Ik heb een HBO gevolgd aan de Fotovakschool: Fotografische Vormgeving.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:51 schreef MrBrightside het volgende:
Daarom heb ik ook niets met een fotovakschool of MBO, daar leer je vooral techniek en dat kun je zelf ook wel uitvogelen. Een Kunstacademie daarentegen is veel meer en veel breder, daar gaat het meer om persoonlijke ontwikkeling en ook conceptueel werken, en dan is het wel handig als je daar een beetje in gepusht wordt.
Heb je de kleuren getweaked hier?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:55 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
met dezelfde camera.. zelfde dag, andere omgeving
Dat is ook zo. Die uitlegjes werden bedacht waar je bijstond, terwijl niemand zich kon bedenken dat het misschien de bedoeling was dat je van tevoren je concept klaar moest hebben. De leraren vraten het echter als zoete koek.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef MrBrightside het volgende:
Haha, ja, het gevaar met het conceptuele gedoe is dat het vaak ook gewoon achteraf een leuk verhaaltje is.
nee, bijde fotos zijn orriginele fotos, zonder filter of wat ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heb je de kleuren getweaked hier?
Mooi.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:05 schreef MrBrightside het volgende:
Geef mij maar Zweden (L)
[ afbeelding ]
Ik ben niet van het pad af als ik ga stappen (ik neem even aan dat je drugs bedoelt en niet alcohol). Als je toch al van het pad af bent boeit het ook niet echt waar je staat met je vrienden, wel?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat klopt..
Maar als je met je eigen vriendenclubje bent en je bent van 't pad af dan is het 'r fanTAStisch..
Gaat het eens een keer niet over sex maar over andere hobbies, moet jij er toch weer op de een of andere manier het woord neuken in laten voorkomen he!quote:
Exact. En dan is de Exit dus fantastisch.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Als je toch al van het pad af bent boeit het ook niet echt waar je staat met je vrienden, wel?
Oooo wat vind ik dat toch een kutnumemr zeg. Het lijkt wel een wedstrijd "Hoe vaak kun je de titel van 't nummer in 1 zin zeggen". "Womanizer, womanizer, ooh you're a womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer" Houd je smoel uitgerangeerde kampsnol!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:17 schreef MisterO het volgende:
Womanizer woman womanizeer ooooh![]()
het werd gewoon 2 keer gedraaid op Pann
![]()
En ja, dat zegt wat over wat voor muziek op Pann wordt gedraaid
nee, dan is de exit niet fantastisch, dan is je drugs fantastischquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Exact. En dan is de Exit dus fantastisch..
Het is nu eenmaal zo.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat het eens een keer niet over sex maar over andere hobbies, moet jij er toch weer op de een of andere manier het woord neuken in laten voorkomen he!
Nee hoor, ik heb vaak genoeg ergens gestaan met drugs in m'n mik terwijl er geen ruk aan was. Pills didn't save the party.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef Ang3l het volgende:
nee, dan is de exit niet fantastisch, dan is je drugs fantastisch
Hihi, het is lekker catchy en inhoudloos. De homo's gingen uit hun dak hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo wat vind ik dat toch een kutnumemr zeg. Het lijkt wel een wedstrijd "Hoe vaak kun je de titel van 't nummer in 1 zin zeggen". "Womanizer, womanizer, ooh you're a womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer womanizer" Houd je smoel uitgerangeerde kampsnol!
Oeh.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:29 schreef Nuno_G het volgende:
Heaven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |