abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:18:23 #101
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62518153
De Hof .
2000 light years from home
pi_62518336
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 00:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ afbeelding ]

Buiten de rode kaart om, bezig met een uitstekend seizoen. Zowel verdedigend als opbouwend.
Zoals ik al eerder aangaf: ik vind dat dat vanzelfsprekend moet zijn als je bij Feyenoord speelt.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62518353
Jezus wat heb ik me lopen ergeren zeg, enige goede vandaag waren de lekkere meiden op het vak.

Snap het punt wel van Mols, dat hij had verwacht dat hij in de basis zou beginnen. Ook al is hij wat oud en houdt hij het bij lange na niet een hele wedstrijd vol, hij is een goede aanspeelpunt in de aanval zodat de bewegende middenvelders bij kunnen sluiten en gevaarlijk kunnen worden voor de goal.

Mols
pi_62520331
Verbeek moet blijven maar laat hem aub Fer voortaan opstellen ipv Bruins. En laat De Guzman idd maar het bos in gaan!
  maandag 20 oktober 2008 @ 07:53:23 #105
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62520556
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, dat zeker niet. Maar ik verwacht niet dat we de komende 5/6 wedstrijden gaan verliezen (al ken ik het programma niet).
Mjah, op dit moment vallen de klappen in onze hoek dus je weet maar nooi.
quote:
Vandaag was het spel echt bedroevend,
De eerste helft jah, maar zelfs die verlies je op basis van 1moment, okey eigenlijk 2 of 3 (W2 had rood moeten hebben en het was een loepzuiver doelpunt).
Daarna stond het wat beter maar was het te statisch.
De 2de helft was echter gewoon een goede helft waarin Feijenoord heer en meester was, dat W2 er dan nog 1x uitkomt maakt niet uit want wij hebben Timmer, baas in de 16
quote:
terwijl ik de twee wedstrijden ervoor vrij aardig vond, ook al werd er verloren tegen NEC. Daaruit maak ik op dat ze echt wel beter kunnen dan ze nu laten zien. De vraag is alleen of het er ook uit gaat komen of dat die waardeloze mentaliteit blijft...
Ze kunnen beter, dat laten ze zien alleen hebben ze er nu nog eerst een tegenslag voor nodig
pi_62520585
Er moet nu maar eens met een botte bijl gehakt worden in de selectie.
Greene moet er gewoon uit. Dan maar ten onder gaan met wat mij betreft een speler uit de B1.
  maandag 20 oktober 2008 @ 08:38:23 #107
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62520867
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 07:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er moet nu maar eens met een botte bijl gehakt worden in de selectie.
Greene moet er gewoon uit. Dan maar ten onder gaan met wat mij betreft een speler uit de B1.
haal Guzman en Bruins er ook maar uit. Wat een kutmentaliteit hebben die 2.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  maandag 20 oktober 2008 @ 08:56:34 #108
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_62521088
Feyenoord.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 20 oktober 2008 @ 09:55:11 #109
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62522116
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 00:31 schreef TN-FR het volgende:
Snap het punt wel van Mols, dat hij had verwacht dat hij in de basis zou beginnen.
Mols
Maar om dat dan gelijk te gaan roepen in de media.
pi_62522377
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:39 schreef Crane het volgende:

[..]

Probleem is dat dit om de paar maanden geroepen wordt.
Al maanden bedoel je.
pi_62522518
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

Jawel, zij snappen het prima. Wel hilarisch dat je jezelf vergelijkt met Borst en Derksen overigens .
hij zal wel net zo lelijk als hun zijn.
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:21:28 #112
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_62522617
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 10:16 schreef Luni het volgende:

[..]

hij zal wel net zo lelijk als hun zijn.
hun
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_62522653
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Helaas kan dat niet meer tegen Fortuna Sittard. Tot volgend seizoen maar wachten dan?

Denk dat Fortuna dan niet meer bestaat, die staan er zeer slecht voor!
pi_62522684
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 07:53 schreef Keltie het volgende:

[..]

Mjah, op dit moment vallen de klappen in onze hoek dus je weet maar nooi.
[..]

De eerste helft jah, maar zelfs die verlies je op basis van 1moment, okey eigenlijk 2 of 3 (W2 had rood moeten hebben en het was een loepzuiver doelpunt).
Als je zo gaat rekenen, hadden de bewakers van Demouge al zoveel gele kaarten moeten krijgen dat ze voor de komende 5 jaar geschorst zouden zijn. De Feyenoord spelers protesteerde overigens nauwelijks bij het afgekeurde doelpunt en dat lijkt me genoeg te zeggen daarover...

De scheids was slecht (zoals gebruikelijk), maar je zoekt excuses voor ongelukkig spel.

En overigens kon de keeper van de F-jes die slappe bal van Demouge nog hebben...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62522696
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom zou ik actie tegen hem moeten ondernemen?
Ik zie het merendeel van het gebash tegen hem in plaats van uit zijn "mond"
Ik neem aan dat deze waarschuwingspost in dit topic duidelijk was dus de gene die zich aangesproken voelen moeten maar eens nadenken of ze zo verder willen gaan.
Ben je het er niet mee eens dan kan je altijd langs komen in het Feedback topic.
Hij is al aan z'n 6e gebruikersnaam bezig dat zal ook niet voor niks zijn.............
pi_62522899
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:41 schreef Crane het volgende:
Ik was het sowieso al niet eens met Borst vandaag. Alsof we Swerts hadden moeten behouden.
Beter als we nu hebben lopen, en iemand die er altijd voor de volle 100 % voor gaat.
pi_62524337
Hij zal wel gegroeid zijn, maar toen was het een speler van de categorie Greene - Gibbs - Basto .
pi_62525293
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:37 schreef Sloggi het volgende:
Hij zal wel gegroeid zijn, maar toen was het een speler van de categorie Greene - Gibbs - Basto .
Is wel zo, maar we hebben 2 rechtsbacks laten gaan, en er geen betere voor teruggehaald.
pi_62525988
Hofland vanavond te gast inVI
pi_62526065
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Hofland vanavond te gast inVI
Hofland
Het wordt tijd dat van Marwijk hem eens gaat selecteren voor het NL elftal.
pi_62526282
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:16 schreef Luni het volgende:

[..]

Is wel zo, maar we hebben 2 rechtsbacks laten gaan, en er geen betere voor teruggehaald.
Ik vind Lucius beter dan Greene en Swerts hoor. Het is alleen klote dat hij geblesseerd is (wie niet ).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2008 13:01:42 ]
pi_62526363
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:01 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik vind Lucius beter dan Greene en Swerts hoor. Het is alleen klote dat hij geblesseerd is (wie niet ).
Lucius ben ik ook niet kapot van maar hij is de minst slechte die we hebben. Ik doelde op Zuiverloon.
  Moderator maandag 20 oktober 2008 @ 13:06:35 #123
42184 crew  DaMart
pi_62526377
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:01 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik heb het al eens eerder geroepen, maar waarom niet Tiendalli een kans geven ipv Greene? Slechter kan het niet worden, lijkt me.
pi_62526432
Onverdiende nederlaag, een gelijkspel was op zijn minst verdiend te noemen.
Het komt wel goed met jullie, ik reken gewoon op een 5e plek dit seizoen voor jullie.
pi_62526500
quote:
Hofland roept op tot pittig gesprek

ROTTERDAM - Een dramatisch begin van het seizoen. Met vier punten uit zes duels staat Feyenoord op een bedenkelijke vijftiende plaats (!) plaats. Kevin Hofland was zondag na de nederlaag in Tilburg tegen Willem II (0-1) dan ook zwaar ontgoocheld. "We moeten bij elkaar gaan zitten en aangeven wat we nu werkelijk willen. En de spelers die niet mee willen, moeten eerlijk zijn en afhaken. Je kunt het niet maken om je medespelers en de club te verloochenen”, riep de geroutineerde verdediger op tot een pittig gesprek.

"Of je nu 17 bent of 31, wit of bruin, we moeten elkaar de waarheid durven zeggen", vervolgde Hofland. "Ik ben boos en geëmotioneerd, dat we het weer hebben laten liggen. Vier punten uit zes duels is schandalig voor Feyenoord. Iedereen moet maar eens in de spiegel kijken en keihard gaan werken om hier weer uit te komen."
pi_62526594
Die foto
pi_62526792
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:16 schreef Rejected het volgende:
Die foto
wat is daar mis mee.
verwoordt prima hoe het er nu bijstaat, na zo'n zaadpartij.

Waar is tiendalli trouwens? Greene is echt een debiel, de nieuwe song.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62526958
Nog wat van die Hofland foto's

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:34:24 #129
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62527087
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:16 schreef Rejected het volgende:
Die foto
vind deze foto juist wel wat hebben.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_62527206
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:29 schreef venomsnake het volgende:
Nog wat van die Hofland foto's

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
nog meer Hofland

pi_62527312
waarschijnlijk met gio samen (een van de weinige?) die er echt wakker van liggen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:54:22 #132
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62527527
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:44 schreef mister_popcorn het volgende:
waarschijnlijk met gio samen (een van de weinige?) die er echt wakker van liggen.
De Cler ook wel, al loopt die de laatste tijd vanaf minuut 1 al te kankeren op van alles en nog wat.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:55:07 #133
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62527544
De Cler kan beter eerst in de spiegel kijken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62527549
Timmer ook wel. Die kankert al jaren op de verdediging
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:57:54 #135
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62527612
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Timmer ook wel. Die kankert al jaren op de verdediging
Maar werken aan z'n uittrappen ho maar.
pi_62527621
quote:
De spelersgroep van Feyenoord heeft maandagochtend uitvoerig gesproken over de ontstane sportieve crisis na de 1-0 nederlaag bij Willem II. Tijdens de nabespreking onder leiding van trainer Gertjan Verbeek vielen er harde woorden, waardoor de praatsessie langer duurde dan vooraf was gepland. Het grootste gedeelte van de Feyenoord-selectie meed daarna het trainingsveld, om binnen aan het herstel te werken.
Door de nederlaag tegen Willem II is Feyenoord teruggezakt naar de vijftiende plaats op de ranglijst. De Rotterdammers verloren dit seizoen in zes duels al vier keer.
RTV Rijnmond
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62527688
Ik pleit ook voor Tiendalli of desnoods Derijck ipv greene. Die gast stond gister ook weer met de bal aan de voet te kont draaien en schouder ophalend waar de bal heen moest, om hem vervolgens maar buiten de lijnen te passen of in de voeten van de tegenstander.
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:11:16 #138
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62527925
Jah ach, Greene wou in ieder geval de bal gisteren. Terwijl de rest zich gewoon achter zijn man verstopte. Wat ie er verder deed was niet goed nee, maar dat weten we inmiddels wel. En we weten inmiddels dat er tot Lucius fit is geen vervangers zijn.

Al zou het wel leuk zijn als hij een keer naar een medespeler ingooit, en hij bij corners gewoon achterin blijft. In 3 jaar Feyenoord heb ik hem nog nooit betrokken gezien bij een corner. En toch is ie elke keer weer mee.
pi_62528279
Ik noem een Tiendalli en een Derijck als vervanger... Biseswar heeft een tweede kans gekregen vanwege blessures dus waarom krijgen zij geen kans.

En de enige taak van greene bij corners mee is volgens mij de keeper irriteren en dat lukt hem geeneens.
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:13:16 #140
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62531102
trouwens die prijzen van de kaarten tegen Deportivo
pi_62531195
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:13 schreef gitaarsnaar het volgende:
Jezus
pi_62531731
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:13 schreef gitaarsnaar het volgende:
En het aantal!
pi_62531883
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:57 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Maar werken aan z'n uittrappen ho maar.
Zo slecht waren die niet tegen Willem II, ook niet als er druk op hem werd gezet door Demouge... Ik heb dit seizoen al veel slechtere gezien.

Overigens voetbalde Hofland zondag ook niet goed, maar dat compenseerde hij met inzet. Inzet die Giovanni oa. was kwijt geraakt in de kleedkamer vermoed ik.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62531914
Wat een mongolen. 5 % van de capaciteit is toch de regel? En is Feyenoord nou echt zo dom? Ze weten toch dat de belangstelling veel groter is.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62531967
Ī 65,00 voor een kaartje voor Deportivo uit en slechts 937 kaarten beschikbaar, terwijl ze volgens mij 2.000 kaarten net zo goed uitverkocht zouden krijgen gezien de belangstelling.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62531973
quote:
Verbeek ziet Lucius terugkeren op training

Theo Lucius heeft maandag zijn rentree gemaakt op het trainingsveld van Feyenoord. De 31-jarige verdediger liep vorige maand een gebroken teen op, toen één van de doelmannen op zijn voet was gaan staan.

Onder leiding van de fysiotherapeut van de club deed Lucius enkele oefeningen. De verdediger is weer op de weg terug, maar het is nog niet duidelijk wanneer hij zijn rentree in het eerste elftal kan maken. Een andere verdediger, Tim de Cler, ontbrak wegens ziekte tijdens de trainingssessie, evenals Henk Timmer.

De rentree van Lucius is in ieder geval een flinke opsteker voor trainer Gertjan Verbeek. De Deventer oefenmeester kon dit seizoen pas driemaal een beroep doen op zijn defensieve kracht; in de competitieduels tegen FC Volendam en Ajax en in de thuiswedstrijd in de UEFA Cup tegen Kalmar FF. Sinds het uitvallen van Lucius verloren de Rotterdammers drie competitiewedstrijden; in Europees verband was er wel succes.
pi_62532107
quote:
Ajax heeft Albert Luque aangeboden bij Feyenoord. Dat wist Johan Derksen te melden in het programma Doordekken. Ajax wilde de Spanjaard graag stallen bij de Rotterdammers om hem ervaring op te laten doen in de Eredivisie, maar Feyenoord had daarin geen interesse.

Dat lag volgens Derksen aan het hoge salaris van Luque. ''Ajax heeft hem aangeboden bij Feyenoord,'' zegt de hoofdredacteur van voetbalblad Voetbal International. ''Hij verdient drie miljoen euro per jaar. Ajax zou twee miljoen euro blijven betalen, en dan hoefde Feyenoord 'maar' één miljoen bij te passen.''

De aanvaller speelt momenteel op huurbasis bij het Spaanse Malaga. Volgens Derksen zou Ajax nog steeds een deel van zijn salaris betalen. ''Die loopt nog steeds miljoenen op te strijken,'' aldus Derksen over Luque.

Overigens doet Luque het in Spanje ook niet al te best. Hij heeft tot nu toe nog geen basisplaats kunnen veroveren bij de Spaanse subtopper, en ook wist hij in zijn speelminuten nog geen doelpunt te maken. Na dit seizoen keert Luque weer terug naar Ajax, waar hij nog een contract heeft tot medio 2010.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62533118
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:49 schreef denthemen het volgende:

[..]

Had ik Europa wel indruk gemaakt, een voorhoede Makaay - Luque, jammer dat beiden weinig meer voorstellen anno 2008. Goed dat het niet doorgegaan is anyway.
pi_62533247
Lucius is trouwens lang uitgeschakeld geweest met zijn gebroken teen.

Dat stelt toch niet zoveel voor, ik heb ooit weken met een gebroken teen doorgelopen en gewoon blijven voetballen. (Niet dat dat zo'n pretje was, maar het was absoluut niet ondragelijk).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62533300
quote:
Feyenoord-fan levert seizoenskaart na 60 jaar in
Gepubliceerd op 20-10 om 16:42 door Joey de Bruin

Feyenoord blijft slecht presteren in de Eredivisie. De Rotterdammers staan na zes speelrondes op een teleurstellende vijftiende plek met maar vier punten. Zondagmiddag verloor de formatie van Gertjan Verbeek opnieuw, nu van Willem II (1-0).

Een trouwe supporter van Feyenoord heeft naar aanleiding van de tegenvallende uitslagen zijn seizoenskaart retour gestuurd naar De Stadionclub. De Feyenoorder had al zestig jaar een seizoenskaart op vak X, maar vond de resultaten van dit seizoen niet om aan te zien, waarna hij zijn seizoenskaart terugstuurde richting De Kuip.
pi_62533358
Echt niet normaal die prijzen joh. Tis gvd geen CL finale ofzo.
pi_62533523
Lekkere fan ben je dan
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62533619
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:47 schreef denthemen het volgende:
Lekkere fan ben je dan
Ik kan me eigenlijk wel wat bij voorstellen bij het feit dat ie het zat is. Het lijkt wel of elk seizoen de 'ambities' naar beneden worden geschroeft.
pi_62533641
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:51 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik kan me eigenlijk wel wat bij voorstellen bij het feit dat ie het zat is. Het lijkt wel of elk seizoen de 'ambities' naar beneden worden geschroeft.
Kan me er weinig bij voorstellen. En ach als je al 60 jaar een scc heb ben je toch wel wat gewend lijkt me.
pi_62533660
quote:

[..]

Ik kan het me eigenlijk niet zo goed voorstellen. Zeker als je al 60 jaar fan bent. Dan ben je toch wel wat gewend lijkt me (dan heb je notabene eind jaren 80 meegemaakt)!
pi_62533683
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik kan het me eigenlijk niet zo goed voorstellen. Zeker als je al 60 jaar fan bent. Dan ben je toch wel wat gewend lijkt me (dan heb je notabene eind jaren 80 meegemaakt)!
Dat is ook weer waar. Misschien voelt hij die tijden weer aanbreken en wil ie het niet nog een keer meemaken.
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:59:21 #157
123545 DatMeenJeNiet
pi_62533778
Gaat dat stukje niet over Gerard Cox?
pi_62533843
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gaat dat stukje niet over Gerard Cox?
Is wel waar Hugo Borst gisteren mee kwam.
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:06:39 #159
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62533957
quote:

[..]

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62534033
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:43 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
goed nieuws dan kan greene weer naar de reserve bank en wordt de verdediging al 10 X beter
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:23:34 #161
225587 Infadels
Universe in Reverse
pi_62534318
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:36 schreef Crane het volgende:

[..]

Lol zeker gepubliceerd op zo'n jatsite als voetbalcentraal. Die wisten zeker niet wie Gerard Cox was
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:25:50 #162
225587 Infadels
Universe in Reverse
pi_62534367
Lol ja dus:

Hoi, ik ben Joey de Bruin. 16 lentes jong en een ware voetbal-freak. Graag deel ik mijn kijk over het voetbal met jullie. Laat natuurlijk wel even een reactie achter bij mijn geschreven stukken.

Joey de Bruin
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:40:27 #163
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62534705
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:25 schreef Infadels het volgende:
Lol ja dus:

Hoi, ik ben Joey de Bruin. 16 lentes jong en een ware voetbal-freak. Graag deel ik mijn kijk over het voetbal met jullie. Laat natuurlijk wel even een reactie achter bij mijn geschreven stukken.

Joey de Bruin
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:33:04 #164
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62536040
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hofland
Mee eens
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_62536391
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:35 schreef Luni het volgende:

[..]

En het aantal!
Ja inderdaad, wat hofplein zegt, hoe zit het met die 5% regel? Als Feyenoord dat verzoek indient wordt het zeker toch gewoon gehonoreerd? Straks moet ik nog een wekker zetten om een kaart te krijgen voor een uitwedstrijd in de groepsfase (ligt ook beetje aan tijden ivm andere verkopen)

Kaartje is aardig duur ja, slaat nergens op. Valt natuurlijk in het 'niets' met wat je daar uit geeft, maar dan nog.

[ Bericht 6% gewijzigd door InnocentFR op 20-10-2008 19:56:20 ]
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:45:51 #166
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62536394
Gerard Cox komt vanavond in Holland Sport vertellen waarom 'ie z'n SCC inlevert. Levert misschien weer tenenkrommende televisie op van die gast.
Gourmetten of steengrillen?
pi_62536578
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jah ach, Greene wou in ieder geval de bal gisteren. Terwijl de rest zich gewoon achter zijn man verstopte. Wat ie er verder deed was niet goed nee, maar dat weten we inmiddels wel. En we weten inmiddels dat er tot Lucius fit is geen vervangers zijn.
Ja, en dat is dus omdat iemand als Tiendalli verzoop en heel veel pech had en uitgerangeerd werd voordat er goed naar hem gekeken was. Slecht beleid wat dat betreft dus. Na Lucius is er gewoon he-le-maal niks dat linksachter zou kunnen spelen, al is het maar provisorisch.
quote:
Al zou het wel leuk zijn als hij een keer naar een medespeler ingooit, en hij bij corners gewoon achterin blijft. In 3 jaar Feyenoord heb ik hem nog nooit betrokken gezien bij een corner. En toch is ie elke keer weer mee.
Nee, ik heb hem ook zelden betrokken gezien bji een corner binnen de eigen 16
Echt, ik met mijn x-spillebenen, doorgezakte platpoten en mn schele kop kan nog beter een bal volgen dan die pannenkoek.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_62536655
Kick volgend seizoen: Deventer, Maastricht en Leeuwarden
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_62537192
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:53 schreef Staanplaats het volgende:
Kick volgend seizoen: Deventer, Maastricht en Leeuwarden
In principe kunnen alledrie promoveren idd
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:26:43 #170
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62537688
Feitelijk pakte we vorig seizoen maar 1 punt meer in dezelfde wedstrijden (Heracles uit) en wonnen we van VVV (ipv Volendam).

2007-2008:
Feyenoord vs. ajax: 2-2
FC Groningen vs. Feyenoord: 3-2
Heracles Almelo vs. Feyenoord: 3-3
Feyenoord vs. NEC: 1-3
Willem II vs. Feyenoord: 3-1

Niet dat dit positief moet stemmen ofzo, want vorig jaar was ook een fucked up seizoen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_62538344
Wat ziet Gerard Cox er trouwens slecht uit bij Holland Sport. Istie op z'n smoel geslagen ofzo.
pi_62538382
Wehe Cox
pi_62538418
Pff gerard cox, leuk als Jaapie Kooiman verder moetie z'n muil houden.
Zie hem nog zitten in z'n witte pakkie met daaronder een rood t-shirt
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_62538783
Moeite waard om het de aflevering met Cox morgen te bekijken?
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:48:10 #175
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62540100
Voortaan een plekkie vrij in de skybox dus. Het zou Cox wel sieren als hij daad bij het woord voegt en nooit meer een wedstrijd van Feyenoord bezoekt.
pi_62543521
Wedstrijd tegen Hardenberg is aardig in trek lees ik zo. Heb er nu al zin an

En het wordt nog 'knokken' straks voor kaarten voor Deportivo. Vraag me af hoe ze op het aantal kaarten zijn gekomen eigenlijk.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:11:13 #177
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62544185
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:48 schreef Kopbal het volgende:
Voortaan een plekkie vrij in de skybox dus. Het zou Cox wel sieren als hij daad bij het woord voegt en nooit meer een wedstrijd van Feyenoord bezoekt.
Ajoh gewoon ijdeltuiterij voor zn eigen aandacht.
pi_62544208
Gewoon publiciteitsstunt voor dat theaterprogramma van hem.
pi_62545214
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hofland
Hofland is rijp voor het oranje van Volendam ja Hofland in Oranje , het moet niet gekker worden
AFCA!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 02:23:14 #180
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62545582
Weet niet of hij geschikt is voor Oranje, maar hij staat de afgelopen weken erg puik te verdedigen op die rode kaart na.
2000 light years from home
pi_62546376
Ik koop eigenlijk altijd mn uitkaarten bij de Primera, maar hoe zit dat met internetverkopen van uitwedstrijden? Beginnen die om dezelfde tijd? Lijkt me sterk dat je met 30 lui bij zon ticketwinkel zit en dat je op internet zo kan kopen in de eerste minuut voordat het uitverkocht is.
pi_62546396
Dat vraag ik me ook af. Maar misschien dat er een gedeelte beschikbaar is op internet en de rest bij de Primera.
pi_62549476
Jong Feyenoord ook verloren gisteren, tegen Jong FCU. Verplichte wissels in de rust voor Erasmus en Janota, die nog met Feyenoord 1 moeten spelen deze week.

Pluspuntje was Luis Pedro, die beide goals maakte.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62550795
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:39 schreef blindgier het volgende:
Echt niet normaal die prijzen joh. Tis gvd geen CL finale ofzo.
nee het is ook bizar, maar helaas zijn die prijzen van dat clubje altijd zo hoog. Even snel wat prijzen gezocht voor depor sporting gjjon de 26e, en daar zitten ook al kaarten bij van 60 ekkies. De goedkoopste (heb 5 vakken aangeklikt van de 20 oid) was ook al 35. Dus we worden volgens mij niet specifiek genaaid...
pi_62550912
Had ook wel redelijk hoge prijzen verwacht. Maar niet zo hoog haha. Maar ja waarschijnlijk vanavond of morgen maar definitief boeken. Kaarten regelen komt wel goed.
pi_62551847
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:17 schreef methodmich het volgende:
Pluspuntje was Luis Pedro, die beide goals maakte.
Wordt het niet eens tijd die jongen bij het eerste te halen? Dan tief je Mols maar naar de beloftes ofzo, met z'n gemekker.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:03:45 #187
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62552049
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:54 schreef Crane het volgende:

[..]

Wordt het niet eens tijd die jongen bij het eerste te halen? Dan tief je Mols maar naar de beloftes ofzo, met z'n gemekker.
Je hoeft ook weer niet iedere speler bij het eerste te halen ey
pi_62552252
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:03 schreef Keltie het volgende:

[..]

Je hoeft ook weer niet iedere speler bij het eerste te halen ey
Nee ok, maar die Pedro komt er sowieso wel bij, vroeg of laat. Dan kun je hem nu beter laten wennen en eens laten invallen.
pi_62552288
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:54 schreef Crane het volgende:

[..]

Kan lullen wat je wil, maar toen Mols erin kwam draaide het wel beter.
pi_62552322
Pfff, heb helemaal geen zin om iets te posten hier

Toch maar een tvptje, wat gaat het weer kut.
pi_62552395
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:11 schreef Luni het volgende:

[..]

Kan lullen wat je wil, maar toen Mols erin kwam draaide het wel beter.
Veel slechter kon het ook niet he?

Het ging inderdaad beter maar dat kwam ook omdat vrijwel iedereen een stapje meer zette in de 2e helft. Niet alleen door Mols.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:19:34 #192
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62552509
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:10 schreef Crane het volgende:

[..]

Nee ok, maar die Pedro komt er sowieso wel bij, vroeg of laat. Dan kun je hem nu beter laten wennen en eens laten invallen.
Is dat ook zo'n klein manneke of heeft hij wel lengte/?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:03:20 #193
185115 Juk
Misschien
pi_62555411

Lang, niet echt.
The only thing I fear is my MoM
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:13:08 #194
123545 DatMeenJeNiet
pi_62555665
Pedro heeft voorlopig nog moeite met het niveau van Jong Feyenoord heb ik gehoord van kenners, dus wacht dat nou nog maar af.
pi_62556476
Nu al bij 1 is veel te vroeg, die jongen mag nog voor A1 spelen. Dus gewoon lekker laten rijpen. Doet het wel goed, ook in Oranje onder 19.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62557096
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:38 schreef Crane het volgende:
Ja, doe maar lekker grappig over het feit dat je club naar de kanker gaat, Happel.
En hou eens op met dat 'Feyenoord ' op dit moment ff.
eerste dat ik lees na een korte vakantie, heerlijk

Feyenoord

[ Bericht 10% gewijzigd door Ruud op 21-10-2008 16:20:34 ]
pi_62557464
Hoe zit dat met Verbeek, geniet hij echt het vertrouwen zoals dat in de media wordt geschetst?
(denk niet dat een andere coach nou zoveel meer punten had gepakt en blijf Verbeek een goede coach vinden)

Dit kan alleen niet al te lang doorgaan zo lijkt me?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:25:31 #198
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62557645
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 16:19 schreef DeVinger het volgende:
Hoe zit dat met Verbeek, geniet hij echt het vertrouwen zoals dat in de media wordt geschetst?
Ook al is er geen vertrouwen. Verbeek ontslaan zou het domste zijn wat Feyenoord kan doen.
pi_62558005
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 16:19 schreef DeVinger het volgende:
(denk niet dat een andere coach nou zoveel meer punten had gepakt en blijf Verbeek een goede coach vinden)

Dit kan alleen niet al te lang doorgaan zo lijkt me?
Ik persoonlijk heb nog steeds vertrouwen in Verbeek
pi_62558092
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 16:25 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ook al is er geen vertrouwen. Verbeek ontslaan zou het domste zijn wat Feyenoord kan doen.
Daar is de voetballerei niet vies van opzich
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')