Als hobby is het toch ook leuk, is weer eens wat anders dan de hobby's van anderen die hier besproken werdenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:37 schreef MrBrightside het volgende:
En als ik het professioneel zou willen doen ben ik ook te veeleisend denk ik.
Daar hoef je geen prof voor te zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:24 schreef Gellarboy het volgende:
Da's ook weer zo. Al is er natuurlijk niks leukers dan geld verdienen met je hobby..
Wanneer ben je prof dan, in jouw boekje?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:25 schreef MrBrightside het volgende:
Daar hoef je geen prof voor te zijn.
O die vind ik dan juist wel leuk! Beter dan dat songfestival, abba of pop-gewauwel. Beetje lekkere club/trance/techno.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat me er met name aan tegenstaat is:
1.) Geen leuke muziek. Best belangrijk in een discotheek.
Daar ga ik dan ook niet voorquote:2.) De darkroom heeft geen licht (als in: ECHT helemaal niks. Niet eens een LEDje ofzo). Mij te donker.
Ikw eet NIETS van de DR van de Exitquote:Dus om te dansen ga ik liever naar de Exit of (het liefst) een circuit party, en qua darkroom ga ik liever naar [anywhere but here].
Exit is soms wel leuk Net zoals de CR op zijn tijd wel leuk is. Gewoon een keer naar binnengaanquote:
Mwa, niet bijster boeiend. Al kan ik me er beter vermaken dan bij de omhooggeklopte kutjes in de Arc. Die durven amper te bwegen omdat hun o zo trendy kleding dan kreukt of hun haarlok verschuift en niet geheel assymetrisch meer ligt dan.quote:
Je moet een keer naar Pann toe, volgens mij zul je dat wel leuk vinden. Leuke muziek, gezellige sfeer en ook wel veel mensen van jou leeftijdquote:
Die 2 zijn wel een beetje boel verschillend qua publiek. Viel em trouwens op dat in de exit ENORM veel Aziaten zaten. Dat zei MisterO laatst ook al volgens mij.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Exit is soms wel leuk Net zoals de CR op zijn tijd wel leuk is. Gewoon een keer naar binnengaan
Ik weet van niks!quote:@Ang3l oooh daar was het dus gebeurt afgelopen weekend
Dat is het ook. Behalve dat ze daar wél hele goeie muziek hebben.quote:
ik?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef MrBrightside het volgende:
Maar, wat wil je daar mee zeggen met het oog op de discussie?
Neeh. echt alles wordt op dezelfde beat gemixtquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Behalve dat ze daar wél hele goeie muziek hebben..
Dat klopt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:48 schreef Ang3l het volgende:
Viel em trouwens op dat in de exit ENORM veel Aziaten zaten.
Daarom heb ik ook niets met een fotovakschool of MBO, daar leer je vooral techniek en dat kun je zelf ook wel uitvogelen. Een Kunstacademie daarentegen is veel meer en veel breder, daar gaat het meer om persoonlijke ontwikkeling en ook conceptueel werken, en dan is het wel handig als je daar een beetje in gepusht wordt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik?
Dat fotograferen een kwestie is van creatief zijn..
spelen met het licht, de omgeving, het model..
SPELEN SPELEN SPELEN..
Echt fotograferen leer je in de praktijk, niet uit een boekje
Gemixt? De DJ's daar voegen niet zoveel toe aan de platen hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:49 schreef MisterO het volgende:
Neeh. echt alles wordt op dezelfde beat gemixt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |