Ik heb een HBO gevolgd aan de Fotovakschool: Fotografische Vormgeving.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:51 schreef MrBrightside het volgende:
Daarom heb ik ook niets met een fotovakschool of MBO, daar leer je vooral techniek en dat kun je zelf ook wel uitvogelen. Een Kunstacademie daarentegen is veel meer en veel breder, daar gaat het meer om persoonlijke ontwikkeling en ook conceptueel werken, en dan is het wel handig als je daar een beetje in gepusht wordt.
Heb je de kleuren getweaked hier?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:55 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
met dezelfde camera.. zelfde dag, andere omgeving
Dat is ook zo. Die uitlegjes werden bedacht waar je bijstond, terwijl niemand zich kon bedenken dat het misschien de bedoeling was dat je van tevoren je concept klaar moest hebben. De leraren vraten het echter als zoete koek.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef MrBrightside het volgende:
Haha, ja, het gevaar met het conceptuele gedoe is dat het vaak ook gewoon achteraf een leuk verhaaltje is.
nee, bijde fotos zijn orriginele fotos, zonder filter of wat ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heb je de kleuren getweaked hier?
Mooi.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:05 schreef MrBrightside het volgende:
Geef mij maar Zweden (L)
[ afbeelding ]
Ik ben niet van het pad af als ik ga stappen (ik neem even aan dat je drugs bedoelt en niet alcohol). Als je toch al van het pad af bent boeit het ook niet echt waar je staat met je vrienden, wel?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat klopt..
Maar als je met je eigen vriendenclubje bent en je bent van 't pad af dan is het 'r fanTAStisch..
Gaat het eens een keer niet over sex maar over andere hobbies, moet jij er toch weer op de een of andere manier het woord neuken in laten voorkomen he!quote:
Exact. En dan is de Exit dus fantastisch.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Als je toch al van het pad af bent boeit het ook niet echt waar je staat met je vrienden, wel?
Oooo wat vind ik dat toch een kutnumemr zeg. Het lijkt wel een wedstrijd "Hoe vaak kun je de titel van 't nummer in 1 zin zeggen". "Womanizer, womanizer, ooh you're a womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer" Houd je smoel uitgerangeerde kampsnol!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:17 schreef MisterO het volgende:
Womanizer woman womanizeer ooooh![]()
het werd gewoon 2 keer gedraaid op Pann
![]()
En ja, dat zegt wat over wat voor muziek op Pann wordt gedraaid
nee, dan is de exit niet fantastisch, dan is je drugs fantastischquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Exact. En dan is de Exit dus fantastisch..
Het is nu eenmaal zo.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat het eens een keer niet over sex maar over andere hobbies, moet jij er toch weer op de een of andere manier het woord neuken in laten voorkomen he!
Nee hoor, ik heb vaak genoeg ergens gestaan met drugs in m'n mik terwijl er geen ruk aan was. Pills didn't save the party.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef Ang3l het volgende:
nee, dan is de exit niet fantastisch, dan is je drugs fantastisch
Hihi, het is lekker catchy en inhoudloos. De homo's gingen uit hun dak hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo wat vind ik dat toch een kutnumemr zeg. Het lijkt wel een wedstrijd "Hoe vaak kun je de titel van 't nummer in 1 zin zeggen". "Womanizer, womanizer, ooh you're a womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer" Houd je smoel uitgerangeerde kampsnol!
Oeh.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:29 schreef Nuno_G het volgende:
Heaven
Maar heb je ze wel nodig om er uberhaupt ergens iets aan te vinden?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb vaak genoeg ergens gestaan met drugs in m'n mik terwijl er geen ruk aan was. Pills didn't save the party.
Ik ben dan ook een slechte homo. Ik hou niet echt van Beyoncee, Shakira, Britney, Christina, Mariah en al dat andere hersendode te zoete gewauwelquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hihi, het is lekker catchy en inhoudloos. De homo's gingen uit hun dak hoor![]()
Zal in Tilburg ook gebeuren, let maar es op!
All Angel's should go clubbing in heavenquote:
Qua muziek ben ik echt dol op de Shakira, Rihanna en Britney nummers. Crazy in Love van Beyonce is 1 van mn lievelingsnummers allertijden zelfsquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een slechte homo. Ik hou niet echt van Beyoncee, Shakira, Britney, Christina, Mariah en al dat andere hersendode te zoete gewauwelNiks mis met popmuziek, maar dat gaat me meestal wel net te ver. Uitzonderingen daargelaten hoor, zelfs onder Britneynummers
Geen van dat allen. Ik snap die homoiconen niet zo.. Kies dan voor Roisin Murphy of zo, zij is de bom en heeft in ieder geval toffe muziek.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een slechte homo. Ik hou niet echt van Beyoncee, Shakira, Britney, Christina, Mariah en al dat andere hersendode te zoete gewauwelNiks mis met popmuziek, maar dat gaat me meestal wel net te ver. Uitzonderingen daargelaten hoor, zelfs onder Britneynummers
En dat draaien ze op Pann?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Qua muziek ben ik echt dol op de Shakira, Rihanna en Britney nummers. Crazy in Love van Beyonce is 1 van mn lievelingsnummers allertijden zelfszo lekker om op te dansen. En ik weet het, Gimme more van Britney is gewoon te leuk, zelfs jij vindt dat leuk sjaalbuddy van me
Bij Pann draaien ze vanalles. dance, trance, pop, rock, 90's... Voor ieder wat.quote:
Dat begrijp je pas als je het gebruikt hebt, me dunkt. Net zoals met kinderen van 13 die zeggen van: oooooh, ik heb geen alcohol nodig om het leuk te hebben. Ja, dan snap je het gewoon niet denk ik.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar heb je ze wel nodig om er uberhaupt ergens iets aan te vinden?
Behalve voor mijquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bij Pann draaien ze vanalles. dance, trance, pop, rock, 90's... Voor ieder wat.
Hou jij meer van Electro? want dan moet je naar Multisexi. volgens mij pas jij daar helemaal blij als ik het zo leesquote:
Je bent er niet geweest tijdens je uitstapje naar London ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
All Angel's should go clubbing in heavenIk ken 't niet, maar ik vind dat ik er heenmoet
Eensch. Ik snap ook niet die kitschpop-iconen met dikke tieten en weinig echt talent. Die komen ook altijd in de media om zaken BUITEN dan hun talent.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:49 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Geen van dat allen. Ik snap die homoiconen niet zo.. Kies dan voor Roisin Murphy of zo, zij is de bom en heeft in ieder geval toffe muziek.
Ach bij de pop-iconen gaat het ook niet echt om hun talent, maar meer om de catchy, briljant in elkaar gezette nummersquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eensch. Ik snap ook niet die kitschpop-iconen met dikke tieten en weinig echt talent. Die komen ook altijd in de media om zaken BUITEN dan hun talent.
Mja, wereldsterren for the time being. lekker veilig volgens een vast stramien in elkaar gezette nummers met een dosis marketing er achter zodat men zeker is dat het aanslaat. Da's geen muziek, da's marketingquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach bij de pop-iconen gaat het ook niet echt om hun talent, maar meer om de catchy, briljant in elkaar gezette nummersHet is niet voor niks dat het wereldsterren zijn geworden
Ze waren leuk toen nog amper iemand ze kende, nu zijn ze zo... commercieel gewordenquote:
O is dat een checklist?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik zou ook geen goede homo zijn...
Zie je... ik haal ook maar weinig puntenquote:Ik ben lui. --> Check!
Ik heb geen echte ambitie of toekomstplannen.--> Check!
Ik houd niet van opruimen.--> Check!
Mijn huis is niet hip, is niet happening, en bestaat bij de gratie van het concept "functioneel".-->L Semi-check. Wel hip, niet haoppening. Zo zijn al mijn banken en kasten nog steeds dezelfde die ik van een oud klasgebnoot 5 jaar geleden heb gekregen
Ik heb geen harts vriendinnen.--> Fail.
Ik lig niet iedere week met een ander in bed.--.
Ik ga niet elke week twee keer uit.---> Check
Ik lees boeken.--> Check
Ik vind 60 euro voor een trui te veel geld, --> Semi-check
en voor een T-shirt ga ik never nooit niet meer dan 20 euro betalen, en zelfs 20 euro vind ik al veel.--> Fail.
Ik heb geen crèmes, geen dag, geen nacht, geen moisturizer, en geen after-peel-rinse-repeat-apple-chutney-hydrating-milk-lotion.--> Check
Witte sportsokken zijn handig, en niet anders dan donkere sokken.--> Fail
Ik koop mijn kleren onder het motto "ik heb kleren nodig" als ze er leuk uitzien is het mooi meegenomen, maar verwacht niet dat ik met iets gruwelijk hips thuis kom na 3 uur de stad in te zijn gedoken en 4 winkels te hebben aangedaan in die drie lange uren.--> DFail, al is dta niet de manier waarop ik shop
Ik heb een hekel aan Beyoncé Britney Shakira Rihanna Christina Kelly Perry whatever the hell it is this week... mijn muzieksmaak draait niet om een of ander mutserig zangeresje dat door haar moeder gepushed is of dat bestaat omdat Paris Hilton vrienden heeft, van die types die uiteindelijk toch wel afbranden in de media.--> check
Nu kent nog steeds bijna niemand ze hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ze waren leuk toen nog amper iemand ze kende, nu zijn ze zo... commercieel geworden
[/snob-modus]
Gadverdamme.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:04 schreef wonderer het volgende:
Hey GB, na die drie uur raggen he... wat is daar de aftermath van? Kan me niet voorstellen dat je lichaam dat neemt zonder achteraf te gaan klagen.
Nee hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Maar heb je ze wel nodig om er uberhaupt ergens iets aan te vinden?
Dat krijg je ook niet te horen, want het gebeurt niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
Gadverdamme.
Moet dat nou?
Ik wil niet weten of Dirk achteraf lekt als een vergiet. Ik hoef echt niet te horen dat hij bloed poept en dat als hij onder de douche staat, alles prikt en steekt als het in aanraking komt met zeep en water. Ik wil niet horen dat de komende drie dagen zijn broek vol zit met ranzig slijm. Dat als hij hoest hij een beetje moet poepen, en dat als hij iets op moet tillen dat zwaar is hij een beetje poept en plast tegelijkertijd.
Gawd. De massa heeft je goed opgevoed.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:12 schreef MisterO het volgende:
Goed, hier kom ik dan met mijn uberpop muzieksmaak:
Mika, Britney, Beyonce, Timberland, Delta Goodrem, Birgit, Marco Borsato, Krezip, Nelly Furtado, Sean Paul, Armin van Buuren, Tiesto, Fedde Le Grand, Jesse Mccartney, Leona Lewis, Don Diablo, Rihanna enzo
Maar om dus op je vraag antwoord te geven... Nee hoor, zo'n spier kan HEEL wat hebben. En als je gewoon rustig opbouwt en alles goed in de glijmiddel zet (never enough) dan is d'r niks aan de hand.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:04 schreef wonderer het volgende:
Hey GB, na die drie uur raggen he... wat is daar de aftermath van? Kan me niet voorstellen dat je lichaam dat neemt zonder achteraf te gaan klagen.
de rest heb ik geen zin in... maar je bent wel behoorlijk zo'n piep-flikkertje met deze bands.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
Damien Rice, - gay
THE KILLERS, - gay
30 seconds to Mars, - gay
Architecture in Helsinki, - nooit van gehoord dus het zal wel gay-emo zijn met een naam als dat
ARCTIC MONKEYS, - slightly gay
Bloc Party, - gay
Bright Eyes, - gay
KRAAK & SMAAK, - ken het niet maar klinkt kamperig dus het zal wel niet gay zijn.
Corinne Bailey Rae, - gay
Duke Special, - ken het niet klinkt niet gay
EDITORS, - gay
Green Day, - niet gay
Jack Johnson, - half-om-half in het voordeel van niet gay
INTERPOL, - gay
James Dean Bradfield, - gay
JUST JACK,, - gay
Manic Street Preachers, - niet gay
KAISER CHIEFS, - slightly gay maar niet te gay dat het echt gay is.
Matisyahu, - gay
KATE NASH, - gay
Michael Bublé, - sing it: GAY!
MIKA, - Gay homosexual faggotry
The Klaxons, - niet gay
CHEMICAL BROTHERS, - niet gay
OK GO, - ken het niet klinkt vrij emo-hippig dus kan goed heel erg gay zijn
Razorlight, - gay-ish
RED HOT CHILI PEPPERS, - not gay
The Answer, - meh gay-ish
SNOW PATROL, - gay
The Automatic, - ken het niet, voordeel van de niet-gay twijfel
The Fratellis, The Fray, THE KOOKS, the Pigeon Detectives,, MGMT, Amy McDonald, Tunng, CRYSTAL CASTLES, Hadouken, JUSTICE, The National, Wouter Hamel, ROOM ELEVEN, The Thrills, Good Shoes, THE WOMBATS, ELLA FITZGERALD, Kate Havnevik, Get Set Go, INGRID MICHAELSON, Spoon, Orson, Scouting for Girls, BEIRUT, Enter Shikari, VOICST, Jacques Brel, , the View, The White Stripes, The Pipettes, The Rakes, They Might Be Giants, VOXTROT, Paolo Nutini, hellogoodbye, Foo Fighters, ROISIN MURPHY, Queen, Coldplay, U2, Vanessa Carlton, REGINA SPEKTOR, Brandi Carlile, DAFT PUNK, Lily Allen, Miles Davis,, VAMPIRE WEEKEND, Moke, Babyshambles, THE ZUTONS, Frank Sinatra, GLEN HANSARD & MARKETA IRGLOVA, Infadels, Yann Tiersen, Simian, SIMIAN MOBILE DISCO, The Frames, Dire Straits, Psapp, JAMIROQUAI, The Sex Pistols, COLD WAR KIDS, The Last Shadow Puppets, Death Cab for Cutie
tnx, ik ben echt een massakindjequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Gawd. De massa heeft je goed opgevoed.
Ik doe niet aan anaal.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef Gellarboy het volgende:
Dat krijg je ook niet te horen, want het gebeurt niet..
Heb jij hier last van als je een keer goed gepaald wordt?
Tip: meer glijmiddel, meer poppers, meer ontspannen en meer oefenen. Dan kun je op een dag ook zonder kleerscheuren met de grote jongens spelen..
aaah joh, je geeft iig nu toe dat je dus een gay music taste hebt... da's al genoeg!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:21 schreef MrBrightside het volgende:
Kortom je weet niet waar je het over hebt
nee, er zitten wel gay dingen tussen, kate nash en zo, maar wat ik het meest luister vind ik niet gay. en dan vooral omdat homo's het meestal niet kennen en hetero's wel.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
aaah joh, je geeft iig nu toe dat je dus een gay music taste hebt... da's al genoeg!
Het is nog maar 19 ofzo... uiteindelijk groeit het wel uit die fase waar het nu inzit... of niet en dan blijft het een huppelkutje dat zo verspookt is tegen de tijd dat het 25 is dat het leeft op party-drugs en de vergane glorie van Paris Hilton, of welke greppeldel er tegen die tijd in de belangstelling staat.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:22 schreef Cybart het volgende:
aaah joh, je geeft iig nu toe dat je dus een gay music taste hebt... da's al genoeg!
amenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat krijg je ook niet te horen, want het gebeurt niet..
Heb jij hier last van als je een keer goed gepaald wordt?
Tip: meer glijmiddel, meer poppers, meer ontspannen en meer oefenen. Dan kun je op een dag ook zonder kleerscheuren met de grote jongens spelen..
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Geen diaree-stampers. Niemand die zijn een-oogige schuine slang in mijn bruine grotje laat glibberen.
En ik ga ook niet in andermans chocolade poepgat roeren. Geen choco-surprise voor mijn ei dank je vriendelijk. Mijn frikandel liever niet met satésaus.
En je weet gewoon dat er ergens op deze wereld een afrikaans kindje moet huilen omdat Zakje "alternatief" kiest als nieuwe modegril.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:28 schreef Cybart het volgende:
onder het motto: zie mij eens alternatief zijn
wat mag dat in godsnaam voorstellen?quote:
I prefer the title of "Supreme Overlord"quote:
mike ken jij et eve uitlege. dan ken je meteen effeje darm uitlege hehehequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
wat mag dat in godsnaam voorstellen?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:33 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
mike ken jij et eve uitlege. dan ken je meteen effeje darm uitlege hehehe.
Best veel overeenkomstenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:07 schreef MrBrightside het volgende:
THE KILLERS, MIKA, CHEMICAL BROTHERS, Razorlight, SNOW PATROL, The Fratellis, The Fray, THE KOOKS, CRYSTAL CASTLES, Hadouken, JUSTICE, ROOM ELEVEN, Orson, BEIRUT, Vanessa Carlton, DAFT PUNK, Infadels, Yann Tiersen, SIMIAN MOBILE DISCO,
Ze zijn niet zo vooruitstrevend hier, mike. Heb je dat nou nog niet in de gaten?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:37 schreef mike_hunt het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat jullie dat niet kennen.
of zij houden zich van de domme. Of het zijn tops (ipv bottoms of versatiles). of zij kluiven. (of ik ben erg nasty, kan ook)quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo vooruitstrevend hier, mike. Heb je dat nou nog niet in de gaten?
Grootste bull. Die comments op het lijstje ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het is nog maar 19 ofzo... uiteindelijk groeit het wel uit die fase waar het nu inzit... of niet en dan blijft het een huppelkutje dat zo verspookt is tegen de tijd dat het 25 is dat het leeft op party-drugs en de vergane glorie van Paris Hilton, of welke greppeldel er tegen die tijd in de belangstelling staat.
Ik vrees dat dat het is.quote:
Nothing wrong met huppelkutjes muziek.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grootste bull. Die comments op het lijstje ookJij beweert dus dat Rock Werchter, Pinkpop en Lowlands eigenlijk 1 grote gaypride zijn.
I thought everone called you supreme nerd? And that you cried and cried untill we said " ok ok ok, supreme *cough*nerd*cough* Overlord!"quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
I prefer the title of "Supreme Overlord"
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat het is..
Maar serieus, lees je niet hoe afwijzend iedereen hier continu reageert als het gaat over sleazy sex?
Taboes hequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat het is..
Maar serieus, lees je niet hoe afwijzend iedereen hier continu reageert als het gaat over sleazy sex?
Nee hoor, ken het allemaal wel. En ik doe er ook zeker aan, heb het nooit ontkentquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
of zij houden zich van de domme. Of het zijn tops (ipv bottoms of versatiles). of zij kluiven. (of ik ben erg nasty, kan ook)
Joh, opmerkelijk, niet waar... dat sommige mensen nog iets van een greintje zelfrespect hebben, en niet leven om schraalgeneukt te worden door onbekende mannen van ver in de dertig.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:44 schreef Gellarboy het volgende:
Nee bij jou is wel duideljk dat je niet het braafste jongetje van de klas bent.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee hoor, ken het allemaal wel. En ik doe er ook zeker aan, heb het nooit ontkent
jij laat je dekken door alles met een pols, en sommigen zonder pols waar de rigor mortis gunstig is ingezet...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee hoor, ken het allemaal wel. En ik doe er ook zeker aan, heb het nooit ontkent
Zeker opmerkelijk. They're missing out.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
Joh, opmerkelijk, niet waar... dat sommige mensen nog iets van een greintje zelfrespect hebben, en niet leven om schraalgeneukt te worden door onbekende mannen van ver in de dertig.
Maar wat is er mis mee dan? En wat heeft het met zelfrespect te maken? Als het je keuze is omdat je 't lekker vind. Why not?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Joh, opmerkelijk, niet waar... dat sommige mensen nog iets van een greintje zelfrespect hebben, en niet leven om schraalgeneukt te worden door onbekende mannen van ver in de dertig.
Je verdiept je teveel in de Giovanni cultuur jijquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij laat je dekken door alles met een pols, en sommigen zonder pols waar de rigor mortis gunstig is ingezet...
bij jou hangt het af van je humeurquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee bij jou is wel duideljk dat je niet het braafste jongetje van de klas bent.
Ik daarentegen
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij laat je dekken door alles met een pols, en sommigen zonder pols waar de rigor mortis gunstig is ingezet...
Wat een geil woord trouwens. Als in: serieus.quote:
heeft niets met zelfrespect te maken, maar met comfortable met je lichaam en met sex te zijn. Tis niet zo dat je elke keer schraalgeneukt hoeft te worden etc. Vanille sex kan ook leuk zijn. (en dat is standaard sex)quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Maar mag het wel?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
Tis niet zo dat je elke keer schraalgeneukt hoeft te worden etc.
Ik weet dat ik niet de meest onschuldige hier ben. maar velen kunnen dan weer overdrijven en aannemen dat ik voor iedereen maar krom ga liggen en de grootste botttomslet ben, en dat is echt de grootste bullshit. In de 30 jaar dat ik leef kan ik op 1 hand de keren dat ik genomen ben tellen hoor. De keren ja, niet alleen de personen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
bij jou hangt het af van je humeur
de ene keer doe je alsof je de reinste (haha ik gebruikte rein) onschuld zelve bent
de andere keer doe je net alsof je idd zo kinky & sleazy als de tering bent
maar als iemand anders dan jij het zegt, dan speel je weer de onschuldkaart
En het ligt inderdaad aan mijn humeur of ik er tegen kan dat iemand me slet noemt of niet. Ik weet wat ik ben, mijn vrienden weten 't ook. En ik zou me niet druk moeten maken wat de rest van me vind. maar dat ligt dus aan mijn stemmingquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet de meest onschuldige hier ben. maar velen kunnen dan weer overdrijven en aannemen dat ik voor iedereen maar krom ga liggen en de grootste botttomslet ben, en dat is echt de grootste bullshit. In de 30 jaar dat ik leef kan ik op 1 hand de keren dat ik genomen ben tellen hoor. De keren ja, niet alleen de personen.
Ik flirt heel veel, en dan denken mensen meteen dat je in de rest ook zo gemakkelijk bent.
Ja ik sta niet altijd heel lang droog nee, maar de keren dat ik mensen mee naar huis neem uit een kroeg zijn ook goed te tellen hoor. Ik heb zo mijn vaste bron(nen).
Ik kan sex & gevoel heel goed scheiden. Ik werk wat dat betreft precies andersom. Ik heb betere sex zonder gevoel.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb je dan ook een band met die mensen, of kan je het ook scheiden?
seks & gevoel?
more power to you, bitchquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het ligt inderdaad aan mijn humeur of ik er tegen kan dat iemand me slet noemt of niet. Ik weet wat ik ben, mijn vrienden weten 't ook. En ik zou me niet druk moeten maken wat de rest van me vind. maar dat ligt dus aan mijn stemming
Waarom ben je voor de rest van de wereld Lord Ubernerd en voor hem God? Dat vind ik nou weer discriminatie Cairon!!!quote:
En of ik een bitch ben ligt ook aan mijn stemmingquote:
quote:
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Maar wat is er mis mee dan? En wat heeft het met zelfrespect te maken? Als het je keuze is omdat je 't lekker vind. Why not?
bedoel je dat de mensen dan zijn losgeslagen vandaag de dag? voor ieder persoon is dat anders. dit zal altijd een discussie zijn waar je toch nooit uitkomt. Want heeft toch geen zin om de andere ervan te overtuigen wat wel of niet de norm is, das voor iedereen verschillend. En diversiteit moet er zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Van mij mag de preutsheid best wel weer terugkomen.
Ik denk dat ik een hogere standaard heb dan jij en de vraag is sowieso of ik me uberhaupt laat dekken. Maar ga er wel makkelijker mee om en kan gevoel en seks heel goed van elkaar loszien.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet te betekenen. Ik weet ook niet met hoeveel ik naar bed ben geweest. Ik hou 't niet bij. Wat niet wil betekenen dat sex voor mij iets betekenisloos is.... met de juiste persoon.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Een groot aantal wisselende partners met wie je na de daad geen contact meer hebt, lijkt me niet bepaald uitnodigend voor de gezondheid.
Zou jij over iemand heen willen gaan die niet meer weet met wie hij het gedaan heeft, waar, of wanneer omdat sex voor zo arbitrair is geworden dat ieder warm lichaam al voldoende is om een snel pleziertje mee te beleven?
Bull. Who died and made you Dr Freud annex Phill? Het sex hebben met verschillende mensen zegt niets over je eigenwaarde, nog over je inhoud. Ik ken mensen die nooit sex hebben met minder inhoud dan een luciferdoosje.quote:Kun je respect hebben voor jezelf als mensen niets anders zijn dan lustobjecten waar je snel aan je trekken mee kan komen, en waarbij fysieke intimiteit een leeg en hol concept is? Denk je dat je jezelf nog in de spiegel kan aankijken nadat je een weekend op bed hebt gelegen en je met vier mannen sex hebt gehad waarbij je geen enkel gevoel van emotionele betrokkenheid had, alleen gevoelens van banale lust, om de dag erop weer dezelfde routine te beginnen. Zou je niet eens willen weten wat die andere vier zouden denken of voelen
Sleazy sex is een teken dat je niet echt nauwkeurig bent, en je eigen plezier voorop stelt, en dat je geen enkel respect hebt voor andere mensen noch jezelf omdat het enige dat je doet, is je overgeven aan gevoelens van lust. Mensen hebben geen emoties voor je, ze zijn anoniem en inhoudsloos.
Alleen maar omdat het dan niet opvalt hoe weinig sex JIJ hebt!quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Van mij mag de preutsheid best wel weer terugkomen.
Me tooquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef MisterO het volgende:
Ik ben best preuts hoor, durf niet eens in openbare pisbakken te plassen
Oooh, kloon 223435quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom ben je voor de rest van de wereld Lord Ubernerd en voor hem God? Dat vind ik nou weer discriminatie Cairon!!!
ff de definitie ervan opzoekenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me tooZo zie je maar dat preuts vele betekenissen en vormen kan hebbeen.
haha als ik denk aan schraal dan hangen de vellene erbij en is er niet genoeg glijmiddel gebruikt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:54 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat een geil woord trouwens. Als in: serieus.
Ik durf het wel, maar het wil meestal niet echt. Alleen als ik dronken ben.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me tooZo zie je maar dat preuts vele betekenissen en vormen kan hebbeen.
wat? bij de pisbakken laten bangen? je bedoelt die pisbakken op straat? is dat niet zooo 1984?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:19 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar het wil meestal niet echt. Alleen als ik dronken ben.
Zeg 't eens.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:19 schreef Cybart het volgende:
*
En wie anders dan jij kan daarvan genetenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
die opmerking zag ik staan Cybart...
Foei! Hij is nog maar een kind!
oe-oe-oerend hard.
nee, gewoon urineren bij de pisbakkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat? bij de pisbakken laten bangen? je bedoelt die pisbakken op straat? is dat niet zooo 1984?
ik vind dit lijstje dan ook geen checklist voor homo's ik zal eens kijken of ik er een kan maken, misschien vallen jullie dan alsnog door de mandquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:12 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ben lui. --> Check!
Ik heb geen echte ambitie of toekomstplannen.--> fail
Ik houd niet van opruimen.--> Check!
Mijn huis is niet hip, is niet happening, en bestaat bij de gratie van het concept "functioneel".--> check [student].
Ik heb geen harts vriendinnen.--> epic fail.
Ik lig niet iedere week met een ander in bed.--check.
Ik ga niet elke week twee keer uit.--->fail [student]
Ik lees boeken.--> Check
Ik vind 60 euro voor een trui te veel geld, --> fail. niet te veel, ik kan het alleen niet betalen meestal [student]
en voor een T-shirt ga ik never nooit niet meer dan 20 euro betalen, en zelfs 20 euro vind ik al veel.-->fail
Ik heb geen crèmes, geen dag, geen nacht, geen moisturizer, en geen after-peel-rinse-repeat-apple-chutney-hydrating-milk-lotion.--> fail. maar ik heb het ook echt nodig, als ik te weinig slaap of stress heb krijg ik echt een droge huid, en daar zit ik niet op te wachten.
Witte sportsokken zijn handig, en niet anders dan donkere sokken.--> Fail. omgg.
Ik koop mijn kleren onder het motto "ik heb kleren nodig" als ze er leuk uitzien is het mooi meegenomen, maar verwacht niet dat ik met iets gruwelijk hips thuis kom na 3 uur de stad in te zijn gedoken en 4 winkels te hebben aangedaan in die drie lange uren.--> FAILFAILFAIL.
Ik heb een hekel aan Beyoncé Britney Shakira Rihanna Christina Kelly Perry whatever the hell it is this week... mijn muzieksmaak draait niet om een of ander mutserig zangeresje dat door haar moeder gepushed is of dat bestaat omdat Paris Hilton vrienden heeft, van die types die uiteindelijk toch wel afbranden in de media.--> check, al vind ik Paris wel fab.
You're only God in your own sick little universe darlingquote:
Ik kan echt niet op commando naar de plee hoor.. Kun je dat leren?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha dat is om je reet uit te spoelen. Als je anaal geneukt wordt. Anders kan er stront meekomen als je ligt te neuken. (Kan altijd nog, maar dan is het niet zo'n gierput)![]()
Je gaat me niet vertellen dat jullie dat niet kennen. Spoelen jullie je niet uit als je je laat rijden? Je kan natuurlijk ook van te voren naar de wc gaan. Maar dan heb je nog altijd de kans dat het meekomt.
(uit de libelle van vorige maand)
Boo-fucking-hoo!quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat is er mis mee?
Een groot aantal wisselende partners met wie je na de daad geen contact meer hebt, lijkt me niet bepaald uitnodigend voor de gezondheid.
Zou jij over iemand heen willen gaan die niet meer weet met wie hij het gedaan heeft, waar, of wanneer omdat sex voor zo arbitrair is geworden dat ieder warm lichaam al voldoende is om een snel pleziertje mee te beleven?
Kun je respect hebben voor jezelf als mensen niets anders zijn dan lustobjecten waar je snel aan je trekken mee kan komen, en waarbij fysieke intimiteit een leeg en hol concept is? Denk je dat je jezelf nog in de spiegel kan aankijken nadat je een weekend op bed hebt gelegen en je met vier mannen sex hebt gehad waarbij je geen enkel gevoel van emotionele betrokkenheid had, alleen gevoelens van banale lust, om de dag erop weer dezelfde routine te beginnen. Zou je niet eens willen weten wat die andere vier zouden denken of voelen?
Sleazy sex is een teken dat je niet echt nauwkeurig bent, en je eigen plezier voorop stelt, en dat je geen enkel respect hebt voor andere mensen noch jezelf omdat het enige dat je doet, is je overgeven aan gevoelens van lust. Mensen hebben geen emoties voor je, ze zijn anoniem en inhoudsloos.
nee, je kan niet op commando naar de wc. Daarom gewoon uitspoelen. Of doe je daar niet aan? Kan ook maar het KAN a mess geven.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan echt niet op commando naar de plee hoor.. Kun je dat leren?
Maar goed, verder wat Kug zegt![]()
Bedankt voor de info trouwens, GB
Nee, we zijn allemaal kinderen van God.quote:
Finally! Iemand die het zegt.quote:
Juist! Jij snapt het!. Roisinquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:49 schreef MrBrightside het volgende:
Geen van dat allen. Ik snap die homoiconen niet zo.. Kies dan voor Roisin Murphy of zo, zij is de bom en heeft in ieder geval toffe muziek.
... haal het hotel niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Nee bij jou is wel duideljk dat je niet het braafste jongetje van de klas bent.
Ik daarentegen
quote:
dacht het precies hetzelfde. Want als ik dat lijstje zo zag, kan ik me daar niet in vinden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
eigenlijk heeft het geen zin om een gay checklist te maken, zijn homo's niet net zo divers als mensen.
niets menselijks is ons vreemd is een vertaling van Queer as Folk
Je kunt wel vragen of er mensen zijn die per dag meer dan 5 minuten met hun haar bezig zijn
of er mensen zijn die meer dan 2 huidverzorgingsproducten hebben
of er mensen zijn die vroeger met poppen speelden
maar op al die vragen zijn ook weer uitzonderingen aan beide kanten, en wat maakt het uit of je een flaming nelly bent, juist die verschillen maakt het zo mooi
Precies.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
eigenlijk heeft het geen zin om een gay checklist te maken, zijn homo's niet net zo divers als mensen.
niets menselijks is ons vreemd is een vertaling van Queer as Folk
Je kunt wel vragen of er mensen zijn die per dag meer dan 5 minuten met hun haar bezig zijn
of er mensen zijn die meer dan 2 huidverzorgingsproducten hebben
of er mensen zijn die vroeger met poppen speelden
maar op al die vragen zijn ook weer uitzonderingen aan beide kanten, en wat maakt het uit of je een flaming nelly bent, juist die verschillen maakt het zo mooi
moet dat niet beide knieen zijn?quote:
gaat over trouwenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moet dat niet beide knieen zijn?
Ja die Pjo moet toch wel heel vroeg opgestaan zijn om zo'n bijdehante opmerking te kunnen makenquote:
Is dit je aanzoek voor je BFquote:
Oh, dat was ik vanmorgen, geloof me.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:36 schreef Stroekie het volgende:
Ja die Pjo moet toch wel heel vroeg opgestaan zijn om zo'n bijdehante opmerking te kunnen maken
R heeft ook zo'n Merc cabrio ik vind het geen mooie auto'squote:Op maandag 20 oktober 2008 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of heel subtiel vragen om ook zo'n Merc met sinterklaas
Dan moet de goedheiligman wel naar Londen komenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:37 schreef Stroekie het volgende:
of heel subtiel vragen om ook zo'n Merc met sinterklaas
ik stond er om 6.00 uur naast, maar toen was alles nog in diepe rust in Tomatentownquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh, dat was ik vanmorgen, geloof me.Was weer eens heibel in Vogelaristan.
dat kan toch best met een wegwijspiet die de weg kwijt is, en Sint niets vermoedend in London gaat afmeren met zijn Stoombootquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan moet de goedheiligman wel naar Londen komen
I know!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:59 schreef Stroekie het volgende:
Ik stond er om 6.00 uur naast, maar toen was alles nog in diepe rust in Tomatentown
maar zodra we de snelweg opgingen was het gedaan met de rust, en de stad inkomen is tegenwoordig omstreeks 7.15 uur al een crime
Slapen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:23 schreef mike_hunt het volgende:
Goedenavond iedereen.
alhoewel het een school-nite is, iedereen al plannen voor tonite?
kruip tegen je man,quote:
Die is op zijn werkquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kruip tegen je man,
neem een warme douche
of neem een glas whiskey
jaloersquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:04 schreef Cybart het volgende:
Yeah, zojuist mn vertrek ticket gekocht
Zie ik daar nou lochnessy?quote:
Ook alleen maar omdat zijn werk gezorgd had voor ene kleine kamer met een 1p bed en hij ziek was!!!!!quote:
Je leeftquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo even mijn verplichte maandelijkse post plaatsen, anders denkt mrO dat ik dood ben.
erg he voor die moslimvrouwenquote:
Thuis en truste voor diegene die gaan slapenquote:
Volgens mij moet ik die film nog eens zien voor een of ander vak...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:47 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo hallo!
Het was leuk in de Cuckoo's Nest.
nou dat ken je wel doen daaristiewer maar je meot jewel realizeren dat die film weini gte make heb met et echte leve hoor. et klopt wel dat der veel debiele zite maar der is geen zuster oh ja en je ken ook elektroterapei krijge as je der blij van wort kent der iemand trouwens nog ene leuk lied van macro borsato hehehequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
Volgens mij moet ik die film nog eens zien voor een of ander vak...
Ja enige wat nog werkt is bij Best West eraf, en dan de Boschdijk op en als maar recht door en dan op rotonde rechts de binnenring opquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
I know!
Batadorp
Afslag Centrum/Strijp
Rotonde Tilburgseweg
Leenderheide
De Hogt
Alles ligt open!
Omdat er Actimel is ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:19 schreef Ang3l het volgende:
Waarom heb ik geen zin?
Waarom regent 't?
Waarom ben ik zo moe?
Waaaaaarom?
ZEG HET ME!!!!!!!!!
en je heb je al Hunter of Savannah geprobeert ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:49 schreef Tomasso het volgende:
Zeg Stroek, die wijn zal me echt niet zo veel meer boeien nu ik weet dat ze hier ook potverdomme goede Long Island Iced Teas hebben
Si. Savanna is soms wel te doen, maar ben ook wel blij dat het weer op isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je heb je al Hunter of Savannah geprobeert ?
HALLO GOEIEMORGEN! HOE IS HET? MET MIJ HEEL GOED HOOR.quote:
is een goede dorstlesser die wegdrinkt als limonadequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Si. Savanna is soms wel te doen, maar ben ook wel blij dat het weer op is.
is je caps lock stuk ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
HALLO GOEIEMORGEN! HOE IS HET? MET MIJ HEEL GOED HOOR.
Maar er hoort wel een citroen bij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is een goede dorstlesser die wegdrinkt als limonade![]()
ik dacht die pornoacteurquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:02 schreef Ang3l het volgende:
http://www.crystalclear.nl/index.aspx?PhotoID=1284
Ff stemmen op Francois please
Cuckoo's Nestquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:47 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo hallo!
Het was leuk in de Cuckoo's Nest.
DAT IS MOOI! IS ER OOK EEN SPECIALE REDEN VOOR?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef Tomasso het volgende:
HALLO GOEIEMORGEN! HOE IS HET? MET MIJ HEEL GOED HOOR.
Dat heb jij altijd na die maandagavonden in de Cuckoo's Nest. Je wordt oud.quote:
Net als woest aantrekkelijk. En lief.quote:
Misschien een beetje van alles. Ik ben trouwens weer even klaar met de GHB (tot vrijdag waarschijnlijk.quote:Was het The Cuckoos Nest, het publiek, de negers, de slingroom, de ghb, The Web, de new friend?
Ik weet het niet, but something wore me out!
Nee ik heb ook een leven BUITEN sex (en ik kijk amper porno)quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik heb ook een leven BUITEN sex (en ik kijk amper porno)
nou ja wat je normaal noemtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:05 schreef Nuno_G het volgende:
De normale maandagavond avonturen
Goedemorgen trouwens
Haar? Volgens mij is Francois een mannenaam hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja, dat zegt toch iets over mij, he?
maar die jij bedoelt ken ik helemaal niet, dus waarom zouden we op haar moeten stemmen?
NOU, DAN LIJKT HET NET OP MIJN AVOND WANT IK HEB OOK EEN HELE LEUKE AVOND GEHAD EN EEN NIEUWE VRIEND GEMAAKT YAYquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
DAT IS MOOI! IS ER OOK EEN SPECIALE REDEN VOOR?
MET MIJ GAAT HET OOK HEEL GOED! WANT IK HEB GISTEREN EEN HELE LEUKE AVOND GEHAD. MADE A NEW FRIEND ENZO. YAY!!
Ik zag iets met Crystal Clear and women en klikte weg, aangezien het niet die pornoacteur was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haar? Volgens mij is Francois een mannenaam hoor.
You've got a one track mind, haven;t you?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik zag iets met Crystal Clear and women en klikte weg, aangezien het niet die pornoacteur was.
VERTEL!!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:37 schreef Tomasso het volgende:
NOU, DAN LIJKT HET NET OP MIJN AVOND WANT IK HEB OOK EEN HELE LEUKE AVOND GEHAD EN EEN NIEUWE VRIEND GEMAAKT YAY.
En gisteren ook ? of wilde dingen gedaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja wat je normaal noemt![]()
meestal breng ik die knikkebollend op de bank door in verband met opgelopen slaap gebrek in het weekend
Die opmerking krijg ik hier op mijn werk ook wel eens:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag jij wel schelden met andervrouws vleeswaren ?
hahahaha je was me voor... ik wilde ook jongenskut zeggen, maar wist niet of dat we hier kon. (of dat niet te ordinair was.)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:56 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Die opmerking krijg ik hier op mijn werk ook wel eens:
"Jij mag dat niet zeggen want je hebt geen kut".
-"jawel, want ik heb een jongenskut"
En stil zijn ze!
Ik heb dus de halve ochtend aan een excelsheet zitten werken waarin ik een prijzenmatrix in elkaar heb geklust met data die ik van internet heb verzameld (lees: teringtyphus veel werk!)quote:
quote:
Het meest wilde was dat ik dus zondagochtend om 10.00 uur al met mijn neefje van 5 in de bios zat om Sinterklaas en het geheim van het grote boek te zienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En gisteren ook ? of wilde dingen gedaan
Houdt je van de straat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:59 schreef Pjederdy het volgende:
Ik heb dus de halve ochtend aan een excelsheet zitten werken waarin ik een prijzenmatrix in elkaar heb geklust met data die ik van internet heb verzameld (lees: teringtyphus veel werk!)
totdat ik even een hulpvraagje tussendoor kreeg over plakken-knippen-importeren in excel en ik dat dus braaf op een ander tabje probeer.
Wil ik het tabje sluiten, bevestig dat ik dat wil, heb ik GODGODGOD Godverdomme het hele sheet gesloten (zonder op te slaan)
laat excel niet ergens een backup achter?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:59 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik heb dus de halve ochtend aan een excelsheet zitten werken waarin ik een prijzenmatrix in elkaar heb geklust met data die ik van internet heb verzameld (lees: teringtyphus veel werk!)
totdat ik even een hulpvraagje tussendoor kreeg over plakken-knippen-importeren in excel en ik dat dus braaf op een ander tabje probeer.
Wil ik het tabje sluiten, bevestig dat ik dat wil, heb ik GODGODGOD Godverdomme het hele sheet gesloten (zonder op te slaan)
ik ben die week een paar dagen in Zaragosa. Ik weet nog niet of ik de 7e terug ben, Dus ik houd je op de hoogte. lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:53 schreef Gellarboy het volgende:
Hey Mike, ga jij naar Furball op 7 november?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:56 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Die opmerking krijg ik hier op mijn werk ook wel eens:
"Jij mag dat niet zeggen want je hebt geen kut".
-"jawel, want ik heb een jongenskut"
En stil zijn ze!
Volgens mij ben ik het ordinairst hier....(qua uitspraken)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:05 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan het niet ordinair genoeg.
Die slaperige bende een beetje wakkerschudden!
Ja, er staat wel een autoherstelbestand ergens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
laat excel niet ergens een backup achter?
met word kun je nog wel eens zo'n .~ bestand ergens opvissen in een temp map...
Meisjes hebben een cloaca en jongens een jongenskutje en een piemelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo smerig klinken. En hoezo is dat een jongenskut? Je gata me tioch niet vertellen dat meisjes daar wat anders hebben he? Ik heb niet zo goed opgeelet bij biologie, maar ik geloof dat dat het zelfde is en werkt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik ben niets meer dan een stomme jongenskutgebruiker.
Ik word er ook niet bepaald opgewonden van als iemand dat tegen mij zegt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo smerig klinken. En hoezo is dat een jongenskut? Je gata me tioch niet vertellen dat meisjes daar wat anders hebben he? Ik heb niet zo goed opgeelet bij biologie, maar ik geloof dat dat het zelfde is en werkt.
Ook ijij hebt niet goed opgelet tijdens biologie lees ik alquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Meisjes hebben een cloaca en jongens een jongenskutje en een piemel
Ja, euhm, knuffelen doe je maar met de kat. Of metquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:02 schreef Gellarboy het volgende:
Ahhhhh, nee hoor lief. Kusknufkroel.
hmmz.. geen idee eigenlijk..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ja, er staat wel een autoherstelbestand ergens.
C:\Documents and Settings\pieter\Application Data\Microsoft\Excel\
Maar daar staattie niet tussen (of wordt'ie verwijderd als je het bestand zelf afsluit).
Ik ben niets meer dan een stomme kutgebruiker.
Jamaar, het bestand had nog geen naam omdat ik hem nog niet 1x had opgeslagen. Dus dan heettie ws Map1.xlsxquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
hmmz.. geen idee eigenlijk..
maar je hebt dus windows.. windows heaft een search functie.. zoek je toch je hele HD af naar een bestand met die naam, maar dan zonder extensie?
dus bijv. "excelbestand"
Ik heb mavo gedaan, daar leer je niet zoveel...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook ijij hebt niet goed opgelet tijdens biologie lees ik al
Je moet natuurlijk wel de daad bij het woord voegen om pas ECHT ordinair te zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik het ordinairst hier....(qua uitspraken)
Helaas moet ik dan mijn stokje overdragen aan een van jullie 3quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:15 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel de daad bij het woord voegen om pas ECHT ordinair te zijn.
je zou het kunnen proberenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:14 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Jamaar, het bestand had nog geen naam omdat ik hem nog niet 1x had opgeslagen. Dus dan heettie ws Map1.xlsx
daar ben ik ook mijn onderwijscarriere begonnen,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb mavo gedaan, daar leer je niet zoveel...
Jap, mavisten zijn gewoon domquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar ben ik ook mijn onderwijscarriere begonnen,
dus hoeveel extra bewijs is er nodig
Morgen! of Overmorgen. Of de dag na overmorgen. Of anders volgende week.quote:
Ik heb het geprobeerd. Zonder resultaat. Toch bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
je zou het kunnen proberen
en anders..
of: als ik een nieuwe camera heb. als mijn puistje weg is. als iemand mij op de foto wil zetten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:25 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Morgen! of Overmorgen. Of de dag na overmorgen. Of anders volgende week.
quote:
quote:
NOU, GISTER WAT WEZEN DRINKEN MET IEMAND VAN HIER IN EEN TOF TENTJE. WAS KEIGEZELLIG ENZO.quote:
Is dat die nieuwe scharrel die je in CN hebt opgedoken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Maar ik heb hem vanochtend een berichtje gestuurd op Gayromeo ("Oi!".) en hij heeft het ook gelezen, maar hij zegt niks terug en hij is nog wel steeds online.
.
.
.
.
hahaha split personality? popjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef Xiance het volgende:
> Goh jan, hoe is het met de liefde?
< Ja goed hoor!
> Owja? vertel?
< Yup, ik hou nog steeds zielsveel van mezelf
> oh...
dat was een gesprek tussen mij en mijn tante..quote:
hahah iemand heeft wel eens tegen mij gezegd of hij mij mocht klaarmelken met zijn jongenskutjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou in de lach schieten en niets meer voor elkaar krijgen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah iemand heeft wel eens tegen mij gezegd of hij mij mocht klaarmelken met zijn jongenskutje
Ik moest keihard lachen, het had wel iets aandoenlijks (of is dat too nasty?)
wtf? mist een stuk tandvlees?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:14 schreef Xiance het volgende:
hmz.. ik mis een stuk tandvlees.. er zit gewoon een gat tussen mijn kiezen
Snap ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat was een gesprek tussen mij en mijn tante..
die snapt niet zo dat vrijgezel zijn best een prettig iets is
Alleen jammer dat dat soort uitspraken dan gedaan worden door een kerel van 48.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah iemand heeft wel eens tegen mij gezegd of hij mij mocht klaarmelken met zijn jongenskutje
Ik moest keihard lachen, het had wel iets aandoenlijks (of is dat too nasty?)
Dat krijg je van al dat drugsgebruik van jou!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:14 schreef Xiance het volgende:
hmz.. ik mis een stuk tandvlees.. er zit gewoon een gat tussen mijn kiezen
Nee, het is een jongen die op Gayromeo heb opgedoken en daarna meegenomen heb naar de CN.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:48 schreef mike_hunt het volgende:
Is dat die nieuwe scharrel die je in CN hebt opgedoken?
haha nee, deze gast was in de 30. dus mijn leeftijd... en natuurlijk mocht hijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:26 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dat soort uitspraken dan gedaan worden door een kerel van 48.
Als het nou een 18 jarige Eurocream.com pornoster zou zijn.
BEDOEL JE IEMAND UIT DIT TOPIC MET IEMAND VAN HIER?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:43 schreef Tomasso het volgende:
NOU, GISTER WAT WEZEN DRINKEN MET IEMAND VAN HIER IN EEN TOF TENTJE. WAS KEIGEZELLIG ENZO.
Als ik 30 word dan geef in een feest, niet te zuinig!quote:
Hij zit in zuid afrika, dus zal wel niet denk ik....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
BEDOEL JE IEMAND UIT DIT TOPIC MET IEMAND VAN HIER?
wat een moeite een mens al niet moet doen om op jou te lijken he.. *zucht*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:27 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Dat krijg je van al dat drugsgebruik van jou!
Terugtrekkend tandvlees. Net als die junks langs de grachten, in no-time geen tand meer in je bek!!
Dat wist ik heus wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:33 schreef hierissieweer het volgende:
Hij zit in zuid afrika, dus zal wel niet denk ik....
Ow sorrie hoor!quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
BEDOEL JE IEMAND UIT DIT TOPIC MET IEMAND VAN HIER?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij zit in zuid afrika, dus zal wel niet denk ik....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |