Ah, dat veranderd de zaak.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:57 schreef loveli het volgende:
Da's een beetje het punt, ik wil ook nog een pekelfiets, een Garmin, een wasmachine, een... nou ja, ik ben misschien een beetje een verwend nest, maar m'n bankrekening is niet onbeperkt.
maar jij bent zo vreselijk rationeel altijd!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
dan zou ik het niet doen, of ik 'm nu mooi vind of niet
het is me dunkt meer een jas 'voor de mooi' en voor 'erbij', en dan zou ik eerder voor een wasmachine gaan
Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:04 schreef Tinkepink het volgende:
Jas is mooi loveli, maar ik vind 'm niet zo bij je passen
Ik ook hoor. Vroeger was ik vreselijk impulsief, maar nu bedenk ik me bij alles wat ik wil kopen of ik het wel écht nodig heb. Dus ik praat wekenlang over een nieuwe mp3-speler en een nieuw mobieltje en uiteindelijk koop ik niksquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar jij bent zo vreselijk rationeel altijd!
Een TomTom, maar dan van een ander merk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:08 schreef Anosmie het volgende:
En wat in godensnaam is een Garmin ??
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:03 schreef k_i_m het volgende:
Maar als je een extra jas hebt, hoef je ook niet te wassen he? Die onderbroeken keer je gewoon om.
nee, zuinigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar jij bent zo vreselijk rationeel altijd!
Die komt vast van hier. Hier is het eind van de wereld. Hier zijn alle lantarenpalen standaard aan. Hier is het ook koud. En vermoeiend.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:07 schreef k_i_m het volgende:
Er komt hier een wolk aan die zó donker is, dat het wel het eind van de wereld lijkt. Zelfs de lantarenpalen springen aan
.
Ik ookquote:
Gadverdamme! Ik haat het ook! Allemaal!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:11 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die komt vast van hier. Hier is het eind van de wereld. Hier zijn alle lantarenpalen standaard aan. Hier is het ook koud. En vermoeiend.
Ik haat opoe. En ik haat wachten.
Iehhhquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:11 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die komt vast van hier. Hier is het eind van de wereld. Hier zijn alle lantarenpalen standaard aan. Hier is het ook koud. En vermoeiend.
Ik haat opoe. En ik haat wachten.
Kopen kopen kopen. Maar ik heb geleerd dat ik daar juist niet naar moet luisteren, maar eerst moet nadenken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:13 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zegt je gevoel, je onderbuik? Daar altijd naar luisteren!
Mmmkee:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:13 schreef ColdFeet het volgende:
IehhhAnos, kun je het beestje niet gewoon bij z'n naam noemen? Ik vind dit toch wel zo'n jeuk-uitdrukking!
Nee, ik bedoel niet het koopduiveltjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Kopen kopen kopen. Maar ik heb geleerd dat ik daar juist niet naar moet luisteren, maar eerst moet nadenken.
Gezien de negatieve klank die erom heen hangt denk ik niet dat er in dit geval een voorouder wordt bedoeld.quote:
De rode vlag uithangen, bloeden, menstrueren, ongesteld zijn dusquote:
Ongi.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De rode vlag uithangen, bloeden, menstrueren, ongesteld zijn dus
In OUD hadden ze er een nog ergere uitdrukking voor. ODI-dagen ofzoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |