Dat was erg kut inderdaad, toen moest ik huilenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar goed dan moet ik helaas meteen denken aan PSV dat Milan onder druk zette in 2005, en in de laatste minuut ofzo ze toch weer toesloegen
Dat Milan is er toch ook niet meer hoor. Aan de andere kant, dat PSV was natuurlijk ook een stuk beter dan Heerenveen nu. Ik heb toen toch lopen schelden, als Ajacied zijndequote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
3e corner
Maar goed dan moet ik helaas meteen denken aan PSV dat Milan onder druk zette in 2005, en in de laatste minuut ofzo ze toch weer toesloegen
Alleen bij Ronaldinho toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die nummers hangen samen met het geboortejaar van de speler.
Misschien dat de leiding van Milan dat dacht, vanwege die babyface van hem.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alleen bij Ronaldinho toch?
Ronaldo had nr. 99, hij is niet in 99 geboren lijkt me![]()
Omdat het allemaal volgevreten vedetten zijn die zich te groot voelen om met 17 te spelen ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alleen bij Ronaldinho toch?
Ronaldo had nr. 99, hij is niet in 99 geboren lijkt me![]()
PS 0-1
Had toen de herhaling nog niet gezien. Is inderdaad rood.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus? Gewoon fucking terecht. Was het nu lekker 0-0 geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |