Ik kan me eigenlijk wel wat bij voorstellen bij het feit dat ie het zat is. Het lijkt wel of elk seizoen de 'ambities' naar beneden worden geschroeft.quote:
Kan me er weinig bij voorstellen. En ach als je al 60 jaar een scc heb ben je toch wel wat gewend lijkt me.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk wel wat bij voorstellen bij het feit dat ie het zat is. Het lijkt wel of elk seizoen de 'ambities' naar beneden worden geschroeft.
Ik kan het me eigenlijk niet zo goed voorstellen. Zeker als je al 60 jaar fan bent. Dan ben je toch wel wat gewend lijkt me (dan heb je notabene eind jaren 80 meegemaakt)!quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk wel wat bij voorstellen bij het feit dat ie het zat is. Het lijkt wel of elk seizoen de 'ambities' naar beneden worden geschroeft.
Dat is ook weer waar. Misschien voelt hij die tijden weer aanbreken en wil ie het niet nog een keer meemaken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kan het me eigenlijk niet zo goed voorstellen. Zeker als je al 60 jaar fan bent. Dan ben je toch wel wat gewend lijkt me (dan heb je notabene eind jaren 80 meegemaakt)!
Is wel waar Hugo Borst gisteren mee kwam.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gaat dat stukje niet over Gerard Cox?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Lol zeker gepubliceerd op zo'n jatsite als voetbalcentraal. Die wisten zeker niet wie Gerard Cox wasquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:25 schreef Infadels het volgende:
Lol ja dus:
Hoi, ik ben Joey de Bruin. 16 lentes jong en een ware voetbal-freak. Graag deel ik mijn kijk over het voetbal met jullie. Laat natuurlijk wel even een reactie achter bij mijn geschreven stukken.
Joey de Bruin
Mee eensquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hofland
Het wordt tijd dat van Marwijk hem eens gaat selecteren voor het NL elftal.
Ja inderdaad, wat hofplein zegt, hoe zit het met die 5% regel? Als Feyenoord dat verzoek indient wordt het zeker toch gewoon gehonoreerd? Straks moet ik nog een wekker zetten om een kaart te krijgen voor een uitwedstrijd in de groepsfasequote:
Ja, en dat is dus omdat iemand als Tiendalli verzoop en heel veel pech had en uitgerangeerd werd voordat er goed naar hem gekeken was. Slecht beleid wat dat betreft dus. Na Lucius is er gewoon he-le-maal niks dat linksachter zou kunnen spelen, al is het maar provisorisch.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jah ach, Greene wou in ieder geval de bal gisteren. Terwijl de rest zich gewoon achter zijn man verstopte. Wat ie er verder deed was niet goed nee, maar dat weten we inmiddels wel. En we weten inmiddels dat er tot Lucius fit is geen vervangers zijn.
Nee, ik heb hem ook zelden betrokken gezien bji een corner binnen de eigen 16quote:Al zou het wel leuk zijn als hij een keer naar een medespeler ingooit, en hij bij corners gewoon achterin blijft. In 3 jaar Feyenoord heb ik hem nog nooit betrokken gezien bij een corner.En toch is ie elke keer weer mee.
In principe kunnen alledrie promoveren iddquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:53 schreef Staanplaats het volgende:
Kick volgend seizoen: Deventer, Maastricht en Leeuwarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |