quote:Duel tegen Milan live op TV
De NOS zendt volgende week het duel tussen Heerenveen en AC Milan live uit. De omroep had keus uit vijf duels, maar hoofdredacteur Studio Sport Maarten Noter laat weten dat het duel van Heerenveen onomstreden was. "Heerenveen - AC Milan is een geweldig affiche."
Ajax en Feyenoord worden volgende week ook uitgezonden bij de publieke omroep. Hoe het uitzendschema van het sportprogramma er verder uit gaat zien, is volgens Noter nog niet bekend. De wedstrijd tussen sc Heerenveen en AC Milan wordt ook in Italië live op televisie uitgezonden.
Milan is Europees traditioneel beter dan in de competitie en de UEFA Cup is de enige competitie die ze nog nooit hebben gewonnen, dus ik denk dat ze het wel serieus nemen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:55 schreef SCH het volgende:
Ik ben heel benieuwd wie Milan meeneemt en opstelt en hoe serieus ze het duel nemen.
quote:UEFA CUP: HEERENVEEN WILL PLAY TONIGHT
10/18/2008
MILAN - Tongiht at 7.45pm, the next opponents of Milan in the Uefa Cup will go on the pitch. The Dutch side of Heerenveen will face Roda Kerkrade away from home, in the Dutch Eredivisie. The home team have just two points and are one place above the bottom position, whereas Heerenveen are fourth with 10 points.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:14 schreef sp0t het volgende:
Ik denk dat Heerenveen een pak op de broek gaat krijgen met 0-1.
Alleen in Milaan hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:09 schreef borisz het volgende:
Milan is bang voor Trond Sollied natuurlijk
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Geweldig, en ik ga Heerenveen toejuichen.
Die nemen dit echt niet serieus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:55 schreef SCH het volgende:
Ik ben heel benieuwd wie Milan meeneemt en opstelt en hoe serieus ze het duel nemen.
Tegen Zürich in de eerste ronde traden ze op volle oorlogssterkte aan.quote:
Eerste ronde is knockout.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tegen Zürich in de eerste ronde traden ze op volle oorlogssterkte aan.
Maarja, de eerste ronde is natuurlijk veel belangrijker, en Zürich een veel sterkere tegenstander.
Dat hoop ik dan maar. Zou wel dom zijn.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tegen Zürich in de eerste ronde traden ze op volle oorlogssterkte aan.
Maarja, de eerste ronde is natuurlijk veel belangrijker, en Zürich een veel sterkere tegenstander.
Ach ja, het is dat ik een kaartje heb, maar anders...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:24 schreef SCH het volgende:
Maar even kijken of ik zin heb donderdagavond.
Van de site van AC, ze hebben zelf met 3-0 van Sampdoria gewonnen.quote:UEFA CUP: HEERENVEEN DRAW
10/19/2008
MILAN - Dutch side Heerenveen, Milan's next opponents in the Uefa Cup group stage on Thursday night at 20.45, drew 2-2 yesterday night away to Roda Kerkrade, on the 6th matchday of the Dutch Eredivisie. These were the goalscorers: 38' Grindheim (H), 60' Cissi (R), 79' Bodor (R), 87' Smarason (H). They are now 4th in the table with 11 points, along with Twente, with a balance of 3 victories, 2 draws, and 1 defeat.
Cissi?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Van de site van AC, ze hebben zelf met 3-0 van Sampdoria gewonnen.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 05:58 schreef Fetai het volgende:
Het zou me niet verbazen als Heerenveen gelijk speelt of zelfs wint.
Roda kreeg het ook bijna voor elkaar, en zelfs Milan verliest wel eens buiten huis tegen relatief kleine ploegen.quote:
Daarom kregen Seedorf en Chevchenko rust dit weekend?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
Milan zal wel een B team opstellen en met 0-1 winst naar huis gaan
Shevchenko hoort bij het B-team.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom kregen Seedorf en Chevchenko rust dit weekend?
Ja zeg, je gaat echt niet met een dronken kop die wedstrijd kijken. Ik ken mijn pappenmaxje een beetje. Gewoon nuchter, na de overwinning ga je maar losquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:56 schreef MaxPower het volgende:
Donderdagmiddag vrijgenomen, hopelijk om 20:45 nog fit genoeg om iets van de wedstrijd mee te krijgen.
Van ACmilan.comquote:HEERENVEEN AWAITS MILAN
10/20/2008
MILAN - The official website of Heerenveen, sc-heerenveen.nl, is offering to its fans the summary of the Rossoneri's game against Sampdoria: click here. Not only: Milan is defined and presented as a typical Italian team, very organized at tactical level, but with the availability of having important star players like Kaka, Ronaldinho and Inzaghi. In particular, the assistant coach Chris Van Puyvelde reminds that five years ago Milan managed, despite being in ten men, to win towards the end with Kaka in the Champions League.
van sc-heerenveen.nlquote:‘Als we ruimte weggeven tegen Milan, zijn we verloren’
20 oktober 2008
AC Milan won zondagmiddag in het eigen San Siro Stadion met 3-0 van Sampdoria. Chris van Puyvelde en Henk Herder waren getuige van de thuiszege van de komende Europese tegenstander van sc Heerenveen. De assistenten van Trond Sollied zagen een degelijk Milan dat na rust, na een rode kaart van Lucchini, vlot afrekende met Sampdoria. ,,Als Milan ruimte krijgt, ben je verloren,’’ aldus Van Puyvelde.
AC Milan – Sampdoria waren voor rust aan elkaar gewaagd. Het duel kantelde tien minuten na rust, na een handsbal en een rode kaart van Lucchini. De penalty die volgde was een kolfje naar de hand van Ronaldinho. De Braziliaan zette Milan vanaf de penaltystip op voorsprong en scoorde even later de 2-0. Invaller Filippo Inzaghi bevestigde in de slotfase zijn reputatie als goalgetter. Koud in het veld bepaalde ‘Pipo’ de eindstand op 3-0.
,,Voor rust was er weinig aan de hand voor Sampdoria,’’ vertelt Chris van Puyvelde. ,,Het was een typisch Italiaanse wedstrijd met twee goed georganiseerde teams die voortdurend veel mensen achter de bal hielden.’’ Trainer Ancelotti hield voor rust onder andere Sjevtsjenko, Kaká en Inzaghi op de bank. ,,Maar dat kan makkelijk, Milan beschikt over zoveel goede spelers, dat ze rustig kunnen rouleren.’’
Na de strafschop en de rode kaart was het verzet van Sampdoria gebroken. Onder aanvoering van Ronaldinho en Kaká werden de gasten weggespeeld. Chris van Puyvelde. ,,Na de rode kaart dartelde Kaká in de ruimtes die Sampdoria weg moest geven en was er geen houden meer aan voor Sampdoria.’’
Volgens Van Puyvelde, die AC Milan nog kent uit zijn Belgische periode, bouwt de Italiaanse club nog meer zekerheid in dan vijf jaar geleden toen Club Brugge Kaká c.s tegen kwam in de Champions League. ,,Destijds had Milan in Cafú een echte aanvallend ingestelde back. Ze houden nu continu vier verdedigers achterin die allemaal centraal kunnen spelen. Zelfs toen Milan op voorsprong kwam, hielden ze voortdurend vijf, zes man achter de bal. Ze geven de controle nooit uit handen.’’
Henk Herder raakte onder de indruk van de aanvallende kwaliteiten van Ronaldinho en Kaká. Volgens Herder schuilt voorin het grootste gevaar bij de Italianen. ,,Achter geven ze niets weg. Maldini leidt zijn defensie als een vorst. Het gaat om de omschakeling. Als ze in balbezit komen zoeken ze snel de spitsen en beschikt Milan over zo veel kwaliteit dat een wedstrijd in een flits beslist kan worden.’’
Een tegendoelpunt is dodelijk, zo heeft de spionagetrip naar Milan het trainersduo geleerd. Henk Herder. ,,Je moet honderd procent geconcentreerd zijn. Ieder foutje wordt hard afgestraft. Als je achter komt en ruimte weg moet geven ben je verloren. Als Kaká in de ruimtes kan lopen en Ronaldinho zijn steekballen kan geven is er geen houden aan. Maar er lopen bij Milan alleen maar goede voetballers rond. Inzaghi valt in en scoort binnen een paar minuten. Dat toont zijn klasse.’’
Ancelotti gebruikte niet al zijn sterren. Zo kwam onder andere Sjevtsjenko niet in actie. Chris van Puyvelde verwacht donderdag dan ook een ander elftal dan dat hij tegen Sampdoria aan het werk zag. ,,Milan heeft zo veel sterren dat ze ongetwijfeld zullen rouleren. Wie er ook spelen, er staat donderdag een fris en sterk team.’’
Ondanks de aanwezigheid van wereldsterren als Ronaldinho, Seedorf, Maldini en Kaká, acht Henk Herder een stuntje niet onmogelijk. ,,We moeten absoluut een topdag hebben, dan is er van alles mogelijk. Belangrijkste is dat we geconcentreerd blijven en de ruimtes klein houden. Zelfs dan moeten we ook een beetje geluk hebben. Ronaldinho blijft aan de bal fenomenaal en kan ieder moment een wedstrijd beslissen.’’
Opstelling AC Milan: Abbiati; Antonini, Bonera, Maldini, Jankulovski; Flamini, Seedorf (Emerson 74), Ambrosini; Ronaldinho; Pato (Kaká), Borriello (Inzaghi 79).
Ik ben vrijdagochtend inderdaad ook vrij hahahaquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja zeg, je gaat echt niet met een dronken kop die wedstrijd kijken. Ik ken mijn pappenmaxje een beetje. Gewoon nuchter, na de overwinning ga je maar los
quote:Training AC Milan toegankelijk voor publiek
21 oktober 2008
Wie geen kaartje heeft kunnen bemachtigen voor de wedstrijd tussen sc Heerenveen en AC Milan, krijgt toch de gelegenheid om wereldsterren als Ronaldinho, Kaká, Seedorf, Maldini en Inzaghi met eigen ogen in actie te zien. AC Milan bereidt zich woensdag in het Abe Lenstra stadion voor op het duel met sc Heerenveen. De afsluitende training van de Italianen is vrij toegankelijk voor publiek.
Voetbalfans die getuige wilen zijn van de training van AC Milan, kunnen vanaf 18.00 uur terecht in het Abe Lenstra stadion. De training van de formatie van Carlo Ancelotti begint om 18.30 uur. De voetbalfans kunnen via de ingangen E en G het stadion binnen en worden verzocht een plaatsje te zoeken op de Noord of Oosttribune.
En ik quote fetai 'het zal me niet verbazen...' nuff saidquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Roda kreeg het ook bijna voor elkaar, en zelfs Milan verliest wel eens buiten huis tegen relatief kleine ploegen.
Niets is onmogelijk.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En ik quote fetai 'het zal me niet verbazen...' nuff said
Tuurlijk niet, het is de fucking vijand, dan ga je toch niet gezellig bij de training kijken en doen alsof het heel bijzonder is om die kutmiljonairs te zienquote:
Omgekeerde psychologie! In Italie worden ze overal al uitgescholden. WIj geven ze een warm welkom, maar staan donderdag dan opeens na 20 minuten op 2-0quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het is de fucking vijand, dan ga je toch niet gezellig bij de training kijken en doen alsof het heel bijzonder is om die kutmiljonairs te zien
quote:AC Milan onderschat Heerenveen niet
MILAAN (ANP) - Op volle sterkte komt AC Milan woensdag naar Friesland voor de wedstrijd tegen Heerenveen in de eerste speelronde van de groepsfase van de UEFA Cup. Clarence Seedorf, Ronaldinho, Paolo Maldini, Gennaro Gattuso, Kakà, Filippo Inzaghi en Andrei Sjevtsjenko vliegen woensdag allemaal naar Eelde.
De 40-jarige aanvoerder Paolo Maldini, die nog samenspeelde met Frank Rijkaard, Marco van Basten en Ruud Gullit, waarschuwt op de website van AC Milan voor onderschatting: ,,Ik heb begrepen dat Heerenveen een team is met veel snelheid. Ze spelen goed voetbal, zeker in thuiswedstrijden. Het is dus zaak om op te passen en onszelf op te laden. We gaan naar Nederland om te winnen, hoewel we weten dat er nog veel wedstrijden te spelen zijn.''
Trainer Carlo Ancelotti riep dinsdag 21 spelers op voor de reis naar Friesland.
quote:Sibon waarschijnlijk op tijd fit
UEFA CUP
HEERENVEEN (ANP) - Gerald Sibon is vermoedelijk op tijd hersteld van griep om donderdag met SC Heerenveen te kunnen meespelen in de UEFA Cupwedstrijd tegen AC Milan. De zieke aanvaller miste afgelopen zaterdag de competitiewedstrijd bij Roda JC (2-2). Dinsdag kon Sibon nog niet meedoen aan de training; woensdag lukt dat vermoedelijk wel.
Ook de Noorse middenvelder Christian Grindheim sloeg dinsdag de trainingssessie over. De international kampt met overbelaste spieren. De Tsjech Michael Svec trainde na een enkelblessure voor het eerst weer voluit mee bij de Friese club. Naar verwachting zal ook Grindheim woensdag weer present zijn.
De laatste training van Heerenveen voor het duel met de Italianen is niet toegankelijk voor publiek; de sessie van AC Milan (18.30 uur) in het Abe Lenstra Stadion is dat wel.
quote:22 oktober 2008
Er is een nieuwe aanvangstijd vastgesteld voor de training van AC Milan. De Italianen trainen niet zoals eerder aangekondigd om 18.30 uur, maar om 18.00 uur. In verband hiermee gaat ook het Abe Lenstra stadion eerder open voor publiek. Fans die de training van AC Milan bij willen wonen, kunnen vanaf 17.30 uur via de ingangen E en G het stadion binnen en worden verzocht een plaatsje te zoeken op de Noord- of Oosttribune.
Fans die naar de training willen, moeten er rekening mee houden dat in verband met een kermis er geen of slechts beperkte parkeerruimte is op het Burgemeester Kuperusplein.
Ik had btw de schrik van m'n leven vandaag, was de kaartjes kwijtquote:Dingsdag: ‘Een punt of zelfs drie is wensbaar tegen Milan’
Door Arjan Nowee
SC Heerenveen staat aan de vooravond van twee interessante wedstrijden. Zondag gaan de Friezen op bezoek bij Feyenoord, maar eerst wacht donderdag het UEFA Cup-duel met AC Milan. Het Abe Lenstra Stadion is met 26.000 toeschouwers stijf uitverkocht. “En als we 60.000 mensen konden plaatsen, was het ook uitverkocht geweest,” denkt verdediger Michael Dingsdag (foto, links). “We hebben vorig seizoen een heel jaar gespeeld voor Europees voetbal en als je dan AC Milan treft, is dat een mooie beloning. Met Vitesse heb ik al eens tegen Liverpool gespeeld, dit moet een nieuw hoogtepunt in mijn carrière worden.”
Hoe mooi het affiche ook is, Dingsdag beseft dat er wel een resultaat moet worden geboekt. “Het is geen vriendschappelijke wedstrijd. Een punt of misschien zelfs drie is wensbaar. Met AC Milan en Portsmouth hebben we twee tegenstanders van naam en ook VfL Wolfsburg en Sporting Braga zijn goede tegenstanders, die kan je zeker niet onderschatten. Maar tegen zo’n tegenstander kom je waarschijnlijk beter tot je recht dan tegen AC Milan.”
Ik heb er nog eens over nagedacht;quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:56 schreef MaxPower het volgende:
Donderdagmiddag vrijgenomen, hopelijk om 20:45 nog fit genoeg om iets van de wedstrijd mee te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet bedoeld voor SCH-supporters natuurlijk![]()
quote:Beckham op huurbasis naar AC Milan
MILAAN (ANP/RTR) - David Beckham speelt vanaf januari op huurbasis voor AC Milan. Trainer Carlo Ancelotti en technische baas Adriano Galliani hebben dit woensdag gezegd voor vertrek naar Nederland, waar de ploeg donderdag speelt tegen SC Heerenveen.
,,Ik ben er zeker van dat hij komt. Hij zal een paar maanden op huurbasis bij Milan blijven. We spreken hierover met zijn agent'', aldus Galliani op het vliegveld van Milaan. ,,Hij zal voor een paar maanden komen en dan weer weg gaan. Beckham heeft gekozen voor Milaan. Ons team is zeer competitief, maar Beckham geeft ons nog meer opties.''
*hurenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:02 schreef MaxPower het volgende:
Ze worden al bang in Milaan. Nog snel even een wereldster kopen, mooi te laat!
Je kaartje is voldoende.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:05 schreef Darkenrahl het volgende:
hoe zit dat nu eigenlijk met die kaartjes? Je hoeft toch niet nog een scc kaart mee te nemen naar het stadion ? Die heb ik namelijk niet? (heb kaartjes gewonnen, maar neem de brief van unive wel mee voor de zekerheid).
inderdaad wel handig. Heb er wel zin in, we komen vroeg en gaan eerst naar de kermis toe (schijnt daar ook te zijn). En als we winnen wordt het denk ik een latertje in Heerenveen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:22 schreef MaxPower het volgende:
Je kaartje is voldoende.Legitimatiebewijs zou ik wel meenemen. Wordt nooit naar gevraagd, maar je weet maar nooit.
quote:AC Milan trekt veel bekijks
HEERENVEEN - De doorgaans nuchtere mensen in Friesland raken niet zo snel in de war, maar woensdag was er bij SC Heerenveen van enige gekte wel sprake. Honderden mensen dromden aan het einde van de middag samen bij de hoofdingang om maar zo dicht mogelijk in de buurt te komen van de voetbalsterren van AC Milan. De training in het Abe Lenstra Stadion werd even later zelfs bezocht door 3000 tot 4000 mensen, veelal kinderen.
Ronaldinho, die bij de Italiaanse club zijn topvorm hoopt te hervinden, was het meest geliefd. De fotocamera's flitsten onophoudelijk. De Braziliaanse voetballer begint donderdag niet in het basisteam, zo liet trainer Carlo Ancelotti vast weten.
Ook de inzetbaarheid van Clarence Seedorf is onzeker. De oud-Ajacied heeft last van zijn lies, maar deed woensdag het merendeel van de afsluitende training wel met de groep mee. Seedorf kon in Heerenveen op veel sympathie rekenen. Toen hij zijn hand opstak naar het publiek, volgde applaus.
Ancelotti moest eerlijk bekennen dat hij geen spelers van Heerenveen kon opnoemen. „Maar ik heb de wedstrijd tegen Ajax gezien. Dat zegt mij genoeg. Heerenveen is een goed team.”
Telegraaf
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het is de fucking vijand, dan ga je toch niet gezellig bij de training kijken en doen alsof het heel bijzonder is om die kutmiljonairs te zien
Nee man, briljant. beter dan Koefnoenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:25 schreef Darkenrahl het volgende:
Super de super, maar saaie persconferentie, ongelofelijk. Hopelijk is het voetbal wat sneller dan dat de trainer praat. Is mij nog steeds onduidelijk hoe hij aanwijzingen kan geven, als dat ook in dit tempo gaat...
Meen je dit nou? AC Milan zie ik nou niet bepaald als de 'fucking' vijand.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:36 schreef SCH het volgende:Tuurlijk niet, het is de fucking vijand, dan ga je toch niet gezellig bij de training kijken en doen alsof het heel bijzonder is om die kutmiljonairs te zien
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het gewoon voetballers die je tijdens de wedstrijd ook wel kunt zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:00 schreef Ayreon84 het volgende:
en leuk om al die sterspelers alvast even te zien.
Dan zal het stadion al flink afgetopt zijn. Zeker voor schoolgaande kinderen is dit in de herfstvakantie toch een leuk alternatief?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het gewoon voetballers die je tijdens de wedstrijd ook wel kunt zien.
Inderdaad. Voor kinderen. Ik kan me niet voorstellen dat je als Heerenveen-supporter die ook naar de wedstrijd gaat die training gaat bekijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zal het stadion al flink afgetopt zijn. Zeker voor schoolgaande kinderen is dit in de herfstvakantie toch een leuk alternatief?
Mwoah, zo'n sterrenelftal komt natuurlijk niet elke dag bij je in het stadion langs.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor kinderen. Ik kan me niet voorstellen dat je als Heerenveen-supporter die ook naar de wedstrijd gaat die training gaat bekijken.
Hooguit als je in de buurt woont en je écht geen flikker te doen hebt.
Tsjah, dan zal het wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:21 schreef Crane het volgende:
[..]
Mwoah, zo'n sterrenelftal komt natuurlijk niet elke dag bij je in het stadion langs.
Het is toch bijzonder om de top van de top van het voetbal even bij je langs te hebben? Al speelt dit eltal niet heel erg top op dit moment.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tsjah, dan zal het wel aan mij liggen.
dat is de scharme van een club als heerenveen....seedorf die normaal gesproken word uitgejauwd in nederland werd toegejuicht door zo een 6000 friezen.quote:
Ik doe het alvastquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:18 schreef msnk het volgende:
Het wordt (jammer genoeg) denk ik 0-5
Ik hoop dat ik ongelijk krijg!!!
(als Heerenveen toch weet te winnen mag iedereen me quoten en uitlachen)
Dat is toch echt wel heel tofquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:21 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe tofquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:21 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wist ook niet dat ze in Heerenveen berenburg maaktenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:06 schreef Coin het volgende:
http://www.leeuwardercour(...)naar_Amsterdam_terug
Schaatstempel![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:06 schreef Coin het volgende:
Schaatstempel![]()
Heaven? Nou dan kunnen ze lang zoeken, want die is al een jaar of 5 wegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:06 schreef Coin het volgende:
Schaatstempel![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:59 schreef MasterMido het volgende:
lol mooi bericht
"Het enige nachtleven in het gebied speelt zich af in discotheek Heaven."
is dat niet Club DNA?
Wat staat erop? Iets met 'Ik ben je grootste fan' of zoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:21 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat: Ronaldinho, je hebt een kop als een bak met wurmen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat staat erop? Iets met 'Ik ben je grootste fan' of zo
Ronaldinhoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat staat erop? Iets met 'Ik ben je grootste fan' of zo
Ik zag de beelden in het Sportjournaal. Hoe tofquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:21 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kaka maakt geen kansquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:00 schreef One_conundrum het volgende:
Dingsdag op Kaka. We gaan er aan
Uhu. De verdediging van Heerenveen is wel top daarentegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:30 schreef andre347 het volgende:
Verdediging van AC Milan is niet top. Daar moet wat te halen zijn.
En andere weer een wittequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:31 schreef venomsnake het volgende:
Heeft iedereen nu een blauw shirtje gekregen daar?
Zag het ja..quote:
sop://sop.rojadirecta.com:3912/30931quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Help jongens, iemand een stream? Liefst sopcast!
Kijkt u eens. Een heel topic; Live wedstrijden via internet-streams #24quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Help jongens, iemand een stream? Liefst sopcast!
Ach.. Dat zeiden ze ook toen Groningen tegen Fiorentina moest spelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:38 schreef wiggahlipz het volgende:
Dat Heerenveen de boot in gaat is wel vrijwel zeker, de score zal 0-2 of een 1-3 zijn.
Had em al gevonden...evengoed bedankt!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:37 schreef HocBarr het volgende:
[..]
sop://sop.rojadirecta.com:3912/30931
Kans dat het daarop komt is aanwezig.
Erg lelijk inderdaad.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom hebben Italiaanse clubs altijd van die kansloze rugnummers? 76, 80, 99 etc.
Forza SCHquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef Damzkieee het volgende:
Wat staat er voor tekst op de tribunes?
Wel een corner, wat weer een kans kan opleverenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:46 schreef mcyodogg het volgende:
pff atijd dezelfde vrije trappen van Shevchenko, en alle keepers hebben hem.
Omdat 7, 10 en 9 al bezet warenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom hebben Italiaanse clubs altijd van die kansloze rugnummers? 76, 80, 99 etc.
Hebben ze van de Turkse clubs overgenomen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef J.Herrer het volgende:
Had je anders verwacht dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:55 schreef Devrim_ het volgende:
Bwhehe...ze krijgen nog best goede kans ook_!
Bij Turkse spelers is het altijd het nummer van hun provincie waar ze vandaan komenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben ze van de Turkse clubs overgenomen.
Die nummers hangen samen met het geboortejaar van de speler.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef J.Herrer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, als er al 20.000 naar Jong Heerenveen komen kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:56 schreef J.Herrer het volgende:
hehe als H'veen gaat uitbreiden naar 30.000, past het hele dorp in het stadion![]()
Dat was erg kut inderdaad, toen moest ik huilenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar goed dan moet ik helaas meteen denken aan PSV dat Milan onder druk zette in 2005, en in de laatste minuut ofzo ze toch weer toesloegen
Dat Milan is er toch ook niet meer hoor. Aan de andere kant, dat PSV was natuurlijk ook een stuk beter dan Heerenveen nu. Ik heb toen toch lopen schelden, als Ajacied zijndequote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
3e corner
Maar goed dan moet ik helaas meteen denken aan PSV dat Milan onder druk zette in 2005, en in de laatste minuut ofzo ze toch weer toesloegen
Alleen bij Ronaldinho toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die nummers hangen samen met het geboortejaar van de speler.
Misschien dat de leiding van Milan dat dacht, vanwege die babyface van hem.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alleen bij Ronaldinho toch?
Ronaldo had nr. 99, hij is niet in 99 geboren lijkt me![]()
Omdat het allemaal volgevreten vedetten zijn die zich te groot voelen om met 17 te spelen ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alleen bij Ronaldinho toch?
Ronaldo had nr. 99, hij is niet in 99 geboren lijkt me![]()
PS 0-1
Had toen de herhaling nog niet gezien. Is inderdaad rood.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus? Gewoon fucking terecht. Was het nu lekker 0-0 geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck is Milan!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:08 schreef VoreG het volgende:
Ze kijken er al weken naar uit dat Milan langs komt, maar het hele publiek hoor je niet.
HUH? Ik ben aan het fokken en ineens is het 2-0...?quote:
Denk je dat altijd als het 0-2 staat?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
wat is de grootste score ooit in de UEFA Cup?
Whehehehequote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:03 schreef msnk het volgende:
Inzaghi vies gezwel
"Kijk mij ouder en meer ervaren zijn dan jij!". Hond.
hun pappie en mammie zitten te kijken naar hun grootste wedstrijd ooitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:09 schreef Parafernalia het volgende:
Ja hallo zeg...ze staan echt stijf van de zenuwen. Waarom.
nee, maar het zou vandaag zo maar kunnenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:10 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Denk je dat altijd als het 0-2 staat?
Milan kennende zal dat wel meevallen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
nee, maar het zou vandaag zo maar kunnen
Trond.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wie gaat er dan ook vanaf het begin 1op1 tegen Milan
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:14 schreef J.Herrer het volgende:
Ze mogen Allah bedanken dat Seedorf en Ronaldinho niet in de basis begonnen anders stond het al 6-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |