quote:AC Milan trekt veel bekijks
HEERENVEEN - De doorgaans nuchtere mensen in Friesland raken niet zo snel in de war, maar woensdag was er bij SC Heerenveen van enige gekte wel sprake. Honderden mensen dromden aan het einde van de middag samen bij de hoofdingang om maar zo dicht mogelijk in de buurt te komen van de voetbalsterren van AC Milan. De training in het Abe Lenstra Stadion werd even later zelfs bezocht door 3000 tot 4000 mensen, veelal kinderen.
Ronaldinho, die bij de Italiaanse club zijn topvorm hoopt te hervinden, was het meest geliefd. De fotocamera's flitsten onophoudelijk. De Braziliaanse voetballer begint donderdag niet in het basisteam, zo liet trainer Carlo Ancelotti vast weten.
Ook de inzetbaarheid van Clarence Seedorf is onzeker. De oud-Ajacied heeft last van zijn lies, maar deed woensdag het merendeel van de afsluitende training wel met de groep mee. Seedorf kon in Heerenveen op veel sympathie rekenen. Toen hij zijn hand opstak naar het publiek, volgde applaus.
Ancelotti moest eerlijk bekennen dat hij geen spelers van Heerenveen kon opnoemen. „Maar ik heb de wedstrijd tegen Ajax gezien. Dat zegt mij genoeg. Heerenveen is een goed team.”
Telegraaf
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het is de fucking vijand, dan ga je toch niet gezellig bij de training kijken en doen alsof het heel bijzonder is om die kutmiljonairs te zien
Nee man, briljant. beter dan Koefnoenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:25 schreef Darkenrahl het volgende:
Super de super, maar saaie persconferentie, ongelofelijk. Hopelijk is het voetbal wat sneller dan dat de trainer praat. Is mij nog steeds onduidelijk hoe hij aanwijzingen kan geven, als dat ook in dit tempo gaat...
Meen je dit nou? AC Milan zie ik nou niet bepaald als de 'fucking' vijand.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:36 schreef SCH het volgende:Tuurlijk niet, het is de fucking vijand, dan ga je toch niet gezellig bij de training kijken en doen alsof het heel bijzonder is om die kutmiljonairs te zien
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het is de fucking vijand, dan ga je toch niet gezellig bij de training kijken en doen alsof het heel bijzonder is om die kutmiljonairs te zien
Uiteindelijk zijn het gewoon voetballers die je tijdens de wedstrijd ook wel kunt zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:00 schreef Ayreon84 het volgende:
en leuk om al die sterspelers alvast even te zien.
Dan zal het stadion al flink afgetopt zijn. Zeker voor schoolgaande kinderen is dit in de herfstvakantie toch een leuk alternatief?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het gewoon voetballers die je tijdens de wedstrijd ook wel kunt zien.
Inderdaad. Voor kinderen. Ik kan me niet voorstellen dat je als Heerenveen-supporter die ook naar de wedstrijd gaat die training gaat bekijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zal het stadion al flink afgetopt zijn. Zeker voor schoolgaande kinderen is dit in de herfstvakantie toch een leuk alternatief?
Mwoah, zo'n sterrenelftal komt natuurlijk niet elke dag bij je in het stadion langs.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor kinderen. Ik kan me niet voorstellen dat je als Heerenveen-supporter die ook naar de wedstrijd gaat die training gaat bekijken.
Hooguit als je in de buurt woont en je écht geen flikker te doen hebt.
Tsjah, dan zal het wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:21 schreef Crane het volgende:
[..]
Mwoah, zo'n sterrenelftal komt natuurlijk niet elke dag bij je in het stadion langs.
Het is toch bijzonder om de top van de top van het voetbal even bij je langs te hebben? Al speelt dit eltal niet heel erg top op dit moment.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tsjah, dan zal het wel aan mij liggen.
dat is de scharme van een club als heerenveen....seedorf die normaal gesproken word uitgejauwd in nederland werd toegejuicht door zo een 6000 friezen.quote:
Ik doe het alvastquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:18 schreef msnk het volgende:
Het wordt (jammer genoeg) denk ik 0-5
Ik hoop dat ik ongelijk krijg!!!
(als Heerenveen toch weet te winnen mag iedereen me quoten en uitlachen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |