quote:
dacht het precies hetzelfde. Want als ik dat lijstje zo zag, kan ik me daar niet in vinden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
eigenlijk heeft het geen zin om een gay checklist te maken, zijn homo's niet net zo divers als mensen.
niets menselijks is ons vreemd is een vertaling van Queer as Folk
Je kunt wel vragen of er mensen zijn die per dag meer dan 5 minuten met hun haar bezig zijn
of er mensen zijn die meer dan 2 huidverzorgingsproducten hebben
of er mensen zijn die vroeger met poppen speelden
maar op al die vragen zijn ook weer uitzonderingen aan beide kanten, en wat maakt het uit of je een flaming nelly bent, juist die verschillen maakt het zo mooi
Precies.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
eigenlijk heeft het geen zin om een gay checklist te maken, zijn homo's niet net zo divers als mensen.
niets menselijks is ons vreemd is een vertaling van Queer as Folk
Je kunt wel vragen of er mensen zijn die per dag meer dan 5 minuten met hun haar bezig zijn
of er mensen zijn die meer dan 2 huidverzorgingsproducten hebben
of er mensen zijn die vroeger met poppen speelden
maar op al die vragen zijn ook weer uitzonderingen aan beide kanten, en wat maakt het uit of je een flaming nelly bent, juist die verschillen maakt het zo mooi
moet dat niet beide knieen zijn?quote:
gaat over trouwenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moet dat niet beide knieen zijn?
Ja die Pjo moet toch wel heel vroeg opgestaan zijn om zo'n bijdehante opmerking te kunnen makenquote:
Is dit je aanzoek voor je BFquote:
Oh, dat was ik vanmorgen, geloof me.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:36 schreef Stroekie het volgende:
Ja die Pjo moet toch wel heel vroeg opgestaan zijn om zo'n bijdehante opmerking te kunnen maken
R heeft ook zo'n Merc cabrio ik vind het geen mooie auto'squote:Op maandag 20 oktober 2008 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of heel subtiel vragen om ook zo'n Merc met sinterklaas
Dan moet de goedheiligman wel naar Londen komenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:37 schreef Stroekie het volgende:
of heel subtiel vragen om ook zo'n Merc met sinterklaas
ik stond er om 6.00 uur naast, maar toen was alles nog in diepe rust in Tomatentownquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh, dat was ik vanmorgen, geloof me.Was weer eens heibel in Vogelaristan.
dat kan toch best met een wegwijspiet die de weg kwijt is, en Sint niets vermoedend in London gaat afmeren met zijn Stoombootquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan moet de goedheiligman wel naar Londen komen
I know!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:59 schreef Stroekie het volgende:
Ik stond er om 6.00 uur naast, maar toen was alles nog in diepe rust in Tomatentown
maar zodra we de snelweg opgingen was het gedaan met de rust, en de stad inkomen is tegenwoordig omstreeks 7.15 uur al een crime
Slapen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:23 schreef mike_hunt het volgende:
Goedenavond iedereen.
alhoewel het een school-nite is, iedereen al plannen voor tonite?
kruip tegen je man,quote:
Die is op zijn werkquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kruip tegen je man,
neem een warme douche
of neem een glas whiskey
jaloersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |