abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:29:42 #1
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62511879
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62511900
Feyenoord
pi_62511910

Andere TT had best gemogen.Wraak in Nancy!
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62511954
Feyenoord

Greene
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:32:16 #5
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62511960
Mooie TT.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62512011
Makaay kan waarschijnlijk spelen tegen Nancy.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:34:57 #7
53267 TC03
pi_62512050
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ze zitten al te beven denk ik.
pi_62512052
Het heet al jaaaaaaren geen Toto-divisie meer hoor.

Nu heb ik inderdaad zin in Uefacup voetbal. Dat zijn toch altijd wedstrijden op zichzelf.

Hopen op nieuw elan en herwonnen vertrouwen!
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:36:22 #9
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62512089
Nancy draait ook waardeloos dacht ik, maar niet echt iets om me aan vast te houden. Hopen een wonder.
pi_62512165
Ja, doe maar lekker grappig over het feit dat je club naar de kanker gaat, Happel.
En hou eens op met dat 'Feyenoord ' op dit moment ff.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62512187
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ze zullen wakker liggen, de spelers daar.
pi_62512191
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ze zitten al te beven denk ik.

Makaay kan opeens helemaal niet meer voetballen
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:39:18 #13
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62512197
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:38 schreef Crane het volgende:
Ja, doe maar lekker grappig over het feit dat je club naar de kanker gaat, Happel.
Ja, ik geef er geen moer om inderdaad. Het is maar een spelletje hoor.

You crack me up.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:39:21 #14
53267 TC03
pi_62512199
quote:
pi_62512202
quote:
Feyenoord
Feyenoord is al sinds de Uefa cup winst naar de kanker
pi_62512206
Feyenoord!
pi_62512210
Crane, log uit en kom nooit meer terug.
Alsjeblieft.
pi_62512220
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopen op nieuw elan en herwonnen vertrouwen!
Probleem is dat dit om de paar maanden geroepen wordt.
pi_62512223
quote:
gast
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:41:24 #20
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62512271
Wat een grap is Crane toch . Een grotere betweter heb ik nog nooit gezien.
2000 light years from home
pi_62512278
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:39 schreef Siemerink het volgende:
Crane, log uit en kom nooit meer terug.
Alsjeblieft.
Wel mooi hoe velen hier hun eigen zwakte laten zien met hun reacties. Alleen Happel, TCO3 en nog een stuk of 2 users komen met normale reacties (al ben ik het daar natuurlijk meestal niet mee eens ). De rest lult elkaar alleen maar na.
pi_62512318
quote:
Hofland laakt instelling Feyenoorders

ROTTERDAM - Kevin Hofland was na afloop van Willem II - Feyenoord (1-0) niet te spreken over de instelling van zijn medespelers. ,,Je moet vanaf minuut één willen winnen", aldus de Feyenoord-verdediger.

Volgens Hofland was dat zondagmiddag niet het geval. ,,Dat heb je kunnen zien. Pas na de rust gingen we er vol voor. Ik denk dat je honderd trainers kunt interviewen en die zullen precies hetzelfde zeggen als ik."

De vierde nederlaag van het seizoen komt opnieuw hard aan. ,,Dit is weer een klap. Dit doet pijn. Zes gespeeld, vier punten. Dat is gewoon schandalig. We moeten eens goed bij onszelf te rade gaan."

Aan de kwaliteiten ligt het volgens Hofland niet. ,,Iedereen kan voetballen, maar je moet eerste doen wat er van je gevraagd wordt. De tweede helft is die instelling er wel. Dan heb je pech dat die gelijkmaker niet ingaat. Maar geluk moet je ook afdwingen, hé."
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:43:47 #23
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62512334
Ik vind Hofland een baas . Maar dat mag je alleen zeggen als Feyenoord gewonnen heeft van Crane.
pi_62512356
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:43 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Hofland een baas . Maar dat mag je alleen zeggen als Feyenoord gewonnen heeft van Crane.
pi_62512380
Je mag sowieso nooit op inzet verliezen maarja. Het hoort bij het moderne voetbal het is niet alleen zo bij Feyenoord. Zijn wel altijd dezelfde spelers die weer door de mand vallen in dit soort wedstrijden.
pi_62512392
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:41 schreef Merkie het volgende:
Wat een grap is Crane toch . Een grotere betweter heb ik nog nooit gezien.
Sla eens een krant, een VI of een sportblad open dan. Of kijk eens naar Hugo Borst of Johan Derksen anders.

Allemaal mensen die er niets van snappen.
pi_62512411
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:43 schreef Merkie het volgende:
Vorig seizoen was Hofland een drama. Dit seizoen vind ik 'm stukken beter. Denk dat vorig seizoen de privé problemen een grote rol hebben gespeeld. Een van de weinige die echt de beuk erin gooit.
Ligt het aan mij of wordt v. Bronckhorst door iedereen eruit gelopen?Buiten dat is het natuurlijk nog steeds een held.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:48:03 #28
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62512437
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:46 schreef Crane het volgende:

[..]

Sla eens een krant, een VI of een sportblad open dan. Of kijk eens naar Hugo Borst of Johan Derksen anders.

Jawel, zij snappen het prima. Wel hilarisch dat je jezelf vergelijkt met Borst en Derksen overigens .
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:48:14 #29
53267 TC03
pi_62512443
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Vorig seizoen was Hofland een drama. Dit seizoen vind ik 'm stukken beter. Denk dat vorig seizoen de privé problemen een grote rol hebben gespeeld. Een van de weinige die echt de beuk erin gooit.
Ligt het aan mij of wordt v. Bronckhorst door iedereen eruit gelopen?Buiten dat is het natuurlijk nog steeds een held.
Dat ligt aan jou want ik vond Van Bronckhorst vandaag één van de minst slechte. Ik kan me voorstellen dat hij op zijn leeftijd niet meer iedereen bij kan houden als hij al het werk staat te doen als de rest staat te slapen.
pi_62512461
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:46 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik heb weinig mensen zoveel onzin horen verkondigen als Johan Derksen.
pi_62512507
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

nou, ik heb vandaag de hele wedstrijd gezien in het stadion (vak M, helemaal vol met chicks, niet normaal), en gio was veruit de beste. Nee hij is niet snel meer, maar verder is hij echt nog steeds goed. Altijd goede passes, als enige (misschien met hofland) 110% strijd. Gio is echt een held, en niet alleen omdat hij vroeger goed was.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62512511
Zit toch allemaal niet zo persoonlijk tegen Crane te worden.
Dat je het er niet mee eens bent is oke maar val hem niet de hele tijd aan dat is echt nergens voor nodig.
Het begint een beetje sneu te worden dat Crane gebash.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:54:16 #33
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62512615
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:50 schreef sjimz het volgende:
Dat je het er niet mee eens bent is oke maar val hem niet de hele tijd aan dat is echt nergens voor nodig.
Dat gebash is niet van de laatste tijd, maar van de laatste 5 jaar. Hij zou beter moeten weten, maar blijft een poging wagen. Nagenoeg niemand hier deelt zijn mening en zijn manier van discussiëren is erg irritant (no offense verder L.).

Wat jij sneu vindt boeit me overigens niet zoveel.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:55:11 #34
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62512637
quote:
Kom op. Hij vraagt er zelf om. Hij trapt elke week de zelfde open deuren in, elke keer ligt het weer aan alles en iedereen. Ga je in discussie met hem, leg je uit hoe het werkelijk zit, reageert hij niet meer om vervolgens een nederlaag later weer dezelfde onzin te verkondigen. Het is geen gebash, maar een begrijpelijke afkeer als je zijn postgeschiedenis hier bekijkt. Dit is niet van de laatste weken, in tegendeel.
pi_62512640
TT
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62512651
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat gebash is niet van de laatste tijd, maar van de laatste 5 jaar. Hij zou beter moeten weten, maar blijft een poging wagen. Nagenoeg niemand hier deelt zijn mening en zijn manier van discussiëren is erg irritant (no offense verder L.).

Wat jij sneu vindt boeit me overigens niet zoveel.
Ik vind jullie die hem bashen irritanter dan Crane zelf.
Dus jullie gaan maar mooi op een normale manier posten zonder Crane te bashen.
En wat jij daar van gaat vinden boeit me ook niets.
pi_62512663
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Kom op. Hij vraagt er zelf om. Hij trapt elke week de zelfde open deuren in, elke keer ligt het weer aan alles en iedereen. Ga je in discussie met hem, leg je uit hoe het werkelijk zit, reageert hij niet meer om vervolgens een nederlaag later weer dezelfde onzin te verkondigen. Het is geen gebash, maar een begrijpelijke afkeer als je zijn postgeschiedenis hier bekijkt. Dit is niet van de laatste weken, in tegendeel.
Dus moet je hem maar gelijk bashen?
Vind het geen legitieme reden.

Het doet mij meer denken aan de basisschool waar groepen andere kinderen ook altijd aan het pesten waren.
pi_62512703
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

Jawel, zij snappen het prima. Wel hilarisch dat je jezelf vergelijkt met Borst en Derksen overigens .
Dat doe ik dus omdat die wat Feyenoord betreft vrijwel dezelfde mening hebben. Derksen is momenteel even wat milder overigens.
pi_62512734
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:39 schreef Crane het volgende:

[..]

Probleem is dat dit om de paar maanden geroepen wordt.
Feyenoord supporter is toch eigenlijk ook een beetje hopen tegen beter weten in, altijd maar weer.

Ik probeer de moed er nog een beetje in te houden in deze donkere tijden die doen denken aan eind jaren 80.

Elk lichtpuntje dat ik zie daar klamp ik me maar aan vast, al zie ik ook wel dat dit waarschijnlijk weer een heel seizoen achtervolgen wordt en nog een hele strijd om uberhaupt het linker-rijtje te halen, en het is afwachten wat nog zo'n dramatisch seizoen betekend voor Feyenoord op de lange termijn (wat betreft de aantrekkingskracht voor spelers en investeerders, wat betreft inkomsten, de invulling van de spelersgroep, de ontwikkeling van bepaalde talenten, de toekomst van bepaalde mensen in de technische staf bij Feyenoord, en wat betreft de mogelijkheden van Feyenoord op de transfermarkt).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:00:06 #40
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62512766
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:55 schreef sjimz het volgende:

[..]
Dus jullie gaan maar mooi op een normale manier posten zonder Crane te bashen.
Dat bepaal ik nog altijd.
Elite
Tegen TTIP
pi_62512816
pi_62512836
Hofland
van Bronckhorst

Sommige spelers
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:03:27 #43
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62512847
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik probeer de moed er nog een beetje in te houden in deze donkere tijden die doen denken aan eind jaren 80.
De overeenkomsten zijn wel droevig eigenlijk....

1989/1990
  • Verbeek
  • HCS
  • Stand op de ranglijst

2008/2009
  • Verbeek
  • Fortis
  • Stand op de ranglijst

Binnenkort het veld maar bestormen?
  • Elite
    Tegen TTIP
    pi_62512863
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 21:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat bepaal ik nog altijd.
    Daar kunnen we lang over in discussie gaan maar als je te ver gaat dan is er ook voor jou een grens.
    Dus je bepaalt dat inderdaad wel zelf maar je zal ook zelf de eventuele consequenties moeten dragen.

Iets van wie zijn billen brandt.....
      zondag 19 oktober 2008 @ 21:05:24 #45
    53267 TC03
    pi_62512894
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
    Hofland
    van Bronckhorst

Sommige spelers
    Moet je niet nog ergens een uitroepteken in je post kwijt? Nu vind ik hem een beetje vreemd lezen.
      zondag 19 oktober 2008 @ 21:08:32 #46
    53267 TC03
    pi_62512984
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 21:03 schreef Happel het volgende:

[..]

1989/1990
  • Verbeek
  • HCS
  • Stand op de ranglijst

2008/2009
  • Verbeek
  • Fortis
  • Stand op de ranglijst

• Over drie jaar kampioen dus.
      zondag 19 oktober 2008 @ 21:09:42 #47
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_62513017
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 20:57 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat doe ik dus omdat die wat Feyenoord betreft vrijwel dezelfde mening hebben. Derksen is momenteel even wat milder overigens.
    Het gaat me niet om jouw mening, het gaat mij erom dat jij altijd bepaalde verwachtingen schept en het niet accepteert als andere mensen meer realistische verwachtingen hebben.
    pi_62513096
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 21:03 schreef Happel het volgende:

[..]

1989/1990
  • Verbeek
  • HCS
  • Stand op de ranglijst

2008/2009
  • Verbeek
  • Fortis
  • Stand op de ranglijst

• Helaas kan dat niet meer tegen Fortuna Sittard. Tot volgend seizoen maar wachten dan?

Gelukkig braken er enkele jaren daarna weer mooie tijden aan met de 'verloren zoon' Willem van Hanegem als trainer. Wellicht kunnen we over enkele jaren weer juichen met 'verloren zoon' Mario Been aan het hoofd?

Verschil met destijds is wel dat we toen een paar bikkels op het veld hadden staan.
    pi_62513099
    quote:
    Onderneem dan eens actie tegen hem, smurf (blauwe kleur heb je, vandaar).
    pi_62513102
    misschien volgend jaar?
    Carlos Vela, Mexican Talent.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')