quote:De Freak 11 van 17 Okotober 2008
Door Gerard Ekdom, vrijdag 17 oktober om 16 48
1 ) If He Should Ever Leave You - Tom Jones (freakandel Speciaal!)
2 ) My Mistakes Were Made For You - The Last Shadow Puppets
3 ) Let Me Show Ya - Jazzanova
4 ) Like Leaves In The Wind - Nicola Conte
5 ) Black Gold - Stereo Mc's
6 ) Natural Thang - Sandblaster
7 ) Another Way To Die - Jack White & Alicia Keys
8 ) Under The Sun - Kidda
9) From My Heart To Yours - Laura Izibor
10) Freaks - Massive Soundsystem
11) 't Kan Me Niet Schelen - Derick
Prachtig!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:12 schreef -Hans- het volgende:
Die Tom Jones... Gewoon de freakandel Speciaal. Ge-wel-dig
Ik wist gewoon dat je dat zou gaan zeggenquote:
Yo !quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:18 schreef ScottTracy het volgende:
Freaknacht dus ik ben weer aanwezig
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:18 schreef ScottTracy het volgende:
Freaknacht dus ik ben weer aanwezig
Ik hoop hetquote:
Me 2 ! veel te lang geleden dat ze er was...quote:
Moet je laat werken ofzo? Weet niet of het programma ook is te checken via een podcast. Vast welquote:Ik zie trouwens dat Move your ass altijd een prachtige playlist heeft, toch jammer dat ik nooit echt de tijd heb om naar dat programma te luisteren
Nee dat niet, maar meestal heb ik wel iets anders te doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:22 schreef -Hans- het volgende:
Moet je laat werken ofzo? Weet niet of het programma ook is te checken via een podcast. Vast wel
"Wat 'n track ! " jammer dat ze het sterke begin niet echt lang hebben weten door te zetten.. Op een gegeven moment wordt het een beetje te onrustig. Ben overigens al minder negatief over de plaat. Nieuwe James Bond gaat weer een knaller worden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Juist!!Shut up Giel!!
![]()
Another way to die!!
Ik vind die variatie in de plaat juist erg lekker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
"Wat 'n track ! " jammer dat ze het sterke begin niet echt lang hebben weten door te zetten.. Op een gegeven moment wordt het een beetje te onrustig. Ben overigens al minder negatief over de plaat. Nieuwe James Bond gaat weer een knaller worden.
Op een gegeven moment komt er ook zo'n piano stukje en die vind ik wel heel mooi.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik vind die variatie in de plaat juist erg lekker.De combi van de gitaar met de zang van Alicia vooral.
![]()
Ben ook wel benieuwd naar de film.
Anne is wel okayquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:36 schreef Marc63 het volgende:
Zo, weer terug en bijgelezen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:39 schreef paultjuhhh het volgende:
GIEL NOEMDE MIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:39 schreef paultjuhhh het volgende:
GIEL NOEMDE MIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben niet zo fan van hem maar het is wel een tijd stil rond hem geweest. 't is niet echt mijn muziek.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:50 schreef ScottTracy het volgende:
BorisLeuk dat 'ie weer een nieuwe single heeft, prachtige stem!
Ik had die laatste cd van hem gekocht, Holy Pleasure. Lekker soulvol, ik hou er wel vanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben niet zo fan van hem maar het is wel een tijd stil rond hem geweest. 't is niet echt mijn muziek.
't is allemaal inderdaad wel lekker relaxedquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik had die laatste cd van hem gekocht, Holy Pleasure. Lekker soulvol, ik hou er wel van
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bijna vergeten..
[ afbeelding ]
Eindelijk 'n kwaliteitsfoto in dit topic.
Leuke plaat om vlak voor 't slapen te draaien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik had die laatste cd van hem gekocht, Holy Pleasure. Lekker soulvol, ik hou er wel van
Of tijdens een diner bij kaarslichtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Leuke plaat om vlak voor 't slapen te draaien.
Prachtige vrouw.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Zag laatst een clip top 10 of 11 op TMF.. damn, wat een schoonheid !
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Of tijdens een diner bij kaarslicht
Qua radio maken is ie giel al lang en breed voorbij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Ooit wordt Veenstra nog zo groot als Giel
Maar dat duurt nog een paar jaartjes
Gelukkig zijn the Cuties erquote:
[freaknachtniveau]Ze komt niet bij Giel, maar misschien wel ergens anders..[/freaknachtniveau]quote:
Om het niveau ff voort te zetten...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[freaknachtniveau]Ze komt niet bij Giel, maar misschien wel ergens anders..[/freaknachtniveau]
Enjoy!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Om het niveau ff voort te zetten...
Bij mij mag ze wel komen
gmtaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Om het niveau ff voort te zetten...
Bij mij mag ze wel komen
Maar wel zonder zweepjes en andere dingen die ik niet bij sex vind horenquote:
Als je Ancilla wil laten komen zul je toch minstens een latex outfit en een zweep moeten hebben hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar wel zonder zweepjes en andere dingen die ik niet bij sex vind horen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar wel zonder zweepjes en andere dingen die ik niet bij sex vind horen.
ik moest er helemaal niet vroeg uit, wekker gaat pas over een uurquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 06:30 schreef Brennel het volgende:
He, ik ben niet de enige die er zo vroeg uit moet op de zaterdag
hier was het ook half 6 toen de kleine dacht ik ben wakker , papa mama ook wakker wordenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 06:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moest er helemaal niet vroeg uit, wekker gaat pas over een uur
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:28 schreef borisz het volgende:
Fok! Wereldvoetballer van het jaar 2008: De Finale
Stemmen mensen
quote:
Voetbalquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:30 schreef borisz het volgende:
[..]
fok Spam.
Even mijn topic promoten.
Ik hed gestemdquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:30 schreef borisz het volgende:
[..]
fok Spam.
Even mijn topic promoten.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Hey Roel!
Vandaag de grote dag! Zenuwachtig? Zo niet, dan maken wij je dat wel, merk je t al?
Weet je al wat je gaan aantrekken?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Even Roels(?) grap kapen: Pearlconfiture!
Klinkt goed. Jullie gingen ook wel naar een vrij relaxte tent he?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Spanning komt straks wel. En een nette spijkerbroek en overhemd moet voldoende zijn
.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Jullie gingen ook wel naar een vrij relaxte tent he?
SPAMquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Als je dan zo tegen die spam bent, reageer dan niet
Glacier zou nu klagen dat hij geen hier op een rij zou hebben gescoordquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik klets in mezelf
Police, hm... niet echt mijn ding toch...
edit: joepie, Boris is mn redder, ik lijk al iets minder zielig
Kijk, dat zijn de betere vriendinnenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:32 schreef Noortje. het volgende:
GOEDEMORGEN!
Ik krijg net een smsje van een vriendin:
"Ik heb op 3fm Kaiser Chiefs album gewonnen en album van AC/DC, kaartjes voor een film en maak kans op een intiem Kaiser Chief concertKus en als ik win mag je mee"
YESHquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere vriendinnen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik geloof dat ik op de Hyves van Sersjee iets over kaarten van AC/DC.
Joyride? Die is toch al niet zo heel nieuw meer? Al uit de Freak11 verdwenen. Naar aanleiding van die plaat had ze ook dat ongeluk veroorzaakt een paar weken geleden bij Giel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Ein-de-lijk de nieuwe Giovanca.
Ik was die oude zo beu. En op Radio 1 draaide ze deze al ruim voor juli.
Ik hoorde hem voor het eerst op 3fm vandaagquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Joyride? Die is toch al niet zo heel nieuw meer? Al uit de Freak11 verdwenen. Naar aanleiding van die plaat had ze ook dat ongeluk veroorzaakt een paar weken geleden bij Giel.
Maar echt vaak is ie volgens mij ook nog niet op 3FM geweest. Ik denk wel dat ik em de laatste tijd vaker heb gehoord dan haar vorige single.
Ik vind dit echt zo'n verschrikkelijk goed nummerquote:
Meer 3FM luisterenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoorde hem voor het eerst op 3fm vandaag
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedemiddag!!![]()
Voor je vrouw 'n Plaat van Kane aanvragen, waar je zelf 'n gruwelijke teringhekel aan hebt. Chapeau!!
Quote sent to michielveenstra@gmail.com.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goedele Liekens ontslagen bij Vlaamse omroep
Ze heeft nu vast genoeg tijd om een keer bij Ekstra Weekend aan te schuiven.
Ik had al zo'n gevoel dat deze post er aan zat te komen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Santogold. (meer op den nederlandsche radio)
Denk dat er dan alleen maar slobbergeluiden in de ether te horen zijn. Zeker als Goedele ook nog met laarzenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Quote sent to michielveenstra@gmail.com.![]()
Dat lijkt me 'n prima gast, Goedele:
Vind ik ook. Ik snap ook niet waarom 3fm Santogold niet echt oppikt, vind het toch muziek die bij 3fm past. Ook die nieuwe single met NERD en Julian Casblancas wordt bijna niet gedraaid.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Santogold. (meer op den nederlandsche radio)
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat er dan alleen maar slobbergeluiden in de ether te horen zijn. Zeker als Goedele ook nog met laarzende studio binnenwandelt....
Vooral met haar outfit van gister bij de Lama`squote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat er dan alleen maar slobbergeluiden in de ether te horen zijn. Zeker als Goedele ook nog met laarzende studio binnenwandelt....
Corton en Rudy draaien Santogold nog wel "redelijk vaak". Maar nog zeker véél te weinig..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik snap ook niet waarom 3fm Santogold niet echt oppikt, vind het toch muziek die bij 3fm past. Ook die nieuwe single met NERD en Julian Casblancas wordt bijna niet gedraaid.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
No air, de plaat is ruk, maar dit is wel 'n leuk stukje:
Hahaha briljantquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
No air, de plaat is ruk, maar dit is wel 'n leuk stukje:
Oasis!!The shock of the lightning!!
Hoorde 'm net in de auto. Echt eenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:22 schreef Litton-Lane het volgende:*rill* This City wat een k*t plaat...
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Videoresultaten voor Tom Jones - If he should ever leave you.
Resultaat nummer 7..
Gelukkig, iemand deelt mijn mening.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoorde 'm net in de auto. Echt eenplaat.
[Radio Veronica #1] Waar goede mixen te horen zijn!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Radio Veronica is nu een goeie mix
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[Radio Veronica #1] Waar goede mixen te horen zijn!!
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Hoi, ik ben Roel. Wat vind je eigenlijk van Alphabeat?"
"Gewellllldige band! Ik heb ál hun cd's!'
"Ok. Doei."
Heb je 'n date?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, 't gaat. Ben zometeen onderweg.
Ah, misschien komt 't nog, of niet natuurlijk. Enjoy and have fun!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, 't gaat. Ben zometeen onderweg.
Thnxquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, misschien komt 't nog, of niet natuurlijk. Enjoy and have fun!!
Spannend!! Succesquote:
Dit klinkt erg lekker inderdaad!!quote:
Jammer dat ik A Public Thing nog niet kende toen ik ze in mei in het voorprogramma van Infadels zag, anders had ik goed vergelijkingsmateriaal gehad. Iets via de radio live horen is natuurlijk altijd nog wat anders dan er bij zijn en het live horen. Maybe The Dancefloor klonk toen wel erg lekker. Heb zelfs nog een stukje op mn mobiel staan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dit klinkt erg lekker inderdaad!!![]()
A public thing viel me eigenlijk, alweer, tegen live..
Heuj daar was ik ook! Heb ook nog met de Bow staan praten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer dat ik A Public Thing nog niet kende toen ik ze in mei in het voorprogramma van Infadels zag, anders had ik goed vergelijkingsmateriaal gehad. Iets via de radio live horen is natuurlijk altijd nog wat anders dan er bij zijn en het live horen. Maybe The Dancefloor klonk toen wel erg lekker. Heb zelfs nog een stukje op mn mobiel staan.
Ik heb nog een tijdje met Tjibbe Tjibsma staan pratenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heuj daar was ik ook! Heb ook nog met de Bow staan praten.
Dat is inderdaad wel jammer. Vind A public thing op de plaat zó ge-wel-dig lekker klinken, maar op de één of andere manier komt 't er niet helemaal uit als ze 'm live spelen. Verschillende optredens gezien, maar telkens heb ik 't gevoel dat er iets mist..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer dat ik A Public Thing nog niet kende toen ik ze in mei in het voorprogramma van Infadels zag, anders had ik goed vergelijkingsmateriaal gehad. Iets via de radio live horen is natuurlijk altijd nog wat anders dan er bij zijn en het live horen. Maybe The Dancefloor klonk toen wel erg lekker. Heb zelfs nog een stukje op mn mobiel staan.
Ah je hebt geen reet gedaan dusquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:58 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Dat was weer een productief dagje... Beetje autoracen kijken, beetje voetbal kijken, beetje Al Green en Isley Brothers luisteren en op de een of andere manier er door komen bij de vvk van AC/DC. Hier zit een blij mens
Inderdaad, m'n favoriete zaterdagbestedingquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ah je hebt geen reet gedaan dus
Dankquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:09 schreef Noortje. het volgende:
Oh je hebt dus AC/DC kaartjes? Gefeliciteerd!
Ticketmaster zuigt zo keihard. Ik ga altijd naar het postkantoor, daar ben je veel sneller, maar dat kon niet met deze kaartjes of wel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dank![]()
Was wel een hele bevalling, pas even voor 11.00 kwam ik er door en ik was bang dat het toen al was uitverkocht, maar blijkbaar zit het systeem van Ticketmaster zo brak in elkaar dat je niet eens 10.000 kaartjes binnen een uur kan verkopen. Dat wordt nog lachen als U2 weer komt...
Kon inderdaad niet. Persoonlijk ga ik het liefst naar het GWK, daar is het altijd lekker rustig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ticketmaster zuigt zo keihard. Ik ga altijd naar het postkantoor, daar ben je veel sneller, maar dat kon niet met deze kaartjes of wel?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ticketmaster zuigt zo keihard. Ik ga altijd naar het postkantoor, daar ben je veel sneller, maar dat kon niet met deze kaartjes of wel?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeeehvanochtend had Timur iemand aan de foon die al vanaf 7 uur bij t postkantoorstond......toen kreeg ie te horen dat de kaartjes alleen online te koop waren
Ik mag er zelf ook graag schuldig aan makenquote:
Dat is echt sneuquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeeehvanochtend had Timur iemand aan de foon die al vanaf 7 uur bij t postkantoorstond......toen kreeg ie te horen dat de kaartjes alleen online te koop waren
ik vond t zo n sukkel dat ik zn naam zelfs nog weet KURTquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat is echt sneuWat een mongool haha!
Cobain?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vond t zo n sukkel dat ik zn naam zelfs nog weet KURT
M'n trein had vertraging, sorry...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:07 schreef Noortje. het volgende:
Ik dacht net, wanneer belt Sersjee eens aan..
Jammer alleen dat ze nooit van z'n lang-zal-ze-leven over Tina Fey bij Saturday Night Live heen komen...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
lol! Koefnoen met nep Oprah en nep-Sarah Palin
Niet waar ik woon en ik dank God daar elke dag op m'n blote knieën voor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:17 schreef Marc63 het volgende:
Komt de Schotse ruit niet elke maand weer terug?
Ah, voetbal is afgelopen en Ajax heeft gewonnen blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:40 schreef borisz het volgende:
WHOOHOO![]()
Ohja dit is iets anders dan de muziek van vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |