Ze zitten al te beven denk ik.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Makaay kan waarschijnlijk spelen tegen Nancy.
Ze zullen wakker liggen, de spelers daar.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Makaay kan waarschijnlijk spelen tegen Nancy.
quote:
Ja, ik geef er geen moer om inderdaad. Het is maar een spelletje hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:38 schreef Crane het volgende:
Ja, doe maar lekker grappig over het feit dat je club naar de kanker gaat, Happel.
En hou eens op met dat 'Feyenoord' op dit moment ff.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:38 schreef Crane het volgende:
Ja, doe maar lekker grappig over het feit dat je club naar de kanker gaat, Happel.
Feyenoordquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:38 schreef Crane het volgende:
Probleem is dat dit om de paar maanden geroepen wordt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopen op nieuw elan en herwonnen vertrouwen!
gastquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:38 schreef Crane het volgende:
Wel mooi hoe velen hier hun eigen zwakte laten zien met hun reacties. Alleen Happel, TCO3 en nog een stuk of 2 users komen met normale reacties (al ben ik het daar natuurlijk meestal niet mee eensquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:39 schreef Siemerink het volgende:
Crane, log uit en kom nooit meer terug.
Alsjeblieft.
quote:Hofland laakt instelling Feyenoorders
ROTTERDAM - Kevin Hofland was na afloop van Willem II - Feyenoord (1-0) niet te spreken over de instelling van zijn medespelers. ,,Je moet vanaf minuut één willen winnen", aldus de Feyenoord-verdediger.
Volgens Hofland was dat zondagmiddag niet het geval. ,,Dat heb je kunnen zien. Pas na de rust gingen we er vol voor. Ik denk dat je honderd trainers kunt interviewen en die zullen precies hetzelfde zeggen als ik."
De vierde nederlaag van het seizoen komt opnieuw hard aan. ,,Dit is weer een klap. Dit doet pijn. Zes gespeeld, vier punten. Dat is gewoon schandalig. We moeten eens goed bij onszelf te rade gaan."
Aan de kwaliteiten ligt het volgens Hofland niet. ,,Iedereen kan voetballen, maar je moet eerste doen wat er van je gevraagd wordt. De tweede helft is die instelling er wel. Dan heb je pech dat die gelijkmaker niet ingaat. Maar geluk moet je ook afdwingen, hé."
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:43 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Hofland een baas. Maar dat mag je alleen zeggen als Feyenoord gewonnen heeft van Crane.
Sla eens een krant, een VI of een sportblad open dan. Of kijk eens naar Hugo Borst of Johan Derksen anders.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:41 schreef Merkie het volgende:
Wat een grap is Crane toch. Een grotere betweter heb ik nog nooit gezien.
Vorig seizoen was Hofland een drama. Dit seizoen vind ik 'm stukken beter. Denk dat vorig seizoen de privé problemen een grote rol hebben gespeeld. Een van de weinige die echt de beuk erin gooit.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:43 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Hofland een baas. Maar dat mag je alleen zeggen als Feyenoord gewonnen heeft van Crane.
Jawel, zij snappen het prima. Wel hilarisch dat je jezelf vergelijkt met Borst en Derksen overigensquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Sla eens een krant, een VI of een sportblad open dan. Of kijk eens naar Hugo Borst of Johan Derksen anders.
Allemaal mensen die er niets van snappen.
Dat ligt aan jou want ik vond Van Bronckhorst vandaag één van de minst slechte. Ik kan me voorstellen dat hij op zijn leeftijd niet meer iedereen bij kan houden als hij al het werk staat te doen als de rest staat te slapen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Vorig seizoen was Hofland een drama. Dit seizoen vind ik 'm stukken beter. Denk dat vorig seizoen de privé problemen een grote rol hebben gespeeld. Een van de weinige die echt de beuk erin gooit.
Ligt het aan mij of wordt v. Bronckhorst door iedereen eruit gelopen?Buiten dat is het natuurlijk nog steeds een held.
Ik heb weinig mensen zoveel onzin horen verkondigen als Johan Derksen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Sla eens een krant, een VI of een sportblad open dan. Of kijk eens naar Hugo Borst of Johan Derksen anders.
Allemaal mensen die er niets van snappen.
nou, ik heb vandaag de hele wedstrijd gezien in het stadion (vak M, helemaal vol met chicks, niet normaal), en gio was veruit de beste. Nee hij is niet snel meer, maar verder is hij echt nog steeds goed. Altijd goede passes, als enige (misschien met hofland) 110% strijd. Gio is echt een held, en niet alleen omdat hij vroeger goed was.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Vorig seizoen was Hofland een drama. Dit seizoen vind ik 'm stukken beter. Denk dat vorig seizoen de privé problemen een grote rol hebben gespeeld. Een van de weinige die echt de beuk erin gooit.
Ligt het aan mij of wordt v. Bronckhorst door iedereen eruit gelopen?Buiten dat is het natuurlijk nog steeds een held.
Dat gebash is niet van de laatste tijd, maar van de laatste 5 jaar. Hij zou beter moeten weten, maar blijft een poging wagen. Nagenoeg niemand hier deelt zijn mening en zijn manier van discussiëren is erg irritant (no offense verder L.).quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:50 schreef sjimz het volgende:
Zit toch allemaal niet zo persoonlijk tegen Crane te worden.
Dat je het er niet mee eens bent is oke maar val hem niet de hele tijd aan dat is echt nergens voor nodig.
Het begint een beetje sneu te worden dat Crane gebash.
Kom op. Hij vraagt er zelf om. Hij trapt elke week de zelfde open deuren in, elke keer ligt het weer aan alles en iedereen. Ga je in discussie met hem, leg je uit hoe het werkelijk zit, reageert hij niet meer om vervolgens een nederlaag later weer dezelfde onzin te verkondigen. Het is geen gebash, maar een begrijpelijke afkeer als je zijn postgeschiedenis hier bekijkt. Dit is niet van de laatste weken, in tegendeel.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:50 schreef sjimz het volgende:
Dat je het er niet mee eens bent is oke maar val hem niet de hele tijd aan dat is echt nergens voor nodig.
Ik vind jullie die hem bashen irritanter dan Crane zelf.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat gebash is niet van de laatste tijd, maar van de laatste 5 jaar. Hij zou beter moeten weten, maar blijft een poging wagen. Nagenoeg niemand hier deelt zijn mening en zijn manier van discussiëren is erg irritant (no offense verder L.).
Wat jij sneu vindt boeit me overigens niet zoveel.
Dus moet je hem maar gelijk bashen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kom op. Hij vraagt er zelf om. Hij trapt elke week de zelfde open deuren in, elke keer ligt het weer aan alles en iedereen. Ga je in discussie met hem, leg je uit hoe het werkelijk zit, reageert hij niet meer om vervolgens een nederlaag later weer dezelfde onzin te verkondigen. Het is geen gebash, maar een begrijpelijke afkeer als je zijn postgeschiedenis hier bekijkt. Dit is niet van de laatste weken, in tegendeel.
Dat doe ik dus omdat die wat Feyenoord betreft vrijwel dezelfde mening hebben. Derksen is momenteel even wat milder overigens.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel, zij snappen het prima. Wel hilarisch dat je jezelf vergelijkt met Borst en Derksen overigens.
Feyenoord supporter is toch eigenlijk ook een beetje hopen tegen beter weten in, altijd maar weer.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Probleem is dat dit om de paar maanden geroepen wordt.
Dat bepaal ik nog altijd.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus jullie gaan maar mooi op een normale manier posten zonder Crane te bashen.
De overeenkomsten zijn wel droevig eigenlijk....quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik probeer de moed er nog een beetje in te houden in deze donkere tijden die doen denken aan eind jaren 80.![]()
Daar kunnen we lang over in discussie gaan maar als je te ver gaat dan is er ook voor jou een grens.quote:
Moet je niet nog ergens een uitroepteken in je post kwijt? Nu vind ik hem een beetje vreemd lezen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Hofland
van Bronckhorst
Sommige spelers
Over drie jaar kampioen dus.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
De overeenkomsten zijn wel droevig eigenlijk....
1989/1990Verbeek HCS Stand op de ranglijst
2008/2009Verbeek Fortis Stand op de ranglijst
Binnenkort het veld maar bestormen?
Het gaat me niet om jouw mening, het gaat mij erom dat jij altijd bepaalde verwachtingen schept en het niet accepteert als andere mensen meer realistische verwachtingen hebben.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat doe ik dus omdat die wat Feyenoord betreft vrijwel dezelfde mening hebben. Derksen is momenteel even wat milder overigens.
Helaas kan dat niet meer tegen Fortuna Sittard. Tot volgend seizoen maar wachten dan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
De overeenkomsten zijn wel droevig eigenlijk....
1989/1990Verbeek HCS Stand op de ranglijst
2008/2009Verbeek Fortis Stand op de ranglijst
Binnenkort het veld maar bestormen?
Onderneem dan eens actie tegen hem, smurf (blauwe kleur heb je, vandaar).quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:50 schreef sjimz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |