Wij moeten ook 2 families bezoeken, dus als we toch die hele afstand afleggen is het ook zonde als je iedereen maar heel even ziet. Tenminste, als je niemand tekort wilt doen, zoals ik.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De familie van mijn vriend woont allemaal op 3,5 uur reizen, en wij gaan af en toe ook gewoon op één dag heen en weer. Kan prima.
Het is wel een beetje dezelfde formule in elke aflevering.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
House is ook zo leukDan mag het niet en dan doet ie 't toch
Ja, de voorspelbaarheid maakt het leukquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is wel een beetje dezelfde formule in elke aflevering.
- House drijft zijn zin door, niemand gelooft hem
- House blijkt het mis te hebben, patiënt gaat bijna dood
- House komt alsnog met de geniale oplossing maar nu gelooft helemaal niemand hem meer
- Patiënt redt het op het nippertje
- Iedereen moet House gelijk geven
Maar ja, het blijft toch leuk.
Je vergeet nog de fase waarin de 3 ducklings van House suggereren dat het:quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is wel een beetje dezelfde formule in elke aflevering.
- House drijft zijn zin door, niemand gelooft hem
- House blijkt het mis te hebben, patiënt gaat bijna dood
- House komt alsnog met de geniale oplossing maar nu gelooft helemaal niemand hem meer
- Patiënt redt het op het nippertje
- Iedereen moet House gelijk geven
Maar ja, het blijft toch leuk.
En heb je ook nog werk tussendoor?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:18 schreef conleche het volgende:
Ik kijk:
ANTM
HNTM
HEROES
LOST
SFU
SOPRANO"S
FRIENDS
DESPERATE HOUSEWIVES
GREYS
FRASIER
GOOISCHE VROUWEN
POPSTARS/IDOLS/XFACTOR
SOYOUCANDANCE
EXPEDITIE ROBINSON
LOVE YOU MY WAY
NIPTUCK
Ik geloof dat ik nu niks ben vergeten.
Op kamers wonen: eigen tv/computer, behoefte om te SOGgen en niemand die het ziet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:25 schreef Chicolate het volgende:
Ik volg niets maar kijk wel vaak Comedy Central, meestal ergens in de nacht. Hoe vinden jullie tijd/een tv om zoveel series te volgen
.
Houden zo. Ignorance is bliss...quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb de meeste series die jullie posten nog nooit gezien
En ik verveel me
en ik moet leren
Dat is leukquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kijk vaak met een half oog van allesO.a. ook That 70's Show, maar da's ook tof!
Ik had tot een paar weken geleden een paar maanden lang zeeën van tijd, maar nu en al helemaal als ik straks werk heb, niet meer hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:25 schreef Chicolate het volgende:
Ik volg niets maar kijk wel vaak Comedy Central, meestal ergens in de nacht. Hoe vinden jullie tijd/een tv om zoveel series te volgen
.
Jaaaquote:
O fijn! Kijken of ik nog ergens een gaatje kan vindenquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik volg op het moment;
True Blood
Greys Anatomy
Dexter.
Co, die laatste is een tip. David (de homosueel) uit SFU speelt een werkelijk waar briljante rol.
Echt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:32 schreef Laureline het volgende:
En sorry Duchovnyliefhebbers, ik zou het nog eerder met Christopher, zelfs met Tony doen, dan met Hank Moody.![]()
Ik volg ook niks op tv hoor, kijk gewoon als ik tijd heb een aflevering op de computer.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:35 schreef SHE het volgende:
Het lukt mij echt niet om iets te *volgen*
Alleen ATWT hou ik redelijk bij, maar dat is natuurlijk ook de meest geniale soap ever.
Ik heb zin in drop.
Zo maar eens een hap zout nemen ofzo
Geniaal inderdaad.quote:
Ik vind hem in Dexter zelfs nog leuker dan in SFU. Hij komt helemaal tot zijn recht als gevoelloze seriemoordenaarquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
O fijn! Kijken of ik nog ergens een gaatje kan vinden
Trust me, in de xfiles vind ik hem OOK ieeeeeuw!quote:
Dat bedoel ik inderdaad! Zwaar slimme programmamakers!quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad.Van die heerlijk onderkoelde Britse humor.
Wonderbaarlijk trouwens dat ze een autoprogramma zelfs voor vrouwen leuk weten te maken.
Amfibicarsquote:
Inderdaadquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad.Van die heerlijk onderkoelde Britse humor.
Wonderbaarlijk trouwens dat ze een autoprogramma zelfs voor vrouwen leuk weten te maken.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:44 schreef Laureline het volgende:
Series waarbij ik ben afgehaakt omdat het té erg werd:
Desperate Housewivers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |