Je verdiept je teveel in de Giovanni cultuur jijquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij laat je dekken door alles met een pols, en sommigen zonder pols waar de rigor mortis gunstig is ingezet...
bij jou hangt het af van je humeurquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee bij jou is wel duideljk dat je niet het braafste jongetje van de klas bent.
Ik daarentegen
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij laat je dekken door alles met een pols, en sommigen zonder pols waar de rigor mortis gunstig is ingezet...
Wat een geil woord trouwens. Als in: serieus.quote:
heeft niets met zelfrespect te maken, maar met comfortable met je lichaam en met sex te zijn. Tis niet zo dat je elke keer schraalgeneukt hoeft te worden etc. Vanille sex kan ook leuk zijn. (en dat is standaard sex)quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Joh, opmerkelijk, niet waar... dat sommige mensen nog iets van een greintje zelfrespect hebben, en niet leven om schraalgeneukt te worden door onbekende mannen van ver in de dertig.
Maar mag het wel?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
Tis niet zo dat je elke keer schraalgeneukt hoeft te worden etc.
Ik weet dat ik niet de meest onschuldige hier ben. maar velen kunnen dan weer overdrijven en aannemen dat ik voor iedereen maar krom ga liggen en de grootste botttomslet ben, en dat is echt de grootste bullshit. In de 30 jaar dat ik leef kan ik op 1 hand de keren dat ik genomen ben tellen hoor. De keren ja, niet alleen de personen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
bij jou hangt het af van je humeur
de ene keer doe je alsof je de reinste (haha ik gebruikte rein) onschuld zelve bent
de andere keer doe je net alsof je idd zo kinky & sleazy als de tering bent
maar als iemand anders dan jij het zegt, dan speel je weer de onschuldkaart
En het ligt inderdaad aan mijn humeur of ik er tegen kan dat iemand me slet noemt of niet. Ik weet wat ik ben, mijn vrienden weten 't ook. En ik zou me niet druk moeten maken wat de rest van me vind. maar dat ligt dus aan mijn stemmingquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet de meest onschuldige hier ben. maar velen kunnen dan weer overdrijven en aannemen dat ik voor iedereen maar krom ga liggen en de grootste botttomslet ben, en dat is echt de grootste bullshit. In de 30 jaar dat ik leef kan ik op 1 hand de keren dat ik genomen ben tellen hoor. De keren ja, niet alleen de personen.
Ik flirt heel veel, en dan denken mensen meteen dat je in de rest ook zo gemakkelijk bent.
Ja ik sta niet altijd heel lang droog nee, maar de keren dat ik mensen mee naar huis neem uit een kroeg zijn ook goed te tellen hoor. Ik heb zo mijn vaste bron(nen).
Ik kan sex & gevoel heel goed scheiden. Ik werk wat dat betreft precies andersom. Ik heb betere sex zonder gevoel.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb je dan ook een band met die mensen, of kan je het ook scheiden?
seks & gevoel?
more power to you, bitchquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het ligt inderdaad aan mijn humeur of ik er tegen kan dat iemand me slet noemt of niet. Ik weet wat ik ben, mijn vrienden weten 't ook. En ik zou me niet druk moeten maken wat de rest van me vind. maar dat ligt dus aan mijn stemming
Waarom ben je voor de rest van de wereld Lord Ubernerd en voor hem God? Dat vind ik nou weer discriminatie Cairon!!!quote:
En of ik een bitch ben ligt ook aan mijn stemmingquote:
quote:
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Maar wat is er mis mee dan? En wat heeft het met zelfrespect te maken? Als het je keuze is omdat je 't lekker vind. Why not?
bedoel je dat de mensen dan zijn losgeslagen vandaag de dag? voor ieder persoon is dat anders. dit zal altijd een discussie zijn waar je toch nooit uitkomt. Want heeft toch geen zin om de andere ervan te overtuigen wat wel of niet de norm is, das voor iedereen verschillend. En diversiteit moet er zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Van mij mag de preutsheid best wel weer terugkomen.
Ik denk dat ik een hogere standaard heb dan jij en de vraag is sowieso of ik me uberhaupt laat dekken. Maar ga er wel makkelijker mee om en kan gevoel en seks heel goed van elkaar loszien.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet te betekenen. Ik weet ook niet met hoeveel ik naar bed ben geweest. Ik hou 't niet bij. Wat niet wil betekenen dat sex voor mij iets betekenisloos is.... met de juiste persoon.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Een groot aantal wisselende partners met wie je na de daad geen contact meer hebt, lijkt me niet bepaald uitnodigend voor de gezondheid.
Zou jij over iemand heen willen gaan die niet meer weet met wie hij het gedaan heeft, waar, of wanneer omdat sex voor zo arbitrair is geworden dat ieder warm lichaam al voldoende is om een snel pleziertje mee te beleven?
Bull. Who died and made you Dr Freud annex Phill? Het sex hebben met verschillende mensen zegt niets over je eigenwaarde, nog over je inhoud. Ik ken mensen die nooit sex hebben met minder inhoud dan een luciferdoosje.quote:Kun je respect hebben voor jezelf als mensen niets anders zijn dan lustobjecten waar je snel aan je trekken mee kan komen, en waarbij fysieke intimiteit een leeg en hol concept is? Denk je dat je jezelf nog in de spiegel kan aankijken nadat je een weekend op bed hebt gelegen en je met vier mannen sex hebt gehad waarbij je geen enkel gevoel van emotionele betrokkenheid had, alleen gevoelens van banale lust, om de dag erop weer dezelfde routine te beginnen. Zou je niet eens willen weten wat die andere vier zouden denken of voelen
Sleazy sex is een teken dat je niet echt nauwkeurig bent, en je eigen plezier voorop stelt, en dat je geen enkel respect hebt voor andere mensen noch jezelf omdat het enige dat je doet, is je overgeven aan gevoelens van lust. Mensen hebben geen emoties voor je, ze zijn anoniem en inhoudsloos.
Alleen maar omdat het dan niet opvalt hoe weinig sex JIJ hebt!quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Van mij mag de preutsheid best wel weer terugkomen.
Me tooquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef MisterO het volgende:
Ik ben best preuts hoor, durf niet eens in openbare pisbakken te plassen
Oooh, kloon 223435quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom ben je voor de rest van de wereld Lord Ubernerd en voor hem God? Dat vind ik nou weer discriminatie Cairon!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |