Ik vind het vooral sneu voor Verbeek. Het ligt echt niet aan hem volgens mij.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:14 schreef Zwansen het volgende:
Ongelofelijk dit Feyenoord. Net als men denkt dat het een seizoen niet slechter kan.
En als je dan het spelersmateriaal bekijkt. Met zo'n team moet je altijd meedoen voor de titel. Ra, ra wat is er mis?
Volgend seizoen doen ze zeker mee voor de titelquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:14 schreef Zwansen het volgende:
Ongelofelijk dit Feyenoord. Net als men denkt dat het een seizoen niet slechter kan.
En als je dan het spelersmateriaal bekijkt. Met zo'n team moet je altijd meedoen voor de titel. Ra, ra wat is er mis?
Natuurlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Volgend seizoen doen ze zeker mee voor de titel
Daarmee doe je Zwolle, Volendam en Excelsior tekortquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
ben live aan het kijken. Dus waarom zou ik nog een samenvatting gaan kijkenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga je nu nog wel de samenvatting kijken?
jorienquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand nog PM's gehad van Jorien?
of Palmboom=Jorien?
tjah dat heb je als je voor de (grote) titanic kiestquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu voor Verbeek. Het ligt echt niet aan hem volgens mij.
Maar Tomasson, Makaay, Bronckworst, Hofland, De Cler, Guzman... Dat zijn toch in potentie allemaal spelers die het eredvisieniveau makkelijk aan moeten kunnen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij is iig geen Jorienquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
of Palmboom=Jorien?
Zou wel leuk zijn, 50.000 man voor een middagje Telstarquote:
gvdquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:18 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Daarmee doe je Zwolle, Volendam en Excelsior tekort.
Nee. Maar hij had wel het volgende te melden op een andere forum:quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
of Palmboom=Jorien?
quote:wat een drama die de guzman, net zo drama als die verbeek bij feyenoord.
en onterrecht afgekeurd klote
Onterrechtquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee. Maar hij had wel het volgende te melden op een andere forum:
[..]
Op de laatste na zijn ze misschien al 10 jaar over datumquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar Tomasson, Makaay, Bronckworst, Hofland, De Cler, Guzman... Dat zijn toch in potentie allemaal spelers die het eredvisieniveau makkelijk aan moeten kunnen?
WTF is er dan mis daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |