abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62534108
Een berichtje op de website van milan die verwijst naar een berichtje op de website van Heerenveen. Zou de website van heerenveen daar ook weer een berichtje van maken?
pi_62538987
Heerenveen-AC Milan
pi_62539010
Shit wat heb ik er zin, fck de tentamens
pi_62549132
quote:
Training AC Milan toegankelijk voor publiek
21 oktober 2008
Wie geen kaartje heeft kunnen bemachtigen voor de wedstrijd tussen sc Heerenveen en AC Milan, krijgt toch de gelegenheid om wereldsterren als Ronaldinho, Kaká, Seedorf, Maldini en Inzaghi met eigen ogen in actie te zien. AC Milan bereidt zich woensdag in het Abe Lenstra stadion voor op het duel met sc Heerenveen. De afsluitende training van de Italianen is vrij toegankelijk voor publiek.

Voetbalfans die getuige wilen zijn van de training van AC Milan, kunnen vanaf 18.00 uur terecht in het Abe Lenstra stadion. De training van de formatie van Carlo Ancelotti begint om 18.30 uur. De voetbalfans kunnen via de ingangen E en G het stadion binnen en worden verzocht een plaatsje te zoeken op de Noord of Oosttribune.
pi_62549168
Dat is wel gaaf natuurlijk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:16:22 #56
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_62549451
mooi mooi!
pi_62554279
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:29 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Roda kreeg het ook bijna voor elkaar, en zelfs Milan verliest wel eens buiten huis tegen relatief kleine ploegen.

Niets is onmogelijk.
En ik quote fetai 'het zal me niet verbazen...' nuff said
pi_62558074
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En ik quote fetai 'het zal me niet verbazen...' nuff said
Ik support gevallen topclubs!
pi_62563684
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:02 schreef venomsnake het volgende:
Dat is wel gaaf natuurlijk.
Tuurlijk niet, het is de fucking vijand, dan ga je toch niet gezellig bij de training kijken en doen alsof het heel bijzonder is om die kutmiljonairs te zien
pi_62563695
Vette vette shit, kom ik thuis, liggen er 2 kaartjes voor Heerenveen klaar voor aanstaande donderdag, heb een prijsvraag gewonnen!!!! Nog vet mooie plekken ook, here I come!!!

Dank aan Unive!!!!
pi_62573128
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, het is de fucking vijand, dan ga je toch niet gezellig bij de training kijken en doen alsof het heel bijzonder is om die kutmiljonairs te zien
Omgekeerde psychologie! In Italie worden ze overal al uitgescholden. WIj geven ze een warm welkom, maar staan donderdag dan opeens na 20 minuten op 2-0
pi_62573214
quote:
AC Milan onderschat Heerenveen niet

MILAAN (ANP) - Op volle sterkte komt AC Milan woensdag naar Friesland voor de wedstrijd tegen Heerenveen in de eerste speelronde van de groepsfase van de UEFA Cup. Clarence Seedorf, Ronaldinho, Paolo Maldini, Gennaro Gattuso, Kakā, Filippo Inzaghi en Andrei Sjevtsjenko vliegen woensdag allemaal naar Eelde.

De 40-jarige aanvoerder Paolo Maldini, die nog samenspeelde met Frank Rijkaard, Marco van Basten en Ruud Gullit, waarschuwt op de website van AC Milan voor onderschatting: ,,Ik heb begrepen dat Heerenveen een team is met veel snelheid. Ze spelen goed voetbal, zeker in thuiswedstrijden. Het is dus zaak om op te passen en onszelf op te laden. We gaan naar Nederland om te winnen, hoewel we weten dat er nog veel wedstrijden te spelen zijn.''

Trainer Carlo Ancelotti riep dinsdag 21 spelers op voor de reis naar Friesland.
pi_62573217
quote:
Sibon waarschijnlijk op tijd fit

UEFA CUP

HEERENVEEN (ANP) - Gerald Sibon is vermoedelijk op tijd hersteld van griep om donderdag met SC Heerenveen te kunnen meespelen in de UEFA Cupwedstrijd tegen AC Milan. De zieke aanvaller miste afgelopen zaterdag de competitiewedstrijd bij Roda JC (2-2). Dinsdag kon Sibon nog niet meedoen aan de training; woensdag lukt dat vermoedelijk wel.

Ook de Noorse middenvelder Christian Grindheim sloeg dinsdag de trainingssessie over. De international kampt met overbelaste spieren. De Tsjech Michael Svec trainde na een enkelblessure voor het eerst weer voluit mee bij de Friese club. Naar verwachting zal ook Grindheim woensdag weer present zijn.

De laatste training van Heerenveen voor het duel met de Italianen is niet toegankelijk voor publiek; de sessie van AC Milan (18.30 uur) in het Abe Lenstra Stadion is dat wel.
pi_62573273
Gewijzigde tijden van de training van Milan:
quote:
22 oktober 2008
Er is een nieuwe aanvangstijd vastgesteld voor de training van AC Milan. De Italianen trainen niet zoals eerder aangekondigd om 18.30 uur, maar om 18.00 uur. In verband hiermee gaat ook het Abe Lenstra stadion eerder open voor publiek. Fans die de training van AC Milan bij willen wonen, kunnen vanaf 17.30 uur via de ingangen E en G het stadion binnen en worden verzocht een plaatsje te zoeken op de Noord- of Oosttribune.

Fans die naar de training willen, moeten er rekening mee houden dat in verband met een kermis er geen of slechts beperkte parkeerruimte is op het Burgemeester Kuperusplein.
pi_62580132
quote:
Dingsdag: ‘Een punt of zelfs drie is wensbaar tegen Milan’

Door Arjan Nowee

SC Heerenveen staat aan de vooravond van twee interessante wedstrijden. Zondag gaan de Friezen op bezoek bij Feyenoord, maar eerst wacht donderdag het UEFA Cup-duel met AC Milan. Het Abe Lenstra Stadion is met 26.000 toeschouwers stijf uitverkocht. “En als we 60.000 mensen konden plaatsen, was het ook uitverkocht geweest,” denkt verdediger Michael Dingsdag (foto, links). “We hebben vorig seizoen een heel jaar gespeeld voor Europees voetbal en als je dan AC Milan treft, is dat een mooie beloning. Met Vitesse heb ik al eens tegen Liverpool gespeeld, dit moet een nieuw hoogtepunt in mijn carričre worden.”

Hoe mooi het affiche ook is, Dingsdag beseft dat er wel een resultaat moet worden geboekt. “Het is geen vriendschappelijke wedstrijd. Een punt of misschien zelfs drie is wensbaar. Met AC Milan en Portsmouth hebben we twee tegenstanders van naam en ook VfL Wolfsburg en Sporting Braga zijn goede tegenstanders, die kan je zeker niet onderschatten. Maar tegen zo’n tegenstander kom je waarschijnlijk beter tot je recht dan tegen AC Milan.”
Ik had btw de schrik van m'n leven vandaag, was de kaartjes kwijt Daarna ook de opluchting van m'n leven, toen ik ze weer vond tussen de kussens van de bank
pi_62580242
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:56 schreef MaxPower het volgende:
Donderdagmiddag vrijgenomen, hopelijk om 20:45 nog fit genoeg om iets van de wedstrijd mee te krijgen.
Ik heb er nog eens over nagedacht;
Voor de wedstrijd niet drinken, wel een paar treetjes inslaan.
Dood bier nog altijd beter dan een minuut van de wedstrijd missen, of geen bier
pi_62580297
Ooja, ik heb nog een berichtje voor alle mensen die niet gaan..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet bedoeld voor SCH-supporters natuurlijk
pi_62581331
quote:
Beckham op huurbasis naar AC Milan

MILAAN (ANP/RTR) - David Beckham speelt vanaf januari op huurbasis voor AC Milan. Trainer Carlo Ancelotti en technische baas Adriano Galliani hebben dit woensdag gezegd voor vertrek naar Nederland, waar de ploeg donderdag speelt tegen SC Heerenveen.

,,Ik ben er zeker van dat hij komt. Hij zal een paar maanden op huurbasis bij Milan blijven. We spreken hierover met zijn agent'', aldus Galliani op het vliegveld van Milaan. ,,Hij zal voor een paar maanden komen en dan weer weg gaan. Beckham heeft gekozen voor Milaan. Ons team is zeer competitief, maar Beckham geeft ons nog meer opties.''
pi_62581628
Ze worden al bang in Milaan. Nog snel even een wereldster kopen, mooi te laat!
pi_62582086
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:02 schreef MaxPower het volgende:
Ze worden al bang in Milaan. Nog snel even een wereldster kopen, mooi te laat!
*huren
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueņo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_62583465
hoe zit dat nu eigenlijk met die kaartjes? Je hoeft toch niet nog een scc kaart mee te nemen naar het stadion ? Die heb ik namelijk niet? (heb kaartjes gewonnen, maar neem de brief van unive wel mee voor de zekerheid).
pi_62583913
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:05 schreef Darkenrahl het volgende:
hoe zit dat nu eigenlijk met die kaartjes? Je hoeft toch niet nog een scc kaart mee te nemen naar het stadion ? Die heb ik namelijk niet? (heb kaartjes gewonnen, maar neem de brief van unive wel mee voor de zekerheid).
Je kaartje is voldoende. Legitimatiebewijs zou ik wel meenemen. Wordt nooit naar gevraagd, maar je weet maar nooit.
pi_62584112
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:22 schreef MaxPower het volgende:
Je kaartje is voldoende. Legitimatiebewijs zou ik wel meenemen. Wordt nooit naar gevraagd, maar je weet maar nooit.
inderdaad wel handig. Heb er wel zin in, we komen vroeg en gaan eerst naar de kermis toe (schijnt daar ook te zijn). En als we winnen wordt het denk ik een latertje in Heerenveen!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:08:01 #74
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62590220
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:09:08 #75
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62590260
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties