quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:57 schreef denthemen het volgende:
Exit Verbeek als ze (wéér) verliezen?
Als ze er in R'dam nu nog niet achter zijn gekomen dat het niet aan de trainer ligt...quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:57 schreef denthemen het volgende:
Graag een reactie van iemand met voetbal verstandquote:
Denk niet dat er een trainer te vinden is die momenteel naar Feyenoord wilquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:57 schreef denthemen het volgende:
Tjeh met zo'n lijst aan afwezigen vind ik het niet zo gek hoor. Ajax verloor trouwens ook van Willem II.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:57 schreef denthemen het volgende:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Graag een reactie van iemand met voetbal verstand
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Graag een reactie van iemand met voetbal verstand
Ik snap ook niet waarom ze daar nou nog niet mee gestopt zijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme wat kan ik dat slecht zien vanuit die kutcameraposities bij corners
Niks waard man.
3. Sguld van de KNJBquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:59 schreef TC03 het volgende:
1. Feyenoord heeft geen geld om Verbeek te ontslaan.
2. Het ligt niet aan Verbeek.
Preciesquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme wat kan ik dat slecht zien vanuit die kutcameraposities bij corners
Niks waard man.
Was ik de enige die het hoorde?quote:
Ik kan er werkelijk geen kut van zienquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:01 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze daar nou nog niet mee gestopt zijn
Spuit12quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik haat de camera stand tijdens een corner![]()
Inderdaad, waardeloos.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik kan er werkelijk geen kut van zien
Echt nu ook weer met deze corner.
Hopelijk scoort Koenders (niet in eigen doel), dat zou nog eens een verrassing zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
Poco voor Koenders
Moisander naar centrum, Jaliens rechtsback.
Moet zeggen dat SV en VI altijd leuker zijn wanneer de grote clubs verliezenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:04 schreef TC03 het volgende:
Hij moet er nou toch echt een keertje in hoor.
Timmer is beter.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Aerts staat goed te keepen ja. Maar terughalen naar Rotterdam?
Er was toch een boycot? Het feit dat er nu wel mensen gaan zijn de mensen die er normaal altijd naast pissenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:07 schreef Fiskus het volgende:
Hoe vaak heeft Het Legioen () zich laten horen tijdens deze belangrijke momenten?
Boycotquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er was toch een boycot? Het feit dat er nu wel mensen gaan zijn de mensen die er normaal altijd naast pissen
Waar gaat ie scoren dan, in de kleedkamer?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hopelijk scoort Koenders (niet in eigen doel), dat zou nog eens een verrassing zijn.
Misschien zijn chassis?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Snapt iemand Poulsen? Wat is zijn kwaliteit? Hij kan niets, en heeft geen uitstraling. Ik snap wel dat menig trainer het ziet zitten in zijn mimiek, maar voor de rest?²
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:00 schreef J.Herrer het volgende:
Toch best wel sneu dat van Bronkhorst nog niet eens zo lang geleden nog mooie wedstrijden speelde tegen Real, Valencia etc. en zijn carriere in de 1e divisie eindigt
Maar Omniworld of Haarlem-uit zijn ook mooie wedstrijden toch?
Bij de vriendin van De Zeeuw natuurlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waar gaat ie scoren dan, in de kleedkamer?
Niet vanwege de prestaties, maar gewoon uit protest tegen de combi's.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Na 5 wedstrijden al, doen ze goed.
Niet eens op reageren joh, als iemand zijn mening geeft zonder er maar iets van te wetenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet vanwege de prestaties, maar gewoon uit protest tegen de combi's.
Aha, niet serieus te nemen dus.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet vanwege de prestaties, maar gewoon uit protest tegen de combi's.
Gaat om de combi-regeling.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Na 5 wedstrijden al, doen ze goed.
Haar in de war?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:11 schreef Adelante het volgende:
achjee, AZ heeft al drie keer gewisseld en Pelle heeft problemen
Ja want dat moet ik ruiken, als je dat niet weet en boycot leest is een logische conclusie toch de 4 punten uit 5 wedstrijden, niet?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet eens op reageren joh, als iemand zijn mening geeft zonder er maar iets van te weten
Post van de dag.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:00 schreef J.Herrer het volgende:
Toch best wel sneu dat van Bronkhorst nog niet eens zo lang geleden nog mooie wedstrijden speelde tegen Real, Valencia etc. en zijn carriere in de 1e divisie eindigt
Maar Omniworld of Haarlem-uit zijn ook mooie wedstrijden toch?
Z'n gel is uitgelopen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:11 schreef Adelante het volgende:
achjee, AZ heeft al drie keer gewisseld en Pelle heeft problemen
Beetje inlezen voor je conclusies trekt..quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja want dat moet ik ruiken, als je dat niet weet en boycot leest is een logische conclusie toch de 4 punten uit 5 wedstrijden, niet?
Anyway, Willem II er nog een bijprikken, staan ze boven je Ajax
Ik vind het vooral sneu voor Verbeek. Het ligt echt niet aan hem volgens mij.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:14 schreef Zwansen het volgende:
Ongelofelijk dit Feyenoord. Net als men denkt dat het een seizoen niet slechter kan.
En als je dan het spelersmateriaal bekijkt. Met zo'n team moet je altijd meedoen voor de titel. Ra, ra wat is er mis?
Volgend seizoen doen ze zeker mee voor de titelquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:14 schreef Zwansen het volgende:
Ongelofelijk dit Feyenoord. Net als men denkt dat het een seizoen niet slechter kan.
En als je dan het spelersmateriaal bekijkt. Met zo'n team moet je altijd meedoen voor de titel. Ra, ra wat is er mis?
Natuurlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Volgend seizoen doen ze zeker mee voor de titel
Daarmee doe je Zwolle, Volendam en Excelsior tekortquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
ben live aan het kijken. Dus waarom zou ik nog een samenvatting gaan kijkenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga je nu nog wel de samenvatting kijken?
jorienquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand nog PM's gehad van Jorien?
of Palmboom=Jorien?
tjah dat heb je als je voor de (grote) titanic kiestquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu voor Verbeek. Het ligt echt niet aan hem volgens mij.
Maar Tomasson, Makaay, Bronckworst, Hofland, De Cler, Guzman... Dat zijn toch in potentie allemaal spelers die het eredvisieniveau makkelijk aan moeten kunnen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij is iig geen Jorienquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
of Palmboom=Jorien?
Zou wel leuk zijn, 50.000 man voor een middagje Telstarquote:
gvdquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:18 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Daarmee doe je Zwolle, Volendam en Excelsior tekort.
Nee. Maar hij had wel het volgende te melden op een andere forum:quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
of Palmboom=Jorien?
quote:wat een drama die de guzman, net zo drama als die verbeek bij feyenoord.
en onterrecht afgekeurd klote
Onterrechtquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee. Maar hij had wel het volgende te melden op een andere forum:
[..]
Op de laatste na zijn ze misschien al 10 jaar over datumquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar Tomasson, Makaay, Bronckworst, Hofland, De Cler, Guzman... Dat zijn toch in potentie allemaal spelers die het eredvisieniveau makkelijk aan moeten kunnen?
WTF is er dan mis daar?
Tegen Overmars wordt het nog vrij lastig hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar Tomasson, Makaay, Bronckworst, Hofland, De Cler, Guzman... Dat zijn toch in potentie allemaal spelers die het eredvisieniveau makkelijk aan moeten kunnen?
WTF is er dan mis daar?
hihiquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:23 schreef dvdfreak het volgende:
laat willem 2 maar de 2-0 scoren dan staat ajax ook in het rechter rijtje
Want dan heb je alsnog een goede dag?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:23 schreef dvdfreak het volgende:
Hou je eerst maar bezig met je eigen cluppie droeftoeterquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:23 schreef dvdfreak het volgende:
Zwakker kon Demouge 't niet proberen, maarja hij is ook helemaal kapotquote:
Vies, misselijk, vertel?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:24 schreef Damzkieee het volgende:
Die vieze Jonker gun ik het nietmisselijk ventje
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:23 schreef dvdfreak het volgende:
Vermoed ik ook idd, napratende retard.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
omdat Derksen dat zegt gok ik
Oh nee hoor, in dit geval ben ik het echter roerend met hem eens. Jonker denkt dat hij dé man is daar. Heeft nooit wat gepresteert en loopt er bij alsof hij de Messias zelve is.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
omdat Derksen dat zegt gok ik
Laat mij eerst reageren achterlijke zak hooi, voordat je zelf eroverheen reageert.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:27 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Vermoed ik ook idd, napratende retard.
"Achterlijke zak hooi"quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Laat mij eerst reageren achterlijke zak hooi, voordat je zelf eroverheen reageert.
Misschien heeft Romario nog wel zin in een wekelijks potje bejaarden-bingoquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Feyenoord heeft echt een man nodig die makkelijk goals maakt. Makaay en tomasson kunnen het ook niet meer afgaand op de vorige wedstrijden.
Ik mag niet meer met ziektes schelden want dan krijg ik weer een note en dan word ik nooit meer modquote:
Eeerst nancy uit voor UEFA Cup. Daarna Herenveen thuisquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:29 schreef Damzkieee het volgende:
Feyenoord bijna de nacompetitie in. Waar moeten ze volgende week tegen?
Je beeld je allerlei dingen in. Mentale handicap?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh nee hoor, in dit geval ben ik het echter roerend met hem eens. Jonker denkt dat hij dé man is daar. Heeft nooit wat gepresteert en loopt er bij alsof hij de Messias zelve is.
de enige reden waarom hij resultaat haalt is omdat alfons groenendijk naast hem zit op de bankquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:24 schreef Damzkieee het volgende:
Die vieze Jonker gun ik het nietmisselijk ventje
Gast doe normaal en ga gewoon de discussie aan. Newbie topic is trouwens een deurtje verderquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:31 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Je beeld je allerlei dingen in. Mentale handicap?
Heerenveen komt naar de Kuip ; dat gaat Feyenoord ook niet reddenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:29 schreef Damzkieee het volgende:Feyenoord bijna de nacompetitie in. Waar moeten ze volgende week tegen?
Gezien de versterkingen die Westerhof heeft bedongen zeker.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:31 schreef Stofje het volgende:
Vitesse 17e trouwens, da's ook best laag.
Oei, ik heb medelijden met Gert-Janquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Eeerst nancy uit voor UEFA Cup. Daarna Herenveen thuis
Discussiequote:Op zondag 19 oktober 2008 16:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gast doe normaal en ga gewoon de discussie aan. Newbie topic is trouwens een deurtje verder
Jij begint hier met schelden, ik geef alleen mijn mening over Jonker.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:34 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Discussie![]()
![]()
'Vies en misselijk' Wat voor reacties verwacht je dan, retard.
Dat regelen we vrijdag wel effequote:Op zondag 19 oktober 2008 16:36 schreef Kriegel het volgende:
ADO op #8 blijft me nog het meest verbazen aan die stand.
Hij heeft wel een punt, ik heb Jonker iig nog niet op grootheidswaanzin kunnen betrappen... ja door z'n accent komt ie beetje zo over, heel oppervlakkig om daar over te vallen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gast doe normaal en ga gewoon de discussie aan. Newbie topic is trouwens een deurtje verder
nee dat hoort zoquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:31 schreef Stofje het volgende:
Vitesse 17e trouwens, da's ook best laag.
Kijk, zo kan het ook.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, ik heb Jonker iig nog niet op grootheidswaanzin kunnen betrappen... ja door z'n accent komt ie beetje zo over, heel oppervlakkig om daar over te vallen.
Derksen zette zichzelf ookal voor schut toen ie oh zo overduidelijk hard probeerde Jonker te kwetsen bij Voetbal Insite.
Hij weet nu al dat ie volgend seizoen klasse lager speelt, of het nou voor Vitesse of Feyenoord isquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:34 schreef knnth het volgende:
Hofs nog even najanken op radio1. Kutventje
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij weet nu al dat ie volgend seizoen klasse lager speelt, of het nou voor Vitesse of Feyenoord is
Volgens mij zijn de resultaten beter dan met voorgaande trainers. Dat ie toen halverwege het seizoen geloof ik het overnam is te snappen voor zo'n korte termijn. Als het dan goed draait en het werkt zo, waarom niet? Jij weet niet hoe het daar bij Willem II zit, hoe de spelers er tegenover staan etc.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het ook.![]()
Ik vond het nogal van eigendunk getuigen dat hij zelf het roer overnam omdat hij dacht dat alles dan wel even goed zou komen. De resultaten lieten dat echter helemaal niet zien.
Volendam hoeft maar een keer van Vitesse te winnen hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:53 schreef Dos37 het volgende:
Iedereen die slecht speelt heeft mazzel met Volendam die zijn al gedegradeerd.
Even voor de grap, want het is een ALS. Maar als Willem II uit bij Utrecht had gewonnen (Wat er zeker in had gezeten), dan had Willem II 3e!!! gestaan...... De stand zegt nu nog niets, zo dicht staat het bij elkaar...quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:36 schreef Kriegel het volgende:
ADO op #8 blijft me nog het meest verbazen aan die stand.
Volendam en winnen in één zinquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volendam hoeft maar een keer van Vitesse te winnen hoor.
Waar te zien?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:04 schreef venomsnake het volgende:
Haha, Verbeek op de persconferentie![]()
Kort maar krachtig.
Zal wel op de site van eredivisielive komen te staan..quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal wel op de site van eredivisielive komen te staan..
Hij zei iets van:
"Eerste helft een tegendoelpunt gekregen, en de tweede helft laten zien hoe je moet voetballen: dus verdiend verloren"
Dat was zijn persconferentie..
quote:Edward Sturing kan de volgende wedstrijden gewoon op de bank van Vitesse plaatsnemen. De assistent-trainer van de Arnhemmers werd, in de derby tegen NEC, vlak voor rust door arbiter Pieter Vink naar de tribune gestuurd omdat hij een wegwerpgebaar richting de scheidsrechter maakte.
De aanklager betaald voetbal acht die overtreding niet wettig en overtuigend bewezen. Om die reden besloot hij de zaak te seponeren.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Kopbal het volgende:
Wat ligt de grasmat er toch weer prachtig bij.
sopcast dut mooiquote:
Precies, fullscreen zelfs goed beeld, who needs eredivisie livequote:
Dat je stream snel mag haperen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies, fullscreen zelfs goed beeld, who needs eredivisie live
Echte Hollanders.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies, fullscreen zelfs goed beeld, who needs eredivisie live
quote:
Jij bent voorstander van Eredivisielive? Dat kanaal dat er mede toe bijdraagt dat de uitvakken steeds leger geraken? Ik vind het jammer. Zal best kwaliteit zijn, maar om nou omzeilers van dat kanaal af te kraken... mwoa.quote:
Idd. Vroeger moest je nog wachten tot de krant van maandag om te weten wat je club had gedaan. Dat stimuleerde meer mensen om naar voetbal te gaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent voorstander van Eredivisielive? Dat kanaal dat er mede toe bijdraagt dat de uitvakken steeds leger geraken? Ik vind het jammer. Zal best kwaliteit zijn, maar om nou omzeilers van dat kanaal af te kraken... mwoa.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:56 schreef Stofje het volgende:
Dat kanaal dat er mede toe bijdraagt dat de uitvakken steeds leger geraken? Imwoa.
Het draagt er wel degelijk aan bij en is derhalve geen klinkklare onzin. Dat er meerdere, zwaarderwegende redenen voor zijn is absoluut waar, maar sinds alle wedstrijden live bekeken kunnen worden is het voor veel mensen een stuk makkelijker geworden niet naar uitwedstrijden te gaan.quote:
Dan ligt het aan het fanatisme van die supporters. Ik vind het verschrikkelijk om wedstrijden van Feyenoord op TV te zien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het draagt er wel degelijk aan bij en is derhalve geen klinkklare onzin. Dat er meerdere, zwaarderwegende redenen voor zijn is absoluut waar, maar sinds alle wedstrijden live bekeken kunnen worden is het voor veel mensen een stuk makkelijker geworden niet naar uitwedstrijden te gaan.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:16 schreef 9christensen het volgende:
Heracles speelt goed. En dat met Ricky van den Bergh.
Ja, wie niet!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dan ligt het aan het fanatisme van die supporters. Ik vind het verschrikkelijk om wedstrijden van Feyenoord op TV te zien.
Ook zie ik geen afname van het aantal uitsupporters bij Feyenoord, eerder een toename.
Weet natuurlijk niet hoe dat bij andere clubs zit.
quote:
Daar heb je misschien wel gelijk in. Het uitvak in de Kuip is ook bijna altijd leeg...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:23 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik zag 'm ook al, maar dat leek me niet bevorderlijk voor een discussie
. Ik zie de bezoekersaantallen van uitvakken in ieder geval afnemen en merk bovendien dat er een flink ontmoedigingsbeleid wordt uitgevoerd om die bezoekersaantallen verder af te laten nemen.
Een toename zeker niet, vroeger kon Feyenoord elk uitvak wel 5 keer vol krijgen. De prijzen en de combi's zijn de oorzaak van allesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dan ligt het aan het fanatisme van die supporters. Ik vind het verschrikkelijk om wedstrijden van Feyenoord op TV te zien.
Ook zie ik geen afname van het aantal uitsupporters bij Feyenoord, eerder een toename.
Weet natuurlijk niet hoe dat bij andere clubs zit.
Jaja, gaf ik ook al aan, maar Eredivisie Live maakt het gemakkelijker toch thuis te blijven. In plaats van 30 euro te betalen voor NEC uit, daar met de verplichte buscombi heen te gaan, belachelijk behandeld te worden middels ME-escorte, in een veel te klein uitvakje gedropt worden in de hoek van het stadion en na afloop een half uur te moeten blijven wachten totdat de politie aangeeft dat de bussen terug naar huis gaan, kun je nu met vrienden naar een café gaan en daar lekker bieren en de wedstrijd kijken. De grens tussen wel gaan en niet gaan wordt daardoor vergemakkelijkt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Daar heb je misschien wel gelijk in. Het uitvak in de Kuip is ook bijna altijd leeg...
Ik denk dat het eerder te maken heeft met dat ontmoedigingsbeleid dan Eredivisie Live (combi's, uitkaarten, aanvangstijdstippen).
Het lukt me anders nog steeds bijna nooit om een kaart voor het uitvak te krijgen. Al 3 jaar hetzelfde gezeik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een toename zeker niet, vroeger kon Feyenoord elk uitvak wel 5 keer vol krijgen. De prijzen en de combi's zijn de oorzaak van alles
Boven Ajaxquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:34 schreef Kerol het volgende:
Oh, ik dacht dat Heracles hoger stond maar ze staan maar ze staan 11e ja..
Dat jij geen kaart weet te krijgen zegt nog niks over een toename of afname natuurlijk.. En wedstrijden als Groningen etc. Daar was je vroeger ook gewoon kansloos voorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het lukt me anders nog steeds bijna nooit om een kaart voor het uitvak te krijgen. Al 3 jaar hetzelfde gezeik.
Alleen Sparta, PSV, Groningen en Roda kun je makkelijk heen. Heb er verder ook geen cijfers over.
Weet alleen dat Feyenoord rond de 18.000 uitkaarthouders heeft.
En Stofje, daarin heb je natuurlijk gelijk. Het wordt steeds makkelijker om lekker in de kroeg/thuis te kijken.
Tel daarbij op de belachelijke maatregelen omtrent uitwedstrijden tegenwoordig en je krijgt steeds legere uitvakken. Maar ik heb het idee dat de clubs dat helemaal niet zo erg vinden.![]()
Laat Everton morgen ook maar schitteren dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Manchester United wacht morgen een zware opgave inderdaad.
1-0quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Boven Ajax
Na deze wedstrijd dan
HAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:41 schreef Damzkieee het volgende:
Vanuit t stadion: jaaaaaaaaaaaa we dollen die hagenezen!
Er zal vast een afname zijn geweest in de laatste 10 jaar met betrekking tot uitwedstrijden. Dat is bij iedere club zo door eerder genoemde redenen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat jij geen kaart weet te krijgen zegt nog niks over een toename of afname natuurlijk.. En wedstrijden als Groningen etc. Daar was je vroeger ook gewoon kansloos voor
je ziet het met Kalmar uit, als het 15 jaar terug was dan had daar 4000 man van Feyenoord gezeten
Ja maar de regeltjes maken het er niet leuker op..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Er zal vast een afname zijn geweest in de laatste 10 jaar met betrekking tot uitwedstrijden. Dat is bij iedere club zo door eerder genoemde redenen.
Maar clubs als Feyenoord en Ajax hebben nog steeds steevast een uitverkocht uitvak.
Zal het Haags kwartiertje dan daadwerkelijk zijn naam waarmaken nu deze speler erin komt ?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Lionel Meric
Het zou wat wezen ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:51 schreef Kerol het volgende:
[..]
Zal het Haags kwartiertje dan daadwerkelijk zijn naam waarmaken nu deze speler erin komt ?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:51 schreef giovannie het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vertel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben niet zo blij met deze uitslag...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:18 schreef Dos37 het volgende:
Ado hebben die bovenaan gestaan
Hopelijk gaat dat ook zo met Groningen en NAC
mooi overwinnigs dansje zijn ze aan het doenquote:
Hij ziet pas laat dat er gekopt wordt, alleen een TOP keeper had deze bal tegen gehouden denk ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pieckenhagen ziet er niet echt lekker uit hier.
Hm, bal komt hoog aanzeilen uit vrije trap, terwijl alle spelers aan het aanlopen zijn om te springen, en dan nog niet snappen dat er gekopt gaat worden?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:49 schreef Kerol het volgende:
[..]
Hij ziet pas laat dat er gekopt wordt, alleen een TOP keeper had deze bal tegen gehouden denk ik
Dat kunstgras argument blijft nog altijd valide.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:19 schreef Damzkieee het volgende:
En dat kunstgras argument is zoooo 2005...
Hij weet toch niet WIE er gaat koppen, of weet jij van tevoren al wanneer de vrije trap genomen wordt wie er gaat koppen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, bal komt hoog aanzeilen uit vrije trap, terwijl alle spelers aan het aanlopen zijn om te springen, en dan nog niet snappen dat er gekopt gaat worden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |