ff de definitie ervan opzoekenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me tooZo zie je maar dat preuts vele betekenissen en vormen kan hebbeen.
haha als ik denk aan schraal dan hangen de vellene erbij en is er niet genoeg glijmiddel gebruikt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:54 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat een geil woord trouwens. Als in: serieus.
Ik durf het wel, maar het wil meestal niet echt. Alleen als ik dronken ben.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me tooZo zie je maar dat preuts vele betekenissen en vormen kan hebbeen.
wat? bij de pisbakken laten bangen? je bedoelt die pisbakken op straat? is dat niet zooo 1984?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:19 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar het wil meestal niet echt. Alleen als ik dronken ben.
Zeg 't eens.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:19 schreef Cybart het volgende:
*
En wie anders dan jij kan daarvan genetenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
die opmerking zag ik staan Cybart...
Foei! Hij is nog maar een kind!
oe-oe-oerend hard.
nee, gewoon urineren bij de pisbakkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat? bij de pisbakken laten bangen? je bedoelt die pisbakken op straat? is dat niet zooo 1984?
ik vind dit lijstje dan ook geen checklist voor homo's ik zal eens kijken of ik er een kan maken, misschien vallen jullie dan alsnog door de mandquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:12 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ben lui. --> Check!
Ik heb geen echte ambitie of toekomstplannen.--> fail
Ik houd niet van opruimen.--> Check!
Mijn huis is niet hip, is niet happening, en bestaat bij de gratie van het concept "functioneel".--> check [student].
Ik heb geen harts vriendinnen.--> epic fail.
Ik lig niet iedere week met een ander in bed.--check.
Ik ga niet elke week twee keer uit.--->fail [student]
Ik lees boeken.--> Check
Ik vind 60 euro voor een trui te veel geld, --> fail. niet te veel, ik kan het alleen niet betalen meestal [student]
en voor een T-shirt ga ik never nooit niet meer dan 20 euro betalen, en zelfs 20 euro vind ik al veel.-->fail
Ik heb geen crèmes, geen dag, geen nacht, geen moisturizer, en geen after-peel-rinse-repeat-apple-chutney-hydrating-milk-lotion.--> fail. maar ik heb het ook echt nodig, als ik te weinig slaap of stress heb krijg ik echt een droge huid, en daar zit ik niet op te wachten.
Witte sportsokken zijn handig, en niet anders dan donkere sokken.--> Fail. omgg.
Ik koop mijn kleren onder het motto "ik heb kleren nodig" als ze er leuk uitzien is het mooi meegenomen, maar verwacht niet dat ik met iets gruwelijk hips thuis kom na 3 uur de stad in te zijn gedoken en 4 winkels te hebben aangedaan in die drie lange uren.--> FAILFAILFAIL.
Ik heb een hekel aan Beyoncé Britney Shakira Rihanna Christina Kelly Perry whatever the hell it is this week... mijn muzieksmaak draait niet om een of ander mutserig zangeresje dat door haar moeder gepushed is of dat bestaat omdat Paris Hilton vrienden heeft, van die types die uiteindelijk toch wel afbranden in de media.--> check, al vind ik Paris wel fab.
You're only God in your own sick little universe darlingquote:
Ik kan echt niet op commando naar de plee hoor.. Kun je dat leren?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha dat is om je reet uit te spoelen. Als je anaal geneukt wordt. Anders kan er stront meekomen als je ligt te neuken. (Kan altijd nog, maar dan is het niet zo'n gierput)![]()
Je gaat me niet vertellen dat jullie dat niet kennen. Spoelen jullie je niet uit als je je laat rijden? Je kan natuurlijk ook van te voren naar de wc gaan. Maar dan heb je nog altijd de kans dat het meekomt.
(uit de libelle van vorige maand)
Boo-fucking-hoo!quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat is er mis mee?
Een groot aantal wisselende partners met wie je na de daad geen contact meer hebt, lijkt me niet bepaald uitnodigend voor de gezondheid.
Zou jij over iemand heen willen gaan die niet meer weet met wie hij het gedaan heeft, waar, of wanneer omdat sex voor zo arbitrair is geworden dat ieder warm lichaam al voldoende is om een snel pleziertje mee te beleven?
Kun je respect hebben voor jezelf als mensen niets anders zijn dan lustobjecten waar je snel aan je trekken mee kan komen, en waarbij fysieke intimiteit een leeg en hol concept is? Denk je dat je jezelf nog in de spiegel kan aankijken nadat je een weekend op bed hebt gelegen en je met vier mannen sex hebt gehad waarbij je geen enkel gevoel van emotionele betrokkenheid had, alleen gevoelens van banale lust, om de dag erop weer dezelfde routine te beginnen. Zou je niet eens willen weten wat die andere vier zouden denken of voelen?
Sleazy sex is een teken dat je niet echt nauwkeurig bent, en je eigen plezier voorop stelt, en dat je geen enkel respect hebt voor andere mensen noch jezelf omdat het enige dat je doet, is je overgeven aan gevoelens van lust. Mensen hebben geen emoties voor je, ze zijn anoniem en inhoudsloos.
nee, je kan niet op commando naar de wc. Daarom gewoon uitspoelen. Of doe je daar niet aan? Kan ook maar het KAN a mess geven.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan echt niet op commando naar de plee hoor.. Kun je dat leren?
Maar goed, verder wat Kug zegt![]()
Bedankt voor de info trouwens, GB
Nee, we zijn allemaal kinderen van God.quote:
Finally! Iemand die het zegt.quote:
Juist! Jij snapt het!. Roisinquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:49 schreef MrBrightside het volgende:
Geen van dat allen. Ik snap die homoiconen niet zo.. Kies dan voor Roisin Murphy of zo, zij is de bom en heeft in ieder geval toffe muziek.
... haal het hotel niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Nee bij jou is wel duideljk dat je niet het braafste jongetje van de klas bent.
Ik daarentegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |