5. wees lief voor jezelf en accepteer je negatieve gevoelens
6. neem een zonnebankje en maak je mooi
7. neem eventueel valeriaan of, als je er goed op reageert, johanneskruid

Ik zat ook tegen een echte depressie aan te hikken, maar ik merk dat ik net op tijd gehandeld heb. Het piekeren wordt al een heel stuk minder en volgende week ga ik natuurlijk küren, wat me zeker goed zal doen. Een Kür behoort bij jou natuurlijk niet tot de mogelijkheden, maar met mijn andere tips moet je je binnen een week of 6 een stuk beter voelen!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:07:04 #203
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62548047
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

is 't niet een optie om eens met iemand te gaan praten? iemand die daar voor gestudeerd heeft zeg maar, om met mensen te praten?
Praten helpt niet altijd als je last heb van depressies. Mijn ervaring is dat je het zelf moet doen. Een hulpverlener, psycholoog of psychiater kan ondersteunen, maar meer niet. Zit je echt in een depressie, dan ontkom je er helaas vaak niet aan anti-depressiva te nemen, maar het "voortraject" kan je vaak zelf ingrijpen. Maar dan moet je natuurlijk wel weten hoe, waar een hulpverlener inderdaad nuttig bij kan zijn
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:08:06 #204
331 Merel
Be here now.
pi_62548073
Bedankt voor de tips Kwak! Ik ga eens rondkijken of er iets leuks voor me tussen zit En of ze me willen natuurlijk Pas je een beetje goed op jezelf? Nu je herkent dat het niet goed met je gaat, ben je er tenminste op tijd bij en kun je voorkomen dat het slechter wordt.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:09:53 #205
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62548117
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Mijn laatste brief is af . Mèn, wat een werk. Nu heb ik vier sollicitaties lopen en ik hoop dat ik iig érgens uitgenodigd word .
we duimen voor je
Fok!bejaarde
pi_62548145
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Praten helpt niet altijd als je last heb van depressies. Mijn ervaring is dat je het zelf moet doen. Een hulpverlener, psycholoog of psychiater kan ondersteunen, maar meer niet. Zit je echt in een depressie, dan ontkom je er helaas vaak niet aan anti-depressiva te nemen, maar het "voortraject" kan je vaak zelf ingrijpen. Maar dan moet je natuurlijk wel weten hoe, waar een hulpverlener inderdaad nuttig bij kan zijn
ik ben toen iig langs de huisarts gegaan en heb 2 gesprekjes met een psychologe gehad
Daarna kon ik het zelf wel, maar even duidelijk krijgen waar je moet beginnen en hoe, dat helpt...

en als ik elke keer haar posts zo lees zit er eerder een neergaande dan een klimmende spiraal in
Nee, praten helpt niet voor iedereen, maar niet geschoten is altijd mis, me dunkt

als ze denkt: dit helpt me ook neit verder, kan ze er altijd mee stoppen, maar ja... als je het niet probeert
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:12:26 #207
163650 Greys
pi_62548171
Is het heel raar als ik even een tijdje oversla met lezen hier?
Kan heel slecht tegen al die berichten over depressiviteit e.d. Dat zal wel egoïstisch klinken, maar ik kan daar gewoon echt niet tegen, dat weet ik van mezelf. En de mensen die het betreft, die zich niet goed voelen, trek je vooral niets van mij aan. Ik kom weer om het hoekje kijken als het er allemaal weer wat vrolijker aan toe gaat!
Dus nogmaals: geen aanval, doe gewoon jullie ding, maar het wordt me op sommige momenten iets te serieus. Serieuze gesprekken is niets mis mee op zijn tijd, maar dit gaat mij te ver en te 'diep' allemaal en ik kom hier persoonlijk ter vermaak ende ontspanning

[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 21-10-2008 10:18:28 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62548363
Zo, ik heb een beetje uitgeslapen. En dat had ik wel verdiend

Bedenken jullie eens lekker avondeten voor mij? Low-carb en cheap... Ik heb nl nog maar een tientje cash, en mijn mister heeft de pinpas van de rekening met geld per ongeluk meegenomen |:')
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:22:29 #209
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62548365
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:05 schreef Tinkepink het volgende:
Hé kwak, lees de volledige post nu pas! Niet goed je je zo voelt meid. En ik ken het gevoel maar al te goed helaas, al had ik het de laatste jaren redelijk onder controle.

Mijn tips:
1. ga op de rem staan, nu!
2. zorg voor structuur en regelmaat in je leven. ga dus wel naar je werk/studie of wat dan ook, maar neem niet te veel hooi op je vork. skip alle activiteiten waar je géén energie uithaalt en doe vaker dingen die je wel leuk vindt
3. ga op een normale tijd naar bed (niet te vroeg) en ga er op een normale tijd uit (niet te laat dus). Lig je te piekeren, pak dan een boek of sta op.
4. ga regelmatig sporten, het liefst buiten
5. wees lief voor jezelf en accepteer je negatieve gevoelens
6. neem een zonnebankje en maak je mooi
7. neem eventueel valeriaan of, als je er goed op reageert, johanneskruid

Ik zat ook tegen een echte depressie aan te hikken, maar ik merk dat ik net op tijd gehandeld heb. Het piekeren wordt al een heel stuk minder en volgende week ga ik natuurlijk küren, wat me zeker goed zal doen. Een Kür behoort bij jou natuurlijk niet tot de mogelijkheden, maar met mijn andere tips moet je je binnen een week of 6 een stuk beter voelen!
Mijn tip: Volg de tips van Tink en voel je daar absoluut niet schuldig over!
Jij moet nu voor jezelf aan de slag gaan want jouw hoofd en je lijf schreeuwen om jouw aandacht.
Jij bent het meest belangrijk, lief zijn voor jezelf is het beste wat je voor jou en je omgeving kan doen.

.
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:23:11 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62548378
Ach lieve Greys, het is een fase Gaat vanzelf weer voorbij. Tot morgen!
pi_62548405
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:22 schreef ColdFeet het volgende:

Bedenken jullie eens lekker avondeten voor mij? Low-carb en cheap... Ik heb nl nog maar een tientje cash, en mijn mister heeft de pinpas van de rekening met geld per ongeluk meegenomen |:')
ik heb nog steeds geen verstand van 'low-carb' enzo dus sorry

zitten zelf ook nog te bedenken wat we willen eten, maar omdat we zoveel verschillende hapjes op hebben dit weekend hebben we nergens zin in
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:25:46 #212
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62548422
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:22 schreef ColdFeet het volgende:

Boerenomelet of groentewraps gemaakt van omelet en rauwkost
Sla met blikje tonijn en nog wat andere groente
Kipfiletje grillen met een groente naar keuze
Sowieso kan je voor ¤ 10 toch eten wat je wilt
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:26:58 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62548448
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Tinkepink het volgende:

.

Wat doe ik toch verkeerd? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:28:13 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62548475
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Wat doe ik toch verkeerd? .
Hoe bedoel je? Red jij het niet met ¤ 10 alleen voor het avondeten? Echt niet?
pi_62548498
Kwak, ik heb in deze periode vaak last van winterdepressies. In mijn geval kan ik dat door middel van lichttherapie (dwz zitten voor een grote bak met “lente”licht) verminderen.
Tink geeft al een goed lijstje aan een depressie te voorkomen.
Wat betreft winterdepressie is het ook belangrijk:
- dat je niet in een sociaal isolement komt. Dus dwing jezelf om toch te blijven afspreken met mensen
- Ga overdag buiten wandelen. Het liefst rond 12.00 / 13.00 om zoveel mogelijk daglicht mee te pakken.
- Veel sporten.
Ga eens naar je huisarts en laat je doorverwijzen. Een psycholoog zal dan kijken of je door middel van praten, medicijnen of therapie je beter kan voelen.

O en series, wij kijken een boel series op de BBC + Comedy Central zoals Extras, Invasion (da’s nou niet niet op die zenders), Six Feet Under.

Het weekend heb ik niet echt aan lijstjes gedaan. Te druk gehad met verjaardag vieren
Lijstje voor vandaag:
O: 2 bruine boterhammen met rookvlees
L: 3 bruine boterhammen met soep en salade
T: trosje druiven + banaan
D: Pilaf
T: bakje magere yoghurt
pi_62548526
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Boerenomelet of groentewraps gemaakt van omelet en rauwkost
Sla met blikje tonijn en nog wat andere groente
Kipfiletje grillen met een groente naar keuze
Ik schrik me elke keer dood bij de kassa... Delhaize is best duur Ben meestal toch wel 20 e per dag kwijt. Nou ja, inclusief brood, yoghurt, fruit, dat soort dingen.

En eigenlijk wil ik tonijnsteak eten Maar dat zit er dus even niet in, vandaag 't Zal inderdaad wel kip met groente worden.
pi_62548529
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Red jij het niet met ¤ 10 alleen voor het avondeten? Echt niet?
dat verbaast me ook

wij eten gemiddeld voor max 2.50 p.p.
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:32:29 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62548564
Oh, maar ik ga ook naar de Aldi en de Lidl, die natuurlijk niet te vergelijken zijn met de nederlandse vestigingen. Als je alles bij de Delhaize en AH koopt dan red je het ook niet met ¤ 10 per dag
pi_62548575
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:28 schreef Pandorah het volgende:

- Ga overdag buiten wandelen. Het liefst rond 12.00 / 13.00 om zoveel mogelijk daglicht mee te pakken.
- Veel sporten.

Tevens goed voor de lijn

Blijf ook gezond eten; je lijf heeft het nu echt nodig!
pi_62548599
ik vond de Aldi in Belgie (bij Bouillon) nog best duur eigenlijk, weet niet hoe de prijzen in Duitsland zijn, maar die zijn vast lager dan in Nederland, dus erg veel goedkoper dan in België?
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:34:02 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62548603
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat verbaast me ook

wij eten gemiddeld voor max 2.50 p.p.
gemiddeld voor max 2,50?

Nee, ik ben toch wel meer kwijt dan dat. 4 á 5 euro aan avondeten. Sowieso vind ik dat ik teveel geld kwijt ben aan eten, maar de Aldi en de Liddl zijn zo ver weg .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:34:28 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62548611
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Tevens goed voor de lijn

Blijf ook gezond eten; je lijf heeft het nu echt nodig!
En goed nieuws (als je van chocolade houdt tenminste): een stukje pure chocolade doet echt wonderen voor je humeur (hou het dan wel bij 1, 2 of max 3 stukjes en niet een hele reep opeten hè? , dat is weer funest voor je humeur )
pi_62548653
ja, in het weekend zijn we meestal wat meer kwijt, maar gemiddeld genomen zijn we maximaal 2.50 per persoon kwijt per dag ja

daar is niets mis mee
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:36:21 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62548654
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond de Aldi in Belgie (bij Bouillon) nog best duur eigenlijk, weet niet hoe de prijzen in Duitsland zijn, maar die zijn vast lager dan in Nederland, dus erg veel goedkoper dan in België?
Volgens mij lagen de prijzen daar inderdaad iets hoger dan in Duitsland, maar niet veel hoger geloof ik. Weet het niet meer zeker, ben al een jaar niet meer in Belgie op vakantie geweest. En Duitsland is niet met alles goedkoper dan Nederland hoor! Wel met drank en appels bijvoorbeeld, maar brood en sommige groenten zijn in Nederland weer veel goedkoper.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:39:34 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62548719
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
ja, in het weekend zijn we meestal wat meer kwijt, maar gemiddeld genomen zijn we maximaal 2.50 per persoon kwijt per dag ja

daar is niets mis mee
Ik bedoel dat je niet 'gemiddeld maximaal' kunt zeggen, want 'gemiddeld' duidt juist aan dat je er ook boven kunt zitten [/wijsneusmodus]

Ik verveel me . Nog tot 11:30 .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:39:44 #226
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62548721
Ik red het hier absoluut niet voor onder de 5 euro. Zelfs bij de lidl betaal je omgerekend 2 euro voor een kilo appels, en over vlees nog maar niet te spreken. Het goedkoopste pakje ham voor op brood dat ik kan krijgen ligt ook rond de 2 euro!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:40:19 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62548730
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

gemiddeld voor max 2,50?

Nee, ik ben toch wel meer kwijt dan dat. 4 á 5 euro aan avondeten. Sowieso vind ik dat ik teveel geld kwijt ben aan eten, maar de Aldi en de Liddl zijn zo ver weg .
Wat koop je dan? Voor 4 personen koop ik bijv. een bloemkool (max. ¤1), aardappels ofzo ( ¤ 1), vlees of vis (max ¤ 4), eventueel een toetje (¤ 1). In totaal ¤ 7 en dat delen door 4. Wat ik niet opeet vries ik in.

Overigens is bovenstaande niet echt representatief voor ons normale eetpatroon (we eten ook veel rijst ed. en vaak een tweede groente of totaal andere combinaties), maar als voorbeeld is het best aardig. Wraps, groentetaarten, curry's, pasta's, stoofpannetjes ed zijn over het algemeen nog goedkoper.
pi_62548740
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je niet 'gemiddeld maximaal' kunt zeggen, want 'gemiddeld' duidt juist aan dat je er ook boven kunt zitten [/wijsneusmodus]

Ik verveel me . Nog tot 11:30 .
als gemiddeld niet op maximaal slaat wel, zeikwijf
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:43:55 #229
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62548814
jullie zijn schatten, allemaal!!

@ moblo en anosmie: ik ben net een half jaar bij de psycholog geweest. van januari tot juli, omdat ik me in oktober vorig jaar ook zo kut begon te voelen. heb pas toen t in t basispakket van de verzekering kwam de stap genomen om erover te gaan praten, en wonderwel ging t vanaf april beter met me deze zomer was lastig met vriendjes issues, maar: niet op een depressieve manier. daarom schrok ik ook zo dat t zo hard weer terugkwam nu...blijkbaar toch meer seizoensgebonden...

ik kan eventueel weer naar haar teruggaan, maar eigenlijk weet ik heel goed wat ik moet doen. ik heb van haar handreikingen gekregen om om te gaan met mn negatieve gedachten en stress etc. eigenlijk idd. het lijstje van tink, met nog wat rationaliseer oefeningen erbij voor de onderliggende problemen die ik altijd al heb met mn zelfbeeld etc.

ik ga dat lijstje tips dus inderdaad proberen toe te passen. was er met mn 10-dagen plan al mee begonnen: structuur, strucuur, structuur en dingen doen die goed voor me zijn enzo... buiten kom ik gelukkig wel elke dag, en ik heb genoeg afspraken om me bezig te houden enzo...

ik was gisteravond ook wel extreem negatief en verdrietig, t is nu alweer ietsje beter (ondanks dit kloteweer). ik ben wel laat vanochtend, maar ik ga z gewoon naar kantoor, en schrijven en morgen gewoon weer...

over sociaal vangnet heb ik gelukkig ook niks te klagen, heel veel lieve vriendinnetjes die t begrijpen en me helpen, dus ik mag heel gelukkig zijn met ze.

nogmaals... en ik zal jullie verder niet te veel gebruiken als zeurpaal, maar wel af en toe even melden hoe braaf ik gewerkt of gesport heb accountability FTW!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:44:16 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62548827
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als gemiddeld niet op maximaal slaat wel, zeikwijf
Nu snap ik het zelf niet meer .

En @ Tink: ja, mijn groenten en fruit zijn vaak duur. Verse basilicum kost bijv al 1,39 bij de Plus .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:44:21 #231
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62548828
(oh en dan hoeven jullie niet voor me te klappen maar dan heb ik t gevoel dat er mensen zijn die t merken als ik t NIET doe)
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:47:10 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62548876
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nu snap ik het zelf niet meer .

En @ Tink: ja, mijn groenten en fruit zijn vaak duur. Verse basilicum kost bijv al 1,39 bij de Plus .
Over een langere periode komt ze gemiddeld gezien niet boven de ¤ 2,50 per keer uit ofzo. Maar waar maak je je druk om lieve Viking, je hoeft niet met moblo te seksen ofzo, dus eventuele taalfouten zouden je worst moeten zijn
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:51:02 #233
70532 loveli
N
pi_62548956
Meiden, ik heb jullie hulp nodig. Om niet in een herfstdepressie te verzanden, ben ik gaan eBay-en. En nu heb ik een geweldige redelijk betaalbare jas gezien, maar ik weet niet of ik erop moet gokken dat 'ie me past (schouders gaan net wel of net niet passen).
Wat vinden jullie, doen of niet doen?

crap in = crap out
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:51:17 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62548960
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Over een langere periode komt ze gemiddeld gezien niet boven de ¤ 2,50 per keer uit ofzo. Maar waar maak je je druk om lieve Viking, je hoeft niet met moblo te seksen ofzo, dus eventuele taalfouten zouden je worst moeten zijn
Ik had zin om even vervelend te doen . Sorry moblo .
Niet meer actief op Fok!
pi_62548978
ik vind 'm niet mooi, dus ik zou 't niet doen
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:52:12 #236
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62548983
@ loveli: dingen kopen is leuk maar ik weet niet of ik t erop zou gokken... hoe duur issie?
pi_62548988
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik had zin om even vervelend te doen . Sorry moblo .
doe maar ff tegen iemand anders vervelend, want ik heb een humeur om te schieten
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:52:52 #238
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62548998
oh en ik ben er vandoor trouwens, naar kantoor! doei!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:53:03 #239
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62549003
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:51 schreef loveli het volgende:
Meiden, ik heb jullie hulp nodig. Om niet in een herfstdepressie te verzanden, ben ik gaan eBay-en. En nu heb ik een geweldige redelijk betaalbare jas gezien, maar ik weet niet of ik erop moet gokken dat 'ie me past (schouders gaan net wel of net niet passen).
Wat vinden jullie, doen of niet doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Doen!
Als ie niet past mik je hem toch weer op E-bay.
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:53:23 #240
331 Merel
Be here now.
pi_62549010
Ik had net een heel verhaal geschreven over goedkope boodschappen en nou is het weg! In ieder geval, ik kan voor iets meer dan ¤ 20 zes dagen leven (vrijdag eet ik meestal buiten de deur dus dat telt niet mee). Ik vind het een sport om voor zo min mogelijk geld zo goed mogelijk te eten
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:53:45 #241
70532 loveli
N
pi_62549019
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:52 schreef kwakveense het volgende:
@ loveli: dingen kopen is leuk maar ik weet niet of ik t erop zou gokken... hoe duur issie?
Inclusief verzenden net onder 100 euro als ik goed heb omgerekend.
crap in = crap out
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:54:20 #242
14746 k_i_m
pi_62549031
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 'm niet mooi, dus ik zou 't niet doen
. Sorry, same here.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:55:22 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62549058
Ik vind hem wel mooi, dus ik zou het wel doen.

Wat is de score nu? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62549070
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:54 schreef k_i_m het volgende:

[..]

. Sorry, same here.
je hoeft geen sorry te zeggen voor het hebben van een andere smaak

maar als lov 'm mooi vindt en het geld ervoor over heeft, soit
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:57:46 #245
70532 loveli
N
pi_62549095
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je hoeft geen sorry te zeggen voor het hebben van een andere smaak

maar als lov 'm mooi vindt en het geld ervoor over heeft, soit
Da's een beetje het punt, ik wil ook nog een pekelfiets, een Garmin, een wasmachine, een... nou ja, ik ben misschien een beetje een verwend nest, maar m'n bankrekening is niet onbeperkt.
crap in = crap out
pi_62549125
dan zou ik het niet doen, of ik 'm nu mooi vind of niet

het is me dunkt meer een jas 'voor de mooi' en voor 'erbij', en dan zou ik eerder voor een wasmachine gaan
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:03:27 #247
14746 k_i_m
pi_62549191
Maar als je een extra jas hebt, hoef je ook niet te wassen he? Die onderbroeken keer je gewoon om .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:04:32 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62549207
Jas is mooi loveli, maar ik vind 'm niet zo bij je passen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:05:55 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62549235
Ik heb een stijve nek. Wie komt mij even een massage aanbieden? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:06:17 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62549240
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:04 schreef Tinkepink het volgende:
Dan zie ik jou er eerder in .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:07:22 #251
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62549266
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:57 schreef loveli het volgende:

Da's een beetje het punt, ik wil ook nog een pekelfiets, een Garmin, een wasmachine, een... nou ja, ik ben misschien een beetje een verwend nest, maar m'n bankrekening is niet onbeperkt.
Ah, dat veranderd de zaak.
Prioriteiten stellen. Wat heb je nodig en wat niet? Wasmachine lijkt me een beetje meer prio hebben dan de jas.
Maar het zijn jouw centjes, dus jouw beslissing.
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:07:37 #252
14746 k_i_m
pi_62549271
Er komt hier een wolk aan die zó donker is, dat het wel het eind van de wereld lijkt . Zelfs de lantarenpalen springen aan .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:07:58 #253
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62549279
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
dan zou ik het niet doen, of ik 'm nu mooi vind of niet

het is me dunkt meer een jas 'voor de mooi' en voor 'erbij', en dan zou ik eerder voor een wasmachine gaan
maar jij bent zo vreselijk rationeel altijd!
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:08:11 #254
70532 loveli
N
pi_62549282
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:04 schreef Tinkepink het volgende:
Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat valt wel mee hoor.
crap in = crap out
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:08:28 #255
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62549288
En wat in godensnaam is een Garmin ??
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:08:58 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62549299
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:07 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Vroeger was ik vreselijk impulsief, maar nu bedenk ik me bij alles wat ik wil kopen of ik het wel écht nodig heb. Dus ik praat wekenlang over een nieuwe mp3-speler en een nieuw mobieltje en uiteindelijk koop ik niks .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:09:14 #257
331 Merel
Be here now.
pi_62549303
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:08 schreef Anosmie het volgende:
En wat in godensnaam is een Garmin ??
Een TomTom, maar dan van een ander merk.
pi_62549314
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:03 schreef k_i_m het volgende:
Maar als je een extra jas hebt, hoef je ook niet te wassen he? Die onderbroeken keer je gewoon om .

Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:10:31 #259
70532 loveli
N
pi_62549330
Die wasmachine komt er pas als ik een tweedehands tegenkom die aan mijn eisen voldoet. En dat zijn er nogal wat
crap in = crap out
pi_62549344
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:07 schreef AKnynke het volgende:

[..]

nee, zuinig
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:11:25 #261
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62549345
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:07 schreef k_i_m het volgende:
Er komt hier een wolk aan die zó donker is, dat het wel het eind van de wereld lijkt . Zelfs de lantarenpalen springen aan .
Die komt vast van hier. Hier is het eind van de wereld. Hier zijn alle lantarenpalen standaard aan. Hier is het ook koud. En vermoeiend.
Ik haat opoe. En ik haat wachten.
Fok!bejaarde
pi_62549356
hoi
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:13:14 #263
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62549384
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan zie ik jou er eerder in .
Ik ook Maar ik ga echt geen ¤ 100 uitgeven voor een jas (vroeger wel trouwens, tot ¤ 1000 aan toe ). Overigens denk ik dat de kleur wel heel mooi matcht met je haar loveli. Wat zegt je gevoel, je onderbuik? Daar altijd naar luisteren!

Mijn onderbuikgevoel zei dat we even af moesten wachten met het vervangen van de verwarming en het afsluiten van een eventuele lening, en ik had gelijk! We hebben zowaar nog een potje gevonden en hebben het geld dus gewoon paraat! Bijkomend voordeel is dat mijn man nu eindelijk begrijpt dat dat gat in zijn hand toch echt dicht moet én dat we -eindelijk- onze financiele situatie eens onder de loep gaan nemen. Heel blij mee, want volgens mij kunnen we het één en ander veel efficienter inrichten waardoor we misschien nog wel wat geld gaan overhouden (ik had financieel adviseur moeten worden )
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:13:28 #264
14746 k_i_m
pi_62549388
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:11 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Die komt vast van hier. Hier is het eind van de wereld. Hier zijn alle lantarenpalen standaard aan. Hier is het ook koud. En vermoeiend.
Gadverdamme! Ik haat het ook! Allemaal! . .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:13:40 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62549393
Ik moet over een kwartier naar huis. Het is toch wel droog hè? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62549397
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:11 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Iehhh Anos, kun je het beestje niet gewoon bij z'n naam noemen? Ik vind dit toch wel zo'n jeuk-uitdrukking!
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:15:42 #267
70532 loveli
N
pi_62549435
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:13 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zegt je gevoel, je onderbuik? Daar altijd naar luisteren!
Kopen kopen kopen. Maar ik heb geleerd dat ik daar juist niet naar moet luisteren, maar eerst moet nadenken.
crap in = crap out
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:15:45 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62549437
Oh, en voor de mensen die denken dat ik niet aan het werk ben: ik ben ondertussen aan het bellen met de netbeheerder Wachten, wachten, wachten. Een drama is het.
En zo direct gaan we weer champagne drinken (verjaardag!)
pi_62549448
Ja WTF is opoe
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:17:41 #270
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62549488
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:13 schreef ColdFeet het volgende:
Iehhh Anos, kun je het beestje niet gewoon bij z'n naam noemen? Ik vind dit toch wel zo'n jeuk-uitdrukking!
Mmmkee:
Ik haat Albertha en ik haat wachten.

Zoiets?
Fok!bejaarde
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:18:45 #271
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62549505
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Kopen kopen kopen. Maar ik heb geleerd dat ik daar juist niet naar moet luisteren, maar eerst moet nadenken.
Nee, ik bedoel niet het koopduiveltje Heb jij geen knoop(je) in je maag als je iets beter niet doet, ookal kan je het rationeel niet beredeneren? Of het gevoel van een strop om je nek in extreme gevallen? Of eventueel een kriebelende grote teen?

Mijn gevoel heeft al-tijd gelijk. Echt al-tijd. Zeker als ik iets niet moet doen. Probleem is dan alleen dat ik dan niet weet wat ik dan wél moet doen. Het geheim ligt dan in afwachten.
  Vis een optie? dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:18:54 #272
70532 loveli
N
pi_62549508
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja WTF is opoe
Gezien de negatieve klank die erom heen hangt denk ik niet dat er in dit geval een voorouder wordt bedoeld.
crap in = crap out
pi_62549532
ongesteld zijn
Ja doei.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:20:13 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62549536
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja WTF is opoe
De rode vlag uithangen, bloeden, menstrueren, ongesteld zijn dus

In OUD hadden ze er een nog ergere uitdrukking voor. ODI-dagen ofzoiets.
Hier hebben ze het over "deine Periode" of "Regeltagen". Klinkt een stuk beter.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:22:12 #275
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_62549582
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De rode vlag uithangen, bloeden, menstrueren, ongesteld zijn dus

In OUD hadden ze er een nog ergere uitdrukking voor. ODI-dagen ofzoiets.
Ongi.

The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:22:29 #276
14746 k_i_m
pi_62549586
"rode duiveltjes"
In my life
Why do I smile
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:25:42 #277
331 Merel
Be here now.
pi_62549651
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel niet het koopduiveltje Heb jij geen knoop(je) in je maag als je iets beter niet doet, ookal kan je het rationeel niet beredeneren? Of het gevoel van een strop om je nek in extreme gevallen? Of eventueel een kriebelende grote teen?

Mijn gevoel heeft al-tijd gelijk. Echt al-tijd. Zeker als ik iets niet moet doen. Probleem is dan alleen dat ik dan niet weet wat ik dan wél moet doen. Het geheim ligt dan in afwachten.
Nu klink je als Oprah, die zegt dat ook altijd!
pi_62549748
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:22 schreef k_i_m het volgende:
"rode duiveltjes"

Mirena FTW
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:29:53 #279
163650 Greys
pi_62549767
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:13 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Gadverdamme! Ik haat het ook! Allemaal! . .
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62549836
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ongi.

Brrrr.
pi_62549862
Ik kan ook goedkoop eten! Toverwoord is: vriezer.
Daar gooi je brood in: heb je altijd vers brood, hoef je nooit iets weg te gooien.
Koop kipfilets en gehakt eerder per kilo dan per ons. Vries in per portie.
De diepvriesafdeling in de super heeft ook veel lekkers: aardappelschijfjes tot broccoliroosjes, en allerlei roerbak groentemixen. Als je van verse kruiden houdt, koop dan een plantje, knip de blaadjes/takjes regelmatig af en vries ze in.
Frisdrank hoef ik niet, ik drink thee, water en af en toe cola light.

Ook belangrijk: ga hooguit 2 keer per week naar de supermarkt. Als je elke dag gaat, geef je geheid veel meer uit aan onnodige dingen.
Maak slimme boodschappenlijstjes, bedenk voor minstens 3 dagen in de toekomst wat je gaat eten. Ik koop meestal groenten die niet snel bederven, zoals broccoli, sperziebonen en paprika.
En zorg voor een voorraad: altijd in huis hebben: gezeefde tomaten, blikjes tomatenpuree, uien, pasta, rijst, verse knoflook, olijfolie, blikken tonijn....
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:37:54 #282
14746 k_i_m
pi_62549928
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zit hier op mijn werk alweer uren uit mijn neus te vreten. Leuk man, herfstvakantie .
In my life
Why do I smile
pi_62549934
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat zat ik in de auto (toen ik in de file stond) ook te denken
Kwak je hebt niet een herfstdip maar eens in de 2 maanden vertel je dat je je niet happy voelt
Denk dat je er echt weer serieus mee om moet gaan
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:39:23 #284
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62549967
Waarom zit ik om half 12 al mn mailbox te F5-en terwijl de vorige mail van mn solli pas rond half 5 aankwam?
*zucht*

En Helga is me aan het mailbomben.

Ik ben zo'n vreselijk ongestelde vrouw-vrouw vandaag.
Fok!bejaarde
pi_62550040
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik zit hier op mijn werk alweer uren uit mijn neus te vreten. Leuk man, herfstvakantie .
Same hier, de ene helft is ziek en de andere helft heeft herfstvakantie. Ik werk (extern) bij een gemeente, nou dan weet je het wel. En het kutte is, ik kan straks geen werk opleveren want daarvoor heb ik hard de kennis in de koppen van de mensen in deze organisatie nodig, die er dus gewoon noooooit zijn
pi_62550126
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar gooi je brood in: heb je altijd vers brood, hoef je nooit iets weg te gooien.
De diepvriesafdeling in de super heeft ook veel lekkers: aardappelschijfjes tot broccoliroosjes, en allerlei roerbak groentemixen. Als je van verse kruiden houdt, koop dan een plantje, knip de blaadjes/takjes regelmatig af en vries ze in.

Ook belangrijk: ga hooguit 2 keer per week naar de supermarkt. Als je elke dag gaat, geef je geheid veel meer uit aan onnodige dingen.
Maak slimme boodschappenlijstjes, bedenk voor minstens 3 dagen in de toekomst wat je gaat eten. Ik koop meestal groenten die niet snel bederven, zoals broccoli, sperziebonen en paprika.
En zorg voor een voorraad: altijd in huis hebben: gezeefde tomaten, blikjes tomatenpuree, uien, pasta, rijst, verse knoflook, olijfolie, blikken tonijn....
OK, maar daar komt de culisnob in mij naar boven bevroren kipfilet, groente, kruiden, brood: het krijgt gewoon niet meer z'n oorspronkelijke textuur terug
Frisdrank drink ik niet. Wel vind ik het kraanwater hier vies (regelmatig flink gechloreerd), dus wij drinken mineraalwater.
Die voorraad die je beschrijft heb ik wel. Behalve blikjes tonijn; ik eet liever vers

Maar hee, soms kook ik heel goedkoop, hoor. Uiensoep, zoals gister: 65 cent voor twee kilo uien. beetje bouillon, beetje boter, laurierblaadje... Port en gruyere zijn standaard in huis
pi_62550182
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:34 schreef cinnamongirl het volgende:

ik hoor mezelf praten

doe precies hetzelfde
Ja doei.
pi_62550214
Goeie tip CF, uiensoep ga ik ook maken!

Ik ben niet zo high-end culi (behalve als ik uit eten ga!). Maar je hebt wel gelijk: zeker verse groenten zijn lekkerder dan diepvries. Maar van die zakken zuurkool/rode kool zijn wel net zo lekker als vers.
Ik heb hier trouwens ook altijd wel lekkere pecorino ofzo in huis. En ook: kookroom.
Ik ben trouwens geen pakjesmens: Knorr/Honig en consorten vind je niet hier in de kasten.
Wel altijd een pot Patak's milde currypasta. Kun je snel een lekkere curry mee maken, met kip, tomaat, sperziebonen en ui. Eten met ei en pitta!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:51:41 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62550225
Ik kan écht niet voor 3 dagen bedenken wat ik wil eten hoor . Sinds ik ontdekt heb dat de Jumbo hier op zondag open is, doe ik zelfs geen weekendboodschappen meer. Fiets gewoon even naar de Jumbo op zondagmiddag . Kom ik er ook nog eens uit.
Niet meer actief op Fok!
pi_62550298
Patak's Ze hebben nog veel meer lekkere currypasta's dan die milde alleen
Goed spul; vrij vet, maar het bestaat enkel uit kruiden, specerijen en olie. Zonder 86 E-nummers. Dus kan ik prima tegenover mezelf verantwoorden dat ik ze gebruik

Ook lekker: zoete-aardappel/kikkererwtensoep met patak's. En dan na het pureren een paar handen kikkererwten erdoor, en een heleboel jonge bladspinazie
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:56:44 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62550352
Zo, dat waren mijn bammetjes met pindakaas .

Even een vraagje: hoe maken de Brinta-eters hier hun bakje schoon? Ik sta elke avond een kwartier te boenen om alles er weer uit te krijgen (en ja, ik zet hem wel meteen in het water).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:56:51 #292
331 Merel
Be here now.
pi_62550358
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan écht niet voor 3 dagen bedenken wat ik wil eten hoor .
Ik dwing mezelf om voor een hele week vooruit te plannen en daarna doe ik alle boodschappen in één keer. Eerst naar de Lidl, en voor wat ik daar niet kan kopen fiets ik nog even door naar de AH of C1000. Scheelt zo veel geld! De boerenkool uit de vriezer ligt in ieder geval alweer te ontdooien voor vanavond
pi_62550375
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:54 schreef ColdFeet het volgende:

Ook lekker: zoete-aardappel/kikkererwtensoep met patak's. En dan na het pureren een paar handen kikkererwten erdoor, en een heleboel jonge bladspinazie

Dat ga ik lekker vinden! Hier gaat er minstens een bak hummus per week doorheen namelijk!
Welke Patak's pasta gebruik je hiervoor?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:57:54 #294
331 Merel
Be here now.
pi_62550389
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:56 schreef Viking84 het volgende:

Even een vraagje: hoe maken de Brinta-eters hier hun bakje schoon?
In de vaatwasser
pi_62550397
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:57 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat ga ik lekker vinden! Hier gaat er minstens een bak hummus per week doorheen namelijk!
Welke Patak's pasta gebruik je hiervoor?
De 'gewone'

Eerst veel uien en grofgesneden knoflook lekker zacht fruiten, kort wat currypasta meebakken, dan anderhalf blik kikkererwten en iets van anderhalf/ twee pond zoete aardappel in stukjes erbij, klein blikje kokosmelk en bouillon erbij tot de groente een paar cm onderstaat. Koken tot gaar, pureren, even 10 minuutjes zacht door laten koken, nogmaals pureren (met 2x pureren wordt het veeeel gladder ), vervolgens flink wat handenvol spinazie erin laten slinken en de rest van de kikkererwten erdoor. In een bakje scheppen en bestrooien met korianderblaadjes. Pitabrood of naans erbij

Dat is trouwens wel echt genoeg om nog drie porties in te vriezen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:58:52 #296
14746 k_i_m
pi_62550409
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:43 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Same hier, de ene helft is ziek en de andere helft heeft herfstvakantie. Ik werk (extern) bij een gemeente, nou dan weet je het wel. En het kutte is, ik kan straks geen werk opleveren want daarvoor heb ik hard de kennis in de koppen van de mensen in deze organisatie nodig, die er dus gewoon noooooit zijn
Ah, een gemeente. Heb ik ook nog eens een paar maanden gedetacheerd gezeten. Die kunnen er inderdaad ook wat van ja .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:59:37 #297
14746 k_i_m
pi_62550428
quote:

Even een vraagje: hoe maken de Brinta-eters hier hun bakje schoon? Ik sta elke avond een kwartier te boenen om alles er weer uit te krijgen (en ja, ik zet hem wel meteen in het water).
Misschien moet je hem meteen even afwassen, in plaats van alleen in het water te zetten.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:00:06 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62550441
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:57 schreef Merel het volgende:

[..]

In de vaatwasser
.

Naja, iig heeft Janneke al even meegeholpen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:01:34 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62550483
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:59 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Misschien moet je hem meteen even afwassen, in plaats van alleen in het water te zetten.
Niet zo bijdehand hè . Ik ben klaar met eten, zet hem meteen in het water en was het bakje 's avonds of de volgende dag af.
Maar dat 'in het water zetten' helpt niet veel, want die meuk blijft gewoon kleven . En ik heb maar twee bakjes (arme ex-student ), dus het is iig eens per twee dagen weer een groot feest hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_62550511
quote:

In water zetten is niet genoeg, meteen na het eten helemaal schoonmaken met heet water. Ik gebruik daarbij m'n lepel om de restjes van m'n bord te 'schrapen', zeg maar. 's Avonds was ik 'm dan nog eens af met de gewone afwas (of eigenlijk doet m'n vriend dat ).
pi_62550522
vaatwasser

én ik heb een opdracht zo goed als af

ruim op tijd zelfs! Nog even wat sleutelen en dan ga ik hem mailen
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')