Zwakker kon Demouge 't niet proberen, maarja hij is ook helemaal kapotquote:
Vies, misselijk, vertel?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:24 schreef Damzkieee het volgende:
Die vieze Jonker gun ik het nietmisselijk ventje
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:23 schreef dvdfreak het volgende:
laat willem 2 maar de 2-0 scoren dan staat ajax ook in het rechter rijtje
Vermoed ik ook idd, napratende retard.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
omdat Derksen dat zegt gok ik
Oh nee hoor, in dit geval ben ik het echter roerend met hem eens. Jonker denkt dat hij dé man is daar. Heeft nooit wat gepresteert en loopt er bij alsof hij de Messias zelve is.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
omdat Derksen dat zegt gok ik
Laat mij eerst reageren achterlijke zak hooi, voordat je zelf eroverheen reageert.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:27 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Vermoed ik ook idd, napratende retard.
"Achterlijke zak hooi"quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Laat mij eerst reageren achterlijke zak hooi, voordat je zelf eroverheen reageert.
Misschien heeft Romario nog wel zin in een wekelijks potje bejaarden-bingoquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Feyenoord heeft echt een man nodig die makkelijk goals maakt. Makaay en tomasson kunnen het ook niet meer afgaand op de vorige wedstrijden.
Ik mag niet meer met ziektes schelden want dan krijg ik weer een note en dan word ik nooit meer modquote:
Eeerst nancy uit voor UEFA Cup. Daarna Herenveen thuisquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:29 schreef Damzkieee het volgende:
Feyenoord bijna de nacompetitie in. Waar moeten ze volgende week tegen?
Je beeld je allerlei dingen in. Mentale handicap?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh nee hoor, in dit geval ben ik het echter roerend met hem eens. Jonker denkt dat hij dé man is daar. Heeft nooit wat gepresteert en loopt er bij alsof hij de Messias zelve is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |