Moet jij niet in de kroeg je verdriet verdrinken?quote:
Ja, als Sparta wint (ze staan nu voor) staan ze precies boven de gevarenzonequote:Op zondag 19 oktober 2008 16:19 schreef Mikkie het volgende:
En Feyenoord dan... 4 punten uit 6 wedstrijden dadelijk
Dat mag jij doen aan het einde van het seizoenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet jij niet in de kroeg je verdriet verdrinken?
Uhhm roast potatoes, spruitjes (ook al vind ik die niet lekker :p ), koolraap + wortel, roast beef en yorkshire puddingsquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR, wat versta je onder een "Engels diner" @ander topic?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:21 schreef LastRequest het volgende:
Uhhm roast potatoes, spruitjes (ook al vind ik die niet lekker :p ), koolraap + wortel, roast beef en yorkshire puddings![]()
![]()
Yorkshire puddings zijn geen toetjes trouwens, ziet er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Oeh! Ga je een keertje voor mij koken LR?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Uhhm roast potatoes, spruitjes (ook al vind ik die niet lekker :p ), koolraap + wortel, roast beef en yorkshire puddings![]()
![]()
Yorkshire puddings zijn geen toetjes trouwens, ziet er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Echt te matigquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, als Sparta wint (ze staan nu voor) staan ze precies boven de gevarenzone.
Je kunt natuurlijk ook zelf iets inbrengen dat volgens jou wél interessant isquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bah, voetbal! Ik kom later wel weer terug als het echt ergens over gaat!
Wie was er ook allemaal weer (ineens) single?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:24 schreef Mikkie het volgende:
Je kunt natuurlijk ook zelf iets inbrengen dat volgens jou wél interessant is
Komt Slarioux bij de bakkerquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:32 schreef Slarioux het volgende:
Vrolijkheid troef in deze leuke reeks vol humor.
Zegt de bakker, 37K, maar dat is wel gezipt in een zakje!quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Komt Slarioux bij de bakker
Bakker: wilt u brood?
Sla: kost dat?
Bakker: 50 cent
Sla: hoeveel bytes is dat?
Haha ik kan dit helaas niet maken, ik krijg het dus ook maar eens per jaarquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oeh! Ga je een keertje voor mij koken LR?![]()
.
[..]
Echt te matig. Overigens is het meest sneue gewoon dat Verbeek dadelijk de schuld gaat krijgen, terwijl 'ie gewoon een middelmatig team onder zich heeft. Een aantal uitgerangeerde topspelers die in hun nadagen zitten, en verder gewoon een hele hoop net-niet spelers.
[..]
Je kunt natuurlijk ook zelf iets inbrengen dat volgens jou wél interessant is
Iets anders is geen probleem hoor. Ik hoorde namelijk dat jij heerlijk kan koken?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha ik kan dit helaas niet maken, ik krijg het dus ook maar eens per jaar
Sorry,quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:03 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit trouwens nog steeds te wachten op credits voor mijn kwaliteitsfipo.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:46 schreef LastRequest het volgende:
CP je blijft me verrassen qua smaak
Ik vond die Evelien zo'n takkewijf!
LR: Wurzelbacherquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komt LR bij de bakker
Bakker: can I help joe?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zegt de bakker, 37K, maar dat is wel gezipt in een zakje!
Wat een briljant slechte DVD ookquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Britten woedend op Jeremy Clarkson
quote:
Ik ben stiekem ook wel een beetje gaarquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:34 schreef IrishBastard het volgende:
Kutbeesten
Nouja, als je wilde slapen dan
Poezen houden je uit je slaap jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:34 schreef IrishBastard het volgende:
Kutbeesten
Nouja, als je wilde slapen dan
Dat heb ik de hele week gedaan zodat ik morgen aan mijn achterstallige huiswerk kan beginnenquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga mijn kamer maar eens opruimen, zodat ik de week schoon begin
Ik zit voor de nostalgie nu naar blink-182 te luisterenquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
hehe
Danny de Munck kan ineens nu die een "levenslied cd" heeft geen abn meer praten
quote:
Ik denk meteen aan LOSTquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Taken is wel een goede film trouwens. Liam Neesons dochter wordt gekipnetOne man army er achteraan
.
Daar ken ik 'r niet echt van, heb alleen season 1 heel lang geleden gezien. Daar speelt ze die blonde zus, toch? Die alleen maar wil zonnen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik denk meteen aan LOST
[ afbeelding ]
+1quote:
Staat ook nog steeds in mn itunes/ipod.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zit voor de nostalgie nu naar blink-182 te luisteren
Joa, ik had vanmiddag ineens een soort aanval, toen ben ik een rondje gaan rennen, beetje vreemd.quote:
je met de auto kwam je de stad ook niet in dus tjaquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:27 schreef Dupje het volgende:
[..]
Joa, ik had vanmiddag ineens een soort aanval, toen ben ik een rondje gaan rennen, beetje vreemd.
Maar het gaat wel nu.
Bedankt voor het meeleven van iedereen, lief!
Injectie a 9 miljardquote:
Kalfjes, langere looptijd.quote:
Wtfquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je met de auto kwam je de stad ook niet in dus tja
Kom je nu meequote:Op zondag 19 oktober 2008 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om 20u bij 't journaal een persconferentie van 't ministerie van Financiën & ING.
Herkenbaar, dat heb ik té vaakquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:21 schreef Slarioux het volgende:
Ik viel net bijna in slaap tijdens een film
quote:
heeft je moeder een pastamachine?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, als je hier nog leestMijn moeder wil dat ik "jouw" lasagna maak voor haar
Dat gaat me never nooit lukken haha
!!! Ik voorzie een Catanmeetquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo heeft btw Catan in de kast staan!
in case you didnt noticed: oranjesingel is afgesloten, gevolg: file vanaf de ovatonde in lent ofzo totaan kkplein, omrijden was een goede optie aangezien er geen beweging in zatquote:
No shit sherlockquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in case you didnt noticed: oranjesingel is afgesloten, gevolg: file vanaf de ovatonde in lent ofzo totaan kkplein, omrijden was een goede optie aangezien er geen beweging in zat
De Singel gaat wel gewoon open morgen, zijn in de avond werkzaamheden. En komend weekend gaat 't weer dicht.quote:
Een collega van me was ook de lul laatst. Ik ben blij dat ik aan de goede kant van de brug werkquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er stond op de borden dat er 20 t/m 24 oktober ernstige verkeershinder is.
Familie van vriendinnetje waar ik was had er 3 uur!!!! over gedaan om vanuit wamel naar nijmegen te komen
dan rijdt ze wel om als ze via de waalbrug gaatquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er stond op de borden dat er 20 t/m 24 oktober ernstige verkeershinder is.
Familie van vriendinnetje waar ik was had er 3 uur!!!! over gedaan om vanuit wamel naar nijmegen te komen
*rijden ze!quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan rijdt ze wel om als ze via de waalbrug gaat
Ze had zeker een tomtom?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
*rijden ze!
En ja ik snap niet waarom ze niet via de van heemstra gaan maar goed
Jup! 1 keer vanaf moblo, en 2 keer op weg en terugweg van vriendinnetjequote:Op zondag 19 oktober 2008 21:08 schreef swarmahoer het volgende:
en was het vrijwillig die 3x erover vandaag?
Je kan niet zeggen dat je niet gewaarschuwd wasquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat lied van de lama's blijft inderdaad hangen
curiosity is a bitchquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat je niet gewaarschuwd was.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jullie kunnen echt niet lezen he! Ik zeg FAMILIE van een vriendinnetje.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ze hadden zeker een tomtom?![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:16 schreef swarmahoer het volgende:
ja op de motor heb je ook nergens last van muts
Echt welquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:16 schreef swarmahoer het volgende:
ja op de fiets heb je ook nergens last van muts
Oh noes een hoogteverschil van 10 cmquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Echt welwant je kon niet fatsoenlijk oversteken omdat er een dikke laag asfalt is afgeschraapt
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oh noes een hoogteverschil van 10 cmmoest je 15 km omfietsen?
Ja man, eikelquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:39 schreef Mikkie het volgende:
Het ging een week lang goed, maar het is weer zondagavond bitchfightavond
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:39 schreef Mikkie het volgende:
Het ging een week lang goed, maar het is weer zondagavond bitchfightavond
Link?quote:
Ik plaats één 'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie? Liiszle?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
Ik kwam net achter iets ernstigs. Namelijk dat ik gestalkt werd door -voormalig- SZRR @ foboland
Volgende keer graag deze post een uur eerder, net voor wij in de auto stappenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in case you didnt noticed: oranjesingel is afgesloten, gevolg: file vanaf de ovatonde in lent ofzo totaan kkplein, omrijden was een goede optie aangezien er geen beweging in zat
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgende keer graag deze post een uur eerder, net voor wij in de auto stappen![]()
Geldt ook voor de rest die er van wist!
Ik zit toch verdorie niet voor niks in een Nijmegentopic, essentiële informatie wil ik graag op tijd hebben.
Yes Ma'am!quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgende keer graag deze post een uur eerder, net voor wij in de auto stappen![]()
Geldt ook voor de rest die er van wist!
Ik zit toch verdorie niet voor niks in een Nijmegentopic, essentiële informatie wil ik graag op tijd hebben.
Ik trek ze allemaal van StumbleUpon afquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:42 schreef Nielez het volgende:
Sla.
Je somt veel van mijn feeds op.
Leuke pics.
Kast -> bed -> prullenbak methode toepassenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bah, ik ben weer aan het verplaatsen ipv op aan het ruimen
Ownee, tis nu meer een kwestie van kleding in de kast (done overigens) boeken op de plank, toilletspullen op de wastafel in plaats van in de toilettasquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kast -> bed -> prullenbak methode toepassen
Joh, ik had het verder inderdaad niet door.quote:
Je moeder!quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:53 schreef Mikkie het volgende:
Ik plaats één ''-smilie en dan ben ik de eikel?
Hufter!
Er zit geen enkele logica in je verhaalquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sjonge ik ben gister ook afgezet, omdat ik een dekbed mee moest nemen, heb ik een 1 persoons meegenomenkan ik dees weer een keer mee terug slepen en de goede weer mee zien te krijgen
Waarschijnlijk was het het verkeerde dekbedquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er zit geen enkele logica in je verhaal.
Msn? Of heeft het met mijn weekendtas te makenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het het verkeerde dekbed
En ik vernieuwde de pagina.. had Yasha ineens een PI toegevoegd en Slarioux het plaatje in z'n post veranderdBoefjes!
Oh en Yasha er is iets heel ergs gebeurd
Die zag ik inderdaad vannacht nog ja. Maar een echte MILF is het niet hoorquote:
Ik heb dus een tweepersoonsbedquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er zit geen enkele logica in je verhaal.
Dat kon ik ook echt totaal niet uit je verhaal opmakenquote:
Ja ik vond het tweede plaatje leukerquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het het verkeerde dekbed
En ik vernieuwde de pagina.. had Yasha ineens een PI toegevoegd en Slarioux het plaatje in z'n post veranderdBoefjes!
Oh en Yasha er is iets heel ergs gebeurd
Iets met vrouwenlogica want ik begreep het wel.. als een 1p niet goed is dan zal ze wel een 2p hebben hequote:Op zondag 19 oktober 2008 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kon ik ook echt totaal niet uit je verhaal opmaken.
Naja ik als wanhopig vrijgezelle dame heb toch vaak genoeg subtiel laten vallen dat ik een tweepersoonshoogslaper hebquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kon ik ook echt totaal niet uit je verhaal opmaken.
Dat dacht ik ook hoor... dat ze bij de winkel een 1persoons ipv een 2persoons had meegenomenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh "afgezet" als in met de de auto, ik dacht qua prijs![]()
.
Ja maar! Die wiebeltquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja ik als wanhopig vrijgezelle dame heb toch vaak genoeg subtiel laten vallen dat ik een tweepersoonshoogslaper heb
D_K kom er maar in!quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja ik als wanhopig vrijgezelle dame heb toch vaak genoeg subtiel laten vallen dat ik een tweepersoonshoogslaper heb
Net een stukje van gezien ja, "eeuuhhhh volgens mij zit die bikini niet helemaal goed"quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:25 schreef Mikkie het volgende:
Geniaal, SBS6 aan staan op de achtergrond, ging over fotografen met kinderen enzo, die dan model willen worden.
Wordt die fotograaf zo aangesproken: "Ja, d'r hoofd staat er niet eens op". 'Euh ja, dat klopt.' "Maar hoe moet ze dan model worden?" 'Euh...'...
Dat dusquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Iets met vrouwenlogica want ik begreep het wel.. als een 1p niet goed is dan zal ze wel een 2p hebben he
Je zou inderdaad beter verwachten, maar als het kwartje van dat tweepersoonsbed niet valt is het nog best een lastige opgavequote:
Precies zo'n strikvraag dat als je één puzzelstukje mist, je nergens komtquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zou inderdaad beter verwachten, maar als het kwartje van dat tweepersoonsbed niet valt is het nog best een lastige opgave
quote:
Ligt er maar net aan hoe hoog je plafond is, of is dit nu vrouwenlogica?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:36 schreef Slarioux het volgende:
Trouwens, zo'n hoogslaper, heb je dan niet irritant weinig ruimte tussen het matras en het plafond?
Nee hoor, mijn plafond is ook 4m hoog dus er zou makkelijk een hoogslaper in kunnen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe hoog je plafond is, of is dit nu vrouwenlogica?
Mijn kamer is 3 meter hoog ofzoquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:36 schreef Slarioux het volgende:
Trouwens, zo'n hoogslaper, heb je dan niet irritant weinig ruimte tussen het matras en het plafond?
Gek he, dat er nu 2 kutgrappen volgen.quote:
En hoe hoog de hoogslaper is.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe hoog je plafond is, of is dit nu vrouwenlogica?
I have no further questions, your honour.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijn kamer is 3 meter hoog ofzo
Ik kan iig gebukt staan in bed dus
Ik verwacht overigens die twee grappen dan wel van de grootste sexnoobs die hier in dit topic rondlopenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gek he, dat er nu 2 kutgrappen volgen.
Ik lachte hardop.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik verwacht overigens die twee grappen dan wel van de grootste sexnoobs die hier in dit topic rondlopen
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gek he, dat er nu 2 kutgrappen volgen.
Dat ligt maar net aan het formaat van de man.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht er net aan toen ik het opnieuw las
Maar dan zit je meestal op je knieen heur
Lengte van de man of lengte van de piemol?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan het formaat van de man.
Nu je het zegt, inderdaadquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie ze idd bij jou & swine niet, misschien ligt 't aan de lay-out die je gebruikt.
Dus ik zit voor niets al tien minuten te wachtenquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga ook slapen.. Geen zin om te painten
Waarom zou je dan nog op tijd gaan slapen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed ik ging op tijd slapenHele dag gaar geweest en nu niet meer moe as always
Ik ben verdomme geen pacman! Ik hap niet naar alles!quote:
Nee HEROINchic heet ze nuquote:
Mmm weird, ik heb ook weleens van die nachten, gelukkig niet zo vaak. Sterkte vandaag met rondlopen iig.quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tsja geen idee, had het voor 4 dagen terug ook al
Ja k heb geen idee of t nou 'gewoon' een toets of tentamen of whatever is.quote:
FAIL blog, Buttersafe, Kartoen.be, Endandit, Flabber, Garfield, Jason Mraz blog, Left-handed toons, Lolcats, nder.be (Sla's blogquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 06:42 schreef Slarioux het volgende:
Het is maar goed dat ik niet op de paint gewacht heb
Damn CP, wut happened?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat mijn motivatie na de vakantie wel weer terug zou zijn ofzo, maar het is nu echt -10.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Is die maandagochtend open?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga even bij de kruidvat een oogpotlood scorenEn dan naar de uni
Doe eens een keertje na me zwaaien danquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:51 schreef LastRequest het volgende:
CP zit in Arnhem he.
Ik zit daar wel Hosti, ik kijk altijd uit op de mensen van de HLO
Volgende keer als ik je herken zwaai ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe eens een keertje na me zwaaien dan
Ik ben die dikke die altijd buiten staat te roken met het lange haarquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgende keer als ik je herken zwaai ik
Jealousy is a bitch.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Anders hyven jullie elkaar ff, problem solved enzulks.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:50 schreef Mikkie het volgende:
Er zwaaien nooit mensen naar mij.
Behalve van de week iemand toen ik op de fiets in volle vaart de Wolfkuilseweg af denderde. Tegen de tijd dat ik me veilig om kon draaien was zij bovenaan en ik onderaan, dus kon in het donker niet meer zien wie het was. Maar getuige de enorm blije en vrolijke uitroep, was 't vast een bekende.
I know daar zit ik ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon ook al helemaal voor me
En LR, hier hebben we ook een FEM hé, dacht al wat mot Hosti hier dan![]()
Ja echt haha.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
Grapjas, Arnhem en Nijmegen?
Maar ik sta altijd bij het HLO voor te roken, waar de zon schijnt
quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Hoe heet ze van haar achternaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las het, nederige dank voor het geregel. Ik ga er mee aan de slag. Heb de casus al geprint voor me liggenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
Slar! Sjeck je mail!
Welkom bij casusgroep 'De Boekenwurmen'
Dat vak heb ik nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
waar ben/was jij Slar?heb je niet gezien bij programmeren
quote:
Niet belangrijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hoe heet ze van haar achternaam?
vroeg me af hoe lang het zou duren toen ik je post daar zag, nou niet lang dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klokkentoren op station Nijmegen
Volgende keer beter IB, 3 keer scheepsrecht enzulks.
Nee hoef ik ook niet te weten. Maar ik heb een ex die ook Suzanne heet dus mijn aandacht was gewektquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Niet belangrijkMaar jij je met skills kan vast allerlei sappigs tevoorschijn toveren over de users SZRR / HEROINchic
![]()
Is ze ook 17?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee hoef ik ook niet te weten. Maar ik heb een ex die ook Suzanne heet dus mijn aandacht was gewekt
Op en af, nu goed momentquote:
Wat ist?quote:
Geld terugvragen!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerste trein kwam niet opdagen, 2e kwam 10min te laat waardoor ik m'n aansluiting miste.
hé dat klinkt als mijn terugreis uit Arnhem vandaagquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerste trein kwam niet opdagen, 2e kwam 10min te laat waardoor ik m'n aansluiting miste.
Ja maar ook dan kan je geld terug vragen! Het is maar misschien een euro of 4 maar dan nog!quote:
Jewel hoor!quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:24 schreef IrishBastard het volgende:
Als je gratis reist (week-ov) kun je toch geen geld terugvragen![]()
jawel maar dat is zoveel werkquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:24 schreef IrishBastard het volgende:
Als je gratis reist (week-ov) kun je toch geen geld terugvragen![]()
Dat dat kanquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:27 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jewel hoor!Echt
Moet je maar kijken in die formuliertjes die NS heeft over geld terug vragen.
Forumuliertje invullen en ov kopierenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
jawel maar dat is zoveel werk![]()
En wat houdt dat klachtpakketiets dan in?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik moet eigenlijk ook nog steeds een keer zo'n klachtpakketiets gaan sturenzodat je dus een klachtpakket ontvangt
Het mooiste is dat mijn tante die meestal maakt
quote:Het hoogtepunt was wel een opblaasbeest die we bij de Hema hadden gekocht; het was zo'n soort zitstoel, in de vorm van een kreeft, van Duitse makelij. Er stond "KREBS" op, hetgeen wij grinnikend omdoopten tot "Kanker de Kreeft", aangezien Krebs beide betekent
Dat je zegt dat je ewrtensoep niet lekker was ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:53 schreef Dupje het volgende:
[..]
En wat houdt dat klachtpakketiets dan in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |