quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:57 schreef denthemen het volgende:
Exit Verbeek als ze (wéér) verliezen?
Als ze er in R'dam nu nog niet achter zijn gekomen dat het niet aan de trainer ligt...quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:57 schreef denthemen het volgende:
Graag een reactie van iemand met voetbal verstandquote:
Denk niet dat er een trainer te vinden is die momenteel naar Feyenoord wilquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:57 schreef denthemen het volgende:
Tjeh met zo'n lijst aan afwezigen vind ik het niet zo gek hoor. Ajax verloor trouwens ook van Willem II.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:57 schreef denthemen het volgende:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Graag een reactie van iemand met voetbal verstand
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Graag een reactie van iemand met voetbal verstand
Ik snap ook niet waarom ze daar nou nog niet mee gestopt zijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme wat kan ik dat slecht zien vanuit die kutcameraposities bij corners
Niks waard man.
3. Sguld van de KNJBquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:59 schreef TC03 het volgende:
1. Feyenoord heeft geen geld om Verbeek te ontslaan.
2. Het ligt niet aan Verbeek.
Preciesquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme wat kan ik dat slecht zien vanuit die kutcameraposities bij corners
Niks waard man.
Was ik de enige die het hoorde?quote:
Ik kan er werkelijk geen kut van zienquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:01 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze daar nou nog niet mee gestopt zijn
Spuit12quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik haat de camera stand tijdens een corner![]()
Inderdaad, waardeloos.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik kan er werkelijk geen kut van zien
Echt nu ook weer met deze corner.
Hopelijk scoort Koenders (niet in eigen doel), dat zou nog eens een verrassing zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
Poco voor Koenders
Moisander naar centrum, Jaliens rechtsback.
Moet zeggen dat SV en VI altijd leuker zijn wanneer de grote clubs verliezenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:04 schreef TC03 het volgende:
Hij moet er nou toch echt een keertje in hoor.
Timmer is beter.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Aerts staat goed te keepen ja. Maar terughalen naar Rotterdam?
Er was toch een boycot? Het feit dat er nu wel mensen gaan zijn de mensen die er normaal altijd naast pissenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:07 schreef Fiskus het volgende:
Hoe vaak heeft Het Legioen () zich laten horen tijdens deze belangrijke momenten?
Boycotquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er was toch een boycot? Het feit dat er nu wel mensen gaan zijn de mensen die er normaal altijd naast pissen
Waar gaat ie scoren dan, in de kleedkamer?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hopelijk scoort Koenders (niet in eigen doel), dat zou nog eens een verrassing zijn.
Misschien zijn chassis?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Snapt iemand Poulsen? Wat is zijn kwaliteit? Hij kan niets, en heeft geen uitstraling. Ik snap wel dat menig trainer het ziet zitten in zijn mimiek, maar voor de rest?²
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:00 schreef J.Herrer het volgende:
Toch best wel sneu dat van Bronkhorst nog niet eens zo lang geleden nog mooie wedstrijden speelde tegen Real, Valencia etc. en zijn carriere in de 1e divisie eindigt
Maar Omniworld of Haarlem-uit zijn ook mooie wedstrijden toch?
Bij de vriendin van De Zeeuw natuurlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waar gaat ie scoren dan, in de kleedkamer?
Niet vanwege de prestaties, maar gewoon uit protest tegen de combi's.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Na 5 wedstrijden al, doen ze goed.
Niet eens op reageren joh, als iemand zijn mening geeft zonder er maar iets van te wetenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet vanwege de prestaties, maar gewoon uit protest tegen de combi's.
Aha, niet serieus te nemen dus.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet vanwege de prestaties, maar gewoon uit protest tegen de combi's.
Gaat om de combi-regeling.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Na 5 wedstrijden al, doen ze goed.
Haar in de war?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:11 schreef Adelante het volgende:
achjee, AZ heeft al drie keer gewisseld en Pelle heeft problemen
Ja want dat moet ik ruiken, als je dat niet weet en boycot leest is een logische conclusie toch de 4 punten uit 5 wedstrijden, niet?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet eens op reageren joh, als iemand zijn mening geeft zonder er maar iets van te weten
Post van de dag.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:00 schreef J.Herrer het volgende:
Toch best wel sneu dat van Bronkhorst nog niet eens zo lang geleden nog mooie wedstrijden speelde tegen Real, Valencia etc. en zijn carriere in de 1e divisie eindigt
Maar Omniworld of Haarlem-uit zijn ook mooie wedstrijden toch?
Z'n gel is uitgelopen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:11 schreef Adelante het volgende:
achjee, AZ heeft al drie keer gewisseld en Pelle heeft problemen
Beetje inlezen voor je conclusies trekt..quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja want dat moet ik ruiken, als je dat niet weet en boycot leest is een logische conclusie toch de 4 punten uit 5 wedstrijden, niet?
Anyway, Willem II er nog een bijprikken, staan ze boven je Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |