Vies, misselijk, vertel?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:24 schreef Damzkieee het volgende:
Die vieze Jonker gun ik het nietmisselijk ventje
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:23 schreef dvdfreak het volgende:
laat willem 2 maar de 2-0 scoren dan staat ajax ook in het rechter rijtje
Vermoed ik ook idd, napratende retard.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
omdat Derksen dat zegt gok ik
Oh nee hoor, in dit geval ben ik het echter roerend met hem eens. Jonker denkt dat hij dé man is daar. Heeft nooit wat gepresteert en loopt er bij alsof hij de Messias zelve is.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
omdat Derksen dat zegt gok ik
Laat mij eerst reageren achterlijke zak hooi, voordat je zelf eroverheen reageert.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:27 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Vermoed ik ook idd, napratende retard.
"Achterlijke zak hooi"quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Laat mij eerst reageren achterlijke zak hooi, voordat je zelf eroverheen reageert.
Misschien heeft Romario nog wel zin in een wekelijks potje bejaarden-bingoquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Feyenoord heeft echt een man nodig die makkelijk goals maakt. Makaay en tomasson kunnen het ook niet meer afgaand op de vorige wedstrijden.
Ik mag niet meer met ziektes schelden want dan krijg ik weer een note en dan word ik nooit meer modquote:
Eeerst nancy uit voor UEFA Cup. Daarna Herenveen thuisquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:29 schreef Damzkieee het volgende:
Feyenoord bijna de nacompetitie in. Waar moeten ze volgende week tegen?
Je beeld je allerlei dingen in. Mentale handicap?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh nee hoor, in dit geval ben ik het echter roerend met hem eens. Jonker denkt dat hij dé man is daar. Heeft nooit wat gepresteert en loopt er bij alsof hij de Messias zelve is.
de enige reden waarom hij resultaat haalt is omdat alfons groenendijk naast hem zit op de bankquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:24 schreef Damzkieee het volgende:
Die vieze Jonker gun ik het nietmisselijk ventje
Gast doe normaal en ga gewoon de discussie aan. Newbie topic is trouwens een deurtje verderquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:31 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Je beeld je allerlei dingen in. Mentale handicap?
Heerenveen komt naar de Kuip ; dat gaat Feyenoord ook niet reddenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:29 schreef Damzkieee het volgende:Feyenoord bijna de nacompetitie in. Waar moeten ze volgende week tegen?
Gezien de versterkingen die Westerhof heeft bedongen zeker.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:31 schreef Stofje het volgende:
Vitesse 17e trouwens, da's ook best laag.
Oei, ik heb medelijden met Gert-Janquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Eeerst nancy uit voor UEFA Cup. Daarna Herenveen thuis
Discussiequote:Op zondag 19 oktober 2008 16:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gast doe normaal en ga gewoon de discussie aan. Newbie topic is trouwens een deurtje verder
Jij begint hier met schelden, ik geef alleen mijn mening over Jonker.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:34 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Discussie![]()
![]()
'Vies en misselijk' Wat voor reacties verwacht je dan, retard.
Dat regelen we vrijdag wel effequote:Op zondag 19 oktober 2008 16:36 schreef Kriegel het volgende:
ADO op #8 blijft me nog het meest verbazen aan die stand.
Hij heeft wel een punt, ik heb Jonker iig nog niet op grootheidswaanzin kunnen betrappen... ja door z'n accent komt ie beetje zo over, heel oppervlakkig om daar over te vallen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gast doe normaal en ga gewoon de discussie aan. Newbie topic is trouwens een deurtje verder
nee dat hoort zoquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:31 schreef Stofje het volgende:
Vitesse 17e trouwens, da's ook best laag.
Kijk, zo kan het ook.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, ik heb Jonker iig nog niet op grootheidswaanzin kunnen betrappen... ja door z'n accent komt ie beetje zo over, heel oppervlakkig om daar over te vallen.
Derksen zette zichzelf ookal voor schut toen ie oh zo overduidelijk hard probeerde Jonker te kwetsen bij Voetbal Insite.
Hij weet nu al dat ie volgend seizoen klasse lager speelt, of het nou voor Vitesse of Feyenoord isquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:34 schreef knnth het volgende:
Hofs nog even najanken op radio1. Kutventje
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij weet nu al dat ie volgend seizoen klasse lager speelt, of het nou voor Vitesse of Feyenoord is
Volgens mij zijn de resultaten beter dan met voorgaande trainers. Dat ie toen halverwege het seizoen geloof ik het overnam is te snappen voor zo'n korte termijn. Als het dan goed draait en het werkt zo, waarom niet? Jij weet niet hoe het daar bij Willem II zit, hoe de spelers er tegenover staan etc.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het ook.![]()
Ik vond het nogal van eigendunk getuigen dat hij zelf het roer overnam omdat hij dacht dat alles dan wel even goed zou komen. De resultaten lieten dat echter helemaal niet zien.
Volendam hoeft maar een keer van Vitesse te winnen hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:53 schreef Dos37 het volgende:
Iedereen die slecht speelt heeft mazzel met Volendam die zijn al gedegradeerd.
Even voor de grap, want het is een ALS. Maar als Willem II uit bij Utrecht had gewonnen (Wat er zeker in had gezeten), dan had Willem II 3e!!! gestaan...... De stand zegt nu nog niets, zo dicht staat het bij elkaar...quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:36 schreef Kriegel het volgende:
ADO op #8 blijft me nog het meest verbazen aan die stand.
Volendam en winnen in één zinquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volendam hoeft maar een keer van Vitesse te winnen hoor.
Waar te zien?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:04 schreef venomsnake het volgende:
Haha, Verbeek op de persconferentie![]()
Kort maar krachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |