quote:De Freak 11 van 17 Okotober 2008
Door Gerard Ekdom, vrijdag 17 oktober om 16 48
1 ) If He Should Ever Leave You - Tom Jones (freakandel Speciaal!)
2 ) My Mistakes Were Made For You - The Last Shadow Puppets
3 ) Let Me Show Ya - Jazzanova
4 ) Like Leaves In The Wind - Nicola Conte
5 ) Black Gold - Stereo Mc's
6 ) Natural Thang - Sandblaster
7 ) Another Way To Die - Jack White & Alicia Keys
8 ) Under The Sun - Kidda
9) From My Heart To Yours - Laura Izibor
10) Freaks - Massive Soundsystem
11) 't Kan Me Niet Schelen - Derick
Prachtig!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:12 schreef -Hans- het volgende:
Die Tom Jones... Gewoon de freakandel Speciaal. Ge-wel-dig
Ik wist gewoon dat je dat zou gaan zeggenquote:
Yo !quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:18 schreef ScottTracy het volgende:
Freaknacht dus ik ben weer aanwezig
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:18 schreef ScottTracy het volgende:
Freaknacht dus ik ben weer aanwezig
Ik hoop hetquote:
Me 2 ! veel te lang geleden dat ze er was...quote:
Moet je laat werken ofzo? Weet niet of het programma ook is te checken via een podcast. Vast welquote:Ik zie trouwens dat Move your ass altijd een prachtige playlist heeft, toch jammer dat ik nooit echt de tijd heb om naar dat programma te luisteren
Nee dat niet, maar meestal heb ik wel iets anders te doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:22 schreef -Hans- het volgende:
Moet je laat werken ofzo? Weet niet of het programma ook is te checken via een podcast. Vast wel
"Wat 'n track ! " jammer dat ze het sterke begin niet echt lang hebben weten door te zetten.. Op een gegeven moment wordt het een beetje te onrustig. Ben overigens al minder negatief over de plaat. Nieuwe James Bond gaat weer een knaller worden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Juist!!Shut up Giel!!
![]()
Another way to die!!
Ik vind die variatie in de plaat juist erg lekker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
"Wat 'n track ! " jammer dat ze het sterke begin niet echt lang hebben weten door te zetten.. Op een gegeven moment wordt het een beetje te onrustig. Ben overigens al minder negatief over de plaat. Nieuwe James Bond gaat weer een knaller worden.
Op een gegeven moment komt er ook zo'n piano stukje en die vind ik wel heel mooi.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik vind die variatie in de plaat juist erg lekker.De combi van de gitaar met de zang van Alicia vooral.
![]()
Ben ook wel benieuwd naar de film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |